11 Ağustos 2009 Salı


Arko Traş Sabunundan Kolye Yaptım



Teknolojinin ilerlemesiyle ustura ile yapılan traşlar yerine sosyetik traş makinelerine bırakmış olsada; hala bazı beyler Arko Traş sabunu ile traş olmayı tercih ediyor.

Anımsadığım kadarı ile; Arko traş sabunu, bir aparata mum gibi takılıyordu. Nerede kaldı eski İstanbul beyefendilerinin mis kokulu traşları? Beyler (efendiler) değil, leş gibi ter kokuyor ve bakımsız geziyorlar...

Bir deli divaneyim, eser arada böyle...
Nostaljik mi, vintage mi siz karar verin :O

Kolajlarda kullandığım görseller Arko'dan alınmıştır, 1927'den günümüze süren efsaneyi merak edenler için tıklatınız.

Burada da Starbuck's Kolye'm var.


32 Yorum Oku / Yorum Yaz :

aslan   11 Ağustos 2009 22:34  

Pardon İstanbul beyefendisi mi dediniz?Geldim işte bişimi var :)
Edacığım bu yaşıma kadar 10 dan
fazla motosiklet değiştirmiş biri
olarak sor bakalım Ömer'e Java'yı
bilir mi?Üff 2 senedir emekliyim:(
Lütfen bi daha motor resmi koyma:)

becerikliminikler   11 Ağustos 2009 23:34  

bunuda gördümya artık ölsemde gam yemem:))))))

www.lacintenel.com   12 Ağustos 2009 00:14  

Hakikaten tam Biluş'luk olmuş bu :))
Nereden aklına geliyor bilmiyorum ki...

nalan   12 Ağustos 2009 00:15  

resimlerden biri var digerleri gorunmuyor konuyu anlayamadim o yuzden

PAPATYA PRENSES   12 Ağustos 2009 00:15  

"Okumadan yorum yazmayınız" sözü ne kadar doğru, bazı insanların yorumlarını onaylamak bile istemiyorum.. neyse..

Başlığı okuyunca pek güldüm ve meraklandım. Çok değişik olmuş:)
Ben kolyede ki mini mini ayakkabılara bayıldım!

€srac@   12 Ağustos 2009 00:17  

ayy çok hoşsun :)nasıl aklına geldi de bunu oraya kolajladın eline sağlık dün kuzular bugün arko adam yarın kondomlar sallanırsa çantadan hiç şaşırmam süper yaratıcısın :)

Dilem   12 Ağustos 2009 00:21  

Hiç aklıma gelmezdi :D Ama süper olmuş ellerine sağlık bende denemeyi düşünüyorum farklı konseptlerde izin olursa tabi :)

Adsız   12 Ağustos 2009 00:30  

çok sevimli olmuş(: ellerinize sağlık.. kurdelayı çok beğendim nerden aldınız acaba?

nergisce   12 Ağustos 2009 02:32  

kullandigin süsler cok orjinal:) cok hos olmuss

Syhn   12 Ağustos 2009 02:36  

başlığı görünce nassıı yani dedim :)
yani ben hayal dahi edemedim

minik ayrıntılar çok cici:)

SEMYIL   12 Ağustos 2009 02:52  

ilahi Edacım. nasılda güzel yapmışsın.:)))))
hiç bir şeyi atlamamışsın:))
yara bandını bile :)))
çoookkk güzel bayıldımmm :)))

sihirlisepet   12 Ağustos 2009 09:20  

ya cnm bu ne kadar değişik ve hoş bir fikir.ellerine ve hayal dünyana sağlık.ne denebilir ki :-)

Bebek ve Nikah Şekerciniz   12 Ağustos 2009 09:21  

hahahha süper eğlenceli olmuş yara bandı süper özellikle..
yaratıcı arkadaşım..
PiNaRo

VOLKAN - KALDERA   12 Ağustos 2009 09:21  

OFFFFF :/
Ya sabah sabah yapılırmı bu?
Babam banyoda köpük köpük yüzüyle bana gülümsüyor. Bense kapı kenarında kendimden geçmiş o traş sabunu kokusunu içime çekiyorum :)))
Ne güzeldi beee :/

hersheyler   12 Ağustos 2009 09:44  

edaaa vintage'ın dibine vurucan yakında bitanem :))
bence vintaj kraliçesi diyelim
kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi:)

bahar yorgun   12 Ağustos 2009 09:48  

stil direktörüm traş sabunu ambalajından yapılan şu kolyeyi de gördüm ya artık gözlerim açık gitmez herhalde... seni üstün orijinal fikir bulma yeteneğinden dolayı tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum

Bilun ŞEN   12 Ağustos 2009 11:16  

Canım benim çok güzel olmuş :) Ellerine sağlıkkk.. Müthiş bi'şey bu :)
Ben dün kahkahalarla uğurladım ya Ramocumu, bugün fenayım..
Wofim evde değil, getirirlerse kaçıcam sana bebek, mucukkk
Sağol tüm iyi dileklerin için..

Prima Rima   12 Ağustos 2009 12:50  

Biluna allah kavustursun diyorum sana da hayret ediyorum...başka bişeysin şekerim sen arko traş sabunu ve kolye...kimin aklına gelebilirki?

cosmagenda   12 Ağustos 2009 13:35  

Kolye süpermiş! Arko'nun bilinçaltımıza yerleşmiş yüzü ve renli ile süper bir kolye çıkmış ortaya!

