25 Temmuz 2009 Cumartesi


Kapak olmuş diye buna derim, hem de düdüklü kapağı !!!



Arkadaşlar ben bu yazıyı 25.07.2009'da gece yazmıştım, Ömi sabah dedi ki; benim arkadaşımın gitti gidiyora yaptığı viral reklam bu :) Yine de kıza ve fikri verene helal olsun değil mi?

Sevgilisi onu bir arkadaşı ile aldatınca özel eşyalarını gittigidiyorda satışa çıkarmış. Fulya Timur adlı bu bayana helal olsun :)

Fulya'dan "İntikam soğuk yenen bir yemektir. eski sevgilime ve pislik Begüm'e kapak olsun..."

58 Yorum Oku / Yorum Yaz :

Adsız   25 Temmuz 2009 09:14  

oooy oooyyy ooyyyy ooooyyy :)))

Kapkara Camdan Kelebek   25 Temmuz 2009 09:48  

WOW mükemmelmiş. Çok yaratıcı ve zeki, takdir edilesi bir kız.

ben eşyalarını satışa çıkartmamıştım ama kıyafetlerini ufak makas darbeleriyle çok daha neşeli tasarımlar haline getirmiştim.

ozerella   25 Temmuz 2009 10:11  

Vaaaavv!İyi yapmış valla afferin kıza:)

serrose   25 Temmuz 2009 10:46  

bayildimmm :)))

helal deli kiz :)

Sümbül Zerafeti   25 Temmuz 2009 10:56  

:D :D :D Bayıldım süper bir kapak :D

Bizim Gibiler   25 Temmuz 2009 11:00  

Gerçek mi bu?
Gerçekse aferim valla kıza, ağlayıp zırlamıyor, yakıp yıkmıyor fakat derslerini vermekten de geri kalmıyor.
Takdir ettim kendisini:)

ebvata   25 Temmuz 2009 11:16  

Dişlerini sıkarak konuşması sinirli olmasından mı tiki olmasından mı acaba :P

Hesionka   25 Temmuz 2009 11:17  

ya ben bu kıza aşık oldum sanırım :D

muhteşem bişi yapmış ya!!!

Mavi Bahçe   25 Temmuz 2009 11:44  

Süper bir intikam olmuş bence.Çok beğendim.eski erkek arkadaşının yüzünüde çok merak ediyorum bu videoyu izleyince:)

caramel macchiato   25 Temmuz 2009 11:46  

ben geldimmmmmm beybii :)))))

helal olsun diyorummmm bu kıza! süpermiş gerçekten, bari pahalıya satsın da kar etsin, gitsin kendine cici bişeyler alsın ohh keyifff :))

neslihan   25 Temmuz 2009 11:49  

hahaha süpersin sen fulya yaa=) keşke yıllar önce bende yapabilseydim böyle bişeyi helal olsun ,ötekilerede oh olsun . edi nerden buldun ya süpermiş ,bu arada yanarım yanarım 1 tlye makineyi kaçırdığıma yanarım =)

clementine   25 Temmuz 2009 11:50  

Ahhha süpermiş,, valla helal olsun. Ama begüm o kadar kaşar, mert de o kadar hıyarsa, bu videoya rağmen bana mısın dememişlerdir.

fashionbysiu   25 Temmuz 2009 12:06  

hahahahhahaah

süper! bayıldım! :)

ÖRECE   25 Temmuz 2009 12:08  

azım acık kaldı ne diyim valla helal olsun. ne böyle bişey yapmak gelirdi aklıma ne bu kadar agır konuşmak.

dshandmade   25 Temmuz 2009 12:10  

Helal olsun Fulya'ya.intikam ha...

www.lacintenel.com   25 Temmuz 2009 12:36  

Ahaa süpermiş. Bu arada ben bu saç modelini seviyorum yaa sen sevmiyorsun ama...

Taze kahve   25 Temmuz 2009 12:48  

:)))))) Funda çok bozulmuuşşş ...

NEFİSE   25 Temmuz 2009 13:02  

Olmaz böyle tesadüf yaa.. Bloğa girmeden kızım seslendi ..anne gel sana bir şey seyrettireceğim diye.. bu videoyu seyrettik.. hem güldük.. hem şaşırdık.. aynen cesaretinden dolayı tebrik etmek lazım... alem bir kız...

Aicha!   25 Temmuz 2009 13:22  

He he süpermiş ya aferin kızım yürü bea!

Pinky   25 Temmuz 2009 13:28  

haha:) süpermiş. helal olsun gerçekten.

Jojee   25 Temmuz 2009 13:36  

şimdi facete izledim valla takdir ediyorum:) baktım kameraya göz koymuştum ama satılmış:)

Delfina ;   25 Temmuz 2009 13:52  

baya cesurmuş bu kız yaw edicim :)

AYAKKABI PERİSİ   25 Temmuz 2009 14:54  

ha ha ha:) cok guldum cok...aferin kiza ya...hemen gittigidiyor'a baktim; gercekten de satmis hepsini 1 TL'ye...ozellikle fotograf makinesini satin alan hala saskinliktan agzini kapatamamistir bence:) 3 kere izledim arka arkaya, super super:)

DuruButik   25 Temmuz 2009 15:16  

gittigidiyor için reklam olduğu söyleniyor bunun. eğer gerçekse de tebrik ediyorum Fulyayı:)
sevgiler...

