21 Ekim 2009 Çarşamba


6 Aylık Anketimin Sonu!



11 Nisan 2009'da bu blogumu açtım, bugün ise 21 Ekim 2009! Bloggerda anketlere verilen maksimum süre hakkı ne ise onu seçtim, yani dün son gündü.

6 ay boyunca toplamda 1148 kişi anketime katılmış, ilk ekran görüntüsünde Eh İşte ve Hayır'lar o kadar az ki :) Mecburen mousela taradım ve sizler net rakamları görün diye ekran görüntüsünü yapıştırdım.

Melek ne alaka mı? Kalbi güzel, hainlik, hasetlik düşünmeyen tüm arkadaşlara yolladığım temsili melek :)

Diğer arkadaşlara da fikirleri için teşekkürler, sonuçta herkes beğenmek zorunda değil :) Zaten onlara çoğunluğun cevabı cevaptır :)

Öptüm, sardım, yedim, yuttum :)

23 Yorum Oku / Yorum Yaz :

yeliz   21 Ekim 2009 08:07  

B*A*Y*I*L*D*I*M
Ben de seni keşfettiğim zaman bi solukta kitap okur gibi okuyanlardanım....
ailemden biri gibi geliosun artık,edi ne yapmış,ne etmiş....sevdiğim köşe yazarları gibi hep yeni yazılarını bekliyrm....
verdiğin öneriler,yaptığın güzel işler ile hem çok faydalısın,hem çok eğlencelisin,hem de çok iyi bir dostsun....
iyi ki blogun war ve ii ki seni tanıdımmmm...
sevgiler
yeliz

Pell-in   21 Ekim 2009 09:23  

ay çok özendim bende anket yapmak istedim şimdi (:

VOLKAN - KALDERA   21 Ekim 2009 09:53  

Ne beğen,iem yaa, altta puantiyeli babane donu kılıklı bir arkaplan, üstte birbirinden çirkin 3 gaci resmi, antin kuntin şekiller PEEEH :PPP
(Anladın sen onu :)) )

Fashistanbuller   21 Ekim 2009 10:57  

Ya çok süper haber, blog için şahane, hatta ben de yanlış hatırlamıyorsam evet demiştim ama bunları toplayınca 100 etmiyor. Ne biçim hesabı var bu anketin? Nasıl katıların %57'si evet %57'si bayıldım diyebilir ki, mümkün değil matematiksel olarak. Diğer yüzdeleri eklemiyorum bile.

birden fazla cevap seçeneği olan bir anket de olamaz, çok mantıksız olur çünkü evet hayır sorusu bu. hiç anlamadım valla.

bence kesin beğenenler çoğunluktadır onu sorgulamıyorum da anket sistemi sapıtmış şekerim.

Tekrar tebriks :)))

Ömer Suner   21 Ekim 2009 11:41  

Güzel kızım sen gönüller de 1.sin.
Senin gibi üretken ve neşe dolu başka bir blog yok!
Eşin olmasam bile seni yine okurdum, seni çok seviyorum Ömi'n.

UCUZ VE ŞIK   21 Ekim 2009 11:41  

edim eveti hayırı mı var bu işin sen zaten kendını ıspat etmisin bes ayda bes kere gazeteye cıkmişsın ızleyıcın 1000 e ulasmıs nerdeyse bu her baba yigidin harcı degıl amann neyı anlatıyorum ki bos yere her sey ortada

Siu   21 Ekim 2009 11:52  

ben oy kullanmasam demekki bayıldımın oyları 657 olacakmış! tüh oyumu belli ettim :)

Lacin   21 Ekim 2009 11:58  

Tabii ki beklediğim sonuç :)) Az bile "evet" çıkmış...

gatto   21 Ekim 2009 12:21  

:) bende ilk gıcık almıştım blogundan hayırı işaretlemiştim seni sadece elinde silikon tabancasıyla gezen bi hatun sanmıştım. sonra bir iki kişisel yazını okudum kanım kaynadı bi baktım izlemeye almışım :D
nice 6 aylar 6 ve katları yıllar diliyorum :PP

fıstık   21 Ekim 2009 12:27  

Öncelikle hoşgeldin demek istiyorum blogunu yeni gördüm tamamen kapattıgını hatırlıyorum sanırım çok kötü bir olay durum söz konusu olmuşdu yanlış hatırlamıyor isem senin sitene tesadüfen wolkanca dan girdim ama senin onla aranın bozuk oldugunu ve blogunun kapanmasının onun büyük etkisi oldugunu düşünüp orda seni görmek beni şaşırttı açıkcası neyse tekrar hoşgeldin güler yüzlü melek

♥ PINK PRINCESS ♥   21 Ekim 2009 13:53  

E o azınlık kedi uzanamadığı ciğere mındar dermiş durumu:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   21 Ekim 2009 14:41  

yeliz'cim çok ama çok zarifsin güzelim, mailleşmelerimiz, telefonlarımız en kısa zamanda yüz yüze de tanışmak dileğiyle, çok kısa zamanda ne güzel dost olduk değil mi :) Hatta bir sürü blogcudan daha çok bilmene şaşıyorum inan, mucx canım benim.


