24 Haziran 2009 Çarşamba


Sarı Kombinim



Ankara dönüşünde çekilmiş bir kolaj daha. WC'den çekilen aynadan anca bu kadarı!

Stil Kombin

Puf kol, altı yuvarlak kesim New York fotoğraflı t-shirt Ankara sosyete pazarından.

Sedef bilezikler ve küpe Nişantaşı'nda hint ürünleri satan bir dükkandan.
Ama artık pazarlar da bile var.

Çapraz rugan gri çanta Kadıköy'den bir çantacıdan.

Jean skinny Levis

Parmak arası terlikler Melissa Plastic Dreams

Gözlük Ray-Ban

Yüzük Clarie's

Şimdi farkettiğim ise 2 sene falan önce Laçin'le aldığımız bu yüzüğün iri taşlı oluşu ve yan yana iri taşların birleşmesiyle oluşan takıların daha bu sene moda olduğu. Ben yeşil tonlarında olanı aldım onun da parmağına turuncusu olduğundan o da onu almıştı sanırım. Vay be ne zevk varmış bizde taa o zaman beğenmiş almışız :)

41 Yorum Oku / Yorum Yaz :

* YeLiZ *   24 Haziran 2009 07:53  

benim image maker'im olur musun ?

son zamanlardaki kombinimi acikliyorum ;
kot sort , her hangi bir t-shirt , t-shirt'un rengine uymasi sart olmayan parmak arasi , Ilyas'in bezleri dahil lazim olan herseyi tasiyabilecek koca bir canta - o da terlige uyar mi uymaz mi tartisilir. Sacta bir toka , ne renk ? bilmiyorum.Ojeler ya var ya yok ...Ihmal etmedigim tek sey vucut kremlerim ve yuzume gunes koruyucusu hihihi

Selin   24 Haziran 2009 09:25  

Sevgili Stil direktörü postlarınızı ilgilyle okuyorum ama renkli uçuşan elbiseli resimler görmek istiyorum artıkkk :))

Dolunay   24 Haziran 2009 09:26  

çok şıksın canım.sana özenp saclarımı kestırcem valla.ama benım yuzume yakısırmı bılmem :)

B   24 Haziran 2009 10:07  

Senin saçlarını çok beğeniyorum ya bu da bana tekrar bir hata yapma eğilimine doğru götürüyor. geçen sene yurtdışına gitmeden kestirmiştim saçlarımı malum kuaför fln yok ya orda sonra uğraş dur :)lütfen saçlarını içeren resimler koyma :)))) bi de ankaradaki pazar nerede yahu ben bu şehirden nefret ettiğim için belirli bir güzergah dışına çıkmıyorum hiç :S bi de ankaralıyım yani

Glam's World   24 Haziran 2009 10:10  

Direktörüm bloğuma yemekleri koymaya devam edeyim ben en iyisi, azıcık kilo al yahuu :)
Sarı kombinine bayıldımmm, gerçi hepsini çok seviyorum,
öpüldün :)

gulen ERBASLI   24 Haziran 2009 10:16  

tshırt cok sırın kuzuuu:D cok bgendım :Dyazın en guzel yanı terlıkler olsa gerek:DDD

ENERJİ   24 Haziran 2009 10:55  

Hepsi süper çıtırım.Sen zayıflamışsın canım.:)Sevgiler:)

tasarım mekani   24 Haziran 2009 11:04  

cok yakismis... ve yuzukde dikkatimi cekti.. gule gule kullan.. sevgiler, medinem

biyasimadahagirdim   24 Haziran 2009 11:12  

yüzük güzelmiş gerçekten;) büyük yüzükleri ben de çok seviyorum (gerçi kemikli parmaklarıma yakışıyor mu bilmiyorum ama neyse:D )

ŞANSLI   24 Haziran 2009 11:24  

Gerçekten çok zevklisin canım.Fizikte süper.Bende kilolu değilim, balık etli diyorlar sanırım.Boyun posun güzel maşallah:))
Sevgiler...

nilo   24 Haziran 2009 12:23  

Ay küpenin çok benzeri şu an kulaklarımda, bir tek bileziğim eksik almam lazıımm:D

caramel macchiato   24 Haziran 2009 12:45  

bu nasıl güzel bir sarıdır, bayıldım :) yüzük de çok şıkmış!

bu arada seni mimledim canım :)

♥ MAVİANNE ♥   24 Haziran 2009 13:23  

yine şıkır şıkırız hanımefendi

herşey uyumlu ve hoş

yakışır sana :))

