29 Ocak 2010 Cuma


Blogger'da Sorulara Cevap Almak



Blogunuz olsun / olmasın bu yazacağım konuyu herkes uygulayabilir.

Sorduğunuz blog bilgilerini not alıyorum sırası ile yazmaya çalışıyorum. Uzun zamandır not aldıklarımı yazamadım birinden başlayayım.

Hepimiz blogları okuyoruz, birbirimize danışıyoruz, sorular soruyoruz. Ama cevapları kolayca takip etmek için geriye dönüp bakmak ve not almaya gerek yok.

Bir bloga gidip soru sorduğunuzda cevap beklersiniz, yani hepimiz değer verilmek isteriz. Geriye dönüp bakmamak adına verdiği cevabın bana mail ile gelmesi sonrası bende gider teşekkürümü ederim. Sizler bana arada soruyorsunuz ya; işte takibi ben bu şekilde yapıyorum.

Peki bunu nasıl yapacağız?

Görselde sırası ile numaralandırdım. Aynı şekilde aktarıyorum.

1-Yorum yazma paneline bastınız, yorumunuzu yazdınız, 1. karede check attığım gibi sizde yanıt yorumlarını mailinize gelsin diye kliklersiniz.

2-Yorum panelinde tepede sizde aynı ibareyi göreceksiniz.

Blogcu yorumları onayladığında, ya da yorumları onaya tabii değilse direkt mailinize yazdığınız yorum düşer. ++++ Üye olduğunuz yazıya yazılan diğer yorumlarda düşer...

3- Blogcu size cevap yazdığında siz almanız gereken cevabı alırsınız. Sonrasında o bloga gelen yorumların sizin mailinize düşmesine, boşuna kalabalık etmesine gerek yok. Sonuçta cevabı aldınız. Mailinize o yazının başlığı zaten düşer ve siz yazının linkini tıklarsanız o blogda sadece o yazıya gidersiniz. 3. görseldeki gibi Abonelikten Çık kutusunu işaretlerseniz.

4- Geçmiş olsun artık abone değilsiniz :)

Umarım izah edebilmişimdir.

Başka kafanıza takılan sorular varsa yorumda yazın onları da not alacağım!

Bu arada hala mailime yazdığım bilgilere dair sorular geliyor.

Lütfen bu konuların hepsine BLOGGER BİLGİLERİ bakmadan bana sormayınız :)

Unutmadan dipçik not; BLOGGERDA SORUN VAR YORUM ONAYLARKEN VE YAZARKEN HATA ALIYORUM. SANIRIM YİNE SERVER ÇALIŞMASI VAR SİZE DE OLURSA PANİK OLMAYIN ARKADAŞLAR :)


26 Yorum Oku / Yorum Yaz :

simla   29 Ocak 2010 15:24  

bizi bu kadar bilgilendirdiğin için çok teşekkürler edacımmm

Bucanni   29 Ocak 2010 16:27  

Canım blogger bilgiler yazılarını seviyorum. Eminim bir çok kişiye faydası oluyordur. öpüyorum.

Antigone   29 Ocak 2010 16:52  

tatlişkom dilenci muhabbeti olacak belki ama; Allah senden razı olsun, Allah ne muradın varsa versin! diyorum daha da bişey demiorum sana ;x

bitter   29 Ocak 2010 17:06  

süpermiş hemen uygulayayım:))

Dominika   29 Ocak 2010 17:10  

bloggerların şahı sağol balım :))

sufi   29 Ocak 2010 17:31  

Teşekkürler prenses.Hiç dikkat etmemişim meğerse.Bakmaktan bakmaya fark var demek ki sevgilerimle.

Gülşah   29 Ocak 2010 18:18  

süpersin yaaa bende gecen bunu düsünüyorum öyle birsey yokmu diye;-) cokcok güzel oldu teskür ederim ...

y&d NİN :)   29 Ocak 2010 19:21  

canım yıne cok guzel anlatmıssın saol :)
bende yorumlara cevap verırken koyu renk ve kalın yazıyorsun ya onu merak eddıyorum ..

Müge Hestbaek   29 Ocak 2010 19:21  

Eda çok teşekkürler...
Senin blogunda en sevdiğim yazıların kesinlikle blogger bilgisi verdiğin yazıların. Bayılıyorum! Benim gibi teknoloji özürlü bile anlıyor anlattıklarını. Sürekli bakıyorum, yeni blogger bilgisi vermiş misin diye ama yoktu ne zamandır, çok hoşuma gitti görünce. Lütfen daha sık yap bunu. Soru da geliyor o zaman; Pek çok blogu severek takip ediyorum. Ancak sadece bazılarını blogumda yayınlamak istiyorum. Yani bütün takip listem blogda olsun istemiyorum. Ancak bunların updated hallerini de blogumda görebilmek istiyorum. bu mümkün mü? ve nasıl? İkinci soru: Eğer bu mümkünse ve göstermediklerimi ben kendi sayfamdan takip edebiliyorsam, onları orada kategorilendirmem mümkün mü? Şu şekilde daha net olayım; Örneğin, takip ettiğim, moda, yemek blogları ve de kişisel bloglar var. Bunların bazılarını favorilerim olarak yayınlamak istiyorum ancak diğer çok sevdiklerim de sadece kendi listemde kalsın istiyorum ancak moda, yemek ve kişisel olarak onları da kendi blogger sayfamda kategorilendirebilmek ve updated hallerini görebilmek istiyorum. Nasıl olur bu iş?
Bunların da cevabını yazarsan çok sevinirim.
Kolay gelsin...

karabidikim   29 Ocak 2010 19:46  

canım benim her bilgin için çok teşekkürler harikasın

paşakızı mutfakta   29 Ocak 2010 20:16  

Merhabalar..Güzel bir paylaşım..Emeğinize sağlık..Geçen yanıt yorumlarını almak için tıkladım.Aman allahım bir sürü email geldi.Şimdi öğrendim:)Sevgiler bıraktım..

