20 Ocak 2010 Çarşamba


Belçika Tatilinden Brugge ve Gent



2008 yapımı olan In Bruges filmini izlediğimde filmde geçen bazı sahnelerin olduğu meydanlar ve filmde çok önemli bir rol oynayan gündüz ve gece önünde durup parmağımla gösterdiğim bu saat kulesine çıkmayı öyle çok istemiştim ki ve oldu!

Genelde yürekten isterseniz olur derler ya işte aynen öyle oldu. Hayatınızda imgeleme yapmaya inanır mısınız bilmiyorum ama ben inanıyorum. Yaşamımda neye imgeleme yaptıysam çok şükür isteklerimi evren ve yaradan duyuyor... Duyduğunu bildiğim içinde; her zaman şükrettiğim gibi, buradan da müteşekkirim diyorum...

Filmden bahsetmeden olmaz canlar! IMDB puanı 8.1!! Filme asıl tav olma nedenim, Colin Farrell'di. Tüm filmlerini kaçırmadan izlerim. Akabinde filmin puanının 8.1 olduğunu okuduğumda, "Notu vermiş abiler bize de oturup izlemek düşer." demiştim. Kaçırmayın, Edi demişti dersiniz, daha detaylı bilgi için bakınız In Bruges!

Diğer detaylar ise Brüj müzesi. Müzenin içinde fotoğraf çekmedik video kaydı var ama videolar çok uzun kesip biçersem şayet onları da eklerim. Ayrıca muhteşem Belçika çikolatalarının eritilerek sos yapıldığı Waffle.


2. kolaj ise; jetonlu eğlence merkezi desek daha doğru olur. Lunapark değildi, açık pazar alanı gibi bir meydanda yemekten, eğlenceye, alışverişten, alkole kadar ne ararsanız vardı. Jetonludan yana şansımı denedim ve yine imgeleme yapıp, doğacak çocuğumuz için oyuncak kazandım. 5 jeton 10 Euro olduğundan devam etmek ve altta vitrinde gördüğünüz Hello Kitty'leri de almak vardı ama içimdeki ses, kumara dur demek gerek dedi :)


3. kolaj ise, İsa'nın doğumunu tasvir etmişler. Mağazalardan sanat eseri harikaları çikolatalar, wiking kasklar, inanılmaz ince detayların atlanmadan yapıldığı seramik hayvan bibloları. Ve yine Mango :)

4. son kolaj demin bahsettiğim sokak satıcılarının tezgahları olan yer. O kadar özenli ve güzel ürünler satılıyordu ki, bizim burada olsa en ala alışveriş merkezlerinde satarlardı. Ayrıca dantelleri ile meşhur olduğunu da belirtmeden geçmeyeyim. Hemde ne danteller, bizim burada ki gibi demode modeller değil. Daha önce bu yazıma bakmayanlar için belirteyim, Temmuz ayında yazmıştım Malta Adaları'ndan Gerçek Dantel Yapımı diye işte o dantelleri bizzat ellerimle dokunarak sevme şansım oldu.

Ortadaki abi vitrinden çektiğim fotoğrafa dikkat ederseniz Zuccker (aynı zamanda şeker anlamına da gelir) isimli mağaza yani şeker yapıyor. Hemen sağ karede ise vitrinden izleyen insanları görüyorsunuz. Kolaj olduğundan görselden anlamayabilirsiniz ama belirteyim, mağazanın logosu ters hilal ve ortasında da yıldızdan oluşmuştu. İnsan ülkesinden uzakta olunca daha bir milliyetçilik duyguları kabarmıyor desem yalan olur :)


54 Yorum Oku / Yorum Yaz :

Dominika   20 Ocak 2010 04:09  

çok güzeeeellll :)))

ISIL CAN   20 Ocak 2010 06:17  

O waffle i koymucaktin beni o nokta da bitirdim be kuzu :)
nasil guzel dolu dolu gezmissiniz arti bi o kadar da incesin ki bizimle paylasiyosun tesekurler =)

Fatma   20 Ocak 2010 09:00  

Edacım ne güzel ne çok eğlenmişsiniz.Bu post diğerlerine göre daha renkli geldi bana. Bu arada bir süpriz mi var bebek mi geliyor yoksam:))

Smyrnote Design   20 Ocak 2010 09:16  

Fotolar da sen de harikasın canikom, ya ben oradaki betty booplara bittim amaaaa :(:(

Aslıhan   20 Ocak 2010 09:16  

Pisboğaz bir insan olarak o kadar resimden direk waffle çekti dikkatimi Allah affetsin ehehe :D :D :D Söylediğiniz filmide merak ettim tatilde izlemeyi düşünüyorum inş :)Colin Farrell varsa ayrıca izlemek lazım :D:D O kadar güzel oyuncaklar arasında tebrik etmek lazım iradenizi ben olsam son kuruşa kadar harcardım herhalde :D:D İnşallah bebişinizle birlikte oynamayı nasip etsin Allah :) Birde saat kulesi gece çok güzel görünüyor..

