9 Aralık 2009 Çarşamba


Hello Kitty Kahvaltısı



Günaydın canlar! Bugün çok yoğun bir gün olacak, dışarıda bir sürü iş var halletmem gereken. Özellikle bürokratik işler, devlet dairelerinde sıra beklemek bile günün yarısını ziyan ediyor. Dün gece bir tema ve etsy bannerı daha bitirdim, yazarım ilk fırsatta. Siz bu yazımla benim hayalime ortak olurmusunuz bilmem ama sanırım ben aşık oldum :)

Görsel kaynak fotoğrafın urlsinde

58 Yorum Oku / Yorum Yaz :

herşeyden azıcık   9 Aralık 2009 09:19  

Bende baktım baktım iç geçirdim bu kadar güzellikler bir araya nasıl toplanır yahu?

Siu   9 Aralık 2009 09:37  

nutkum tutuldu!! :)

SMİLENA   9 Aralık 2009 09:37  

kolay gelsin.bende bukahvaltıdan alabilirmiyim...

Bucanni   9 Aralık 2009 10:04  

Çok sempatik :) Canım pazarınız çok eğlenceli görünüyordu. Malum uzaktayız gelemedik. Yoksa kaçırmazdım :)

chfashiontrend   9 Aralık 2009 10:06  

:))sen zaten aşıksın edacım:)
bu arada kahvaltı sofrana bayıldım:)))çok şekerler...yeni temanı bekliyoruz canım...

tatlıhayat   9 Aralık 2009 10:08  

Günaydın! çok şirinler yaa.

alisnur   9 Aralık 2009 10:12  

kolay gelsin, işlerin çabucak bitsin inşallah..

pride   9 Aralık 2009 10:20  

Bayıldım ben buna yaaa:) Bana da bunlarla bir kahvaltı hazırlayan olsa sanırım ayda 20 kilo alırım:))

Dominika   9 Aralık 2009 10:27  

ayyy bu ne böyleee... ne kadar şirinnn..
yaw şu yaşıma geldim şöyle bir kahvaltı yapamadım.. :))

€s®ac@   9 Aralık 2009 10:57  

aaaiiiyyyy çok şeker canımmmm inş. kızınla birlikte hello kittyli kahvaltı sofralarına oturacagın günler de gelir :) Neden olmasın?

olcaytile   9 Aralık 2009 10:59  

ben fotoyu görür görmez senin kahvaltın sandım ya:D:D hayal diyince çaktım,, ama pek imkansız bir hayal değil bence senin için di mü??

ikiz Bebek   9 Aralık 2009 11:08  

inanılmaz güzel,ortak olunmaz mı hiç.bu arada işlerinde kolaylıklar dilerim.

Zehra Gürgen   9 Aralık 2009 11:11  

Kızımla birlikte kitlendik ekrana..ne kadar güzeller.. ne kadar güzelll....

zehra16   9 Aralık 2009 11:23  

oy oy çok sevimliiii:)

♥ Handan ♥   9 Aralık 2009 11:35  

bi kahvaltı sofrası ancak bu kadar güzel olur. bende istiyorum böyle kahvaltı =)

ŞIKELLA   9 Aralık 2009 11:38  

hayaline ortak oldum bile canım

meltem   9 Aralık 2009 11:41  

ay çok tatlı bayıldıımmmmmmmmmmmm

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz   9 Aralık 2009 11:47  

Bunu benim düdük defne görse kitty diye sarılmaya çalışır..:-)
zira çeşmedeki şişme oyuncak içindeki kittye yapışmıştı..akşam olup zor ayırmıştık..:-)
kendisi şahsına münhasır bir kitty hastası..
geçmişte senin kızındı galiba:-)
Ona bu şubattaki doğum gününde kitty li bi şeker mi yapsam acaba...

♥eylulbahcesi♥   9 Aralık 2009 11:48  

hello kitty çılgını büyümeyen küçük kız :) sen hep böyle kal ya valla böyle çok tatlısın..

