4 Ağustos 2010 Çarşamba


❥ Paris / Musée du Louvre'den Bir Çılgın Edi ❥



Duydum ki; çok özlenmişim, hihi merci canlar! "Hayat dolu postlarına devam Edi" diye güzel mesajlarınız biraz olsun silkeledi beni. 22 Temmuz'da geldim ama 4 Ağustos olmuş daha yeni ses veriyorum.

Peki bir sor neden?

Sıcaklardan pc bile açmak gelmedi içimden. Geldim geleli, gündüzleri sadece kitap okuyup, yüzüyorum. Ah birde havuzda "deniz soğuk mu?" diye bağıran Salih Tala adlı, velet olmasa! İşte sitede yaşamanın verdiği handikap. Burada görev bilinçli ebeveynlere düşüyor! Annesi bağırma oğlum ciyak ciyak dese keşke... Bu yüzden sürekli müzik dinlemek zorunda kalıp ve sürekli kulağımda tıkaçla pinekliyorum. Dışarıda olduğum zamanlarda, arada twitterımdan ceee yapıp kaçıyorum.

Geldiğim hafta, bende de çok emeği olan bir aile büyüğümüz (büyük yengemin annesi) vefat etti. Mekanı cennet olsun, gerçekten çok pamuk bir nineydi.

Akabinde Amsterdam'da bir mekanın 40. yıl kutlamasına gitmiştik, lolipop dağıtıyorlardı, mekanda bulunun biri dans ederken bana çarptı sağolsun, ön dişimi ucundan kırdı.

32 yaşında lolipop yersen olacağı bu Edi :)

Aslında iyi de olmuş çünkü bundan 10 sene önce Apikal Rezeksiyon (Kök ucunun kesilmesi) ameliyatı olmuştum ve o zamanlar on senede bir tekrar etme durumu var demişti dişçim. Daha önce size burada sensodyne yazımda durumu detyalı yazmıştım.

Tam zamanı gelmiş bu sayede yeniden, apikal rezeksiyon ameliyatı oldum ve hatta el değmişken ön dört dişlerimi komple değiştirdim. Hatta facebooka, "ön kapartom değişiyor." diye yazmam da bu sebeptendi. Bugün akşam yeni dişlerim takılacak, hatta biraz öne çıkık, ama tavşan modunda değil, bağırmayan cinsten alevli malevli olacak. Bakalım hayırlısı...

Şimdi gelelim diğer mevzulara. Sizler de sormuşsunuz, çok sağolun baboşum şükürler olsun ki çok iyi. Ben yokken Ayvalık'talardı ve babam neredeyse tüm sitede çiçek böcek ne varsa sulayarak kendine gelmiş. Aman o iyi olsunda, canı ne isterse yapsın diyoruz. Valla arkadaşlar Allah kimselere sağlık sorunu yaşatmasın gerisi boş şu dünyada!

Bu fotoğraflara gelecek olursam; Paris, Fransa'da bulunan dünyanın en büyük müzelerinden biri olan, Louvre Müzesi (Fransızca Musée du Louvre)' nin bahçesinden. Daha fazlasını detaylı yazılarımda paylaşacağım.

Şimdilik benden bu kadar. Umarım sizlerde bomba gibisinizdir. Akşama dişler takılacak ve yine tatile çıkıyoru(z). Hobaa leyleği havada gördün Edi demeyin, dört gün kadar yokuz.

Nereye mi gidiyoruz?
Geçen sene de olduğu gibi yine buraya gidiyoruz.
Öpenzi, kaçanzi. Çav bellalarım... ❥

52 Yorum Oku / Yorum Yaz :

Pinky   4 Ağustos 2010 13:13  

çook geçmiş olsun Edicim. mutlu gülümsemeler yeni dişlerinle :))

Pell-in   4 Ağustos 2010 13:19  

geçmişler olsun bebüşümee

tuguna   4 Ağustos 2010 13:25  

Epey detaylı bir post olmus ne güzel:) O zaman hem basınız sagolsun, hem sana geçmiş olsun.

Louvre'a ben de gitmeyi çok istiyorum, darısı basıma.