Eda   20 Ocak 2010 09:38  

Aminnn canımm.. İmgeleme yapmak ve dilerken çok dikkat etmek lazım ne doğru söylemişin.. Ayyy o güzelliklerin içine düşmek isterdim ben de, rengarenk ne güzelll :)

pride   20 Ocak 2010 09:50  

Canım dostum,resimler süper.Hayat boyu hep böyle gül tamam mı? Yüzün asık olduğunda ara ben seni zaten güldürürüm:))) Oltayla gemi yakalama mevzusunu ben de çok severim:))) Ayrıca küçük domuz biblolarına bayıldım.Betty'ler inanılmaz güzel keşke biraz daha kumara devam etseymişsin:) O Mango'ya girip bizden farklı ne var diye bakmadıysan benim adım da Pride değil:))) İşlerim çok yoğun bu ara ilgilenemiyorum bloglarla,hatta kendimle.Seni çok özledim:) Dönüşüm muhteşem olacak bekle beni anacığımmmm:) Mucx

Cocukla Cocuk   20 Ocak 2010 10:31  

Bruges filmini merak ettim şimdi. İmgelemeye ve hayal kurmaya biz de çok inanıyoruz, bu konuda güzel örnekler görmek de sevindiriyor açıkcası.
3.kolajdakiler nargile mi, bahsetmemişsin, merak ettim, entresan geldi.
sevgiler

reyhane   20 Ocak 2010 10:53  

Muhteşem Belçika çikolatalarının eritilerek sos yapıldığı Waffle' mı?Offff tam benlikmiş o..İmgelemene nazar değmesin her yerde deme...BÜDÜ' nün oyuncağını sevsinler..Ahh yine çikolata hem de sanat eseri tadında.Ya EDİ neden gezi anılarını kitaplaştırmıyon..Kitabın çıkınca imza günü yapardın da ben de gelir kitabını alır Edi Hanım şuraya da bir imza şettirin derdim,sen de isminizi ne olarak yazem derdin, ben de Reyhane yaz hocam derdim..Sonrası malumm ceeeeee..aaaa..Ve Allah canını almasın sen miydin o delü derdin..Ben de he bacım hadeeee ambalaja deeell içeeee..derdim...

zeto   20 Ocak 2010 10:59  

Belçikaya gitmiş kadar oldum desem yeridir:) In Bruges filmide harikaydı gerçekten:)

Moda-Yemektarifleri   20 Ocak 2010 11:11  

bebişin oyuncakları bile hazırlanıyo hadi bakalım en kısa zamanda bekliyoruz müjdeli haberi:))

dshandmade   20 Ocak 2010 11:15  

Filmlerde gördüğün yerlere gitmek beni de heyecanlandırır. Yürekten isteme konusuna katılıyorum ama her isteyenin ki olmuyor şekerim. senin kalbin temiz. Böyle güzel seyahatler olsun inşallah, hepimize.

nehircce   20 Ocak 2010 11:17  

Harikaymış :)))son duana da kocaman bir aminnn sevgiler..

Bucanni   20 Ocak 2010 11:26  

Canım bu post gezinin en beğendiğim kısmı oldu. Gezesim geldi yaw.

Gofrett   20 Ocak 2010 12:02  

bruge bir daha gitmek istediğim yer , bayılmıştım.. meydanındayken insan kendini bir masalın içindeymiş gibi hissediyor.. baharda veya yazın daha da güzel olur diye umuyorum..

papatyaninguncesi   20 Ocak 2010 12:45  

brüj'e bende gitmiştim.anlattığın o dantellere bayılmıştım.

GüLCaN   20 Ocak 2010 13:42  

bebişinizin ilk oyuncağı hazır demek.. bunu yazman bile çok sevindirdi beni. demek düşünceler bayağı ciddi.. bana ne oluyosa.. hahahah..
o şeker dükkanına salın beni.. kendimi orda kaybetmek istiyoruuumm :) milletin vitrine yapışıp içeriyi seyretmesi çok komik yaa..

