27 Nisan 2010 Salı


Seramik Kursu İlk Gün



Hastalarımızdan dolayı bayram tatilinde İstanbul'da kalmayı, yeni evimizin de keyfini çıkarmayı tercih ettik. Babam hariç diğer hastalarımız daha iyi. Allah nasip ederse, baboşum da iyi olacak!

Tatilde dostlarımızla kavak taraflarına oksijen yemeye gittik. Dönüş yolunda annemi aradım ve babamı yoğun bakıma aldıklarını öğrendim.

Neymiş efendim, alışmalıymışım artık bu duruma! "Zırt pırt seni aramak istemiyorum, senin de bir düzenin, bir ailen var." diyor! Ah be annem be, sana hem kızıyorum hemde kıyamıyorum!

Şükürler olsun ki; yoğun yoğun bakıyorlar, yani komada değil. Her yerinde kablolar var, ama geceleri fena olmasındansa, yoğun bakımda kalması çok daha iyi.

Vücudunda sodyum kalmadığından, karaciğer ve böbrek yetmezliği yaşıyor. Ama iyi olacak... Bu gece doktorlar izin verirse, günler sonra onu koklama şansım olacak :)

Daha fazla bu konuda yazmayayım, ellerim titriyor, boğazıma yumru oturuyor!

Sağlık sorunları insanı boş çuvala döndürüyor, bu yüzden seramikle uğraşmak, çamura dokunmak, ilaç gibi geliyor!

Kardeşimin resim kursuna gidiyorum. Okurlarımdan iki kişi hafta sonu kurs aldığından onlarla denk gelme şansım olmadı. Kardeşim Güzel Sanatlar Seramik bölümünden, mezun olduğundan, her yerim buram buram sanat kokarak huzur buluyorum.


Buddha annemin ilk işlerinden, diğerleri ise kardeşimin 1. sınıf işleri. Halatlara tutunmuş eller, hayata tutunmak gibi geliyor bana! Yelkenlerde özlü sözler var. Seramiklerde sırsız halleri daha naif buluyorum bu yüzden favorim bu yelkenliler. Kahverengi gelişi güzel boya dökülmüş gibi gördüğünüz şey aslında boya değil! Onlar türk kahvesi ile yapılmış! Kardeşimin ortağı Çişem'in süper fikri!

Yüzüklerden kendime de ayırdım demiştim ya, Turkuaz Yarı Değerli Yüzüğün diğer teki, geçen hafta Stil Pazarı'nda kapıldı.

İşte böyle canlar, daha çok foto var, ama şimdilik bilogg okumaya ve maillere dönmeye gidiyorum mucikosss.

65 Yorum Oku / Yorum Yaz :

gökkuşağında oturan kız   27 Nisan 2010 13:22  

En kısa zamanda Allah sağlık versin babacığına. öperim kocaman edicim =)

Burcu   27 Nisan 2010 13:23  

canım benim pozitifliğinle babişine de kısa sürede sağlık getireceğine inanıyorum, öpüyorum

reyhane   27 Nisan 2010 13:26  

Cansss, babacığına tekrardan en acilinden, en samimisinden şifalar diliyorum..İyi haberlerini duymak sevincim olur.Çok şanslısın böylesi sevdiğin bir Baboşun olduğu için..Kıymetini bildiğin için o da şanslı..Nazarsız olun bu bağlamdaa..Keşke o güzel söz yazılı yelkenlinin özlü sözünü okuyacağımız yakın bir foto olsa, merak sardım..Heykel deyince ortaokulda resim dersinde alçıdan onca uğraşı verip hayli de beğendiğim heykelimi öğretmenim kalıbından çıkarırkene kırmıştı, gözyaşlarım sel olmuştu,tüm öğretmenler geçmiş olsuna gelmişti..Eheheh o geldi aklıcağımıza birden..

Did Dans La Mode   27 Nisan 2010 13:32  

Edacım babana Allah acil şifalar versin yeniden eski güzel günlerinize dönün inşallah... Öpüyorum...

