9 Ekim 2009 Cuma


Elf Nedir? Ne İşe Yarar ;)




Elf'leri kardeşimden bulaşan FRP oyunu ile tanıdım. Sonrasında Yüzüklerin Efendisi ile tanımayan kalmadı sanırım :)


Elf Nedir?

Elfler, yazar J.R.R. Tolkien tarafından modern edebiyata kazandırılmış ve fantastik kurgunun en popüler öğelerinden biri haline gelmişlerdir.

Özellikleri arasında; katledilmedikçe veya kederden solmadıkça ölmezler, hiç bir hastalığa yakalanmaz ve uzun yolculuklarda "lembas" adını verdikleri yolazığını kullanırlar. Ateş yakmaz ve ağaç kesmezler yani insanların tam aksi yöndedirler.

Yaşayış tarzları olarak da, genelde doğa ile iç içe ve gelişimini doğa ile bir bütün olarak sağlayan bir halktır. Büyücülükle uğraşanları da vardır (galadriel, feanor gibi). Asil ve alçak gönüllülerdir, asla sözlerinden dönmezler.

Orta Dünya'da "mükemmel güzellik" gibi bir sembol oluşturabildikleri gibi, sıradan ırk olarak da değerlendirilebilirler (Unutulmuş Diyarlar'da olduğu gibi)

Elf'ler hakkında komedi bazında uyarlanmış bu filme de göz atın diyorum. (Alttaki görsel kaynak ve yazı hakkındaki bilgi imdb'den)

İşte ben ne zaman ELF siparişim diye yazan bir blogcu görsem benim aklıma bunlar gelirdi :) Hehe, çünkü makyajı sadece Ömi ne getirse kullandığım boya kalemleri tadında biliyorum :)

Benim saksı bu işlere basmıyor :) Tek bildiğim bakım ve temizleme malzemeleri, o da sadece Lancome başka birşeyden anlamıyorum, bir de küçükken ambalajları güzel diye Pupa ile tanıştım, haa birde allıkları güzel diye Bourjois bilirim o kadar :)

Valla arkadaşlar bildiğiniz badana fırçası kullanıyormuşum ben ya :) Bu neyse ki samur kılındanmış :) İşte verdik sipariş, gelenler bunlar.

27 Yorum Oku / Yorum Yaz :

VOLKAN - KALDERA   9 Ekim 2009 09:03  

Cahal gaciii :PPP
Al benden de o kadar :) Laçin makyaj konulu yazı yazdıkça baştan sona okuyor, o güzelim renklere şekerci vitrini gibi bakıyorum ama anlıyormuyum diye sorarsan ı-ıhhh :))

Zehra Gürgen   9 Ekim 2009 09:04  

E.L.F başlığı okuyunca anlamıştımm :)
güle güle kullan, fiyatına göre hayli iyi bir marka.

Pell-in   9 Ekim 2009 09:10  

hahaha bende diyorum bu elf mevzusu nereye varıcak alemsin Edi Abla yaa

Lacin   9 Ekim 2009 09:26  

Ahahaha koptum okurken. Anam ben bilirkişi değilim de meraklıyım sadece. Ben de okuduğum makyaj bloglarından öğreniyorum.
Ama senin için gelir yazarım üzerlerine :))

noranıngemisi   9 Ekim 2009 09:27  

Elf deyince benim aklıma direk sevdiceğim geliyor, ilk gördüğümde kızlara gösterip "çocuğa bakın elf'e benziyor" demiştim :)) Güle güle kullan canım bu arada :)

Güldem   9 Ekim 2009 10:41  

şu fırça olaylarında bende bir fransızım resmen :)) bir türlü vakıf olamadım gitti:))

Antigone   9 Ekim 2009 11:30  

çok tatlısın canım ya, okurken öldüm gülmekten ;D

ceren_   9 Ekim 2009 16:57  

heheh ben de muji'den aldım o tombiklerden. çok yumuşaklar bence resim de yapılabilir hakkaten :)) fırça fırçadır' kısa tombik fırçalarla allık daha iyi sürülüyo bence. senelerdir bunu deneyimliyorum.

tatlisubaligi   9 Ekim 2009 17:39  

elf fırcalarını bende lacheen birde cilli de okumustum sanırım... cok basarılı urunler diye dusunuyorum... bende satın almak istiyorum ama hic internetten alısveris yapmadım acıkcası cesaret edemiyorum..

bir de zahmet olmazsa ojenin rengi cok guzelmis, adı numarası falan varsa yazabilirseniz cok sevinirim