Pell-in yap cicim sende

VOLKAN - KALDERA puauauh deli kadın kız okuyanlar da laf sokuyor sanı delü, bilmezler ki 7/24 teldeyiz ahah :)

Fashistanbuller anketin yazılımı ben değil blogger yaptı, ben sadece sonuçlarını duyuruyorum. Bloggera git matematik dersi var bacım en iyisi sen ahahahh :)

Ömer Suner anamm, kurban olsun Edi'n sana, SENİN BOKUN BANA LOKUM DAA :) Gözümsün, canımsın, dalağımsın, böbreğimsin :)

UCUZ VE ŞIK canımsın kız valla derdim okunmak vs değil sadece birilerine faydalı olmak mucx

Sucuğummmm merci bebem ahah

Lacom merci cicim

gatto helal kız sana, işte bak budur iyi ki bırakmadın okumayı demek ki ön yargılı olmamak gerekirmiş, sağol canım dürüstlüğünden ötürü.

fıstık sağolasın ama wolkanca ile hiç bir sorunum olmadı tam tersi o bana her zaman destek veren bir kardeşimdir, bilakis ben hainin biri yüzünden haklıyken haksız yere sorunlar yaşamıştım, ama geçmişe mazi ve işte yine orta sahalardayım ahahah :) Çok öpüyorum melek dediğin için de sağolasın canım.

ŞANSLI merci canım

♥ PINK PRINCESS ♥ yürü be kankam mucx!

Volkan Yılmaz   21 Ekim 2009 15:14  

fıstık sen bizi nereden tnıyorsun ki aramızın bozuk olduğunu yazmışsın? kimsin sen?

çatı katı   21 Ekim 2009 15:32  

bi de "hasetimden çatlıyorum" seçeneği ekleseydin o beğenmeyen yüzdeler direk oraya kaysaydı hahahahah :)))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   21 Ekim 2009 16:15  

Volkan'cım takılma sen :)

çatı katı ahaha ağzına sağlık, kapak olmuş bu laf haha :)

Nalan   21 Ekim 2009 18:47  

Bayılanlardan biride burda..:)ve bayılmaya devam ediyorum.Sevgiler..

sakazen   21 Ekim 2009 20:20  

canım benimmm bu kadar pozitif enerji yayn biri olursun da nasıl izlenmez senin yaptıkların deli olmak gerek:) üstelik cidden en güzel cevabı çatı katı vermiş bayıldım:))) takipteyiz kuzucum:))

xTaL   21 Ekim 2009 20:59  

Oy sayısı 1148 oyları topladıgım zaman cıkan sonuc 664+658+101+103 = 1526 bu da blogger'in mi matematiği oluyor :)

Cocukla Cocuk   22 Ekim 2009 00:06  

Mutlu olma zamanı, çok güzel sonuçlar. Ama şaşırmadın değil mi şeker:)

Mutfagimdaki Lezzetler   22 Ekim 2009 00:20  

Edi'cigim
Ben senin bitmek bilmez (41 kere masallah sakin nazar degmesin insallah )yazma ve uretme enerjine bayiliyorum ve hep bayilacagim'da :-)
Nice mutlu 6 aylara melegim
Sevgiler

meltem   22 Ekim 2009 00:52  

masallah ya 6 ayda bu kadar seveninin olmasi cok guzel.. nice 6 aylara hatta 6 yillara :)))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   22 Ekim 2009 01:42  



Nalan ay ne kadar içtensin ya, birde profil resminde ki çiçekli foton süper :)

sakazen gözümsün, valla ben insanların bu sidik yarışlarını bırakıp el ele sevgi ile üretmesinden başka birşey istiyorsam ne olayım :) Çatı Katı valla sağolsun :) Sende sağol canım.

xTaL napabilirim sonuç bu çıktı, bir önerin var mı? ya da programcıysan bloggerı uyarabilirsin hahah :)

Cocukla Cocuk sağolun kızlar, şaşırmadım çünkü yalanım yok neysem oyum, ee insanlarda samimi ve gerçek buluyor ki durum bu demek mi mucx

Elifim ay kurban olurum ya mailleri okuyorum bir yandan da, canımsın sen ya.

meltemcim sağol balım, işte hep beraber el ele, emek veren tüm dostlara dileğim daha iyi olmaları, sağol canım.



Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015