Sanemiko   4 Ağustos 2010 13:26  

aaayyy tam kavuştuk derken yine tüyüyorsun.sen yokken buraaların hiç tadı yok.bu arada yeni dişerin hayırlı olsun:))iyi günlerde sırıt:)

Archilemi   4 Ağustos 2010 13:28  

Herşeyin yolunda olduğunu duymak çok keyifli.Sağlıkta olsun işte olsun herşey olsun ama dimi :)

reyhane   4 Ağustos 2010 13:37  

Stil Dünyasının son sürümü, ceee deyip kaçorsun yani, peki nasılsa biz burada totomuzun üzerine yapıştık, bekleriz yine.Babana fena sevindim,akrabana başın sağolsun,dişlerin dert görmesin.Reyhanen ben, oturan boğa...

! POSH BUTİK !   4 Ağustos 2010 13:53  

Canım benim tekrardan hoşgeldin:) merak içinde kaldım ayol:) baboşunun iyi olmasına da çok sevindim! Ayvalık saklı bahçe gibidir valla havası suyu herkese şifa olur! Bir sürü bir sürü şeyler olmuş. Öncelikle geçmiş olsun kuzum (lolipop kazası için) ve başınız sağolsun Allah yerinde dinlendirsin! Yeni dişlerini merak ettim valla takılınca bir post isteriz:)) ama sen yine kaçanziii dedeman şile yolları gözüküyormuş...valla behlül kaçar gibi oldun yahu:)) edi kaçarr:)) olsun sen dinlen yeterki biz biliyoruz arada bize cee yaparsın sen kuzu öperim canım!

Bahar ve kızısı Yağmur   4 Ağustos 2010 14:01  

hem hoşgelmişsin hem güle güle
gerçi face'ten takip ediyorum ama burada başka :)iyi tatiller

pride   4 Ağustos 2010 14:05  

Kuzum hakikaten çok özlemiştik.Neyseki ben telefonla özlemimi gideriyorum:))) Resimler muhteşem yine:) Ön kaporta parlayacak yakında desene:)

♥sibelinsu♥   4 Ağustos 2010 14:05  

pozlar süper beybi....
bir de o nasıl çarpmakmış öyle...neysek i güzel şeylere vesile olmuş..:))

Syhn   4 Ağustos 2010 14:06  

bu ne sanat aşkıdır edicim :)
çılgınlık sanatın bir uzantısıdır zaten değil mi :)

dişlerini bi merak ettimki şimdi sorma.
salih tala yı da merak ediyorum kaç oldu ondan bahsediyorsun :D:D

hoşgeldin ve güle güle :)
iyi tatiller...

Burcu   4 Ağustos 2010 14:12  

işte böyle postlar bekleniyor senden :)) sanada iyi tatiller bu arada canım

neduk   4 Ağustos 2010 14:13  

Haydi geçmiş olsun. Yeni dişleri hep görelim resimlerinde. Sevgiler.

YETENEK-SİZİN   4 Ağustos 2010 14:16  

çıp çılgın Edim:)) geçmiş olsun canım umarım daha iisindir

Lokum   4 Ağustos 2010 14:40  

edi ben seni gördüm sanki bi yerde, dur bakalım nerdeydi, pazar günü tarabya sahil olabilir mi? atıo muyum acaba, bak sorucaktım, bunaklıımdan unuttum şimdi detayları :)) galiba açık renk cabrio bi bmw de ve yanında sarışın biri daa vardı.. atıo muyum :))

stuven   4 Ağustos 2010 14:47  

öncelikle hoşgelmişsin. bu sıcaklarda kimsenin aklına pc açmak gelmiyor...

başınız sağolsun.

aa görünmez kaza diye buna denir. umarım dişlerin istediğin gibi olur. hayırlısı.

babanın iyi olmasına çok sevindim.

vee burda ilk fotoğrafa koptuğum andayız :))

iyi yolculuklar. keyifli tatiller...

devince   4 Ağustos 2010 14:53  

hoşgeldin...İyi tatiller:)

Yeşim   4 Ağustos 2010 14:58  

Ouyyy yawlum benimmm. Güzeldin daha da güzel olucan yani yeni dişlerinle :) Severim seni meleğim benim. Tatile gidecek olmanıza sevindim :) Orda da Salih Tala bulma he mi? Güzelce dinlen, yenilen, dön bebişim. Sensiz olmuyor buralar çekilmiyor be aşkım. Bak herkes özlemiş hem seni hem yazılarını :) Fotoğraflar süpper çılgınım benim, Paris Paris olalı senin gibi hayatla dolmamıştır :) Öperim balımı :***

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   4 Ağustos 2010 15:31  

(Pinky) çok sağol fıstığım.