MAYdesignorg   25 Temmuz 2009 16:19  

süper şekerim ya helal olsun fulyaya :)Kadının intikamıda bu olur dünya izlesinde mertle begüm tanınsın hahahha

herşeyden azıcık   25 Temmuz 2009 17:13  

vay vay vay:)))))) ama ne güzel bir fikir helal olsun:)))))

Fashioncholic Girl   25 Temmuz 2009 19:53  

bence çoook doğal olmuş :D
mert ve begüm de az pislik diilmiş hani :D ama baktım gittigidiyor.da intikam diye bi kullanıcı yok :D

Bubenmishim   25 Temmuz 2009 20:19  

valla bende face de izleyince helal olsun dedim :)))bide gittigidiyor da satışlarını görünçe daha da bir irkildim .hatta o makinanın 1 tl ye gitmesine dayanamadım yuh dedim....:))))

Orijinal Delikanlı   25 Temmuz 2009 20:20  

bu gittigidyor un bir reklamıymış...
yani gerçek değil. ama güzel yapmışlar

pandora99   25 Temmuz 2009 22:06  

hatun kendini ii rezil etmiş.

"PRETTYCOOL"   26 Temmuz 2009 00:14  

o foto maşini 1 tlye almak istiyorummm:))bu da süpermiş!

Cocukla Cocuk   26 Temmuz 2009 13:00  

Vay be intikama bak, bence 1 tlden satmasaydı, özellikle fotoğraf makinası ve top epey bir para eder sanırım, çatır çatır harcardı.

* YeLiZ *   26 Temmuz 2009 18:52  

nerdende bulursun bunlari :))
sagol paylasigin icin ...
ne satar simdi ama varyaaa

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   26 Temmuz 2009 20:34  

Bende ilk başta süper dedim ama Ömi'nin bir arkadaşının GG için yaptığı viral reklam kampanyasıymış :) Yine de fikir güzel kızda süper gerçekci oynamış

sünter   26 Temmuz 2009 21:24  

Acikcasi ben hic begenmemistim,önce gercek sandim, bende kiz kendini bitirdi diye düsünmüstüm.
Bana böyle seyler sacma ötesi gelir.Ister kiz ister, erkek yapsin,kendi degerini düsürür diye düsünenlerdenim.
Ama Ayci bunun reklam olabilecegini söylemisti zaten. Reklam amacina ulasmis zannedersem.
Öptüm canim:)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   26 Temmuz 2009 21:27  

sünter sultan tarz itici abla çıtır hırs yapmış :) ettiği laflardan da belli zaten :) Ömi bana bizzat söylememiş bakalım farkedecekmiyim diye :)

Beni kullandılar ayol :) yazmış reklam yapmış oldum, sineğim haklı ee işi anlamış tabii.

Chido's   26 Temmuz 2009 22:24  

Alemsin Şekercim nerden bulursun bunları çok güldürdün beni :)))

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   26 Temmuz 2009 22:39  

Chain Rule evet ya reklammış koku almana gerek yok yazdık ya :)

Chain Rule   26 Temmuz 2009 23:05  

para versen böyle reklam yapamazdın, bu fikri bulanı alkışlıyorum zaten. facebookta grup bile açmışlar fulya adına. onların "desperate housewives" ı varsa bizim de fulyamız var:))

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   26 Temmuz 2009 23:08  

Chain Rule aynen ya düşünsene yapan eşimin arkadaşının ekibi benim bile haberim yoktu!

İşte pepsi seda sayan reklamı gibi.

O da rezil ötesi ona nasıl güveniyor canım ülkemin güzel vatandaşları!

Ülkemizin durumu ortada işte coca colanın pazar payı %5 düşmüş :)

Chain Rule   26 Temmuz 2009 23:36  

ayak bastığımız yaşadığımız yeri iyi tanımak lazım, seda sayan ve pepsi'nin alakasızlığı, samimiyetsizliği insanların umrunda değil. yakında pepsi reklamının ABD versiyonunda oynayan hip-hopçu zencilerle düet yapabilir, şaşırmamak lazım. hazırlıklı olmak lazım:)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   26 Temmuz 2009 23:43  

Chain Rule :) çok haklısın bu ülke 10 yaşında kızları alan 80 yaşında dedeler varken bu da ne diyor insan değil mi ?

Chain Rule   26 Temmuz 2009 23:50  

eskiden "yok artık" tepkisi veriyordum. ama artık sivri yanım törpülendi

cicibici bişeyler   27 Temmuz 2009 00:32  

Çok güzel bir intikam olmuş:)))oh olsun!

neslihan   27 Temmuz 2009 00:35  

ya yalnız ben bişe merak ettim peki 1 tlden makineyi kime sattılar =) neyse eğer viral reklamsa makinede yok demektir=) ayy bendeki derde bak =)))

Bilun ŞEN   27 Temmuz 2009 12:46  

Yahu gazetede de Mert'in kombinezonlu (doğru yazmışımdır umarım) fotoğrafı var, göya bu makineden basılmış falan filan :)

B   27 Temmuz 2009 15:52  

reklam meklam begümden başka isim mi yok hahhaaha 40 beden koca kıçlı kaşar begüm:)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   27 Temmuz 2009 19:05  

neslihan muhahh Ömide okudu yarıldık burada yorumuna :) He ya yok bacım öylesine satılmış gibi yaptılar, aslında intikam diye kullanıcı adı var ama ürünlerin satılması giri bir durum yok

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   27 Temmuz 2009 19:05  

Bilun'cum kişiler gerçek olaylar kurgu özellikle çekmişler zaten :)

cicibici bişeyler   29 Temmuz 2009 00:40  

Reklam değilde gerçek olsaydı keşke,biz bile hırs yaptık burada yav:)

seray   18 Ağustos 2009 23:08  

rezil bi reklam


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015