31 Ağustos 2009 Pazartesi


Eda Suner, Nil Ertürk, Bilun Şen Buluşması



Neşe dolular, komikler, ruhuma ilaç gibi geliyorlar kısacası! Zaten ben okul yıllarında da dert anlatan insanlardan hep uzak durmuşumdur. Bir de sevgilisini anlatanlar! Bu tip hanımlar yüzünden beyler her bayanı aynı şeyleri konuşur sanır! Zaten herkesin derdi kendine, kız kıza buluşmuşsun, geyik yap eğlen.

Elbette ki derdi tasası olursa da dinlerim ama her daim dert anlatan, ilişkisi hakkında yakınan insanlardan uzak durmaya çalışıyorum.

Çünkü ne zaman bu tarz biri ile görüşsem; gece eve gelince üzerime suma güreşçisi oturmuş gibi ağırlık çöküyor :) Ömi'de bu gibi durumlarda, "Enerjilerini almalarına izin verme." diyor! Sağolsun.

Neyse yine çenem düştü, konudan konuya atlamayı, sizlerle konuşur gibi yazmayı seviyorum, huyum kurusun!

Geçen haftaydı sanırım akşam Bağdat caddesinde Happy Moons'da yemek yedik, ama geç saat olduğu için fotoları çekmek son anda aklımıza geldi, idare edin net değiller :(

Çok ama çok güldük, samimi söylüyorum süper eğlenceli oluyor buluşmalar. Hele kapıda ki görevlinin, bize "Sizi ben çekeyim." demesi sonrası kapıda duran motora atlamamızı hiç unutmayacağım :)

Umarım sizlerinde buluşma ve gezdiğimiz yerlere dair fotoları yazmam hoşunuza gidiyordur. Konuştuğumuz gibi kızlar devamını en kısa sürede getirelim. Nil'cim güzelim seni de çok sevdim şeker, sizleri koca koca öptüm sardım bebekler!

Bu arada bende idare ederim bu iki çıtırın arasında değil mi? :)


Kombine gelecek olursam;

Snoopy t-shirt eski Boomerang'dı sanırım, (Hani Yonca Evcimik'in eşi Harun vardı onun Bağdat caddesinde mağazası vardı bir zamanlar Boomerang adlı oradan), bilezikler ordan burdan, tayt Mango çok eski, tayt üzerine giydiğim etekli kot tulum Little Big, saat arkadaş hediyesi, deri saplı taşlanmış çanta Afrodit, beyaz babetler Melisa, cebim de bana arkadaşlık eden minik yakışıklı ise; bir kırtasiyeden :)

Kalamış Happy Moons'da başka bir güne dair buluşma ve kombin fotolarımı görmek isterseniz burada yazmıştım.

32 Yorum Oku / Yorum Yaz :

DERYA   31 Ağustos 2009 23:16  

tişörtünüz çok güzelmiişşşş...

Syhn   31 Ağustos 2009 23:17  

yine cıvıl cıvılsın..
ohh ne güzel enerji yayıyorsun!

Antigone   31 Ağustos 2009 23:18  

Çok keyifli görünüyorsunuz canım. Emin ol benim de çok hoşuma gidiyor "gezdik, tozduk, neler neler aldık" postların. Fotoğrafların da çok eğlenceli oluyor. Ama ne yalan söyliim, hafiften bi kıskançlık yapıyo bünyede ;))) Öpüldün şeker...

sihirli eller   31 Ağustos 2009 23:18  

bende tam tersiyim.hep dert,sıkıntı dinleyip sorunlara çözüm bulmam için allah beni göndermiş diye inandım.
hatta çoğu kişi kötü günlerinde beni daha çok yanında istiyorlar çözümler bulup çok çabuk rehaveti attırdığım içinmiş:))

Mia   31 Ağustos 2009 23:35  

Ojeler şahaneeeee :)

ŞANSLI   31 Ağustos 2009 23:37  

Canım bir harikasınız.Bende haber seyretmiyorum.Beni boğan insanlarlada görüşmüyorum.Biraz bu konuda benzer yanımız var.Nil'i bende çok beğendim Allah sahibine bağışlasın.
Sevgiler...

Mia   31 Ağustos 2009 23:38  

ojelere bayıldımm :)

Esra Günüşen Ertuğrul   31 Ağustos 2009 23:39  

ÇOK EĞLENMİŞ OLDUĞUNUZ RESİMLERDEN DE BELLİ. NE GÜZEL...
SNOOPYLİ TSHİRT DE HARİKA..

cingifilli   31 Ağustos 2009 23:39  

ne giysen ayrı bi hava yaratıyosun.ayrıca bu fotoların hoşuma gidiyor.bayılarak takipteyim:)

Fashioncholic Girl   31 Ağustos 2009 23:40  

wow iyi eğlenmişsinizdir 3ünüz birlikte olunca :D

mughetto   31 Ağustos 2009 23:42  

herzamanki gibi çok eğlenceli ve çok dingin gözüküyorsunuz..

