31 Temmuz 2009 Cuma


Tchibo'dan Aldığım Akıllı Altlık



Bugün Bağdat caddesinde, Tchibo'ya uğradım. Ayda iki tema yapan firmayı ilk, Almanya'da yaşayan dayımdan öğrenmiştim. Ben küçükken bir sürü pratik ürün getirirdi. O zamandan beri bu tarz ürünleri almaya çalışırım. Düşündüm ki, daha önce aldıklarımı da yazarsam sizlere de öneri olur.

Bu akıllı buzdolabı altlığını beşinci kez falan alıyorum sanırım. Kim gelse el koyuyor :) Sitelerinde mutfak bölümünde bulamadım ama sizde bakın isterseniz. Daha önce aldıklarım daha pahalıydı bunu 8,00 YTL aldım ve bir paketten iki adet çıktı.

Diyorum ya hep aşırı titizim diye, o sebeple biz su damacanası almayız. Aman arkadaşlar bir sürü mailler döndü zaten bu konuda, eminim sizlere de gelmiştir. İki kuruş fazla verin sağlığınızı riske atmayın!

Bir tanıdığımın akrabasının, su bayiisi var, bana neler anlattı burada size yazsam sudan soğursunuz. Yok iki kuruş benim bütçemi etkiler derseniz üşenmeyin suları kaynatın, sonra sürahilere boşaltın.

Ah birde bu damacanaları 6 adet üst üste koyup, trafikte saçma sapan şekilde mobiletler kullanan çocuklar yok mu! Trafik canavarları bunlar birde yemek dağıtanlar!!!

Ayrıca çevreyi korumak adına, bu tarz şişeler boşalınca benim gibi üzerine zıplayın ezilsin hem bu sayede iki gıdım spor da yapmış olursunuz :)

11 Yorum Oku / Yorum Yaz :

Delfina ;   31 Temmuz 2009 09:07  

ilk kez duydum bu güzel şeyi de ne işe yarıyor anlamadım :) damacanakolik olduğumuzdan mıdır edicim büdücüm :))

fashionbysiu   31 Temmuz 2009 10:57  

ben bilmiyorum damacana muhabbetini? kötümü?

Elvan   31 Temmuz 2009 11:16  

Bu gerçekten çok pratikmiş... Ben de bulursum muhakkak alıcam. Damacanalarla ilgili ben de son dönemde çok rezil şeyler duydum.. Haklısın bencede...

madammoda   31 Temmuz 2009 13:09  

Ben de Tchibo'nun ürünlerini çok seviyorum, ama nedense hep elim boş dönüyorum mağazadan çünkü resmen yağmalanmış oluyor her girdiğimde. Ben de artık sizlerin aldıklarına bakmakla yetiniyorum :)))

pelince   31 Temmuz 2009 13:13  

Ama bizde 3 günde 20 lt bitiyor :)) bu iş zor...Tchibo'yu çok seviyorum ben.Çocuklara ucuz ucuz montlar aldım,bady'ler aldım geçen sene :))

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   31 Temmuz 2009 14:56  

Delfişcim hani cam şişeler yada normal şişer kayar ya bu sayede kaymıyor canım

Siucum hemde ne feci ara bak googledan

madammoda netden al canım ürünler var orada bitmeden kap

pelincim bizde de zaten haftada 12 şişe içiyoruz ama bence sizde öyle yapın

Absinthe   31 Temmuz 2009 17:30  

Heh iki tane çıktığına sevindim =) Işini görür umarım..

Adsız   31 Temmuz 2009 19:43  

buün gittim ben ama öyle bişey gelmedi dediler...bide fotodan anlıyamadım ne olduğunu bidaha çeker misin fotoyu ne olurrrrr

a. gizem   31 Temmuz 2009 21:19  

süpermiş bu şey ben de bakmalıyımmm :)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   2 Ağustos 2009 21:08  

Absinthe he valla bacım iyi oldu

Adsız adını yazsaydın keşke at mailini çeker atarım sana blogda solda iletişim var. Ya işte bildiğin cam şişeler falan kaymasın diye tutmaya yaran plastik birşey. Her şubeye aynı anda gelmiyor demekki. Bağdat caddesi Şaşkınbakkaldan aldım ben orada dolu var.

a.gizem çeyize al bebek


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015