(Pell-in) merci iki gözüm.

(tuguna) herşey için çok sağol tatlım. Darısı evet en kısa zamanda başına şeker.

(Sanemiko) uyy merci kuzucanım en kısa zamanda doya doya yazmak ve okumak dileğiyle canım mucx.

(Archilemi) sağol bebeğim hehe valla aynen öyle sağlık olunca gerisi geliyor zaten bebek öperim.

(reyhane) haha laflarını yediğimin oturan boğam benim :) Herşey için sağol iki çocuklu hayat dolu komik ve zeki kadın :) mucxx

(! POSH BUTİK !) canımsın sağol varol bebeğüm, sorma ya resmen bu ara o moddayım tatlım. Sizlerinde keyifler yerinde olsunda gerisi boş bebek.En kısa zamanda maillerde de görüşmek dileğiyle yawrus.

(Bahar ve kızısı Yağmur) hihi merci tontişim analı kızlı öptüm sizi.

(pride) aynen canım sana da kolay gelsin bu sıcakta unutmadan Bodrum konusuna Ömi süper olur dedi haber ver bize mucx.

(♥sibelinsu♥) sağol kuzum sorma iki metre olursa adam ezer geçer valla :)

(Syhn) aynen kuzum aynen, eğlenelim de coşalım da modundayım bu ara :) dişler olsun yayınlarım zaten, ah sorma deli ediyor Salih Tala ünlü oldu sayemde haha :) Şimdilik bye bebek öperim.

(Burcu) merci bebeğim daha güzel tatiller sizin olsun.

(neduk) Nedret sultan seve seve takılsında, sağolasın.

(YETENEK-SİZİN) faceden yazıyorum sana bebeğim hemen şimdi daha iyiceyim ama çıkıyorum az sonra takımları taktırmaya hihi :)

(Lokum) yok bebeğim atıyorsun demeyelim de, benzetmisşn diyelim kuzum :)

(stuven) selam bebeğim, aynen dilimiz sarkıyor yahu! Çok sağol canım umarım. Hihi o an görenlerde kopmuştu hatta Fransız bir adam çok alemsin benzeri bir atıfta bulunmuştu :) Şimdilik öperim şeker.

(devince) hoş bulduk ve şimdilik bye cicim.

(Yeşim) oh bebeğim sen sevdiğinden öyle diyorsun. Bakalım Bülent Ersoy gibi devasa ve çıkık olmazsa iyidir hihi :) Hahah bak bu süperdi işte, yok orada XXXL olunca havuz Salih Tala olsada koymaz bize :) Yenilen demiş cansın sen ya, sağol bebeğim. Bende özlemişim valla dostlarım oldu her ses veren insan sevince insanları tanımadan da merak ediyor, blogger dostların hayatları yolunda mı, neler üretmişler neler yapmışlar diye :) Ah ben senin o son cümleni yerim, daha bir dolu deli anlarım var hepsini ekleyeceğim bebeğim :) öperim çokca aşkitom.

ORDAN BURDAN HAYATTAN   4 Ağustos 2010 15:40  

fotolara bayıldım, gez güzelim gezzz ohh sefan olsun

tugbatugba   4 Ağustos 2010 15:46  

heheheh demek kaportalar düzeltiliyor heheh iyi düzelmeler şekercimm. kaç kıs kaç biz kaçamadık bu yaz kavruluyoruz küçük kaçamaklarla idare ediyoruz sen kaç bu sıcaklıklardan bizim içinde atıver birka. kulaç yahuuu... ve babanın iyileşmesine çok sevindim...