ÇÖZGÜ   9 Aralık 2009 12:03  

çooook iştah açıcııııııı ayy acıktımm :)

_irm_   9 Aralık 2009 12:11  

kahvaltı yapılmazki bu masadaa!! görüntü doyurur insanı :))

Hello Kitty   9 Aralık 2009 12:58  

bayıldımmmmm!!!
tam bizlik bu edicigimmm!!!

mei kaplan   9 Aralık 2009 13:03  

pempe pembe cok ıstah acıcı gozukuyor.bugun ıcınde kolay gelsın dıyorum ve sabır dılıyorum.umarım burokrası sızın ıcın sorunsuz yurur :)

poh poh perisi   9 Aralık 2009 13:23  

bayıldımmmm nerden de buluyorsun böyle güzel şeyleri :) dur urlsine bakiiiim::)))) mucuk

Delfina ;   9 Aralık 2009 13:25  

amanıın herşey hello kittyliii :) tam senlik edicim bu yaw :)

İşlerin kolaylaşsın,hayat hep sana güzellikler getirsin..

Etsy banneri heyecanla merak ediyorum sayın patron :))

Mutfagimdaki Lezzetler   9 Aralık 2009 13:41  

Eda'cigim ben bu kahvaltiyi cok ama cok sevdim.Gercektende cok sekerler bu arada ben geldim hayaline ortak oldum bile :-)
Bende devlet dairelerdeki burokratik islerini hic sevmemisimdir,o kadar gicik ve cins durum ki ozellikle Turkiye'de bu durum daha cirkin hallerde oldugunu cok iyi biliyorum.Insallah bugun islerin rast gider ve kolayca,rahat halledersin guzelim.Insallah bugun'ki islerin guzel seyler icindir :0
Tekrar kolay gelsin kuzum
Sevgiler

pelince   9 Aralık 2009 13:42  

Tam sana göre !! bende geçen gün fotoğraf makinesini ve fırınını gördüm ,bir sitede :)

Minenin Takilari   9 Aralık 2009 13:47  

ay inanmıyorum bu ne güzellik
insan yemeye kıyamaz gerçekten :)

nurcuk   9 Aralık 2009 13:49  

edacım süper bi kahvaltı.

butterflyfeeling   9 Aralık 2009 13:56  

çok şirin bir kahvaltı...
ben çatal kaşığı çok beğendim, bardaklarda çok güzel tabakta şirinn ayy hepsi hepsi hepsi benim olmalııı :))

sergun   9 Aralık 2009 14:08  

hello kitty sevgini sık sık görüyorum:) eğer kabul edersen sana kitty'li bardak altlığı hediye etmek istiyorum (nerden çıktı deme postu okuyunca içimden geldi) bu yorumu yayınlama istersen, yanlış anlaşılma olmasın:))

fikr-i alem   9 Aralık 2009 14:10  

Ablası hayalini yerim bende, yani öyle kahvaltıya da nasıl kıyar insan bilemem.

Bu arada yolladığım mailde evet resim vardı, slayt şeklinde sanırım üzerine tıklarsan açılırmı diyorum, benim oğlan windowslivemail i yüklemiş, bir acayip şey, ben diğerinle zor yazıyordum, gözünü seveyim kağıdın kalemin, posta pulunun...evde bir yakalayabilirsem oğlanı tekrar yollucam gülüm, hadi kolay gelsin sana, sağlıcakla kal...

Lighter-N   9 Aralık 2009 14:42  

Ay çok ciciiii!!!Yumurtayı bile hello kittyli mi yapmışlar o beyaz ne yle yabaktaki???? Bu ayki Avon kataloğunda çok tatlı bi bileklik var Kittyli, bence bi bak....

ayci   9 Aralık 2009 15:33  

hello edy!

ben cok hastayim. sana uzaklardan yaziyorum.
cok yogundum. evlilik adimlari o kadar da kolay degilmis.

bu yorum postla alakasiz gibi görünsede öyle degil - diyorum ki bunlarla kahvalti etsem - daha mi hasta olurum yoksa daha mi iyi olurum...emin degilim - ben pek hello kitty hayrani degilim.

ama hello edy! diye birsey yapilirsa karsi cikmam :D

öpüyorum seni domuz gribi

fotograf penceresinden   9 Aralık 2009 16:20  

bitttimm bu kahvaltıya ben
insan bitiremez kahvaltıyı harika bişi :)

ŞANSLI   9 Aralık 2009 17:10  

Canım inşallah kolay bir gün geçirmişsindir.Takıma bayıldım.
Sevgiler...