Ayrıca bence sen en çıtırdanda çıtır gözülüyorsun :))İdare ederim diyerek haksızlık yapmamalısın..

Brunette and Blonde   31 Ağustos 2009 23:43  

stil direktörü ojenin markasını ve numarasını öğrenebilirmiyim?? :)

orgucuoyuncakcınine   31 Ağustos 2009 23:46  

AH NE GÜZEL MUTLULUK ARKADAŞLIK SAÇIYORSUNUZ ETRAFINIZA.ÇITIRLRA TAŞ ÇIKARTIRSINIZ AMA GÖNLÜNÜZ HER DAİM ÇITIR OLSUN ÖNEMLİ OLAN O BENCE

zeynep   31 Ağustos 2009 23:47  

çook hoşsun canım, taş çıkartırsın hemde ne demek idare eder:)

sibelinsu   1 Eylül 2009 00:00  

Blog starları buluşması olmuş..:)

GüLCaN   1 Eylül 2009 00:06  

o nasıl bir kaygıdır öyle? şaka yapıyosun di mi? tabii ki çıtırsın, fıstıksın sen.. aynaya bakmıyo musun hiç? aaaaa.. :)

şu kot tulumun pek şekermiş... :)

LoLLa   1 Eylül 2009 00:38  

hhuuhhuuuwww üç taş hatun ;)))
eheueheu tememmm terbiyesiz LoLLa ;)
cook tatli duruosunuz ne guzeeel yaaa ben niye ankdayim hala ya :(
offfs ofs

kissessss honey .)

Elvan   1 Eylül 2009 00:49  

Üçünüzde harikasınız. Sizleri seviyorum...:)

Hesionka   1 Eylül 2009 00:58  

kızlar da şahane, kombinler de şahane!

oooh oooh kıskananlar çatlasın!
yaşasın blog kardeşliği!

edicim ayıcık gerçekten de harika olmuş ordan bakıo hehhehe.

harikasınız beebeeeem x3
<3 <3 <3

Eda   1 Eylül 2009 04:24  

Heyyyy gelip orada 4. olmak istiyorum :) Biluncuğuma da selamlar sevgiler buradan, bayılıyorum ona da.. Nili de tanımak hoş oldu.
Harikasınız öperim adaşım..

Pell-in   1 Eylül 2009 09:22  

sizde benim gibi Happy Moons müdavimisiniz heralde =)

VOLKAN - KALDERA   1 Eylül 2009 09:32  

Ohooo bakıyorum motorlara alışmışız :) Artık öcü gibi kaçmıyorsun anlaşılan :P
Tişört'e bayıldım :)

hersheyler   1 Eylül 2009 10:16  

valla hepiniz ışıl ışılsınız bianem ne demek ben de idare ederim değil mi
aa hiç yakıştıramadım
sende çıtırsın daha bitanem sen 70te olsan çıtırımsın benim ruhun çıtır bi kere

an(ı)lık   1 Eylül 2009 10:24  

slm üzerindeki tshirte bayıldımm ..ben snoopy delisi bir insanım :)))

SEZGi   1 Eylül 2009 12:16  

süpersiniz yawrum
motora bittim
tabıı oncelıkle sıze sonra motora:)))

sude naz'ın annesi   1 Eylül 2009 14:52  

çok tatlısınız hepiniz..enerjinize ayrı bi hayranım zaten de eklemeden geçemicem nil çok tatlı yaff:)))

özge   1 Eylül 2009 18:26  

edaaa inanmıyorum ben bu tshirtü hatırlıyorum 1000 yıl önceden falan bravo sana yaa,süper olmuşsun

a. gizem   1 Eylül 2009 19:38  

çoook kıskanıyorummmm ama bizde yapacagız eminim :))

Bilun ŞEN   2 Eylül 2009 01:17  

En bi'çıtırsın şekerim sen :) Ay süperdi dimi, okuyunca canım çekti yine :) Mucuk kocaman :)

hersei'm   2 Eylül 2009 11:41  

aynen katılıyorum sana. "mutlu insanlarla görüş, mutlu ol" ilkesini benimsiyorum, ancak olmuyor işte bazen. sevgili muhabbetlerini kaldırmıyor bünyemde, kafamda. evli olduğum için değil ama, öncedende böyleydi, anlatmazdım da. neyse süpersin kısacası:))

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   4 Eylül 2009 03:56  

Merci şekerler moral deponuz ve pozitif yorumlarınız için

sihirli valla dayan dayanda sonra sen delirme dert dinlemekten :)

kalderam bu duran motor bebem eheheh

Kızlar oje golden rose paris ama 26 falandı sanırım nosu etiketi silinmiş :(

Serap Tan   3 Ağustos 2012 15:24  

minnok snoppy yaa cok cici olmus benım topragım! nil hakıkaten su gıbı guzel kız. bilun un da neşeli ruhu her drumda belli ama ben edime gelmek istiyorum kuzum biz ne zaman profiterol yices ya da onu bırak bulusucas yaa:((


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015