3 Nisan 2010 Cumartesi


Her Eve Lazım DIY Önerisi



Ne maliyet, ne süreç! Anında yapılabilir ve akıllıca bir DIY önerisi. Daha öncede dile getirmişimdir, dağınıklık yaratan kablolara gıcık oluyorum. Bu kesin yapılacak bu sayede düzen sağlanacak + şarja takmak istediğimiz an elimizin altında olacak.

Bu arada "ŞARZIN var mı?" diye soranlar neden doğru telafuz etmiyorsunuz ?
Bu kadar zor olmamalı ya :)

Life Hack

38 Yorum Oku / Yorum Yaz :

fluffy   4 Nisan 2010 00:55  

süper ! bunun aynısını bende kullanıyorumm !!! :):)) edoşum kalemi içten fethettin yine :)

MAYRI   4 Nisan 2010 02:12  

Çok akıllıca ...yine harikasın...
<:))

dikisdersi   4 Nisan 2010 03:40  

ne güzel bir fikir bu böyle ,bizede lazım :)

arzu sonmez   4 Nisan 2010 06:15  

Edacim ben bayildim bu fikre canim, supermis!!

ENERJİ   4 Nisan 2010 09:12  

Güzel bir öneri canım sağol.Epeydir yorum yazamadım.Kusura bakma.Hep aklımdasın.Umarım iyisindir?

nohut oda   4 Nisan 2010 09:42  

onlar atac sanırım gercekten cok pratık gozukuyor..

lovebug   4 Nisan 2010 10:39  

hmmmm çook yaratıcı. çok sevdim bu fikri. Kablolara ifrit oluyorum :))

stuven   4 Nisan 2010 11:36  

kablolarla başı dertde olanlar için çok güzel fikir.

cecilia   4 Nisan 2010 12:16  

hehe evet meleğimm şarzın varmı diyene şarzım yok anam şarjım var diceksin en iyisi :) bu güzel bi diy'miş ben bi yerde daha gördüm ama nerde bilmiorum :( seni seviyorummm :X muaakk :X

uyuz cadı   4 Nisan 2010 13:38  

üff nefret ediyorum kablolardan. hepsini parçalamak istiyorum bazen :) bizim evdekiler dünyanın çevresini yedi kere döner valla.
bu şarzın bi de patatez domatez versiyonları var ediş.

petitbeurre   4 Nisan 2010 13:54  

ne güzel söylemişsiniz,şarz diyenlere ben de inanılmaz uyuz oluyorum,gerçekten de doğru telaffuz etmek bu kadar zor olmamalı,ağzınıza sağlık:) bu arada fikir de süper hakkaten:)

Antigone   4 Nisan 2010 14:14  

süper fikir canım, sağol ;D

Kitap Kurduyum Ben   4 Nisan 2010 15:35  

Kesnlikle her eve lazım,süper bir fikir!

Yeşim   4 Nisan 2010 16:24  

Süper fikir. Biraz düşününce nelere çareler bulabiliyor insanoğlu :) Ben de sinir oluyorum "şarz" diyenlere.

Tatlım sevgili arkadaşımız Gelincik artık Hobicell adıyla devam ediyor yazılarına. Defalarca sana yorum yazmaya çalışmış ama erişim izniniz yok diye hata mesajı almış. Yazdıkları burada : http://ojeliparmaklar.blogspot.com/2010/04/blogcanlarn-gucu.html#comments
Koccaman öpüyorum seni :)

moda_kesh   4 Nisan 2010 16:47  

fikir süper bayıldım kullanılan malzemede sanki bu iş için tasarlanmışş:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   4 Nisan 2010 17:47  


fluffy hihi yesinler kaleni senin, hadi ya :) Bende yapacağım valla diyorum ya batıyor kablolar gözüme :)

MAYRI ablam yapan harika ben değil ama yine de mucxlar diyorum.

dikisdersi yap kesin şeker bende bayıldım helal olsun adama!

arzu sonmez evet kuzum ya yapmamız şart sanırım.

