22 Ekim 2009 Perşembe


Blogda Mail Adresinizi Linkli Yapmak



Diyelim ki; blogunuzda bir yazınıza, yada blogunuzda yan kolonunuza mail adresinizi eklemek istiyorsunuz.

Elle yazdığınız zaman mail atacak kişi, adresinizi yanlış yazabilir, işte bu gibi durumlarda mailinizi linkli yazarsanız mail adresinize tıklayanın direkt mail kutusu açılır ve To kısmında sizin mail adresiniz hazır ve nazır belirir.

Ha bunun bir dezavantajı var, o da spam mail gelebilir, spamı silersiniz olur biter!

Şimdi izah edecek olursam; stildirektoru@gmail.com yazdım, sonrasında mousela stildirektoru@gmail.com'u taradım ve blogger panelinde yazı yazdığımız yerde, eklediğim görselde yıldız koyduğum yere tıklayın yani bağlantı url eklediğimiz yer. Ama mouseda taralı olacak link vereceğiniz kelime yada mail her ne ise.

Minik bir pou up pencere açılacak, Bir URL girin http:// yazan minik pencere yani. Oraya normalde link ekliyoruz hatta onu da burada yazmıştım, Blogger'da Yazılara Link Vermek

Açılan pencereden http:// yazan yeri silin, oraya mailto:stildirektoru@gmail.com yazın ama unutmayın taranmış olacak mousela, sonuç bu şekilde stildirektoru@gmail.com tıklarsanız benim adresim mail kutunuzda To kısmında hazır olarak çıkacaktır.

DİP NOT: Yazım paneline dair üstteki görselde;
Yazı tipi adı üstünde fontu seçmeye,
TT yazının büyüklüğünü seçmeye,
b bold yani koyu yazmaya,
i italik yani yatık yazmaya,
T harfi ve renk kutularının olduğu yer yazılara renk vermeye,
Dünya simgesi yani bağlantı demin anlattığım url eklemeye,
4 adet çizgiler ise, yazdığınız yazıların hizasını belirler.

Bunlardan herhangi birini kullanmadan önce yapmanız gereken mousela kelime yada paragraf ne ise taramak, yoksa olmaz. Sonrasında yazınızı yayınlamadan önce, yazım panelinde Önizleme'den bakabilirsiniz.
DİBİN DİBİ NOTU :) İnternetde gezerken yada blog yazarken Explorer değil, Chrome yada Firefox kullanın, yoksa pcnize indirin. Ben özellikle Chrome çıktğından beri onu kullanıyorum, çok seri bilesiniz.
Umarım izah edebildim canlar ;O

32 Yorum Oku / Yorum Yaz :

içimdeki yolculuk   22 Ekim 2009 05:55  

abuk subuk mailler geliyo vala kaldırdım ben..insanın siniri bozuluyor..ugraşamam

enne   22 Ekim 2009 09:11  

Ben bloguma video eklemek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim? Anlatırsan çooook sevinirim. Üstteki yüzüğe de bayıldım bu arada. Bir de, Header yapımı konusunda azıcık:) bilgi verebilir misin? Ben değiştirmek istiyorum da sayfamdakini.

chilekciko   22 Ekim 2009 09:26  

cok güzel anLatmısın :) sayende bloggerda ben bunu bilmiyordum diyen kalmayacak tesekkürLer...

MAVİANNE   22 Ekim 2009 10:59  

tatlım bilgiler için çokk teşekkürler
aydınlatıcı oluyor yazdıkların
öptüm seni

orgucuoyuncakcınine   22 Ekim 2009 11:15  

EDACIĞIM GÜLME AMA ÖNCE MAİL ADRESİ ALMAK GEREKİYOR DİMİ

papatyaninguncesi   22 Ekim 2009 11:16  

bilgiler için çok teşekkürler canım.çok şey öğreniyoruz senden

Syhn   22 Ekim 2009 11:37  

ay bunları bu kadar güzel anlatan ellerin dert görmesin bacım!