GÖNÜL   4 Ağustos 2010 15:55  

çok geçmiş olsun eda resimler süper

www.mkblkonsept.com   4 Ağustos 2010 16:44  

Hoşgeldin ve Güle Güle.:) Ey çılgın kadın gelmenle gitmen bir oldu.Neyse git bir güzel dinlen.Bİz bekleriz seni.Öptüm

Aslıhan   4 Ağustos 2010 18:53  

Her şerde bir hayır vardır derler ya öyle olmuş çooook geçmiş olsun.. Ön dişleride merak etmedim değil hani :)Bu arada Salih Tala meşhur oldu blog aleminde hahah :D Size İyi tatiller aman dikkat lolipop falan yemeyin :D

Ece   4 Ağustos 2010 19:32  

ay eda kuzum hoş geldin. off sıkıntı girdi içime yoksun diye. kuzum çok geçmiş olsun. ama şimdi o güzel gülümsemen dahada kocaman olucak. yakışır sana eminim. öpüyorum kuzum seni iyki geldin rahatladım.

Lucy   4 Ağustos 2010 19:46  

wuuuu ne zamandır okuyamamıştım bir çırpıda 5-6 postunu okudum, ne güzel gezmişsin canım darısı başıma eylülde:)

geçmiş olsun bu arada ama her şeyde bir hayır vardır belki de inci üstü inci dişlerin olacaktır, şimdiden operasyonda başarılar

Zuzu   4 Ağustos 2010 20:01  

Canim tekrar cok cok gecmis olsun...

ŞANSLI   4 Ağustos 2010 20:05  

Canım hoşgeldin...Gülegüle::))Bbanın iyi olduğuna sevndim.Allah evinize hastalık sokmasın bir daha...Babanın birşeylerle uğraşması çok güzel.Dişin için ise geçmiş olsun diyorum.Yeni dişin ise hayırlı olsun canım.
Sevgiler:)

öznur-ata   4 Ağustos 2010 20:14  

merhabalar tekrar :)..öncelikle başınız sağolsun ve geçmiş olsun..ve tabiki babanıza Allah sağlık versin...dişleriniz de (kaporta :)) hayırlı olsun

Sena   4 Ağustos 2010 20:40  

ben türkiyelerdeyken sen avrupayi geziyosun =) ama bende maalesef geri döndüm cumartesi günü... aaah istanbulu o kadar cok özlüyorum ki ..........

bitte   4 Ağustos 2010 20:50  

ayy dönmüş edi'mizz ama yine gidiyomuşş :( bir kaybodun neler gelmiş başına :) geçmiş olsun canımcım yeni dişlerinde hayırlı olsunn :) haha foto süper çok güldümm =)

cigdem   5 Ağustos 2010 02:55  

Fotoğraflar çok eğlenceli:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Ağustos 2010 02:59  

(ORDAN BURDAN HAYATTAN) merci bebek, darısı sizin aileye.

(tugbatugba) he ya şeker yaş 32 ne yaparsın :) Süper oldu ama Ömi bayıldı yüzüme de gitti, kalkık burun oldum, kırmızı ruj süresim var hah :) Dolu dolu tatiller diliyorum yavrum sana da, atarım lafı mı olur. Baboş için de çok sağol canım.

(GÖNÜL) çok sağol canım :)

(www.mkblkonsept.com) çok zarifsin datlum gaymaklum çok öperim.

(Aslıhan) aynen dediğin gibi tatlım. Ben seni tatilde sanıyordum canım sesin yok uzun zamandır ya. Bu arada senin yeni maili bulamadım ya, geçen başka Aslıhan'a hal hatır sordum sen diye hehe :) Yazsana bana bir ara mailini şeker. Valla sorma kuzum hep twitter'dan, hem facebook'tan Salih Tala diye diye meşhur ettim valla veleti :) Hehehe he ya, lolipop falan uzak dursun benden, benim neyime :) Öperim cici bicim.

(Ece) valla mı kıyamam kız, kuzum sıkılma darlanma, sen iste sık sık yazarım hacı :) Sorma kuzum herşey üst üste denk geldi malum :( Çok merci bebeğim bende kocaman öptüm sardım minnoş.

