7 Temmuz 2009 Salı


Yüksek Ökçeli Hardal Rengi Ayakkabım



Bu ayakkabıyı kışın Derimod'dan almıştım daha giymek kısmet olmadı. Hardal rengini çok severim, özellikle bronz tene daha çok yakışıyor diye düşünüyorum. Keşke fotoğrafı şimdi çekseydim az da olsa yandık ya daha güzel olur du sanki :) Neyse diyeceğim o ki; bu sene hardal tonları modaymış bir dergide okumuştum. Alışverişe çıkacak arkadaşlar bir iki parça hardal rengi ciciler edinin.

23 Yorum Oku / Yorum Yaz :

nurdan   8 Temmuz 2009 09:31  

ama bunun rengi çok güzelll:))

gulen ERBASLI   8 Temmuz 2009 09:45  

ya bende bu aralar bısey var ayaykkabı almak ıstıyorum ama alamıyorum garıp bı durum begenıyorum alıcam dıyorum sonra almak ıstemıyorum allahım tez zamanda gecer ısallah :D ya hem platform hem yuksek topuk rengıde harıkaaa mutlu mutlu gıy :D cok cok begendım

RENKLİ TASARIMLAR   8 Temmuz 2009 10:45  

Bu sene kavun sarısının da moda olduğunu ekleyeyim. ;-)
Her iki renk de bronz tende kendini daha belli ediyor, haklısın.

ozerella   8 Temmuz 2009 11:13  

Güle güle giy canım.Hardal rengini severim ama bana hiç yakışmaz:)

Moda-Yemektarifleri   8 Temmuz 2009 11:17  

çok şık bir ayakkabı rengi modeli süper

nilo   8 Temmuz 2009 11:54  

Süperler, bayıldım, bol bol giy herkes görsün;)

caramel macchiato   8 Temmuz 2009 12:17  

renk çok güzel duruyor! topugundan dolayı da gayet rahata benzıyor burdan :)

sihirli eller   8 Temmuz 2009 13:17  

çok beğendim harika rengi var.iyi günlerde kullan.

madammoda   8 Temmuz 2009 16:34  

Çok tatlılarmış şekerim güle güle giy :))

meltem   8 Temmuz 2009 21:30  

yaaaaav valla fıstık gibi hatunsun maşallah!!

Mavi Bahçe   8 Temmuz 2009 23:37  

Ayakkabılara bayıldım:)

NEFİSE   9 Temmuz 2009 00:14  

Anam anam anam ... bayıldım.süper.. (VIZ VIZ VIZ ... vızvız da vız vız .. he he he )

NihaL   9 Temmuz 2009 10:01  

Ahhh be keşke topuklu giyebılsemmm şeker yaa bittim ayakkabılara valla supperlerrrr:))

DuruButik   9 Temmuz 2009 12:26  

Ayakkabılara bayıldım tek kelimeyle. Yeni sezon olmuş olsaydı ben de alabilirdim. tüh kaçırmışım:(
sevgiler...

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   9 Temmuz 2009 13:39  

nurdancım sağol canım :)

gulen ERBASLI geçsin canım geçsin ama bu sayede paralar cebinde kalıyor :) Sağol güzelim.

RENKLİ TASARIMLAR not aldım canım kavunu da :) Sağolasın.

ozerella neden ya yakışır canım ya beğendiğin bir model denersen alırsın belki

Moda-Yemektarifleri sağol cicim

nilo heheh giyiyem valla sağol canım

caramel macchiato evet canım dolgu topuklar rahat oluyor

sihirli eller teşekkürler canım

madammoda sağol canım

meltem :) Sağol canım seninde aşağı kalır yanın yok ama :)

Mavi Bahçe teşekkürler canım

NEFİSE vız vız arım benim sağol cicim

NihaL neden giyemiyorsun canım, ben düztabanım giyiyorum ama hihii :)

DuruButik sağol canım evet ya 1 sene geçti üzerinden :(

Bebek ve Nikah Şekerciniz   13 Temmuz 2009 11:46  

eda bileğe kelemenk dövme mi yapsak yav süper fikir olmuş:)

PiNaRo

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ *   13 Temmuz 2009 22:32  

Bebek ve Nikah Şekerciniz PINARIM hahah deli ya bunu mu çıkardın buradan :) KELEMENK ne gıı :P

bitter   19 Ocak 2010 14:00  

çok şıkmışş yaaa bayıldım:)

Lavanta Bahçesi   18 Ağustos 2010 16:11  

ayakkabı süpermişşşş ve hardal rengini çok severim ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   19 Ağustos 2010 12:42  

Lavanta Bahçesi bendeee :) Sağol canım


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015