31 Mayıs 2010 Pazartesi


2010 Louis Vuitton Modelleri & Takashi Murakami = Cosmic Blossom



Takashi Murakami & Louis Vuitton işbirliği ile yenilenen koleksiyonda, 2010 yılında ilkbahar yaz renkleri parlak baskılar göreceğiz. Yenilenen modeller arasında, Monogram Multicolore, Cherry Blossom, Eye Monogram, Monogram Cerise, Monogrmouflage bulunuyor.

Takashi Murakami vizyonu için; zemini tuval olarak kullanmış. Parlaklık, bol renk, Louis Vuitton'un ikonik Monogram çiçek motifleri ile harmanlamış. Resimsel çiçekler ve geleneksel Japon figürleri olan manga yüzlerlerle, grafik tekrarlamaların olduğu bir tema yaratmış.

Bakınca gülümsüyorsunuz evet ama benim tek beğendiğim; Eye Monogram oldu. Mor ve pembe olan ise; bana göre çok alacalı ve insanı yoruyor!

Peki ya sizce?

14 Yorum Oku / Yorum Yaz :

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan   31 Mayıs 2010 02:26  

ben pek beğenmedim , çok seviyorum normal modellerini ama çok pahalı keşke biraz uygun olsalar. bi çantaya o kadar para vermek benim bütçeye ters =)

Tropik Rûya   31 Mayıs 2010 02:31  

Ben de şu en baştaki beyaz zemin üzerine renkli olanla en sondaki asker yeşili renktekini beğendim :)

♥ Made By Mİne ♥   31 Mayıs 2010 09:01  

ben begenmedim walla ..marmaristeki çakmalara benzio :)

Yeşim   31 Mayıs 2010 10:35  

Çok eğlenceli olmuş :) Gülen yüzler çok yakışmış.

sinemvsinem   31 Mayıs 2010 12:15  

multicolore olanı zaten hep sevmişimdir. gülen surat olanlar çok şirin yahu :) pembiş olanı çok sevdim benn

Syhn   31 Mayıs 2010 13:34  

ayyyy çok cicilerrr!!!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   31 Mayıs 2010 14:01  

(Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan) aynen canım olsa bile verilmez bence o kadar aç insan varken :(

(Tropik Rûya) enim tek beğendiğim; Eye Monogram oldu canım diğerleri yordu beni.

(♥ Made By Mİne ♥) hha değil mi Side'de hatta ne adi çakmaları var :)

(Yeşim) bende sadece o deseni sevdim balım :)

(sinemvsinem) benim de tek favorim o zaten şeker :)

(Syhn) hepsini mi sevdin kız :) Kokoş seni :)

madammoda   31 Mayıs 2010 14:24  

Ay ay ay hepsi pek bi cici, pek bi kokoş ama bana daha çok klasikler uyar.. Uyar da annem bu kadar para da verilmezki yavv, çakmaya da karşıyız, DIY'i de olmaz bunların, napsak ;)))
Öperim fıstıkım seni.. Buarada artıkın çok yazamıyorum ama her gün takipteyim bebekim, öpüyorrum. (Yalnız bir Türkolog olarak da Türkçe bu kadar katledilirdi :))) )

Minenin Takilari   31 Mayıs 2010 14:27  

ÇOK FAZLA KARMAŞIK GELDİ BANA DA :)

YETENEK-SİZİN   31 Mayıs 2010 14:33  

eğlenceli ve renkli tasarımlar ama hiç biri lvnin eski tasarımının yeerini tutmaz

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   31 Mayıs 2010 23:54  

(madammoda) haha ondan diyorum ya, çakmalar içinde geçen gün gördüm 600 vermiş bir arkım oha dedim aynı resmen, ama İtalya'dan getirtmiş. Bu arada sorma ya net dilinde bir hayli tapaj ve imla hatası yapıyoruz. Koptum yorumuna, ayrıca tşkler şeker.

(Minenin Takilari) bendensin ablası :)

(YETENEK-SİZİN) kesinlikle ne varsa klasiklerde var canım.

pride   1 Haziran 2010 17:25  

İstiyorum kankammmm,çok güzelll bunlar,hepsini istiyorum

Mutfagimdaki Lezzetler   2 Haziran 2010 21:11  

Kanka ben bunlarin hicbirini begenmedim valla bana gore degil :-)
Opuldun

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   3 Haziran 2010 22:50  

(pride) firma çok ilgili ve bonkör yaz canım kesin yollarlar.

(Mutfagimdaki Lezzetler) Elif'cim sen sade seversin tam tahmin ettiğim cevap oldu bu kankam :)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015