9 Eylül 2009 Çarşamba


Yeşilli Turunculu Dantel Kolyem



Dün gece yaptığım romantik kolyem.

39 Yorum Oku / Yorum Yaz :

Bilun ŞEN   9 Eylül 2009 02:57  

Anaa ne güzel olmuş, cıvıl cıvıl, içim açıldı valla :)

Hesionka   9 Eylül 2009 09:04  

çoook güzel olmuş edoşum, senin tarzın nasıl da kendini belli ediyor!
bunu birinin boynunda görsem "kesin eda yapmış bunu" derdim!

eline sağlık tatlım, detaylar süper.

papatyaninguncesi   9 Eylül 2009 09:44  

çok güzel olmuş bu kolye.ellerinize sağlık

MAVİANNE   9 Eylül 2009 09:49  

günaydınnn canım,
yine harikalar yaratmışsın
çok hoş olmuş
nasıl cici kokoş
güzel bir gün diliyorum sana
mucckkk

derya   9 Eylül 2009 09:50  

Çok sıradışı iyi günlerde kullan tatlım.Hayırlı kazançlar dilerim..

Damak Tadı   9 Eylül 2009 10:00  

Canım yine çokkkkkk şık olmuş..Ellerine sağlık canımsın benim...Sevgiler..

kolyekolik   9 Eylül 2009 10:37  

harikanzi bi kolye olmuş :) cıvıl cıvıl..

orgucuoyuncakcınine   9 Eylül 2009 10:47  

O BAŞIM DÖNDÜ İNCELERKEN NELER VAR DİYE.ÇOK ŞIK OLMUŞ

Mavi Bahçe   9 Eylül 2009 11:04  

Yine çok güzel bir kolye senin tarzını güzelliğini yansıtan.Hep imrenerek okuyorum yaptıklarını canım:)Umarım birgün bende senin gibi güzel şeyler üretebilirim.Kırkbirkere MAşallah diyorum Stil direktörüm benim

neduk   9 Eylül 2009 11:49  

Çok güzel olmuş.Eline sağlık.Arkadan bağlanarak mı kullanılacak,yoksa çıtçıt,cırt filan mı dikiyorsun?
Tatlıcım,dikiz aynanda izleyicilerine bakmak istedim kimlerdir diye, yazılar beyaz olmuş hiçbirşey göremedim.

pelince   9 Eylül 2009 12:01  

Edacım cıvıl cıvıl renkleri var,ellerine sağlık...

Derin   9 Eylül 2009 12:45  

Ay bu ne hoş bir şeyy :)
Normalde dantelden hiç hoşlanmam..
Çeğizimden dünyanın danteli olmasına rağmen evimde 1 tane bile yok..
Ama bu çok hoş görünüyor eline sağlık cnm :)

Kuaybe   9 Eylül 2009 12:46  

Çoooook güzel olmuş!!

Banu Karagil Dalaman   9 Eylül 2009 12:52  

Çok beğendim, bende aldım bu yakalıklardan, ne yapsam diyordum, süper fikir...

Ellerine sağlık.

PINKSUGARR   9 Eylül 2009 13:25  

çok güzel olmuş,çok sevdim :) ellerine sağlık her zaman ki gibi :D

Aslı ERATAÇ   9 Eylül 2009 13:26  

Cok guzel olmus cnm ellerine saglik:)

fgyapar   9 Eylül 2009 13:32  

aman aman bu ne güzelliktir böyle,çok beğendim.

Taze kahve   9 Eylül 2009 13:36  

Harika ötesi gözüküyor canım ya,alttaki gipür,dantel v.s. şeyler bi yerden kalmamı yoksa aldın mı ?Ellerine sağlık şeker...