Syhn   20 Ocak 2010 14:20  

amin cnm amin.. bu güzel yazıyı okuyup gezine ortak oluyoruz birde sütüne dua alıyoruz yaa şahane bişi! ;)

Colin Farrell sevmiyorum ben yaa.. ama filmide merak ettim.. sabredim izliycem sanırım..
bu kolajları açıklaman ii oluyor bebişim.. betty booplara bayıldım!

summer   20 Ocak 2010 15:50  

çok mutlu görünüyorsunuz.ALLAH bozmasın diyorum.ayrıca gezinizin bu bölümüne ben de bayıldım.bakalımm imegelememi yaptım ben de bekliyorum:)

cemre   20 Ocak 2010 15:52  

resimlere bayıldım edacım rengarenk cıvıl cıvıl senin gibi aynı:) bu arada dileklerine bayıldım inşallahh inşallahhh diyorum:)

nergisce   20 Ocak 2010 16:17  

ayakkabiarin nekadargüzel:)
baska bir tatil fotograflariyla karsimiza cikman dlegiyle:D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   20 Ocak 2010 16:19  


Dominika merci

ISIL CAN sorry bebem ya :( Asıl ben tşk ederim sen bunu takdir etmişsin ya sağol canım benim

Fatma evet canım görseller renkli olunca haklısın :) Kısmet tatlım bakalım bebek yada başka güzel heyecanlar Allah nasip ederse bir iki ay içinde sizlerle de paylaşırım zaten konu ne olursa olsun olmadan söylemek yok nazar değiyor malum :) Sevgiler canım

Smyrnote Design merci bebem, alırım sana üzülme annem sen.

Aslıhan puhahah alemsin kız sen afiyet şeker olsun :)) Amin canım benim güzel dileklerin için sağol varol, sorma ya nasıl tuttum kendimi :) Kesin izle tatilde bak pişman olmazsın şeker

Eda adaşım aynen tatlım, en kısa zamanda sende güzelliklere kavuşursun diye diliyorum tatlım

pride senin yerim ebbeğim ben ya, o gece öyle dellendin ya nasıl içime dert oldu sorma, senin de yüzün her daim gülsün tatlım benim. Yemin ederim oha oldum okurken resmen girdim ve Ömi açıımmm çık hadi dedi :) Bende özledim kuzum biliyorum ya sen işleri hallet ve bomba gibi geri dön bebem mucxx

Cocukla Cocuk aynen kızlar her daim pozitif düşünmek gerek. Özellikle yazmadım hep esrar vs olmasın diye ama nargile değil onlar esrar içmeye yarayn bir alet ne yazık ki :(

reyhane sana yaparız çakmasından zuzum, değmez annem değmez, gözün totoma diyorum, okuyorum üflüyorum cano :) Ahahha seni yerim kız kim ne yapsın anılarımı benim alemsin bebem, yarıldım yalnız ce ee olayına, aynen ambalajına deeeel içindekine kurban! :) Ulen iyiki blog açtın be hey gidi hey nereden nereye bebem ya :)

zeto ya iyi bari canım umarım gerçekten de gidersin.

Moda-Yemektarifleri ah sorma bebem ya, amin diyelim kısmet canikom sağolasın.

dshandmade ablacım sağolasın eminim sizlerin de kalpleriniz temizdir, sadece doğru zaman değildir belki de, eminim ki dilekleriniz ne ise er yada geç hayırlısı ise olur sevgiler

nehircce :) benden de sevgiler canım

Bucanni ah sorma gün geçtikçe ben bile yazarken gezesim geldi yine desem, yuh bi dur be kadın demezsin değil mi :)

Gofrett aynen tatlım bende öyle düşündüm, resmen masal umarım yaz aylarında da gitmek kısmet olur.

papatyaninguncesi umarım yine gidersin/gideriz!

GüLCaN sağol canım benim bakalım kısmet Allah nasip ederse 2010'da bebiş diye düşünüyorduk ama öncesinde başka şeyler yapmak gerek netleşince yazarım zaten. Sorma ya oradan komik gibi geldi demek sana, ama görsen tam bir showdu süper ötesiydi desem yeridir.