Duygu   9 Aralık 2009 17:25  

uff bu gün yoğun bi günmüş senin için,sıra beklemek:(Kolaylıklar diliyorum şekercim:)buarada Hellokittyli kahvaltı çook şeker:)

Hatchipu   9 Aralık 2009 18:17  

amaniiin.. yumurta bile hello kitty li beyah... araba gibi bakakaldim valla hihihi =)

tub@   9 Aralık 2009 18:18  

inanmıyorummm harika yaa

EBRULİ   9 Aralık 2009 19:03  

ay bayıldımmmm.Yumurtaya ayrı bi bayıldım :) Ah biri bana böyle kahvaltı hazırlayıp sunsaaaa :)

Syhn   9 Aralık 2009 19:22  

sultan!! böyle kahvaltılar, her sabah karşılasın seni.. ne çok seviyorsun biliyorum artık ;)

uğurböceği   9 Aralık 2009 19:27  

süper süper süper.tam benlik.kitty olunca akan sular duruyor...

dedi,anlattı,durdu yeşocan*   9 Aralık 2009 19:54  

yaaa süpermiş yaaaa:))))
iç çekiştim durdum hep vallaaa!!!
insanın sofradan kalkmak istememesi işten değil!

karabidikim   9 Aralık 2009 20:03  

Bununla Kahvaltı yapmak ayrı bir zevk olsa gerek canım ya harika...

L@febesi   9 Aralık 2009 21:06  

bayıldım öldüm bittim :))))))

a. gizem   9 Aralık 2009 21:29  

tost olayına bittim yawww :)
paşabahçede good morning lisini görmüştüm ama :PP bu da şirin çoook

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   9 Aralık 2009 21:39  

Sormayın şekerler resmen pasaport uzatma ekstra diğer devlet kapısı işleri beni deli etti bugün :(

HK hayalleri ile yaşadım eehh :)

SERGUN'cum kim yanlış anlayabilir ne hadlerine :) Bilakis çok sevinirim güzel hediyen için düşünmen yeter.

13'de katılacağımız FERİKÖY'DE BİR PAZAR'a gelmeyi düşünen arkadaşlara da şimdiden teşekkürler :)

simla   9 Aralık 2009 23:31  

aman da aman şirin mi şirin:)

aysece   9 Aralık 2009 23:43  

Başıma iş açtın canım benim. Benim kızla senin sayfayı incelerken "annneeeeeeeee, bunların hepsinden bende istiyorum, kitty li ne varsa istiyorum" diye tutturdu. Barbieleri prensesleri bitirdik çöplere attık, şimdi sıra buna geldi. Yaktın beni Edaaa yaktın :))) muckkk

Esra Günüşen Ertuğrul   9 Aralık 2009 23:55  

bayıldım, bu takıma..bebeğim kız olsaydı, sanırım herşeyi hellokittyli olurdu. ama ben de evimde ve kıyafetlerimde heelo kittyi çok kullanıyorum..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   10 Aralık 2009 02:12  

simla ablası hemde çok :)

aysece sorry şeker geleceğin EDİ'sine mucxlar benden :)

Esra Günüşen Ertuğrul ah sorma bende diyorum ki, bizim bebişimiz umarım kız olur da ziyan olmaz Hello Kitty koleksiyonum :)

pinkcandydream   10 Aralık 2009 09:06  

bu benım kahvaltımmm sankı supermıs :)

SİHİRLİSEPET   10 Aralık 2009 19:32  

amanıııııın bu ne şeker bi kahvaltı :))) peki nerden bulcaz bu ürünleri...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   11 Aralık 2009 18:56  

Kaptırmam kimselere dermişim :)

SİHİRLİSEPET yazan kişi de sanırım SANRIO.COM'dan almıştır EBAY'den de HELLO KITTY ürünleri alman mümkün :)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015