Aslı ERATAÇ   24 Haziran 2009 14:29  

T-Shirt'un sarisina bayildim:) Sana ayri bir bayildim harika cikmissin:)

uyuz cadı   24 Haziran 2009 15:26  

Bloğuna ne zaman baksam canım bir pazar çekiyo ki sorma.. Dün gidecektim işler bastırdı çıkamadım, cumaya umarım... Salı günleri de çok kalabalık oluyo ama di mi?
En son gittiğimde Gizoyla bana senin gri dantel askılı bişeyin var ya ondan baktım ama bulamadım. Belki bu defa rastlarım Gizo da sevinir :)
Üstündekiler de çok şeker, çok zayıfladın ama azıcık daha ye e mi? :)

C-bell   24 Haziran 2009 15:26  

kombin yine harikaaaaaa. o yüzük ve bilezikle4rden bende de var:)
hatta yüzüğü o kadar sevmiştim ki esmer bijuteri'nin yaptığı kolye ve tacını da almıştım.

ORDAN BURDAN HAYATTAN   25 Haziran 2009 08:53  

seni böyle neşen yerine gelmiş görmek ne güzel, babacığın iyidir umarım. hala telefon numaranı bilmiyorum bu arada, sesini duymak istiyorum yok. eski telefonda kaldı numara. öptüm seni

birdutmasali   25 Haziran 2009 09:27  

ne zaman harika değilsinkii
bayılıyorum her haline :)
çookkk sevgiler sevgili direktörümmmmm :)

birdutmasali   25 Haziran 2009 09:27  

TABİİKİ MAŞALLLAH DEDİM
HİÇ UNUTMAMMMMM :)

pelin'ce   25 Haziran 2009 12:06  

Hayatım sen çok güzelsin , o yüzden ne giysen yakışıyor...Sarı'da çok yakışmış...

Kocaman Sevgiler.

Elvan   25 Haziran 2009 12:26  

Direktörcüm ben kolaja bayıldım:) Rengarenk cıvıl cıvıl tivitili ne hoş olmuş:))) İçim açıldı.

ayşegül   25 Haziran 2009 12:33  

Offf yaa çok şekersiniz:))
Sevgilerrrr

TAZE NANE   25 Haziran 2009 13:32  

GUNESIN GUZEL YUZU YUREGINE DOKUNSUN,
KABUSLAR SENDEN UZAKTA, MELEKLER BAS UCUNDA DURSUN.
GUNES OYLE GECEYE DOGSUN KI, DUALARIN KABUL, KANDILIN MUBAREK OLSUN.

PERİLİ KÖŞK   25 Haziran 2009 19:42  

canımın içi hayırlı kandillerin olsun,Ankara'da ki sosyete pazarı dediğin hangisi oluyor,önmüzdeki hafta ordayım bir bakayım bende....

ŞANSLI   25 Haziran 2009 22:26  

Hayırlı kandiller canım.
Duaların kabul görsün.
Sevgiler...

"PRETTYCOOL"   25 Haziran 2009 23:31  

Cok zarif,cok fit ve "cok cool" gorunuyorsun cnm,sacinin modeli victoria beckham modeline benziyor herhalde dimi?

tasarım mekani   26 Haziran 2009 00:35  

Mubarek uc aylarin hayirlara vesile olsun ins... Regaip kandilinde Rabbim bol bol ihsanlarda bulunsun... sevgiler medinem

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   26 Haziran 2009 01:08  

* YeLiZ * image maker'im olur musun mu eheh çok şekersin kuzum senin ihtiyacın mı var yahucum :) İlyas'ın bezleri :) Kıyamam sana ya haklısın tabii ki bakalım böyle kokoş olmak kolay ben yumurtlayınca ne halt edicem acep :)

Selin canım ne şekersin inan daha dün elbise giydim çektim de koyacağım yakında. Ama çiçekli böcekli bekleme hiç sevmem de :) Beğenecekmisin bakalım ses ver lütfen. Blogcular dışında sizlerin sesini duymak da ayrı bir keyif inan.

Dolunay sağol güzelim inan 3 senedir kısa saçlarım çok rahat bu uzamış halleri düşün yani :)

B deme ya demek bilmiyorsun dur şekerim Eskisehir yolu cayyolu (fiat ve liva pastanesinin yani) benzinligin icindeki de kapiş :) yurtdışında kuzenin var o da diyordu ki eşlerine kuaför çeki hediye ediyorlarmış beyler kazık ya özel olsun hesabı sanırsam :)

Glam's World :) valla koy ya canım babamın bu durumları beni eridi bitirdi. Tam gaza geldim 49 oldum diye sevindim bu sabah bir baktım ki 48im yine sinir bastı bazen yakışmıyor giydiklerim ama belki de aynadan çekince böyle de çıkıyor. Yüzüm zayıf değil allahtan!

gulen ERBASLI aynen şekercim ya doğru diyorsun. Yazı çok seviyorum bu yüzden şıpıdık şıpıdık gez çamur derdi de yok mis.