Antigone   27 Nisan 2010 13:32  

ben de bir dönem gitmiştim seramiğe. seramik hamuruyla oynamak çok rahatlatıyor gerçekten. hadi bakalım, senin de eserlerini merakla bekliyoruz canım ;p

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Nisan 2010 13:39  

gökkuşağında oturan kız , Burcu amin sağolun canlar!

reyhane amin balım, ne yapayım kuzum ya, canımdan alsın sana versind edim geçen gün, dayak yiyecektim valla, o kadar çok seviyorum. Kıyamam annem sana :) yalnız "tüm öğretmenler geçmiş olsuna gelmişti" buna koptum :))

Antigone sağol kuzum, bebekliğimden beri çamurla iç içeyim resmen terapi oluyor,arada atölyemize de gider gerçek seramik atölyesini de çeker yazarım bebek.

Did Dans La Mode ah kuzum amin tek dileğimiz inan! Mucx

pride   27 Nisan 2010 13:39  

Canım kankam,çok yoğundu yine geçen hafta,anlamışsındır zaten:( Öncelikle Babuşa acil şifalar,dualarım ve tüm yüreğim sizlerle...
Bu arada eserlere bayıldım.Özellikle halata asılı el figürleri muhteşem. Bakalım sen ne şaheserler çıkartacaksın ortaya.Merakla bekliyorum ve seni çok seviyorum unutma:)

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz   27 Nisan 2010 13:44  

off kuşum yaa geçmiş olsunn..
ama sende kendine ii bak..biliyosun fikrimi bu konuda..
kurs şahaneymiş bi gün bende zıplamak isterim oraya..
yelkenlerde harika çalmak istiyorum hattaaa...

NiLaY   27 Nisan 2010 13:59  

babacığın için acil şifalar diliyorum canım.. inşallah en yakın zamanda sağlığına kavuşacaktır..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Nisan 2010 14:00  

pride biliyorum balım, seni evinin kadını yapacağım :) Sağol varol, dualarını eksik etmediğin için de kocaman sardım seni. Sana da yapar söylerim şeker :) Ver gazı ver, bakalım neler yapacağım inan bende merak ediyorum. Unutmam sende unutma emi cicişim, bende seviyorum hem deee kocaman naber :)

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz merci balım, valla yiyorum kuzum evet diyorsun ama ne yapayım, ne kadar yesem de, ne kadar dinlensem de, ruhum üzgün :( Atla gel canım, İzmit uzak değil balım :)

Damlo başla o zaman!

NiLaY çok sağol güzelim,ma-aile tek duamız

Bahar ve kızısı Yağmur   27 Nisan 2010 14:03  

ben senin bloğuna gelince seni hayranlıkla izlemekten takdir etmekten vazgeçmiycem galiba maşallah sana canım :)

babana acil şifalar diliyorum. umarım çok çabuk sağlığına kavuşur, iyi haberlerini verirsin bize

Moda-Yemektarifleri   27 Nisan 2010 14:15  

tatlım allah şifa versin babana, kıyamam sana, bu arada kurs olayı süper valla özendim çok keyifli görünüyor...

yeşocan*   27 Nisan 2010 14:21  

canımbenim en kısa zamanda babacığına sıcacık ve içten bir şekilde sarılırsın!!
bunu can-ı gönülden diliyorum inan kii :)

seramik kursu maceralarını görünce çok eğlendim..ben de gelecek yıl başlamak istiyorum inşallah :D
hadi kolay gelsin bakalım!

Yeşim   27 Nisan 2010 14:22  

Edi'm güzel gözlü meleğim, Rabbim inşallah dualarını duyar. Babacığın da sağlığına kavuşur ve yeniden neşeyle birlikte olursunuz. Kurs resimlerinize bayıldım. Özellikle halatlara tutunmuş eller ve yelkenlilere çarpıldım. Emeği olan herkesin eline, yüreğine sağlık. Hiç değişme tatlm hep böyle kal :)

SerpiL   27 Nisan 2010 14:24  

direktörüm bu işedemi el attın korkulur senden.yüzüklerinde güzelmiş gı:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Nisan 2010 14:26  

Bahar ve kızısı Yağmur layık oluyorsam ne ala! Herşey için sağol canım, kocaman bir aminn diyorum.

Moda-Yemektarifleri amin balım. Keşke burada olsan da gelsen şeker.

yeşocan inanıyorum zaten birtanesi, amin! Başla kuzum kesine s geçme, sağol şeker.

