4 Mayıs 2009 Pazartesi


1 TL'ye Aldığım Meksika Çift Yaka İğnesi



Geçen gün Eminönü alışverişim de keçe kızdan başka birde bu yaka iğnesini aldım. Ne işçilik ama değil mi? Ve sadece 1 TL. Pintilikden değil de bu kadar renkli, cici bici şeyleri bu fiyatlara alınca hem seviniyorum hem de işçiliğine bakınca el emeği ürünlerin bu kadar ucuza gitmesine de üzülmüyor değilim hani. Şimdi ne yapmak lazım, Meksika çiftimi yakama takmak ve en yakın

Meksika yemekleri yapan bir yere damlamak lazım!

Buda 1 TL'ye aldığım İncili Yüzük

20 Yorum Oku / Yorum Yaz :

nurdan   4 Mayıs 2009 17:45  

aaaa süper :):)biraz açık adres verir misin stil direktörücüm:)

Stil Direktörü   4 Mayıs 2009 17:48  

nurdancım Eminönü'ne gidince Marputçular Çarşısına gir her dükkan da satılıyor zaten.

Nihan   4 Mayıs 2009 17:55  

Çookk güzelmişşş :))

turkuaz   4 Mayıs 2009 18:14  

mrb ziyaretiniz ve yorumunuz icin cok tesekkurler yine beklerim sevgiler grsmek uzere :)

nergisce   4 Mayıs 2009 18:34  

cooooooook güzel:) nasil buluyorsun byöle seyleri, hayranim seninle carsi pazar gezmeli:)

Zeynep A.   4 Mayıs 2009 22:14  

mmmmh! bayilirim meksika yemeklerine!!! Yaka ignesi oldugunu bilmesem kocaman bir çift oldugunu zannederdim, o derece detayli görünüyor!:)

cansudere   4 Mayıs 2009 22:26  

yaa bende bayıdım ama adres veriyorsunuz iyi hoş güzelde ben hataydayım hayatta gidemem cok güzel iyi günlerde kullan sevgiler... keşke bende bulup alabılsem.

DuruButik   4 Mayıs 2009 23:57  

çok şirinler.. broş olarak takmaktan sıkılınca toka niyetine de kullanılır :) 1 tl de ucuzmuş gerçekten :)

sihirli eller   5 Mayıs 2009 08:49  

ben 1 lr'ya satılan hiç bir şey görmedeim pet işe sudan başka.çok şekerler.

LeylaNaz   5 Mayıs 2009 09:38  

Canim ya, el emegi, göz nuru. Bunu en iyi anlayan sensin herhalde.Cok tatlilar. Gülle gülle kullan canim...

biyasimadahagirdim   5 Mayıs 2009 10:49  

cıvıl cıvıl, güle güle kullan;) (başka ikileme yapmadan yorumu bitireyim:D ) bu arada keçe kız da çok güzelmiş Allah sahibine bağışlasın:))

Stil Direktörü   6 Mayıs 2009 16:58  

turkuaz ne demek hoşgeldin blog dünyasına.

nergisce sağol canım gel gezelim :)

cansudere tüh bak üzüldüm şimdi belki Hatay'a gelir bu tarz şeyler :(

DuruButik evet canım toka da olur,hatta atkılara bile takabilirm.

sihirli eller pet şişemi hahah :) Neden ya Ankara'da da var ucuz satan yerler.

LeylaNaz çok sağol canım, teveccühünüz şeker :)

biyasimadahagirdim sağol canım yine yaptın yapacağını komik kız seni :)

Cocukla Cocuk sağolun canlarım.

ayci   7 Mayıs 2009 00:42  

aman dikkatli ol bak domuz gribi filan - saka degil ha - ciddiye al bunlari :)

gulsen ERBASLI   7 Mayıs 2009 16:03  

evet evet ankarada sosyete pazarı var hatta cok ucuz seyler oluyo arda hala kuruluyomu bılmıyorum ama sıhıyeye fılan kuruluyodu ben ankaradayken ınanılmaz ucuz ve kalıte seyler oluyodu sosyete pazarına gellllll :D ehu sayın stil direktöru bende cok mutlu oluyorum ucuza guzel seyler bulunca :D

Stil Direktörü   9 Mayıs 2009 01:06  

ayci ne alaka kız Meksika bebekleri diye mi dedin, sivri zeka seni!

Stil Direktörü   9 Mayıs 2009 01:07  

gulsen ERBASLI bilmem mi istanbul'da yaşamama rağmen sık sık gelirim. Hatta pazar akşamı geliyorum. Otopark gibi biryerdeydi evet ama İstanbul'da gördüğüm şeyleri orada daha pahlıya gördüm ben. Sen buraya gel :)

Hatchipu   12 Ocak 2010 17:51  

aboooo =) bende bunlarin küpeleri var. bir küpe kadin, öteki erkek, ayni böyle meksikan bebekler =) tr de pazardan almistim bende bi kac sene önce =)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Ocak 2010 23:54  

Hatchipu'cum hadi be şeker MEKSİKA'LI kardeşim oldun benüm ehüüühü mucx


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015