(Lucy) sağol bebek daha da güzelleri tatil isteyen herkesin başına fıstık. Merci yavrus, valla bu fotolara bende hastayım, belki header yaparım ileride :)

(Zuzu) çok merci canım.

(ŞANSLI) tatlım çok haklısın amin cümlemizin yuvasından uzak olsun sağlık sorunları. Evet uğraşsın ki, hayat tutunsun ablacım. Çok sağol tüm güzel dileklerin için teşekkürler, öptüm say emi :)

(öznur-ata) hoş geldin canım, tüm güzel dileklerin için sağol. Senin blogun yok sanırım canım baktım ama bulamadım profilinden. Kaporta yıkılıyor dedi Ömi bakalım bu arad paso kırmızı ruj süresim var hehe :)

(Sena) kıyamam sana öyle oldu valla köşe kapmaca oynadık tatlım.

(bitte) kuzum resmen geldim gittim oldu ama malum durumlardan, hehe o pozlardan daha beterleri var yazarım yakında :)

(cigdem) çok merci.

Meraklı beti   5 Ağustos 2010 03:03  

ses ver güzelim ses ver arada olsa ses ver):))ahh o leyleğe söyle az banada uğrasın,bende görem havada):)

başın sağ olsun canım,ayrıca geçmiş olsun,toplasınlar kaportayı):)
iyi canım ya çok sevindim babana siz ona kümes tavuk falan alın beslesin oyalansın amcam,biz pedere (eşimin babası) öyle yaptık daha doğrusu yapıyo kendi onlarla avunuyo önünde bir iş oluyo,çünkü özellikle erkekler bişeylerle uğraşmayınca ya çenelerine vurur yada hasta olur yorulurlar derdi ninem ):)dediğin çok doğru sağlık hiç birşeye benzemiyor,paranın satın alamayacağı en önemli sağlığımız Rabbimin emaneti..
çok öptüm canım ,unutma leyleği gönder):)))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Ağustos 2010 03:21  

(Meraklı beti) ah kuzucan sorma bu ara dağıldım ne desen haklısın, ses bir ki :) Leyleği size temelli yollayacağım kuzum söz valla :) Çok sağol canım benim, geçici yapıştırdık bugün bakalım bir iki haftaya alışırım sanırım. Tıss ses bir ki diyorum, pek şuh olasım var bu ara kadın olasım var yani heheh :) Diyorum ya kırmızı ruj sürüp, bir dolu alıp dolaba tıktığım topukluları giyesim var hacı :) Ninen haklı canım, valla ev annemlerin bahçesi çiçek dolu yazlık kışlık onlar yetiyor ona. Çenesine vursa keşke be canım, konuşacak takati yok adamcağızın :( Senin de dediğin ne kadar doğru canım, aynen paranın satın alamayacağı en önemli sağlığımız Rabbimin emaneti.. Gönderiyorum geliyor az sonra, öpenzi bebem :)

benimadımayşesoyadımgül   5 Ağustos 2010 20:18  

EDSmm,canım ablam,hoşgeldin,geçmişler olsun :)
Hayat sana sevdiklerine hep gülen yüzünü göstersin inşallah..

dikisdersi   6 Ağustos 2010 00:20  

bir çarşamba pazarına çıktım bak neler kaçırmışım :)ilahi Eda nerden gelir aklına kadının memişlerini tutman :)tıka kulaklarını sen bihterin annesi gibi ,dişlerin içinde hem geçmiş olsun hem güle güle poz ver bize

ÖRGÜÇANTAM   6 Ağustos 2010 02:39  

güzelciiimmm ben geldim tatlım. sandeletler çok hoş . sayfanın yeni başlığındaki resimlerin çok güzel olmu orda da kırmızı sandeletler var ayağında:)))
canım babacığına sevindim aman hep sağlığı yerinde olsun inş.
çok öpüyorum.