Yeşim güzel dillim, güzel kalplim amin be canısım amin! Mırr değişmedim kuzum 31 senedir aynıyım, onca şey değiştiremedi bilirsin :) Canımsım... öperim yanacıklarından ve mıncıklarım hart hurt :))

SerpiL eheh ne yapayım be kuzum, içinde sanat olan herşeyden besleniyorum :) Yüzükler ah evet seviyorum o kızları :)

Merve   27 Nisan 2010 14:27  

Canım geçmiş olsun babana en yakın zamanda iyileşir umarım :)

aa lalişim resimdeki!! heyoo öslemiştim bende!

Ne kadar güzellikler yaptığınızı tahmin ediyorum,kolay gelsin! :)

Muck!

stuven   27 Nisan 2010 14:37  

en kısa sürede babanın yoğun bakımdan çıkması dileğiyle.

yelkenliler çok güzel.

neduk   27 Nisan 2010 14:47  

Kuzum düzelecek inşallah baban. Eski topraklar sağlam olur.Merak etme sen. Hayat böyle, hep iyiye, güzele inanmalıyız. Yoksa ''ört ki ölem''
Sevgiler.

nur deniz ünal   27 Nisan 2010 14:54  

babanıza gecmis olsun acil sifalar yelkenli harika))))

lolipu   27 Nisan 2010 14:57  

çok geçmiş olsun, babana acil şifalar diliyorum

Gizzy   27 Nisan 2010 15:09  

Canım benimmm çook geçmiş olsun umarım babacığın bi an önce iileşir sen de ona kocaman sarılıp öpersin yanaklarından...

oyumben   27 Nisan 2010 15:18  

Babanın bir an önce sağlığına kavuşmasını diliyorum.
Bi de Buddha'nın göbeğine dokunmak fayda sağlayabilir zannımca.

Evimin İncileri Belgin   27 Nisan 2010 15:31  

Sevgili Stil direktörümüz Eda, geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
Dualarımız sizinle kısa zamanda sağlıklı güzel günlere kavuşursunuz allahın izniyle.

Kurs resimleri çok güzel. Halatlara sarılmış güçlü eller sizin de bahsettiğiniz gibi hayata sıkı sıkı sarılmak yılmadan hedefe ulaşmak. Azim ve güçü simgelemiş diye düşünüyorum.
Seramik sanatçımızın ellerine emeğine sağlık.

Güzellikler sizinle ve sevimli ailenizle olsun. Sevgiyle kalın...

MAYdesignorg   27 Nisan 2010 15:34  

canım babana üzüldüm allah yardımcınız olsun eksikliğini göstermesin.Seramik kursuna ablamda gidiyor ama beni hiç çekmedi hoca çok ısrar etti ama belki seneye giderim.çok güzel objeler ortaya çıkıyor ama fırından ne çıkacağı belli olmuyor kırılabiliyor veya diğerlerinden renk sıçrıyor bunu sende bilirsin :)öpüyorum bebişim

YETENEK-SİZİN   27 Nisan 2010 15:36  

Öncelikle tekrar geçmiş olsun diliyorum. allah acil şifalar versin.
sermaik kursuna gelince, bi el atmadığın bu kalmıştı :)) bakalım özgün tasarımlar seramikle birleşince neler çıkacak ortaya

Bahar YORGUN   27 Nisan 2010 15:40  

Canım benim, Rabbim babana acil şifalar versin İnşallah tez zamanda iyileşir. Cameo sevdasını yüreğime sen düşürdün zaten, bulamasaydım senden isteyecektim :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Nisan 2010 15:49  

Merve çok sağol canım! Merci şeker mucx.

stuven çok çok sağol canım. Yelkenler benim de favorim

neduk ablası umarım, o laf ne güzelmiş sağolasın!

nur deniz ünal çok sağol canım, benim de favorim onlar.

lolipu sağol varol canım.