Moda-Yemektarifleri   9 Eylül 2009 13:42  

harikalar yaratmışsın yine şeker. hayırlı kazançlar olsun güzelim..

stuven   9 Eylül 2009 13:55  

yakıyor ortalığı:) bir de nazar boncuğundaki yeşil taş/renk güzel duruyor.

nergisce   9 Eylül 2009 13:58  

cok güzel olmus canim:) cok renkli seni yansitiyor:)nasil oldugmu sormussun iyim cok sükür sadece blog yazma hevesim uctu biraz buaralar sizleri okumak daha cazib geliyor:) öptüm

Pelin Pelister Akyürek   9 Eylül 2009 14:23  

Çılgın bir kombinasyon olmuş :D

ebruli   9 Eylül 2009 14:35  

valla çok hoşşş.eline sağlık.

Syhn   9 Eylül 2009 14:41  

oh oh kokoş bir kolya!
ellerine sağlık şeker..

paper doll..   9 Eylül 2009 15:21  

anlaşıldı illa kestirtceksin bana çeyizlik dantellerimi :Pp

çok zevkli ve özgün bi tasarım olmuş.. ellerine sağlık! ;)

papatya   9 Eylül 2009 15:41  

Stil´cim burada netin yavasligindan dolayi her zaman guzel paylasimlarina bakamiyorum.Eminim ki superdir.Kocaman sevgiler sana...

sesiber   9 Eylül 2009 16:29  

amanın bu yaka o yaka mı yoksa, 40 yıl düşünsem böyle süslemek aklıma gelmez de bekliyorudm böyle birşeyler. süper ötesi olmuş Edacım.

Aşk Güneşi   9 Eylül 2009 16:39  

Vallahi bayıldım çok cici olmuş ellerine sağlık...

C-bell   9 Eylül 2009 18:23  

bu yaka harika olmuş edacım bayıldım...

KRİSTAL KÜRE   9 Eylül 2009 18:33  

çok güzel olmuş, eline sağlık

Kiraz Prensesi   9 Eylül 2009 21:34  

çok hoşmuş darısı başımıza :P :)

özge   9 Eylül 2009 21:35  

elllerine sağlıkk kuzummmmmm

Serena   9 Eylül 2009 21:42  

Ellerine sağlık,zevk budur yahu;))Birde yazın tekerleme gibi olmuş:))

ŞANSLI   9 Eylül 2009 23:55  

Eline sağlık çok çok şık olmuş.Alan kişi güle güle kullansın.Aldığın parada bereketli olsun canım.
İyi geceler...

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ *   10 Eylül 2009 01:44  

Genel olarak sorulara yanıt vereyim diğer arkadaşlara da teşekkür edeyim.

Hesionkam deme ya harbi mi :) ehehehe o zaman sevindirik oldum

derya amin canım cümlemize

Mavi Bahçe canım benim amin,senin de güzel gönlüne maşallah. Bence yaparsın be şeker, hadi az malzeme al gelsin içinden cici fikirler.

neduk ablacım dantel lastik bağlanarak fiyonk yapılarak yani çıt çıt olmaz güzel durmaz. Evet izleyicileri ben bilerek o şekilde yaptım.

Derin diyorum ya ben dantelelri modernize etme zamanı geldi işte, DÖK ÇEYİNİZİİİİ :) Bekliyorum tasarımlarını ona göre!

Taze kahve sağol canım, anneannemde dolu var ondan araklama, ama piyasada vardır sanırım.

Moda-Yemektarifleri sana da canım benim.

stuven en sevdiğim detayda hemfikiriz seninle, bende en çok onu ve kalbi sevdim canım.

nergisce evet canım merak ettim seni, umarım geçici bir durumdur, öpsem sarsam iyi gelir mi sana?

paper doll.. he ya kes tabii bebek çeyiz de dura dura nereye kadar yani :)

papatyacım deme ya tüh :( Görmeden bile yorumunla beğeninini sunmuşsun tşkler canım.

sesiber ablam heheh deli kızım işte :) Merci canım.

Kiraz Prensesi aa tabii başınıza yap tabii canım durma bekliyorum.

ŞANSLI amin canım teşekkürler.

Cocukla Cocuk   10 Eylül 2009 09:28  

İçim açıldı ne güzel bir kolye bu ellerine, ruhuna sağlık

ENERJİ   10 Eylül 2009 23:09  

Çıtı pıtı çok şeker olmuş.:))
Pasajın için hayırlısı olsun canım:))


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015