ENERJİ olsun canım gönüller bir olsun yorum dert değil. Valla neler oluyorsa yazıyorum blogda işte, ev, taşınma, babamın sağlık durumu vs yazmıştım şükür iyiyiz.

nohut oda evet canım kıskaçlı iri olanlardan.

lovebug aynen şekerim :)

stuven el kaldırıyorum ben :)

cecilia puhah aşkım bundan sonra böyle diyeceğim birazda soranlar kıl olsun :) Bende seni seviyorum bebem mucxx

uyuz cadı Laliş'im ahha 7 kez mi yok kız batmadı evde benim gözüme, o kadar olsa kesin batardı. Ne diyorlar kuzu tomates mi :)

petitbeurre ne demek şekerim :) Hem hoş geldin hem de tşk ederim :)

Antigone antin kuntinim yap es geçme ben taktım kafaya :)

Kitap Kurduyum Ben aynen şeker

zencefil bencede canım

Yeşim aynen yeter ki saksı olarak durmasın beynimiz çalıştırmayı bilelim bebek. Hemen dönüyorum ve ilgin için de ayrıca öpüyor, sarıyorum bebeğim. XOXO

moda_kesh resmen şeker, düşünsene sonuçta ataç diye bakmadan işlevsel hale getirmiş adam.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan   4 Nisan 2010 18:17  

Bende nefret ediyorum kablolardan evdeki kablo tarzı herşeyi genelde önlerine birşey koyarak saklıyorum bu fikir çok güzelmiş Edacım. yapılabilir hem çok basit ve dediğim gibi maliyetsiz.

kutsal hatun   4 Nisan 2010 18:45  

hii super bisi bu bende evde deneyecegim,nasil aklima gelmemis boyle bisi hayret :)

EBRULİ   4 Nisan 2010 19:43  

Şarz demek daha zor aslında,niye doğusunu söylemezler bilemiyorum :)Ben kabloların hepsine gıcığım.Her şey kablosuz olsa,icat ediversinler nolucak;) sevgiler canımm.

AtolyeKedi   4 Nisan 2010 19:58  

Evet kesinlikle katılıyorum süper kullanışlı bir şey olmuş

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   4 Nisan 2010 20:52  


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan canım aynen şeker kapat topla deli oluyor bende .

kutsal hatun bende öyle düşündüm ama biz daha kokoş şeylere kafa yorduğumuzdan sanırım canım.

EBRULİ valla daha zor haklısın tatlım. Muhaha bak kökten çözüm bu etsinler gerçekten :)

AtolyeKedi :)

Açalya enişte kesin yapar şeker, göster ona.

ŞANSLI   4 Nisan 2010 21:24  

Çok kullanışlı bir şey bu!teşekkürler canım.
Sevgiler:)

gulbahcesi   5 Nisan 2010 00:37  

ne güzel bir öneri bu canım,harikasın. kesinlikle yapılmalı :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Nisan 2010 10:40  

(ŞANSLI) ben tşk ederim canım.

(gulbahcesi)yapan harika şeker ben paylaştım sadece ama yine de mucxlar kocaman.

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz   5 Nisan 2010 12:57  

kocaya yolluyorum hemen bu yazını:))ehe

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Nisan 2010 13:13  

(Bebek ve Nİkah Şekercİnİz) kanka enişte yaparsa resim yolla emi.

designbymeray   5 Nisan 2010 21:09  

PRATİK FİKİRLER VE SEN :))MUHTEŞEMSİNNN STİLCİM...

Şeyma Gülseren Durmaz   6 Nisan 2010 00:05  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
chfashiontrend   6 Nisan 2010 10:46  

ÇOK SÜPER BİR FİKİR BU :)))CNM ÇOK BAŞARILI ....

Cocukla Cocuk   6 Nisan 2010 23:53  

kablolara aynen gıcık oluyorum ben de. Güzel fikir hem de kolay

hayal perest   7 Nisan 2010 17:39  

wawwww çok zekice acilen kullanılaaa

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   8 Nisan 2010 02:36  


(designbymeray) esta piti kuzum, sevdiysen ne ala :)

(Şeyma Gülseren Durmaz) iyisin şeker kesin yap o zaman.

(chfashiontrend) bence de, hepimiz yapsak derli toplu olur çalışma alanlarımız.

(Cocukla Cocuk) :) keselim hepsini toptan çözüm kızlar.

(hayal perest) eheeh "acilen kullanıla" bu tabiri sevdim cicim.

Mutfagimdaki Lezzetler   13 Mayıs 2010 23:00  

Bu aralar bu konu uzerinde kafa patlattigim icin valla hizir gibi yetistin guzelim :-)
Optum seni delu kuzum
Sevgiler

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   14 Mayıs 2010 01:48  

(Mutfagimdaki Lezzetler) Elif'im bugün mailinden sonra tahmin ederim. Kesin yap kuzum Emre'nin başına ekşi, öpsün seni delün :)

Derin Bir Aşk   3 Şubat 2012 01:02  

bayıldım bu fikre, hemen anneme uygulatmalıyım, babamın başının etini yenmekten kurtarayım :) teşekkürler..


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015