Gizzy ah ne güzel demişsin kuzum, umarım dediklerin tez zamanda olur :)

oyumben çok sağol canım, annem de der bunu, dokunmak ne kelime, evde salonumda 10 küsür Buddha var okşuyorum umarım işe yarar :(

Evimin İncileri Belgin canım mektup gibi söze ne güzel başlamışsın. Bende çok sağol Sevgili Evimin İncileri Belgin diyorum sana :) Amin canım sağol varol. Çok güzel anlamışsınız olayı, çok tşkler, aynen azimle ve sabırla hayata sarılmak gerek. Kardeşim adına tşk ederim :) Güzellikler sizinle de olsun canım, hatta hepimizle olsun. Sevgiler

MAYdesignorg tek dileğimiz ablası amin. Git ablanla ne güzel olur hemde. Öyle ablam, ama o da güzel yanı be :) Ben özellikle seramikte sır çatlağı denen şeyin son yıllarda moda oluşunu seviyorum, sen de arada git sararsa başlarsın ablam mucx.

YETENEK-SİZİN sen de sağol canım. Heheh yok be kuzum babamlarım seramik fabrikası vardı oradan biliyorum, gerçi dayımın hala var ama giden yok :) Yeni al atmadım yani, bakalım güzelim gazı vermişsin yaparım umarım güzel ciciler :)

Bahar YORGUN amin güzelim benim, yapma ya :) Ne güzel işte bak neler yaparsın kimbilir?

Sena   27 Nisan 2010 16:06  

gecmis olsun ve babana saglik dileklerimi sunuyorum !!
bide o seramik ellere bayildm ben !!!

nilgün   27 Nisan 2010 16:30  

Babacığına tüm kalbimle acil şifalar diliyorum canım..Söylemeden geçmeyeyim Türk kahveli tasarımlar harika fikirmiş!Hayata tutanan ellere ise bayıldım..

ÖRGÜÇANTAM   27 Nisan 2010 16:34  

Sevgili babacığına acil şifalar diliyorum canım.

bu nefis çalışmalar harika, en çok yelkenli ve ipteki elleri sevdim.
sevgiler.

oytunla hayat   27 Nisan 2010 16:53  

canım benim babacığın eski sağlığına kavuşur hemen inşallah... Bugün kokla bol bol onu... Dualarımız sizinle...
Bu arada kursunda hayırlı olsun. Kimbilir ne ciciler çıkacak yine ortaya ;)
Öptüm

AtolyeKedi   27 Nisan 2010 17:05  

Canım ya işşallah Babacığın en kısa zamanda iyileşir, Anneler öyleler ya sağ olsunlar ama insan ne kendini görüyor nede olanları kabullaeniyor. Allah şifasını versin işşallah.
Keşke İstanbulda yaşasaydım öğrenciniz olmaya gelirdim. Hayırlı olsun, bol güzellikler bol kazançlar olsun

funda   27 Nisan 2010 17:07  

Edacım bütün hastalarınıza şifalar en hayırlısından hem de...
Allah onların acılarını yokluklarını göstermesin sana...
O yelkenleri bir an kendi duvarımda gördüm ne güzel olurlardı dedim hele halatlar ellerine sağlık ustanın :)

sude naz'ın annesi   27 Nisan 2010 17:41  

Acil şifalar babacığına..Bir an önce iyileşmesi dileğiyle.

not:bekliyorum seramikten neler üreteceksin diye!!!!.:)))
öpüyorum çok..

fluffy   27 Nisan 2010 17:46  

cnm inşallah hayırlısıyla babacığın eski sağlığına kavusur... aileden birinin sağlık sorunu bütün aileyi mahvedio biliorum... :( ama güzel günler ilerde bunun umudunuda hiç kaybetmemek gerek , sen ztn içine fazlaca kaçmış olan yaşam enerjinle o ellerdeki gibi etrafındakileri yaşama tutturursun :) tebrikler bu arada bende çok meraklıyım seramiğe bayıldım fotolara

moda_kesh   27 Nisan 2010 18:14  

canım ablam güzel ablam 0n parmağında ondan çok fazla marifettt:):)taşıyo valla :)

Happy Mixy   27 Nisan 2010 18:25  

çook geçmiş olsun diyorum.ama sen dik ve güçlü duruşunla bu sıkıntılı günleride atlatırsın.acil şifalar dilerim

birdutmasali   27 Nisan 2010 18:29  

bitanemmm benim..
elbette benvede iyi olacak, herşey bunun için yapılıyor zaten !!
ben en çok senin özgüvenine ve inancına hayranım.
sağlık mücadelesi, hasta yakınları çok başka boyutta oluyorlar zaten.
ve hayatın seçenekleri ozaman kendini daha çok ortaya koyuyor.
azim inanç ve sabr sizleri en iyi yerlere yükseltecek.
allah acil şifalarınızı kapınızdan eksiltmesin.
tüm aydınlıklar yüzünüze ,evinize doğsun EDAm.