Syhn canımsın ne demek, dualar hepimiz için geçerli değil midir? Ben tşk ederim güzel dostum. Sana da alırız istediğin Betty olsun cicim, abiyi sevmesen de ne yap ne et izle filmi emi canikom mucx

summer umarım olur canım benim, amin diyorum ve kocaman öpüyorum

cemre benden de kocaman inşallah, kalbi güzel olan herkesin dilekleri kabul olsun canım. İltifatların için de ayrıca tşkler şeker

nergisce onları da ayrıca yazacağım canım malum burada uyum yok soğuktan ne bulduysam giydim :)

busra   20 Ocak 2010 16:24  

sayende biz de oralari gezip gormus olduk :) filmi de kenara not ettim haftasonu izleyecegim insallah.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   20 Ocak 2010 16:27  

busra sağol canım gidersiniz umarım enişteyle, izle şeker kaçırma süper diyeceğine eminim.

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz   20 Ocak 2010 16:47  

anca normal hayata dönüp anca yazıyorum kuzucuk..amma gezmişsiniz he diyeceğim kendime engel olamayacağım:)ayrıca yedikleriniz içtikleriniz sizin o kittyler benim olsun bebeeemm:)

reyhane   20 Ocak 2010 16:57  

Okito şeker ben çakmaya da varımmm.."gözün totoma" diyorsun ha yerlerdeyim yine..Heç öyle deme çok güzel anlatımın var bu işler böleeee başlar bacımm..Sorma ya blog sayesinde görüşüyoz senlen yoksa randevu listen göğe çıkmış..Hatırladın mı bana bir mailinde sana blog şart dedindi..Anam bu söyleminden aldığım gazla basit bişeler yapıyom artıkın hocaların en stili..

Palyözi   20 Ocak 2010 17:01  

vooovvvv yarasın sevgili direktörüm....valla insana süper geliyor böyle arada bir yabancılaşma girişimi yurt dışı seyahatleri dimi?

bide size birşey sorucam bu blog dünyasında herkesin usta okları sizi gösteriyor ya;) şu son kısımda yazının bunlarda ilginizi çekebilir kısmı oluyor ya onu nasıl ekliyoruz? Yardımcı olursanız çok sevinirim....

Rumeysa   20 Ocak 2010 17:11  

1) ilk başta tatlı sever olarak o waffle n görüntüsüne bittim..:)
2) çok sevindim saat kulesine çıkmana..e öyle tabi,yeter ki içten iste!:) benim içten istediğim o kadar çok şey var ki hepsi olur mu ki? :) :s
3)adamlarda gizli bir Türk sevgisi var demek ki..;)
4)bu gezi fotoğraflarını çok seviyorum ben! :)

nilgün   20 Ocak 2010 17:16  

Belçika'yı göremedim henüz ama gitmek için bir sürü sebep verdin bana.. Betty Booplar muhteşem, çikolatalar şaka gibi...resimlerin harika gitmiş kadar olduk..:))

Prima Rima   20 Ocak 2010 18:21  

Ya Edoş ne kadar dolu bir insansın bayılıyorum sana boş boş gezmiyorsun öylesine bakmıyorsun sen nereye gitsen yaşıyorsun öğreniyorsun arastırıyor sorusturuyor öğreniyor üstelik bizede öğretiyorsun senden öğrendiğim duyduğum dünya kadar şey var.
Oraları seninle gezmek tanımak görmek isterdim doğrusu.

ZarpandiT   20 Ocak 2010 19:21  

bebem o filmi izlediğimde gerçekten öncelikle mimari dikkatimi çemişti bide beleş belçika gezisi yahu bu die kafa bulmustum :D

çiklolata dedin canımı yedin bebem ya :) o waffle'ın paketiyle yerdim ben bea :DD

Selfet   20 Ocak 2010 19:57  

Ayyy hepsi birbirinden güsel fotoğrafların,siz de ayrı güselsiniss :)
En çok da cicili bicili aksesuarlara,biblolara,hello kittylere,oyucaklaraaa bayıldım :)
Beni bıraksan hepsini ayırtetmeden toplar alırım :)
İçten dileğin teşekkürler,sevdiklerimizle heryer güsel ama dünyayı ufaktan gezsek fenamı olur sanki dimii :)
Öpücükler.. :)

Çilekli Pasta   20 Ocak 2010 20:14  

her şey muhteşemmmmm bende gitmek istiyorum çooooooooooooook :)

teşekkürler sayende öğreniyoruz, gezdiğimizde süper olacak.

