23 Kasım 2009 Pazartesi


Su Dökme Zamazingom



Anımsarsanız daha önce Tchibo'dan Aldığım Akıllı Altlık ürününü tanıtırken, su damacanaları ile içmenin, dolaşan maillerden de okuduğum üzere ne kadar sağlıklsız olduğunu belirtmiştim. Gerçi annemler bile inatla su sebili ve damacana ile su içiyor :(

Plastik şişeler de bir yere kadar, en güzeli çocukluğumuzda içtiğimiz Taşdelen cam şişeleri ama her yerde bulmak mümkün değil.

İşlevsel ürünleri ve tasarımcılarını her zaman takdir etmişimdir, daha önce yapılmamış ve görülmemiş şeyleri yapabilmek ve tasarlamaktır mühim olan!

Bu ürünü görünce işte budur dedim. Öncesi ve sonrası fotolarda var, en güzeli de dökerken sıçratmıyor, ah birde süt kutularında bunu akıl edebilseler. Sözde Pınar süt kutuları sıçratmasın diye iki delik yaptı ama fayda etmedi, bu kez de paketi açınca delikleri delmek zorunda kalıyor insan. Endüstriyel tasarımdan mezun olan adamlar neden bunları düşünemez, onca sene ne okuyorlar acep merak ediyorum :)

Bu ürünü Karınca Design'dan aldım, bu tip akıllı tasarım örneklerine dair aldığım tüm ürünler burada!

51 Yorum Oku / Yorum Yaz :

cecille   23 Kasım 2009 19:32  

Kraliçem güzel ve haklısın yazdıklarında.
Ben Teksas'ta yaşıyorum bulursam almam gerek!

özge   23 Kasım 2009 20:01  

ayyy harikaymış ya
kuzum endüstri bitirenler kasap oluyorlar ondan:)
bkz.koca:)

Betul   23 Kasım 2009 20:28  

seffaf ayakkabi konusuna yorum yazamadigim icin burdan iletmek istedim :) ben mizikcilik yapiyorum omuz silkiyorum banane banane diyorum cunku ben evden cikarken boyle bir sey ortada yoktu geldim okudum bitmisti :):)

CEYDA   23 Kasım 2009 20:48  

aa be kuzum şunun 5 litrelik olanından alsanıza daha rahat,bu sürekli biter:) hadi ömi sen al ya da hadi edi bu sefer sen al muhabbetine dönmeyin hehe.
Biz 5 litreliklerde bile bunu yapıyoruz:)
öpenzi:P

Antigone   23 Kasım 2009 21:17  

çok şeker bişeymiş bu!

Ozge Sipahioğlu   23 Kasım 2009 21:18  

güzel fikir fıstııkk.bu arada karıncayı da ayrıca cok severimmm.hep göz atarım.svgler

Dolunay   23 Kasım 2009 21:32  

guzel fıkırmıs valla, bende damacanaya karsıyım.kullanmıyorum.

Seddosh   23 Kasım 2009 21:40  

:) böyle cicişler nerden buluyorsun sen yaaa:)

Hatchipu   23 Kasım 2009 21:58  

harbiden acaayip pratik birseymis ya.
bazen löp löp dökülüveriyor sinir oluyorum bende.
karton icecek paketlerinde en cok oluyor bana öyle.
meyve suyu yada süt gibi seylerde.
birde ne zaman cok dikkat edersen, iste o zaman inadina inadina yanina akiverirya su.. viss...düsününce bile sinirlendim bak simdi =) vuuzzaaaa

simla   23 Kasım 2009 22:01  

Edacım en orijinal ve yararlı şeyleri bulma konusunda ustasın. cidden çok faydalı bir aparat...

Siu   23 Kasım 2009 22:08  

Bundan bende de var pembe hemde :) ama çeyizimde :P

Anne ve kızları   23 Kasım 2009 22:14  

Bayıldım yaa!Ne harika bir fikir!

♥ Handan ♥   23 Kasım 2009 22:19  

Damacana 'da su kalınca zaten dibi yosunlanıyor ve biz o suyu içiyoruz bu çok iyiymiş , hemen almak lazım

Emine İncefidan   23 Kasım 2009 22:21  

Bayıldım ne kadar kullanışlı bi tasarım.Ben gibi şişeleri sık sık elinden kaydırıp düşüren biri için süper kullanışlı walla...

ŞANSLI   23 Kasım 2009 22:28  

Çok güzel bir şey bu!