Meraklı beti   27 Nisan 2010 18:38  

canım benim dualarımız seninle rabbim şifa versin...seramiklere bayıldım..

! POSH BUTİK !   27 Nisan 2010 18:56  

Kuzucum tekrardan çok geçmiş olsun yaa! :( Diğer hastalarınızın iyi olmasına çok sevindim, inşallah tez zamanda babacığın da sağlığına kavuşuR! Bu arada uyuz cadıyı ifşa etmişsin:) Sen zamanında Siu'yu da böyle çat diye koyuvermiştin bloga senin sayende görmüştük resmini hihi:) şimdi de uyuz cadı:) Çok tatlı görünüyorsunuz ikiniz de, öperim...

asyaselda   27 Nisan 2010 19:27  

canım babacığına çok geçmiş olsun bir an önce düzelir inşallah bitanem...
ve sanat eserleri harika çok şanslısın böyle bir aileye ve dostlara sahip olmakla içi açılır insanın dert keder kalamz yahu:)
tekrar geçmiş olsun ...

BENİM KÜÇÜK HAYALLERİM   27 Nisan 2010 20:27  

Öncelikle babacığına sağlıklar diliyorum ve tüm kalbimle en kısa zamanda iyi olacağına inanıyorum, yaa o seramik kursu burda da olsa ben gece gündüz orada krs görsem, çamurlarla haşır neşir olsam, bayıldım objelere hele halat üzerindeki el figürü favorim oldu, yapanların emeklerine sağlık...

a. gizem   27 Nisan 2010 22:18  

ah ahhh ne güzel bi atölye, ne güzel bir ortammm :) biraz önce de telden konustugumuz gibi Edoşcugum nasıl güzel ve özel işler yapmışsınız :) istanbula gelince mustafanın yeni öğrencisi de ben olacagım :)
sizi çok seviyorum ve eminim babişkon da en kısa zamanda iyileşecek canım benim!

Fulya Bozkurt   27 Nisan 2010 22:53  

Eda ablacım daha önceki postlarından okumuştum hep(ki o zamanlar siteni takip etmiyormuşum)eski yazılarını da kurcalıyorum.

Çok geçmiş olsun;bu hayatta sağlık ve huzur gibisi yok gerisi boş.Umarım amcam en kısa zamanda ssğlığına kavuşur.

Cocukla Cocuk   27 Nisan 2010 23:39  

Ah Eda'cım, babana acil şifalar diliyoruz, çok iyi baksınlar hastanede babacığına.
Seramik atölyenize hayran kaldım, bir de ne cici defter o öyle. Sevgiler

sakazen   28 Nisan 2010 01:38  

canım benimm babacığının iyileşebilecek durumda olması bile büyük bir nimet..sakın aklına kötü şeyler getirmeyesin bu yaz zımba gibi olacak geçen kışın hastalığını ısınan hava ile üzerinden atıp sana kocaman sarılacak sen de doya doya misss gibi koklayacaksın:)) seramik çalışmanıza gelince fena halde kıskandım keşke ben de zaman ayarlayabilsem de ellerimi çamurdan çıkarmasam bayılırım çcocukluğumdan beri:)) senin eserlerini de bekliyorum sıra sıra yakın zamanda:) öpüyorum çok:))

sibel   28 Nisan 2010 01:47  

Edacım baban en kısa zamanda koklanıp ,öpülecek hale gelir inşallah öper,koklarsın.sevgiler

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   28 Nisan 2010 04:10  

(Sena) çok sağol canım, bende elllere el koysam eve assam diyorum.

(nilgün) merci canım. Ya evet türk kahvesi ile tablo yap sen, bana da çok hoş geldi. Eller benim de favorim.

(ÖRGÜÇANTAM) sağol canım benim, yelkenlerde özlü sözler net olsaydı onları da çekecektim.