Leah   29 Ocak 2010 20:37  

Stil direktörüm google analytic diye bi şey varmış zannedersem ona üye olup sayfana ekliyomuşsun garip bilgiler veriyomuş sayfana girenlerle ilgili falan, ben onu bi türlü beceremedim ya. Google anaytic sayfasına girip üye oldum, kopyalamam gereken bi kod vardı, onu nereye kopyalıcağımı bilemedim. Dünyadan bihaber bu kula bi el uzaat pilis :D

Kitap Kurduyum Ben   29 Ocak 2010 22:44  

Çok güzel izah etmişsin arkadaşım,sağol!Senin bu engin bilgilerinden faydalanabilmek ne iyi oluyor!

Siu   29 Ocak 2010 23:01  

Sayende öğrenmiştim bunu canım, herhalde en çok kullandığım özellik bu bloggerda :)

Teşekkürler verdiğin bilgiler için..

tatesal   29 Ocak 2010 23:44  

Edacım yardımcı meleğim teşekkürler....Çok faydalı oluyor bu açıklamalar canım benim....

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   29 Ocak 2010 23:46  

(simla) keyiftir babe!

(Bucanni) sağol canım umarım :)

(Antigone) puhahah yesinler seni ne demek kuzum, senden de :)

(bitter) uygula şeker :)

(Dominika) ne haddime bebek :)

(sufi) şekerim ne demek ben tşk ederim.

(Gülşah) yapma ya oh iyi bari, başka birşey isteseymişsin olurmuş bak :)

(y&d NİN :)) sağol canım çok kolay onu da not aldım yazarım bu hafta takipte kal emi.

(Müge Hestbaek) estağfurullah şekercim, zaten bunu yazacaklarım arasına almıştım ama tek sen sordun GOOGLE READER kullanıyoruz canım ekran görüntüleri ile yazacağım.

(karabidikim) ne demek şeker sağolasın.

(paşakızı mutfakta) hadi ya :)) Sağolasın çık o zaman bir an önce haklısın benden çok yorum maili düşer, sevgiler.

(Leah) canım GOOGLE ANALYTICS'i uzaktan anlatmak zor. ben bu blogu ilk açtığımda koydum tabii diğerlerinde de vardı. Yani yeni bir blog açıp kod vs alıp yazmam gerek ki, ekran görüntülerini alabileyim. Blogunuzdaki HTML kısmına unutmadıysam ilk head etiketinden önce paste etmek gerek. Biraz karışık ama Türkçe olarak okursan ve dikkatlice yaparsan izah ediyorum ve inan kolay bak dene tekrar. Sadece ekran görüntüsü almak vs çile en baştan blog açmam gerek onu sizlere izah edebilmek için aklıma şu geldi, bloglara GOOGLE ANALYTICS kurulumu diye arat kesin birileri yazmıştır ve videolu anlatımlarda bulunuyordur.

(ŞANSLI) ben tşk ederim.

(Kitap Kurduyum Ben) işine yaradıysa ne ala canım, estağfurullah.

(Siu) ne demek tatlım sen sağol

(tatesal) canım benim sağolasın ne güzel o zaman :)

beautyjinn   30 Ocak 2010 01:15  

Her zamanki gibi yine süper bir bilgi vermişsin Edacım senin sayende bayağı birşey öğrenmiştim öğrenmeye de devam ediyorum :)

ZencefilliÇörek   30 Ocak 2010 01:43  

yine harika bir bilgi postu olmus canim, ellerine saglik :)

BirSen   30 Ocak 2010 09:44  

Bu güzel bilgileri bizlerle payla$tigin icin cok sag ol canimcim.:)

Cocukla Cocuk   30 Ocak 2010 15:46  

wordpress için de bir eklenti ile yapıyorsun yorum cevaplama işini. Özellikle soru barındıran yorumlar için ideal, dön bak zor iş.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   30 Ocak 2010 21:47  


(beautyjinn) ne demek güzelim faydamız olduysa ne mutlu :)

(ZencefilliÇörek) sağolasın canım

(BirSen) ne demek şekercim

(Cocukla Cocuk) ah ne çektim o wordpressden kızlar sunucu belası, sürüm update etmek yok sizde Blogegr'a geçin bence :)

İğne İle İplik   30 Ocak 2010 23:23  

Ablam benim bende böyle yapıyorum ama yinede bu beni temboşluktan kurtarmıyoooo:)) Dön,oku, cevap ver... uyuya kalıyorum yaw:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   31 Ocak 2010 21:19  


(İğne İle İplik) puhaha buda iyiymiş şeker :)

Doorstepping   1 Şubat 2010 22:50  

Yahu ben buna yorum yapmıştım, gönderilmeden mi kapatmşım? Blog aleminin ansiklopedisini yazdın, prof oldun demiştim. Yok? :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   1 Şubat 2010 23:23  

(Doorstepping) esta piti kuzum, yok gelmedi valla hepsini onaylanıyorum mucx.


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015