NihaL   23 Kasım 2009 22:37  

Canımmm benım annem bu su olayına kesın cozum buldu bms nın bır urunu var su arıtıyor annem hergun taze taze suyumuzu arıtıyo ve bızde gonul rahatlıgıyla ıcıyoruz herseye onu kullanıyor şiddetle tavsıye ederım tatlım herseyden saglıklı oldugunu dusunuyorumm...

tub@   23 Kasım 2009 22:40  

Ay evet ya evet çok iyi olur, sütü açarken mutlaka döküyorum bende :S

öptüm şeker

embir   23 Kasım 2009 23:01  

yaaa bak yarışmayı kaçırmışım tüh ya. Neden peki bana yazdığın gibi saatlerdir virüsü silmek için uğraştım. Taramada virüs çıkmadı bende google amcadan yardım istedim. Sonucu bekliyorum. İlgin için teşekkür ederim canım.

Şişe zımbırtında çok ciciymiş. Kuzenimin süt şişesi için kapağı vardı. Kapaksız süt şişeleri için kullanılıyor o ama sen yazınca aklıma geldi.

Öpüyorum kocaman.

Dengesiz Terazi   23 Kasım 2009 23:29  

Bende çok severim orjinal tasarımları güle güle kullan edoşum:)) buarada bir ara mutfagını şöyle detyalı resimlendirsen merak ettim belki daha önce bunun hakkında yazı yazmışlsındır kaçırmış olabilirim:)) Dekorasyon konusnda çok meraklıyım ve fikir alamyı çok severim:))

Muge   23 Kasım 2009 23:37  

Eda'cım malesef Endüstriyel tasarımdan mezun olanlar öylece oturuyor evinde yada benım gıbı farklı sektörlere kayıyorlar. Neden mi çünkü tasarım işini bizim güzel ülkemizde mühendisler yapıyor iş öyle oluncada ergonomiden estetikten uzak ürünler kullanıcıyla buluşuyor.. Cok fena yerden gaz verdin ya çok doluymusum gece gece dahada yazardım da neyse :) Ama ben umutluyum okurken Endüstriyel tasarım nedir ne iş yapar diyorladı en azından şimdi tasarım kelimesinden bir yerlere varmaya çalışıyorlar:) Buarada çok tatlısın enerjin yazılarına yansıyor keyifle takip ediyorum seni..
Sevgiler..

élif(keyf-i mutfak)   23 Kasım 2009 23:39  

görünce çok güldüm..neler düşünüyolar ya:)bu arada her süt koyuşumda dökerim ve kendime kızarım beceriksizim diye..demek ki suç bende değilmiş:)sana katılıyorum..aynı şeyi bende düşünmüştüm buna niye çare bulmuyolar diye..

Mutfagimdaki Lezzetler   23 Kasım 2009 23:49  

Eda'cigim su dokme zamazingon'unu gule gule iyi gunlerde kullan canim.
Bende ayni sekilde bende damacana sularini sevmiyorum Allah'tan ki buralarda hic yok yani biz kullanmiyoruz.Buradaki icme sularinin hepsini denedik hic begenmedik en guzeli Pinar ya'da Erikli suyu ben ne yapiyorum yaaa gizli reklam gibi'mi ne oldu? :-)
Tchibo'yu biliyordum ama Karinca Desing'i bilmiyordum gercektende cok guzel pratik ve islevsel ozelligi ayrica'da gorselligi yuksek urunler kullanmislar.Pratik seylere bayiliyorum.Karinca'da gordugum urunlerim cogunlugu burada'da var.
Sut kutularina'da gelince ben asil acilmasi gerekilen yerden degil'de oteki kosesinden makasla kucuk kesip senin o Ikea'dan almis oldugun kahve paketinin uzerindeki kirmizi sey'le kapatiyorum.Sey dedim cunki ismi neydi hatirlayamadim:-)

fotograf penceresinden   23 Kasım 2009 23:51  

karıncada çok hoş ürünler var :)

biyasimadahagirdim   24 Kasım 2009 00:02  

kullanışlı bi şeye benziyor

Moda Sokağı-Eylül   24 Kasım 2009 00:21  

Ayy bayıldım ben buna direktörüm.Çok takdir ediyorum böyle tasarımları çok !