ENERJİ evet be güzelim babama üzül evde yazın yemek yeme sigara cola pis pis yaşarsan bu olur. Dikkat etmem gerek gerçekten.

tasarım mekani medine sağolasın canım.

biyasimadahagirdim sen ne alem kızsın yahucum :) Neden yakışmasın ayol. Benim ayakları görsen el gibi mübarek,rapunzel misali :) ama ben parmak arası giyiyorum valla.

ŞANSLI sağol güzelim. Ben 48 50 arasındayım ama 3 aydır 48de kaldım bu üzüntülerden sanırım. Yüzüm zayıflamıyor allahdan. Görsen bu kadar ince deği bacaklarım yada bana öyle geliyor her gören sen ne kadar zayıfladın diyor bakalım matı pideye gömülsem alırım belki.

nilo hahahah alemsin şeker :) al pişti olalım emi.

caramel macchiato sağol canım, 4 adet mimim oldu yazıcam söz.

♥ MAVİANNE ♥ sağol 1tanem :)

Aslı ERATAÇ sağol canım benim bende senin çektiğin fotoğrafımı sevdim. Onu da yazıcam sana da atarım en kısa zamanda Moda gezimizin karelerini.

uyuz cadı nasıl da dikkatlisin sorma canım ya diyorum ya babamın durumları birde yaz mahvetti beni. Sanırım pide mantı olayına sarmam şart. Ben bakarım Gina Tricot dantelli atletleri diyorsun değil mi canım? 2nize de alırım varsa ok ama koyu tonlar acı kahve ve gri vardı bilesin emi.

C-bell canım benim yüzük Claire'sden yüzük de hint mağazasından ama esmer bijuteri demişsin anlamadım inan.

fashionbysiu aldım bebek mimi yazıcam söz 4 adet mim var bekleyen :)

ORDAN BURDAN HAYATTAN güzel dostum benim ev telim taşınınca değişti attım sana mailden kuzum muck.

birdutmasali zarif Nunu'm benim öpüyorum teşekkürlerimle...

pelin'ce güzelim seni de tanıdığım için aynen sen de diyorum güzel annemiz bizim :)

Elvan ah canım gerçekten mi? Çok sağol sseviyorum çocuksu şeyleri ben. Sağolasın.

ayşegül sen de ne hoş bir bayanmışsın bittim profil resmine canım.

TAZE NANE sağolun sizinde.

PERİLİ KÖŞK sana da güzelim. Tam olarak izah edeyim; Eskisehir yolu cayyolu (fiat ve liva pastanesinin yani) benzinligin icindeki de güzelim.

ŞANSLI senin de amin cümlemizin canım.

"PRETTYCOOL" canım çok şekersin ya :) Valla yemin ederim 4 senedir saçım böyle bu uzun hali inan. victoria beckham benden sonra kestirdi adı victoria beckham modeli kaldı hehe :)

Alışveriş Cini   26 Haziran 2009 01:55  

ne kadar renkli cıvıl cıvıl bir kombin olmuş çok sevdim :) bu arada mimledim seni :)

Lizzy   26 Haziran 2009 02:53  

efendim mimlendiniz; sizin de makyaj sırlarinizi ogrenmekten zevk duyariz;)
p.s. bu arada Ankara'nin sosteye pazari neresi oluyor? Kac sene orda okudum bir kere bile ogrenip gidemedim..:S

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   26 Haziran 2009 05:18  

Alışveriş Cini sağol canım :) Aldım mimini yazdım canım çıktı valla :)

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   26 Haziran 2009 05:19  

Lizzy yazdım canım sağol. Ankara sosyete pazarı Eskisehir yolu cayyolu (fiat ve liva pastanesinin yani) benzinligin icindeki yerde.

el*ff   26 Haziran 2009 21:12  

Ben bu çantaya bayılıyorummmm :)))

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   26 Haziran 2009 23:57  

el*ff gri olana mı net değil ama burada yoksa pisicikli çantaya mı demek istedin anlamadım canım.

a. gizem   28 Haziran 2009 00:23  

her bi kombine bakınca ben de istda yaşamakkkk ben de pazarları talan etmek istiyorummmm diyorummm ama...
ayyy bize de bakar mısın stilcim yaa? lale bakarım demişti ama o gittiğinde bulamamış, olmazsa ağustosta ben ist a gelirsem birlikte bakarız şekerler :)

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   29 Haziran 2009 02:30  

a. gizem canım söz gelince götürücem seni ben de baktım ama bulamadım mail attık sana canım.

Aphraell   29 Haziran 2009 03:24  

Küpelerin şu an alışveriş listeme girdi!

htp://belguzaranne.blogspot.com   18 Kasım 2009 15:16  

selam canım herşey çok şık ıyı gunlerde kullan


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015