Adsız   9 Ekim 2009 19:47  

Bende istiyorum yaa

n@zo   9 Ekim 2009 20:49  

:)) ben de ELFlerin geleceğine inanan biriyim biliyor musun Stil :)
Fırçalar konusunda aynıyım senle.. Alıyorum bir sürü bişey ama nasıl kullanıldığını bilmiyorum :)

GÖNÜLDEN ELE   10 Ekim 2009 00:04  

Alacakaranlık serisini bitirdikten sonra vampirlere takmışken bide bunumu soktun aklıma yaaa..
:))))

Mutfagimdaki Lezzetler   10 Ekim 2009 00:07  

Elf filmini biliyordum ve izlemistim ama bu baska Elf'mis de haberimiz yokmus ama simdi ogrendim ve biliyorum yani :-)
Edi'cigim gule gule kullan yeni cicilerini
Cok opuldun seker
Elif

GüLCaN   10 Ekim 2009 01:13  

yine çok tatlısın yaa.. :)) demek resim yapacaksın bu fırçalarla... :) bakma güldüğüme ben de çakmıyorum bu işlerden malesef.. amaaaan en güzel doğal olmak di mi canım?

yeliz   10 Ekim 2009 10:00  

inanmammmmm:)senin bilmiyrm dediğin bile birçok kişinın biliyorum demesinden çok daha iiyidir....
zaten doğallık güzel en güzel makyaj yok gibi doğal yapılandır bana göre....
yapsanda yapmasanda çok güzelsinnnn edi...,fırçaların belli bir kalıbı yok ki neye istersen kullan...sen renkli ip yumaklarından kolye yapmış birisinn:)
sevgilerrrr

EBRULİ   10 Ekim 2009 15:00  

ben de bazen fırçasız parmakla sürüyorum farımı :)aramızda kalsın :) fırçalarım yokmu,varrr,ama parmakla sürmenin tadı yok onlarda.güle güle kullan canım cicilerini:)Elf i izlemedim ben hay allah.elften alışveriş d eyapmadım hiç.eflere adıyıcam kendimi en ksıa zamanda:)

Adsız   10 Ekim 2009 21:35  

MErhaba ,
Bu e.l.f sitesisini çok inceledim fakat birtürlü TR ye gönderim'i nasıl yaptıklarını anlamadım.Siz nasıl sipariş veriyorsunuz (TR ye göndertmek için )acıklayabilir misiniz ?

Teşekkürler
Sevgiler
Suna

quentins   10 Ekim 2009 22:29  

Sanırım ben biraz beceriksizim :( Birkaç kere ELF'ten alışveriş etmeye çalıştım ama adres bölümünde önüme sadece ABD ve Canada çıkıyor. Türkiye'ye nasıl gönderilmesini sağlayacağım bilemedim :(

Eylül,   11 Ekim 2009 12:43  

hah geçen hafta bana da böyle bir bilirkişi tayin edildi.. İyi de olmuş ben far sürme teknikleri geliştiriyorum..Fırcalar önemli şeylermiş yahu, ben serçe parmağımla dünyayı kurtaracağımı sanırdım oysa:)

Güle güle kullan :) sür sürüştür:)

Hello Kitty   11 Ekim 2009 23:01  

ELFlenmeyen bir ben kaldım yaa :)) ustelik benim gibi kozmetik manyagı biri..! :)))
guzel gunlerde kullan canımcım, yorumlarını bekliyoruz..

Loreathan   12 Ekim 2009 14:59  

Yalnız film afişindeki elf'ler ile ilk başta anlattığın elf'ler farklı:)
Tolkien'in elflerini o yeşil hokkabaza benzetirsen çok kızarlar:D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Ekim 2009 17:41  

Ürünler güzel kızlar dediğim gibi deneyebilirsiniz

Almak isteyipde beceremeyen arkadaşlar, önce www.eyeslipsface.co.uk sitesinden alisveris yapilabiliyor yani ingiltere uzerinden
istediginiz ürünleri sepete atttıktan sonra
eu yani europe'u seçin sonra adreste turkey diye ülke çıkıyor.

Loreathan enişte of course yani olayı ti ye aldım şeker :)

quentins   13 Ekim 2009 20:35  

Teşekkürler Edi! Ben Amerika sitesinden denediğim için olmuyormuş :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Ekim 2009 21:14  

ne demek quentinscim, ya profil uygun değil diyor senin bloa geçiş yapamıyorum neden sence?

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   19 Ekim 2009 01:43  

Quentins ne konu da fikrin ne demek istediğini anlamadım da.

caramel macchiato   3 Kasım 2009 01:00  

oo ne güzel şeyler alinmiş! güle güle kullanin bebeğim... merak etme seker ben sana anlatirim gelince teker teker hepsini :D


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015