PaPErDeLiE   20 Ocak 2010 20:36  

Fotolar da, fotolardaki Betty booplar da ki kendisi çook severim, minik hayvan figürleri de, waffle da harika görünüyor, ama siz hepsinden harika görünüyorsunuz, gittiğinize değmiş Edacım :))

Garp Kurnazı   20 Ocak 2010 22:01  

Tatiliniz çok keyifli geçmiş, hiçbir şey yazmasanız, sadece o güzel fotoğraflara baksak bile bunu anlayabiliriz sanıyorum (:

Cocukla Cocuk   20 Ocak 2010 23:19  

Aman, safız biz ya esrar hiç aklımıza gelmedi, neler düşünmüştük :)

ŞANSLI   20 Ocak 2010 23:20  

Canım çok güzel anlatmışsın.Gezmiş kadar oldum.
Teşekkürler...

Did   21 Ocak 2010 09:05  

Offf yani off kolajlar süper olmuş canım hangi birine bakacağımı şaşırdım aynı zamanda bu kadar çok şeyi nasıl yapıyosun onu da anlamış diilim :)) Betty boop'ların her birine ayrı ayrı hasta oldum süperler e tabi sen de süpersin :)

ipex   21 Ocak 2010 09:46  

ay sana inanmıyorum yaaa, 1.5 sene Belçika'da yaşadım, Bruge'e 6 kere falan gittim, tüm arkadaşlarımı gezdirdim, Gent desen burnumun dibi, ve sen gitmek için benim dönüş tarihimi mi bekledin??? aşkolsun sana Edacım :)) şaka bir yana, Kasım gibi gelseydiniz öyle yerlere götürürdüm ki sizi... aah ahh.... kısmet :)

Pinky   21 Ocak 2010 12:49  

Büdünün güzel oyuncağıda hazııır :)

özge   21 Ocak 2010 13:37  

şu an kendimi orada imgeliyorummmmmmmmm,eda olmadı ama:)
çok güzel resimler,yerler.Benim hediyelerimi aldığın yer orası mı :)

Ayşe Şakarcan   21 Ocak 2010 15:40  

Geçen sene Paris'e gittiğimizde hızlı trenle günü birliğine Brüksel'e gitmiştik. (Bruges ile Brüksel arasında ciddi bir tereddüt yaşadıktan sonra) Keşke Bruges'ü seçseymişiz:( Neyse artık bir dahaki sefere... Bu arada filmi de not ettim:)

Birileri anlatsın   21 Ocak 2010 20:26  

Ohh ne güzel eğlenişsiniz, darısı benim başıma :)) O kadar güzel fotağraflamışsın ki insanın baktıkça gidesi geliyor. Bu arada kazandığın oyuncakta çok tatlıymış, birde sahibini görebilsek... :))

defne   21 Ocak 2010 21:14  

eda, eşinin yanında mini minicik çıkmışsın o fotoğrafta :))

Siu   21 Ocak 2010 22:52  

Kittyler, waffle, eda, çikolatalar..
orada olmak istedimmm :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   22 Ocak 2010 15:54  


Bebek ve Nİkah Şekercİnİz ah caım ya geçmiş olsun tekrar, HK'leri isteme canımı iste veririm :)

reyhane ne demek bebem ne hocası :) Evet ya hey gidi hey iyiki de açtın kuzum, sorma ya bu aralar yoğunluktan blogdan bile görüşemez olduk bebem :) Sizi güldürdüysem ne mutlu bana bayaan :) Mucx

Palyözi sorma şeker ya inan ilaç gibi gelse de varsa yoksa ülkem bebek :) Ne demek canım ne ustası sağol iltifatına, sağ kolonda BLOG BİLGİLERİ etiketli yazılarımda yazmıştım nasıl yapılacağını adı da LINK WITH IN EKLENTİSİ kurmak oraya bakarsan anlatsın canım.

Rumeysa ne şeker yazmışsın olur bebek iste doğru zamanda nasip olur emin ol

nilgün sağol canım gidersin sen de umarım

Prima Rima canım Ebuşum benim ya, annem babam bana bunu öğretti tatlım bakmak ve görmek arasında ki farkı ayırt et, odun olma dedi. Babam der ki, ben çocuklarıma balık yemesini değil, balık tutmasını öğrettim! Bende bu şekilde yaşamaya çaışıyorum, canım benim kocaman öpüyorum seni.