GÖNÜLDEN ELE   12 Ağustos 2009 22:36  

:)))
stilim süpersin yaaa..bayıldım.
Bu arada arko traş sabunu bizim evde eksik olmaz.eşim hala onu kullanır.
Tam bir beyefendidir kendisi..ehemmmm...
:)))))))))))))))

Aicha!   13 Ağustos 2009 00:14  

Sırada ne var vallahi çok merak ediyorum :D Ellerine sağlık çok şirin bir çanta olmuş :D

Adsız   13 Ağustos 2009 02:04  

uzun olan kurdela bağlanan kısım(:

ayci   13 Ağustos 2009 17:25  

resmen yara bandi yapistirmis - manyaaakkkkkkadinnn :)

hersheyler   13 Ağustos 2009 21:37  

yap yap takıcam çıkıcam ama sağlam kalmayabilir yolda yersem şaşma haha

BademKraker   15 Ağustos 2009 00:00  

Bir Evyap Çalışanı olarak yaptığın çantayla gurur duyduğumu söyleyebilirim Edacım:)
Bu hafta izindeyim ama döner dönmez ilk işim bunu Arko Erkek Bakımın müdürü ile paylaşmak olacak... Eline sağlık...
Öpüldün çok.
Pınar

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   15 Ağustos 2009 00:10  

aslan abisi sordum valla zamanının en iyilerindendir dedi biliyormuş kereta :) Kıyamam sana ya koymayalım seni mi kıracağız :) sevgiler

becerikliminikler çok yaşa emi :)

Laçin sorma anacım yandan yandan bilirsin beni :)

nalan ablacım ah ah yiyeceğim seni ben bekle azıcık ayol, linke tıkla bak attım sana bakarsın.

PAPATYA PRENSES canım çok sağol valla inan bu yüzden YORUMLARA KAPATMAYI düşünüyorum siteyi, bıktım usandım yahu ne yapayım, sağol canım :)

€srac@ hahah "yarın kondomlar sallanırsa çantadan hiç şaşırmam süper yaratıcısın :)" demişsin ya Ömi ile öldük gülmekten ay çok şekersin sen ya :)

Dilem ah ne demek izin senin güzelim sevgiler.

Adsız merci de 3 adet kurdela var hangisini sordunuz?

nergisce sağol süs değiller ben onları o hale getirip aa bu buna uyar dedim açıkcası!

Syhn :) şaşırtmak güzel değil mi insanları, merci canım.

SEMYIL ablam yara bandını yakalaman da senin inceliğin, öperim kocaman.

sihirlisepet canım merci yaşsın hayall dünyalarımız.

pinarom değil mi bant da son anda aklıma geldi inan!

VOLKAN - KALDERA deme ya nostalji oldu sana o zaman :(

hersheyler puhahah deme ya pastırmalı kolye yaparım takarsın ama aşkım :)

bahar yorgun "seni üstün orijinal fikir bulma yeteneğinden dolayı tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum" demişsin ya gülümsedim inan, bir deli kızım işte şeker kocaman öperim.

Fındık Kurdum canımsın senin zaten ah birtanem ya sen gel ben sana bakarım bizim kızımız ol ne dersin canım?

Prima Rimam heheh değil mi deliyim ama deli :)

cosmagenda çok merci arkadaşım.

GÖNÜLDEN ELE vay enişteme bak yürü be :) Merci cicim.

Aicha! bakalım yandan ne eserse bebek.Ama bu ÇANTA değil KOLYE cicim :O

Geçen sene Salı pazarından Kadıköy'den almıştım buraya da bir göz at istersen ♥♥♥ Pazar Tezgahına Çıkan Ben :)♥♥♥

he ya sineğim manyağın yesin senü :)

incim ye bebek ye de dokunmasın midene anacım :P

BademKraker Pınar'ım ciddi misin sen heyo :) Müdürün beğenir umarım canım, sevgiler.

HaYaLci   15 Ağustos 2009 10:13  

stil direkTörcüm;
vay bee. değişik bi çalışma. ayrıntılar süper hele traş temalı erkeksi fakat yandaki minicik kırmızı ayakkabılar ve danteller felan kadınsı özellikler. ve ikisi aynı çalışmada yer bulmuş. çok orjinal.

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   15 Ağustos 2009 18:42  

Hayalci bu ince detayları yakaladığın için teşekkürler canım :)

BİLTAN   1 Eylül 2009 09:06  

kuşuuuuum iki dk bakıp çıkacağım dedim ama sana takılınca yok öle 2 dk falan:))))Sende bu azim ve bu yaratıcılık varken kondomdan çiçek bilem yaparsın çatlak arkadaşım beniiim öpüyom.Elbet bir gün kavuşcaz kuşum.Özledim seni....Muci muci...

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   4 Eylül 2009 00:50  

BİLTANım ahahah yaparım valla sana kondomdan çiçek ama eve koyacaksın dekorasyon hesabı ona göre :) Kal tek geleyim yanına tatile çoluk çocuk bayılırım yahu hahah Asya duymasın :)

sibel   2 Aralık 2009 18:11  

stiline gerçekten hayranım bayılıyorum bloguna ALlah gönlünce versin canım.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   2 Aralık 2009 18:16  

Sibel ablam geçmiş bayramın kutlu olsun iltifatın için çok tşk ederim, senin ürünlerin de hepsi satılsın bir an önce sevgiler ablası :)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015