öznur-ata   6 Ağustos 2010 11:37  

tekrar merhaba :)atavedunyasi.blogspot.com bloğum.ben daha yeniyim buralarda.sevgiler :)

Prima Rima   6 Ağustos 2010 12:27  

Edoş her ne kadar gezme tozmalarını twetterdan takip ededursamda yazılarının yeri ayrı.detaylı okumak fotoları kocaman görmek gıbısı yok şekerim.
Geçmiş olsun...yeni dişlerin hayırlı olsun çok merak edıyorum o halini :) hadi bi tatil daha şeyettirde dön artık.
Muck

Roberta Granada   6 Ağustos 2010 21:27  

Merhaba, blogunuza, hepsi çok her zamanki gibi güzel aşk da, çeşitli yemek tarifleri,ile genel olarak ilgili meslekler Blog ziyaret
http://agulhaetricot.com
http://agulhaetricot.blogspot.com
http://titacarre.elo7.com.br

canDirekli   6 Ağustos 2010 21:51  

yaa yerim senii :)

nasıl özlemişim deli deli hallerini canımsın :)

style m   7 Ağustos 2010 13:02  

selam edacim ya
bu ara pek yorum yazamadim sana sensiz olmuyor buralar ;)))

sesiber   8 Ağustos 2010 12:55  

Hoşgeldin Edoşum. Baban için çok sevindim. Yeni dişleri merakla bekliyoruz. İyi tatiller.

Antigone   8 Ağustos 2010 19:02  

eski neşene kavuştuğunu görmek harika canım. yeni dişler hayırlı olsun. bi ara gösterirsin artık! bu arada babanın iyi olmasın açok ama çok sevindim. öptüm şeker ;x

seda   10 Ağustos 2010 15:45  

güler yüzünü ve resimlerini, yazılarını, DIYlerini özledik:) ne güzel vakit geçirmişsin! anca yazıyorum, doya doya anca okudum bi 10 dk mola verip. öperimm!

Cocukla Cocuk   10 Ağustos 2010 22:45  

Geçmiş olsun Eda, hayırlı olsun yeni dişlerin.
Havuzdaki çocuğun annesi bağırma dese de bir şey farketmeyecek emin ol, bu zamane çocukları çığırtkan hep:)
babanın sağlığına kavuşmasına çok sevindik.

EBRULİ   11 Ağustos 2010 09:09  

Hayırlı Ramazanlar canım..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   11 Ağustos 2010 10:37  

benimadımayşesoyadımgül tşkler melek kalpli kardeşim benim, hepimize :)

dikisdersi hihi sorma sultanım, arada yandan yandan esiyor malum :) Haklısın da tıkanacak gibi değil sesi evlerden uzak :) Sağol kuzum çok sağol.

ÖRGÜÇANTAM sağol ablam hehe kaçmamış senden evet sıkça giymiştim o parmak arası sandaletleri, headerı da beğenmene sevindim. Şimdilik öper kocaman tşk ederim.

öznur-ata selam canım takibe aldım hayırlı olsun.

Prima Rima sağol bebeğim geldim ama yine gidiyorum desem küftermezsin demü :) hihih öperim bebek.

Roberta Granada tşkler de sanırım çeviri kullanarak herkese yazılmış otomatik bir yorum bu :)

canDirekli bende seni bebeğim, en kısa zamanda görüşelim doya doya.

style m tatlım canın sağolsun çok zarifsin ama sıcaklardan içimden gelmiyor inan tatlım.

sesiber ablası çok ama çok sağol en kısa zamanda sıcaklardan arınıp doya doya görüşmek dileğiyle mucx.

Antigone çok merci bebeğim sorma sıcaklar bitse daha bir neşeli olacağım ama halim kalmıyor inan kuzum.

seda isim tamlamam benim her daim neşemiz yerimizde olsun bebeğim, çok sağol kuzum.

Cocukla Cocuk sağolun kızlar yok valla zamane çocukları değil olay bence yetiştirmede yahu, sizin çocuklar ciyak ciyak değil ama :)

EBRULİ hepimize canım, çok sağol.

ENERJİ   12 Ağustos 2010 10:09  

Tekrardan geçmiş olsun.Çılgınsın demiştim ben.Fotolar harika:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   12 Ağustos 2010 10:48  

ENERJİ sağolasın fıstık, hayat çılgın olunca daha renkli be şeker :)

sevil şahin   25 Mayıs 2012 17:49  

yahu sen ne çılgın ne tatlı bir hatunsun seviyorum seni bu arada ne zaman çay kahve içeceğiz.. :)
öperim


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015