AYAKKABI PERİSİ   22 Ekim 2009 12:22  

supersin ya stil direktorum:) mail adresine link vermeyi deneyerek de test ettim, artik ben de bu sekilde yapacagim:)opucukler...

melusina   22 Ekim 2009 12:49  

eda ,
benim merak ettiğim başka bir şey de var
mesela kategoriler kısmı resimli yapılabiliyor sidebarda resme tıklıyorsun atıyorum pastalar kategorisindeki tüm yazılar geliyor nasıl oluyor da oluyor :)

Siu   22 Ekim 2009 13:29  

Dibin dibi notu yazmış ya bende gülmekten yerlerdeyim şuan :)

Adsız   22 Ekim 2009 13:43  

kuzum sen olmasan naparız biz
özge

ASLI   22 Ekim 2009 17:32  

Blogla ilgili bu yazılar çok işimize yarıyor paylaşımcı ruhundan öpeyim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   22 Ekim 2009 21:56  



İŞİNİZE YARIYOR VE UYGULUYORSANIZ NE MUTLU BANA CANLAR BENDE SİZLERİ ÖPERİM!

içimdeki yolculuk sil geç kardeş, çere çöpe takılma bize neden gelmiyor :)

enne video eklemeyi not aldım ok, header nasıl anlatayım canım, Photoshopda görsel tasarım yapıyorsun yani o şekilde.

chilekciko BLOGGER İŞE ALSIN BENİ DEĞİL Mİ HEHE :)

ÇITIR NİNEM :) güldüm ama kızma ee heralde sen ansıl bloguna giriyorsun ki mailin olmadan blog yazamazsın ki zaten tatlım :)

melusinacım yaptığım temalarda var MODASAL MEVZULAR'da yani şu şekilde Gadgetlardan RESİM EKLE'yi seç, ETİKETLERDEN hangi kategoriyi istersen o linkleri bağlantı ekle yap, not aldım blogda da görsellerle yazarım canım.

Sium he ya DİBİNİN DİBİ NOTU eheh :)

Ece Nur'un Annesi "Mine"   24 Ekim 2009 00:02  

Çok sağolasın yav.Uyguladım bile, harikasın =)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   24 Ekim 2009 02:02  

Elifim sağol canım

Ece Nur'un Annesi "Mine" sağolasın sevgiler canım

Ece Nur'un Annesi "Mine"   24 Ekim 2009 14:47  

eda senden bı rıcam var ya
resımlere ısım nasıl eklıyorsun
resımlerınde yazıo ya stıl dırektoru dıye
onu da anlatsana...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   25 Ekim 2009 14:29  

Ece Nur'un Annesi "Mine" canım photoshopla görsellere blog adımı yazıyorum, not aldım online görsel düzenleme editörlerini de bir ara yazarım söz sevgiler

meltem   29 Ekim 2009 18:44  

selam benim bir ricam olacak.. bloga koydugumuz resimlerin ustune mail adresimizi nasil yaziyoruz..hani boylece resimleri kopyalayip baska yere koyamasinlar diye :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   29 Ekim 2009 18:49  

meltem canım benim photo shopda yapıyorum ben, bir ara online editörleri de yazarım blogd a not aldım sevgiler

SİHİR   5 Kasım 2009 14:55  

merhabalar,"edacım"demek istiyorum bunu nasıl karşılarsın bilemiyorum ama hoşgörüne sığınıyorum,geçenlerde lacheen e bir yorum yazdım ilk defa,geri dönüp okuduğumda aman allahım ne kadarda resmi yazmışım dedim çünkü ben uzuuun zamandır aslında sizleri takip ediyorum ve sizin haberiniz olmasada bir samimiyet içine girdim:)bu yüzdendirki edacım die hitap etmek istedim.Neyse bu kadar muhabbetten sonra asıl mevzuya geleyim:)bende yeni bir blogger sahibesiyim ve yaptığım işleri paylaşmaya başladım ufaktan.ancak merak ettiğim ve yapamadığım hususlar war mesela bir link vermek istediğimde bunu nasıl bir kelimeyle verebilirim hani sizler yapıyorsunuzya link yazıyorsunuz biz link kelimesine tıkladığımızda sayfa açılıyor.bilmem anlata bildimmi bunu yapmak istiyorum.kelimeyi mouse la taramak nedir onuda çakabilmiş değilim eğer zahmetler olmazsa bunları açıklarmısın banaa.teşekkürlerr mutlu günler...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   6 Kasım 2009 05:06  

