30 Haziran 2009 Salı


Sallantılı İncili Yüzük Yapmıştım



İki senesi var bu yüzüğün ve hala kararmadı. Aslında yüzük aparatı olarak satılan bu halkalar hemen kararıyor aklınızda olsun. Bu halka kolye birleştirme aparatıydı, bijuteriden iki adet almıştım. Birini kurdeladan sallantılı bir kemer yapmıştım onda kullandım bir ara onu da yazarım. Biraz büyük olduğu için baş parmağıma takıyorum. Takı yapmayı sevenlere fikir olsun.

Bakmak isterseniz daha önce yaptığım başka bir yüzük olan, Lehim Aletiyle Döverek Yaptığım Yüzük

21 Yorum Oku / Yorum Yaz :

PiNaRo   30 Haziran 2009 16:24  

hakketen yaw hatırlıyorum ben bunu çok oldu yaptığın..kaliteliymiş demekki

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   30 Haziran 2009 16:26  

PiNaRo kankam valla ya kararmayınca malzemeler insanın yaptığına değiyor canım.

caramel macchiato   30 Haziran 2009 16:44  

aa çok güzelmiş bu...

gercekten kararınca çok uzuluyorum ben... verdıgın emek bosa gıdıyor gıbı hıssedıyorsun

B   30 Haziran 2009 16:49  

yaaa ne güzel aparat o öyle ben yüzük aparatlarını çok sevmiyorum da bu çok süper kaliteli duruyo, you r talented baby :)bi de o lehimle nasıl yaptın ya helal olsun

Jojee   30 Haziran 2009 17:51  

canım çok ama çok beğendim ya..çok hoş olmuş cidden valla baka baka bir hal oldum:)

Merve   30 Haziran 2009 18:21  

canım şeffaf oje ile boyarsan kararacağını sanmıyorum birşey olmuyor :)

Mügemmell   30 Haziran 2009 20:02  

ben sinir oluyorum kararıp bozulduklarında, 40 saat uğraşıyorsun, tam istediğin gibi oluyor, yok ipi kopuyor, yok bi tarafı kararıyor, yok taşı düşüyor... bıraktım artık yapmıyorum bu işi... sadece var olanlara ekleme çıkarma yapıyorum bazan dellenince o kadar... ama seninkinin kararmaması hoş bir tesadüf olmuş... çok da güzeller... daha da dayanırlar umarım...

becerikliminikler   30 Haziran 2009 21:33  

çok şık olmuş ellerine sağlık becerikli hatunun hali başka tabii:)))

Anne ve kızları   30 Haziran 2009 21:35  

Valla ne akıllı kadınsın!Bak ne güzel değerlendirmişsin halkaları!

PRİMARİMANIN ÇOCUKCA DÜNYASI   30 Haziran 2009 21:39  

Tek kelime ile :SÜPER!
Valla bir ara aklımı takı yapmak ile bozmusdum ordan biliyorum (gercı hıc yuzuk yapmadım)enınde sonunda hepsı renk degıstırıyor ama bazıları varkı sadece parfum ve terden etkılenıyorlar senınkı onlardan demekkı...tebrık ederım cok zevklı bırsey.

NEFİSE   30 Haziran 2009 23:03  

Şekerim cevap verdiğin için bile teşekkürler.. napalım sıramızı bekleriz.. ( sivrisinek gibi arada vızır vızır edip kendimi hatırlatayım mı ? he he ...)Pet şişe tekniğime gülmüşsün ama gerçekten bize öğretenlerde eksiklik var demek ki..özel bir ad ile söylendiğini bilmiyorum..Araştırma yapacağım.. cahil kalmayı hiç sevmem..

DuruButik   30 Haziran 2009 23:23  

Ne güzel. Çok severim böyle şıkır şıkır şeyleri.
sevgiler...

Cocukla Cocuk   1 Temmuz 2009 00:01  

daha nice seneler güle güle kullan, 2 sene epey uzun bir zaman hiç yıpranma yok

Marjo on makeup frenzy   1 Temmuz 2009 00:05  

çok beğendim ben :) küpe de olur mu acaba bundan? ya harika takılar görüyorum, ellerinize sağlık, nasıl yapıyorsunuz, nasıl güzel şeyler üretiyorsunuz, gezdiğim tüm becerikli blog sahibelerine hayranım, bayılıyorum bakmaya :)))

VOLKAN - KALDERA   1 Temmuz 2009 13:38  

Başparmağına... :)))
Minik anahtara bayıldım ben :))

ayşin koç   1 Temmuz 2009 15:54  

seviyorum ben bu sallantılı yüzükleri:)çokgüzel olmuş seninkide:)

Bilun ŞEN   1 Temmuz 2009 17:54  

Biliyorum ben bunuuuu :) Çok güzeldi hala güzel ;)

murat güngör   4 Temmuz 2009 18:36  

o ayakkabi kutusunu biz göndermışdik anımsamamasınna üzüldük A-BOX ŞEFFAF AYAKKABİ KUTUSU www.ayakkabikutusu.com hatta kutuların resmınıde koymuşdu

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   7 Temmuz 2009 02:03  

Teşekkürler arkadaşlar. Murat bey valla haklısınız inanın kafa kalmadı bende. Ayakkabılarını göster mimi gelmiş bir blogcu arkadştan söz o zaman sizi yeniden yazacağım. Sevgiler.


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015