İğne İle İplik   24 Kasım 2009 00:56  

Bayılıyorum Karıncaya, içeride gezdikçe aaa neler düşünmüşler deyip duruyorsunuz:)) Bu da öyle bir şeymiş! Ama ben naparsam yapim annemleri damacanadan vazgeçiremem, belki bu şirin şeyi görünce fikirleri değişir ama belki:/

www.capricemoda.com   24 Kasım 2009 02:07  

karincanin urunleri gercektende cok pratik ve renkli civil civil esyalari sevenler mutlaka begenecek birsey bulabilirler.bende bahce setlerini cok begenmistim bir ara bak aklima geldi simdi bi bakayim var mi hala
optummm

Clementine   24 Kasım 2009 02:47  

anağm ne güzel bişey :) edicim buldumbuldum.com u biliomusun? bilmiosan eğer bi göz at süper şeyler var. kimsenin akıl edemiceği şeyler falan :) çok eğlenceli bi site.

Dimple   24 Kasım 2009 08:11  

Süpermiş gerçekten bulmuşsun yine orjinal birşey:)

EBRULİ   24 Kasım 2009 08:43  

Ne güzelmişşş.Karınca'yı ben de çok beğeniyorum.Bazı ürünlerde fiyatları uçurmuşlar ama neyse :) Güle güle kullan Direktör 'ümmm.

cecilia   24 Kasım 2009 08:47  

çok kullanışlı ve güzel bir tasarımmış, her eve lazım cinsten :)

KIRMIZI   24 Kasım 2009 10:04  

ay bu harika biseymis, iyi ki paylastin... sormasi ayip ne kadar acaba bu... karinca bazen gereksiz pahali olabiliyor da, ona gore bilip de gideyim... sevgiler...

pride   24 Kasım 2009 10:20  

Hayatım bu aparata herkes sahip olabilir:)) Ama bu aparatla bile kimse senin eline su dökemez:) Hahahahhahaah

mosquito   24 Kasım 2009 10:20  

Başarılı bir ürün gerçekten,oldukça işlevsel..

eb   24 Kasım 2009 11:28  

Güle güle kullan (:çok sevdim, rengi bile güzel (:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   24 Kasım 2009 12:26  


Genel olarak sorusu olanlara döneyim canlar.


pride canım benim yürü be, ben takmıyorum kimseyi herkes ettiğini bulur, sonra da isteklerimiz neden olmuyor diye isyan ederler, ee Allah'ın parmağı yok adamın gözüne soksun :)

KIRMIZI yok canım öyle evet ama bu uygun tatlım, 20 TL

İğne İle İplik of sorma bizimkilerde işte halbuki yıkanmıyor yosun tutuyor bir uyansalar içmezler ama nerde :(

Clementine yes balım ilk üyesiyim hatta buldumbuldum.comun :)

EBRULİ merci cicim bu ürün 20 TL ama :)

Moda Sokağı-Eylül canım ne oldu blogunu silmişsin :(

www.capricemoda.com görmedim onları ben yazın satılıyordur belki de.

Mutfagimdaki Lezzetler olsun fikirleri söylemek serbest, ah evet canım anladım şeyin ne olduğunu hihi :) Bende keseyim diyorum ama plastik açma yeri yüzünden zor oluyor kesmek

embir ne demek canım aman virüs gitsin de zaten birçok blogda var, sadece chrome kullananlar anlıyor, o ürünü de biliyorum ama görmedim satan bir yer canım

Dengesiz Terazi söz canım da reklam yapıyor demesinler :) Bak mutfağımın bir kısmı Fosforlu Kot Kombinim ve Dantelli Kot Modifikasyonum bu yazımda var.

NihaL ah biliyorum onu kuzum, anneannemde de var ama ben o suyun arıtılmış tadını sevemedim şeker ya :(

Muge ah şeker haklısın işte ülkemizde kim mezu olduğu branşda iş bulabiliyor ki :( Canım derdine derman olmak isterdim, en azından keyif veriyorsam ne mutlu bana şeker, çok tşk ederim.

♥ Handan ♥ aynen ki yosun tutmuş, araç içinde beklemiş güneş almış sular çok tehlike :(

Siu zaten senin ev Barbie evi gibi olacak şeker pembiş :)

Hatchipu aynen anam ya, Murphy Kanunlarının ispatı işte!

simla herşey sizin için eheh :)

CEYDA sorma tatlım benim sağ elim sağlam değil, seneler önce su rugbysi yaptım 4 sene kadar, tek bayandım takımda heeh :) o zamanlar darbe aldım sağ elime 2 kez kırıldı, bir kez de çatladı, o yüzden 5litreyi kaldıramıyorum ağrı yapıyor cicim.

