18 Ocak 2010 Pazartesi


Tetsuya Noguchi'den Chanel Samuray Zırhı



Güzel ve kolay hatta sağlık dolu bir hafta olsun arkadaşlar. Tetsuya Noguchi'nin Chanel Samuray Zırhı'nı görünce yok artık dedirten bir gülümseme belirdi yüzümde. Uzakdoğu sinemasını severim, özellikle dövüş filmi diye bakıp geçmemek gerek diye düşünüyorum. Her seneryoda olmasa da, bir çoğunda öğretileri ile keyif alıyorum. Hafta sonu izlediğimiz, Red Cliff 1 ve 2'yi izlemenizi öneririm.

Neyse konumuz Chanel Samuray Zırhı!

Acaba o döneme geri dönüp Japon savaşçılara, "Al birader savaşırken hotkotür sallarsın kılıcını, giy şu kokoş zırhı" deseler, o abiler bir darbeyle o modacının kellesini alır mıydı almaz mıydı? :)

Yine de bu tarz çalışmalar epey hoşuma gidiyor, güzel bir sentez olarak damağımda hoş bir tat bırakıyor. Tetsuya Noguchi, Chanel'e ithafen geleneksel bir Samuray zırhını ve kıyafetlerini çalışmış, eh ne yalan söyleyeyim pek de kötü olmamış :)

Kaynak: gallerygyokuei & naomir.exblog

15 Yorum Oku / Yorum Yaz :

Dominika   18 Ocak 2010 11:58  

chanel ve samuraylar.. bayıldığım iki şey.. ikisinin birleşimi harika olmuş.. teşekkürler bilgi için :)

tatlisubaligi   18 Ocak 2010 12:13  

samuraylar bana hep cok seivmli gelmiştir:) chanel in bu yorumuna da sempati duydum ama nası kullanılır bu tasarımlar o noktada susmak ve sozu daha yaratıcı ruhlara bırakmak lazım :D benden bişicik cıkmaz

reyhane   18 Ocak 2010 13:34  

Ah be "HER DAİM STİLİM" nirden bulursun bu hayli enteresan şeyleri ömürsün vallahi..Hay bulduklarınla çok yaşa sen...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   18 Ocak 2010 15:17  

Dominika ben tşk ederim cicim

tatlisubaligi bizi aşar şeker orası kesin tasarım adına şık olmuş demekle yetinirim.

reyhane net kocaman bir dünya bacım asıl sen çok yaşa :)

seda   18 Ocak 2010 17:02  

hem chanel hem de zırh. e zaten chainmail deden aksesuarlar ve ciciler de moda. çok dolu bir konu paylaşmışsın edi'can!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   18 Ocak 2010 17:37  


seda üstad senin bu yazıyı kaçırmayacağına emindim, sen sağol bebeğim :)

seda   18 Ocak 2010 17:40  

deliii! sensiz üstad. muck!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   18 Ocak 2010 17:49  

sedam isim tamlamam moda konusunda seni tek geçerim her zaman da derim tevazuyu bırak bebem :)

a. gizem   18 Ocak 2010 19:49  

:))) ben komik ve şirin budum edim bu zırhııı :)))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   18 Ocak 2010 19:51  

a.gizem düşünsene ben bunları takıp gezermişim :)

seda   18 Ocak 2010 20:16  

heheh bugün de motiveyi aldım tamam, muckk!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   18 Ocak 2010 21:57  

sedam hayatın gerçekleri annem motive deell :)

ŞANSLI   19 Ocak 2010 01:02  

Nasıl taşınır bu zırh!
İlginç.

Syhn   19 Ocak 2010 16:51  

ay bunlar pek hoşuma gitti bnm :D
o zmn belki ya git başımdan delerdi ama şidmi olsa hepsi alır giyerdi hem beni koruycak hemde chanel he? derlerdi :D hatunların arasında atacakaları cakadan bahsetmiyorum bile :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   19 Ocak 2010 23:59  


ŞANSLI bel fıtığı olmadan asla :)

Syhn puhaha olaya süper bir nokta koymuşsun hayal ettim de harbiden haklısın kanka :)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015