ZarpandiT aynen film tam gezi yani :) Senin waffle'a dayanamayacağına adım gibi emindim :)

Selfet canım sen sağol asıl :) Umarım dileklerin bir an önce gerçek olur şeker

Çilekli Pasta ben tşk ederim sana da gitmek nasip olsun

PaPErDeLiE ayy merci şekercim öperim kocaman

Garp Kurnazı çok naziksin canım, aslında hepsini eklemek isterim de yazmadan da izah etmemi istemedi arkadaşlar bakalım bir çözüm bulurum artık :) mucx

Cocukla Cocuk eheh yok canım ona iyi niyet diyelim kızlar :)

ŞANSLI ben tşk ederim canım

Did canım sağol şeker sorma ya vakit oldukça yetmeye çalışsam da bu aralar işler yoğun az yazar oldum tatili yani vakit alıyor ya, mucx

ipex ah canım ya yaza denk geliriz umarım tüh ya fena olmuş kısmet başka geziye bizde bekleriz canım

Pinky heheh umarım bebek :)

özge öyle hemen olmaz kuzum :) Oradan da aldım başka yerlerden de bebek :)

Ayşe Şakarcan oraya da gitmeniz kısmet olsun tatlım

Birileri anlatsın amin şeker başına :) Ah sorma o günlerde gelecek hayırlısı ile :)

defne eheh sorma ya kendisi XXXL ben de XXXS olunca :))

Siu darısı başına bebem :)

Mutfagimdaki Lezzetler   22 Ocak 2010 17:52  

1.Kolajlar muhtesem ellerine yuregine saglik canim.
2.In Bruges film'i kayit ettim ve en kisa surede vaktimiz olursa seyredecegiz.
3.Kafandaki pembis sapkaya bayildim bayildim.
4.XXXXL ILE XXXXS olayina iyi koptum yaa Allah'ta sizleri guldursun canim:-))
5.Eritilmis Belcika cikolatali Waffle olsa'da simdi yesek o derece cok guzel gorunuyor.
6.Imgeleme yapmaya tam gaz yapmaya devam ve hayallerimize cabucak kavusalim insallah.
7.Jeton olayina ise iyi koptum cunki Emre ile bende bir gun boyle birseyi denemistik ve kendimizi zor durdurmustuk.Bir ara anlatirim sana ok?

Emegine saglik canim
Sevgiler

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   23 Ocak 2010 03:12  


Mutfagimdaki Lezzetler Elif'im maddelendirmeyi sevdim bende sana öyle cevap yazıyorum :)

1- Canımsın sen sağol şeker :)
2-Emre bayılacak emin ol
3-Ah o şapka olmasa donmuştum kuzum, yine gidersem sana da alırım canımcım
4-He ya ama öyle :) Amin canım sizi de her daim.
5-Aynen orada için bayıyor ama buraya gelince olsa keşke diyorsun :8
6-Amin hepimiz kavuşalım canım hayırlısı ise tabii ki!
7-Hadi ya ok bebek unutma anlat ama

Ben tşk ederim canım güzel yorumların ve dostluğun için seni seven çok hemde deli Edin :) muccxx

reyhane   24 Ocak 2010 11:51  

Görüşemezsek de kalbimdesin,bilirim kalbindeyim Hocamsın ayrıcana var mı..Beni çok güldüyorsun evet esprilerinin kalitesine hayren ben..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   24 Ocak 2010 16:14  

Reyhanım ne hocası kuzum yerim senin o dilini ben, herkesin kalbi böyle güzel olsun canımsın :)) Ehehe burada yazamasam da anlarsın sen ne yazdığımı sana lokum olan hani eheh :) Her daim gülelim güldürelim canım mucx

cecilia   26 Ocak 2010 21:10  

sayende Belçika'ya gitmiş kadar olduk ablacım, bu arada yorum yazarken özgün olmayı seviyorum değişik bişiler yazim istiyorum ama her postunda o kadar çok yorum olioki tek tek okumaya fırsatım olmuyo :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   26 Ocak 2010 21:24  

cecilia olsun güzelim düşünmen yeter özgün yazılarını blogundan takipteyim ben sen takma kafanı kuzu

caramel macchiato   29 Ocak 2010 12:35  

bayiliyorum yolculuk fotolari bakmaya :) ohh sefan olsun canim benim

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   29 Ocak 2010 12:44  

(caramel macchiato) daha güzellere sen gidesin kuzum :)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015