(oytunla hayat) amin balım, kısmet olmadı almadılar yine :( Yarına nasip olursa koklayacağım. Çalışmalar içinde tşkler canım, bakalım umarım üstesinden gelirim.

(AtolyeKedi) evet tatlım ya olan anneme oldu bir deri bir kemik kadın :( Keşke olsan ne güzel olurdu canım.

(funda) amin canım amin. Vereyim deiyeceğim benim olsa ama bana bile vermedi kardeşim :)

(sude naz'ın annesi) çok sağol kuzum, kısmetse kolye yapacağım ağır olsa da kendim takacağım nasıl olsa :)

(fluffy) resmen hemde hepimizi. En çok içine kapanık olan kardeşime olan oluyor :( Mırr canımsın, "sen ztn içine fazlaca kaçmış olan yaşam enerjinle o ellerdeki gibi etrafındakileri yaşama tutturursun :) " bayıldım buna sağol desteğine kuzum mucx.

(moda_kesh) ver gazı meleğim ver :)

(Happy Mixy) öyle mi dersin? Amin balım amin.

(birdutmasali) mırr kurban olsunlar canımsın! Ne yapayım be cano, hayat başka türlü geçmez yahu! Amin balım amin, tüm aydınlıklar hepimizin yuvalarına doğsun sevgiyle kal, mucx.

(Meraklı beti) amin balım, valla bak bir dk düşünmem, ömrümden ömürler feda olsun baboşuma :...(

(! POSH BUTİK !) sağol kuzum he ya, Siu'yu da ünlü ettim eheheh :) Laliş'im sağolsun o da sana her yol mübah dedi öperim kocaman.

(asyaselda) sağol 1tanesi, aynen öyle ailemi başımdan eksik etmesin ayrıca da Allah çıkar doğrultusunda davranan, işi bitince bir tarafı kalkanlardan da korusun. Hepimize gerçek dostlar nasip etsin canım.

(BENİM KÜÇÜK HAYALLERİM) keşke olsan da gitsek canım, elleri yapan kardeşim canım. Desteğin, duların içinde sağolsın.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   28 Nisan 2010 04:10  

(a. gizem) daha birşey yapamadık be balım, 2 çanak :) Gidip sırlamak gerek en kısa zamanda. Evet balım baboşum iyi olsun tek dileğim bu Allah'ımdan :( Sen gel zaten voltranı oluşturacağız birtanesi mucx.

(Fulya Bozkurt) sağol güzel kuzum. Umarım birtanesi, amcam diyen dillerini yerim ben senin ya!

(Cocukla Cocuk) Özoş'um tek dileğim zaten o yüzden yoğun bakım kelimesini sevmeye başladım. Her gece acile taşınmasındansa, bir süre kalması daha iyi. Defterimi bende çok seviyorum, dikkatli şeker seni :)

(sakazen) öyle mi dersin kuzum? İyileşecek diyorlar ama 27 adet ilaç almaktan organları hasar görmüş :( Birini toplayacak ilaç verseler, diğeri bozuluyor işte. Elimde olsa, organmış, ömürmüş Allah biliyor ya,1 dk. düşünmem. Bak yazarken bile içim acıyor, ellerim titriyor! Ama gülümsemem sakin olmam gerek. Annem ve kardeşim için, hep hayat dolu kalmam gerek!-ki en zoru bu durumda bu inan! Ay ne güzel yazmışsın balım, ısınan havada baboş kokusu hayali bile ilaç gibi geldi. Sen çok yaşa emi birtanesi. Kısmet olsa da gelsen be canım, bakalım sağlık sorunları yoluna girsin, daha sık vakit ayıracağım seramik derslerine. Bende öpüyorum çok çok.

(sibel) inşallah be güzel ablam, tek duamız, sağolasın.

Taze kahve   28 Nisan 2010 08:43  

Bu iş tam sana göre hayatım...Hayalgücünün sınırları fora yapsın biraz...Babacık ta iyi olacak inş.tatlım,inanmayı bırakma hiç.Yelkenlileri beğendim ben de en çok.Öptümm...

seda   28 Nisan 2010 09:45  

harikasın, harikasınız:)
çok zevkli geçiyordur eminim!
lale'yi de görmüş olduk sonunda:))
yaratıcı eda'm benim, başkası olsa üzülür ağlar depresyona bağlar, sen ne güzel eksiyi artıya çevirmeyi, boş zamanında kendini dinlendirmeyi ve bir yandan da bişiler üretmeyi biliyorsun. harika bişi bu!