Betul ama ama yapma evde kal dermişim heeh, haftaya yine var cicim bol şans

özge ahah Nihat'a bak sen ya ee ne yapsın huzur orada balım, adama kasap demiş bir de, koskoca Nezih marketler zincirini yönetmek boru değil, hor görme eniştemi!

cecille Teksas'da ne ala mağazalar vardır eminim

SerpiL   24 Kasım 2009 13:13  

daha neler çıkarıcaklar kimbilir sendende bişi kaçmıyo ha.

uyuz cadı   24 Kasım 2009 13:47  

canım o entascıların ne yaptığını ben sana gösteririm buluştuğumuzda. bi keresinde taklitlerini yapmıştım da arkadaşım bütün okulu şaşkına çevirmişti kahkahasıyla.
genel olarak parti konsepti diyebiliriz kendilerine, öyle değişik insanlar yani...

zamazingon da çok tatlıymış güle güle kullan daaa edoş her seferinde unutuyorum ya şu damacanalarla ilgili bilgi birikimini bana da aktarır mısın bi ara :) kıllanıyorum da ne olduğunu tam bilemiyorum yani.

defne   24 Kasım 2009 15:13  

geçen gün ist.te karıncanın önünden geçerken bunu görünce girdim mağazaya, sonra içerde rengarenk şeylere dalıp unutmuşum fiyatına vs. bakmayı :)

Moda Sokağı-Eylül   24 Kasım 2009 16:03  

Silmedim eda ablacım,hatta post girdim az önce,neden öyle oldu ki ?

Nalan   24 Kasım 2009 16:07  

Çok güzel.Renk küçük mutfak aletlerinde en sevdiğim renktir.Güle güle kullan Eda'cım. Sevgiler.

Bahar ve kızısı Yağmur   24 Kasım 2009 17:07  

valla yazdan beri bizde damacana almıyoruz ondan öncesi vahim tabi.
hem sağlıklı değil diye biliyorum.
her firmanın damacanasının bir kalite rakamı var genelde hep en kötüsünden yapılıyor damacanalar (büyük firmalar hariç) bizde şişe alıyoruz hatta ezip çöpe atarken sen geliyorsun aklıma :D sevgiler sana :)))

Dominika   24 Kasım 2009 19:49  

Karınca'ya daha önce bakmıştım ama bunu hiç görmemiştim.Süpermiş.
Yine ilk kez sizde gördüğüm bir şey :)

MAYdesignorg   24 Kasım 2009 22:02  

çok güzel fikir güle güle kullan ....

meltem   25 Kasım 2009 09:39  

eda ben 8 diyoom:P
ahahah şaka şaka benim jeton accık köşelide :)
eda sana bu kutularla ilgili sormak istediğim bişi var izin verirsen
burdan mı şey ediiim mail mi atiim:)

Siu   25 Kasım 2009 14:32  

karıncaya gidip su zamazingosu varmı barbie evim için desem anlarlarmı :P

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   25 Kasım 2009 15:20  


uyuz cadı hehe alemsin ya haftaya sendeyim anlatırsın, bu arada damacana olayı fena ya, bir arkadaşımın dayısının su bayiisi vardı ama biz içmiyoruz diyordu, düşün yani ne pislikler var yazmıyorum gelince anlatcam sana mucx

SerpiL hizmette kusur yok şeker

Bahar ve kızısı Yağmur ya deme ya, bende eziyorum inan, çevre adına ne yaparsak kardır. Ah sorma uyuz cadıya cevaben yazdım üstü oku bak canım, feci durumlar yani, neyse şimdi almıyorsanız süper o zaman.

Nalan ciddimisin :) Benim banyom hep yeşil ağırlıklı tatlım, sağolasın.

defne orası öyle zaten canım ya, gereksiz pahalı ürünleri de var ama bu 20 TL

Moda Sokağı-Eylül bilemedim ki canım, az evvel geldim ama çok geç açılıyor sayfan, yorum yazıcam sonra, ama sen yorum paneline gir, pop up sayfayı seç daha hızlı yorum yazarız, seninkisi aşağı katıklaştılımış pencere, o genelde yavaşlatıyor blogları bilesin, kelime doğrulaman varsa onu da HAYIR yap emi.

Dominika merci canım, siz biz deme ama emi, arkadaşız biz :)

MAYdesignorg sağol ablası

meltem eheh yaramaz kız, sor canım mailden ne istersen mucx

Siu kesin git ama tek gitme hunimi vereyim mi sana ödünç eheh :)

♥pemb€sinti♥   12 Ocak 2011 17:15  

aaaa ne farklı değişik sey ilk kes görüyomm :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Ocak 2011 20:25  

♥pemb€sinti♥ sorma minnoş tam çeyizlik bulursam alırım sana söz :)

♥pemb€sinti♥   17 Ocak 2011 12:02  

Tamam bulursan isterim ozaman :)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015