SİHİR estağfurullah canım ne demek ne haddime :) Aynen yazımda izah ettiğin gibi yapacaksın canım dikkatlice oku bak bloguna da gir yazı paneline yazdığın yazıyı tara link ver görsellerle de izah ettim zaten. Aramıza hoşgeldin, hayırlı olsun sevgiler.

reyyan   15 Kasım 2009 23:41  

canım bilgiler için sağol virüs filan bulaşırsa ben hiç düzenleme yapamam:( o zaman bana yardımcı olursun değilmi?

birde canım yazılarımızın kopyalanmaması için ekleme yapıcaktın, ne oldu ekledinmi?
eklersen haberdar edermisin beni?

sevgiler...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   16 Kasım 2009 11:47  

reyyan ne demek canım, yok yazamadım daha virüs bulaşırsa uzaktan birşey yapamam sen yukarda yazdıklarımı yaptıysan sorun olmaz diğerini de not aldım da ama sen takipte ol unutursam haber vermeyi yani sevgiler.

adventurouscuisines   23 Haziran 2010 17:20  

eda prenses,bişey sorucam ben yeni blogger olma yolunda ufak bir hareket yapıyorum ve kendim çözmeye çalışıyorum bu işleri şimdi link ekleme olayını yaptımda yan tarafta home veye hakkımda tıklayınca yazılar nasıl çıkcak onu çözemedim bacım bi el atsan sana zahmet öperim çok

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   28 Haziran 2010 08:01  

adventurouscuisines not aldım canım uzunca yazarım ama buradan da yazayım anlamazsam mail at bana. Blogunun ilk yazısının tarihinden bir gün eski yazı yaz yayınla, bak mesela benim Hakkımda sayfam o şekilde ve yana gadget ekleden htmli seç oraya hakkımda yaz, o kelimeyi tara yazdığın yazıya link ver. Html'de dünya ve çengel var işte ona basarak yazının linkini vereceksin ok. Kolay gelsin başarılar canım.

nedicenbaşageldiçekicen   23 Şubat 2011 15:01  

merhabalar çok teşekkürler ama ben bi türlü beceremedim benim asıl merak ettiğim mesala senin sağ sütunda zarf şeklinde bi kısım var. o direct outlook a bağlı ya bende öle bişey olmasını istiyorum? onumu anlatmıştın acaba?

nedicenbaşageldiçekicen   23 Şubat 2011 15:05  

buarada google chrome mütiş!!!!!!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   23 Şubat 2011 16:47  

nedicenbaşageldiçekicen ne demek çok basit üst görsele bak dünya görseli var çengel var hani, sağ kolono resim ekle sonra o resme link ver yani o dünya ve çengele basarak bu kadar. Ama dikkat et http:// ekle linklerin başına yoksa çalışmaz ok .) Aynen safari'den bile güzeldir Chrome .)

NİLÜT   25 Nisan 2011 16:08  

lwi yapamadım senın sayende yapıldı ama bu maıl ısını hallettım okuduklarımla yoyoyoyo:))))

lulu's life   24 Ocak 2012 10:22  

izah otesisin !! :)) yerim yaa ! Melek misin ? :)

 Stil Direktörü    24 Ocak 2012 16:45  

NİLÜT heh iyi bari takılırsan yaz baan .)

lulu's life haha ne güzel bir ifade bu sağol canım ne demek deme öyle işine yaradıysa ne ala sevgiler canım


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015