Bucanni   28 Nisan 2010 09:50  

Canım babana acil şifalar diliyorum, inşallah kısa zamanda sağlığına kavuşur. sevgiler...

Leylak Dalı   28 Nisan 2010 10:09  

Babana en kısa zamanda sağlık dileklerimi iletiyorum. İnşallah sapasağlam hastaneden çıktığı günleri de göreceksiniz. Allah birlikteliğinizi bozmasın, dualarımız sizinle...

Crafty Engineer   28 Nisan 2010 11:56  

Canım, yeni gördüm postunu:(
Çok çok geçmişler olsun, babacığın bir an önce iyileşir de mis kokusunu ciğerlerine doya doya çekersin inşallah :)

Sana Pollyanna olmak yakışıyor zaten, başka türlüsünü düşünemiyorum ;)

Kocaman öpüyorum XO

pelince   29 Nisan 2010 08:10  

Edacım babacığın ile ilgili haberleri yeni okuyorum. tekrar geçmiş olsun,allah şifa versin.. tahmin ediyorum çok zor olsa gerek... moralini yükset tut eminim güzel olacak her şey...

yüzüklerde çok güzel...

hayal perest   29 Nisan 2010 09:50  

yanlız ben duvardaki askılığa bayıldıııım :(

! POSH BUTİK !   30 Nisan 2010 12:24  

Dualarımız seninle kuzum!

Absy   2 Mayıs 2010 16:29  

Laliş beni unuttu ama ben onu unutmadım!! =)) Ellerinize sağlık

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Mayıs 2010 13:48  

(Taze kahve) çok sağol canım, sanat adına olan herşey özellikle kötü günlerde ilaç gibi geliyor. Babam da çok şükür daha iyice, Allah başımızdan eksik etmesin. Öperim canım.

(seda) hihihih Laliş'im 1danedir 1dane :) Canım isim tamlamam, ne yapayım be cano, öyle olmasa karalar bağladıkça içim kuruyor inan :) Şükürler olsun baboş biraz daha iyice. Hem ona bir doydum ki, sorma gitsin :) Sonunda oh be diyorum.

(Bucanni) sağol balım, biraz daha iyice şükür daha da iyi olacak :) Sevgiler canım.

(Leylak Dalı) güzelim özlemişim seni de :) Sağol kuzum çıktı sonunda, Ömi USA'ye gitti bende annemlerde kaldım, doydum onlara. Hepimize çok iyi geldi. Duaların için sağol canım, sevgiler.

(Crafty Engineer) canım benim, canın sağolsun kuzum. Ömi USA'ye gitti bende annemlerde kaldım, dediğin gibi doydum kokusuna. Anne babaya hasret kalmasın kimse. Pollyanna desteği için sağol canım, öperim hemde xxl :)

(pelince) güzelim sağol tatlım, dediğiniz gibi moralimi yüksek tuttum ve şükürler olsun ki; Allah'ım bize bağışladı. Sağol güzelim sende, sevgiler.

(hayal perest) el olanlar mı canım askılık dediğin?

(! POSH BUTİK !) sağol varol kuzum!

(Absy) haha deli telde de konuştuk ya o gün, unutmadı kız neden unutsun :) Kitap projesine fokuslandı bu ara ondandır.

seda   5 Mayıs 2010 14:24  

çok çok sevindim:)))
maşallah canım! iyiliğiniz daim olsun, allah hep korusun:)
öptüm!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Mayıs 2010 15:14  

(seda) düşüncelim bak hemen de gelmiş geri, kızım sen özelsin diyorum işte :) Amin balım hepimizin. Seviyorum senü :))

Bolat   8 Ocak 2012 14:39  

Geçmiş olsun, umarım kısa zamanda herkes iyileşir:)

 Stil Direktörü    10 Ocak 2012 14:27  

Bolat bey sağolun ama artık biraz zor :(


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015