10 Eylül 2010 Cuma


Son Trend Oje Kurutma Yöntemim :O



Tatile gitmeden önce fırına attığım son yazım. Ayvalık kazan ben kepçe hatta bu sene dünya kazan ben kepçe gezmelerdeydim, devamı gelecek. Darısı başınıza!

Ancakkkk, SUNER ailesi olarak oy kullanmak için ne yapıp ne edip yetişeceğiz. Hayır'lısı neyse o olsun diyelim.

Ojeleri son anda sürünce, "Hadi Edi çıkmamız gerek, acıktım." diye vızırdayan bir Ömi olunca ortaya bu sonuç çıkanzi :)

Takmış takırmışım ya, "Ne nereden acep?" diye soranlar, "Ah ah çok merak ettim yahu!" diyenlerin göz hizasını alta alayım :O

Oje & makyaj malzemelerim vs türü konularıma buradan;
Ayvalık tatillerimizi içeren yazılarım için buraya bakabilirsiniz.

Streç, enseye değen giyisilerin etiketlerini kestiğimden atlet nereden bilemiyorum :)

Gözlük Guess, 2006 İtalya / balayından kalma hey gidi hey!

Kurukafa baskılı şal 2010 kışı Amsterdam hatırası. Hatta Elle Decor Ödül töreninde de giymiştim, Basında kısmından bakabilirsiniz.

Bilezik Agatha, detay çekimleri burada var.

Saat Bvlgari, baykuş yüzük Accessories, siyah fiyonk yüzük Fransa Accessorize. Ben Fransa'dan aldığımda beğenenler soranlar olmuştu, TR'ye ye gelmemişti ama artık var. Bitmeden kapın hanımlar!

En saf alkol bu işte!
Veee yüzümü rüzgara dönüp, oksijene doyayım!
Şerefe canlar :O

NOT: Yine tatil öncesi hazırladığım yazılardan biri. Yorumları dönüşte onaylar, cevaplarım.

41 Yorum Oku / Yorum Yaz :

yasemen k.   10 Eylül 2010 23:29  

ayy fotoğraflar çok sevimli,yüzümde sersem bir gülümsemeyle indim yorum kısmına :)) ojeler için ise süper çözümmüş ben de genelde klimanın altında geçiriyorum oje seanslarımı (:

miss orange   10 Eylül 2010 23:48  

çok tatlı bir post olmuş bayıldım=)))

süeda   10 Eylül 2010 23:57  

oje kurutana fön bedava reklamı :)

stuven   11 Eylül 2010 00:05  

ahah ilahi gece gece koptum. tez zamanda yapmalıyım bunu :)

Zuzu   11 Eylül 2010 00:34  

Bayildim bayildim yonteme ama en cok sana =)

cemre   11 Eylül 2010 00:40  

resimlere bayıldım çok şirinsinnn

tarih84   11 Eylül 2010 05:24  

oğğ iyi taktikmiş:)) bende oje sürdükten 1 dk sonra soğuk suya tutuyorum ellerimi ojelerin üzerinede çok şiddetli gelmeyecek şekilde tutuyorum.su kuruyuncaya kadar ojede anında şoklanmış vaziyette kuruyor.öneririm.

bitte   11 Eylül 2010 10:43  

Allah iyiliğini versin hehe süper bi yöntem aceleci kocaya :D

belguzaranne   11 Eylül 2010 11:28  

gunaydın canım hayırlı bayramlar

Sanemiko   11 Eylül 2010 14:28  

hahaha istanbul da ojemi arabada sürdüğümde bende aynı yöntemi sık sık kullanıyorum da soğuk havalarda biraz zorluyo mumudan fırça yiyoruummm:))

Suar Gazaroglu   11 Eylül 2010 21:35  

ben her etiketi havaya kalkan kıyafetime aynı şeyi yapıyorum :))))
bu arada yeni saçınn çok güzell :)))

Style by T   11 Eylül 2010 22:46  

Neymiş bu yöntem diye bir merakla açtıımm!((: Çok tatlısın seennn<3

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   11 Eylül 2010 23:02  

yasemen k. güldürdüysem ne ala! Açık haca gibisi yok valla hihi :)

miss orange tşkler tatlım :)

süeda haha biri daha yazmış facebooktan aynen öyle oldu :)

stuven nihoo başka ne beklenirdi benden :) Hep gülelim ciciş.

Zuzu nihoo oley, öperim kuzumu.

cemre fotoğraflar diyelim bebeğim :) Resim değil malum, ayrıca kocaman tşkler.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   11 Eylül 2010 23:08  

tarih84 yapıyorum arada fıstık ama su damlacıkalrı kalıyor demek şiddetli su tutmamak gerek, sağolasın.

bitte yes şeker ne yapayım açım aç diyor haha :))

belguzaranne sağolasın sana da.

Keddy yeap :O

Sanemiko hehe, Mumu Murat oluyor sanırım fıstık.

Suar Gazaroglu nasıl ya anlamadım :) Sağol şekercimmm :)

Style by T nihoo bir deli var içimde benden öte :P Öperim canım.

NEFİSE   11 Eylül 2010 23:50  

Ha ha ha ha aha .... allasen....oje kurumuşta..saç baş ne olmuş.. o saçı sonradan açabildin mi?

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   12 Eylül 2010 00:40  

NEFİSE nihoo :) İnanmazsın ama benim saçlarım asla karışmıyor, çalı süpürgesi malum canım. Fönsüz halim bu düşün yani :)

Moda Çıkmazı   12 Eylül 2010 00:44  

doğal haliyle çekilen resimlere bayılıyorum! saçların da enfes olmuş!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   12 Eylül 2010 02:32  

Moda Çıkmazı kesinlikle canım, saçlar için de tşkler :)

dikisdersi   12 Eylül 2010 04:00  

uçuşuyor saçlar ,hoş geldin ,

Cansın Ekşi   12 Eylül 2010 09:20  

ahaha sacına bayıldıım ! harika duruyoo ayrıca siyah kurdele yüzüğünüde bayıldım iyice rocker bi havaya bürünmüşsün iyidir iyii.bu arada oje kurutma işlemini saç kurutma makinesiyle gerçekleştiriyorum bu da aklında bulunsun (:

visnetadindaa.blogspot.com

Sena   12 Eylül 2010 11:00  

süpersin eda abla yaaaa =D =D bide yüzüklerin coooook güzel

Nur   12 Eylül 2010 23:44  

Süperim, starım, saçlar çok hoş çıkmış tatlıım.
Birde acil tarafından fiyonklu yüzüğü bulmalıyım bayıldımmm çünküm..

GAMZELİ ANNE   13 Eylül 2010 01:06  

tek kelimeyle süpersin canım:)

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz   13 Eylül 2010 11:57  

fön makinesini kullanıyodum ama bu daha pratikmiş:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Eylül 2010 12:46  

dikisdersi hoş bulduk canım.

Cansın Ekşi sağol canım sorma moda göre takıyorum işte :) Denersin güler eğlenirsin canım.

Sena sağol tatlım, yüzükler ah o yüzükler, nerede ne zaman yüzük satan bir yere gitsem hemen kapıyorum :)

Nur haha yesin seni süperin starın. Merci tatlım. Al canım var artık.

GAMZELİ ANNE estafurullah tatlım, onun senin güzel görmen :)

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz nihoo dene kankam :)

gülçin   13 Eylül 2010 13:16  

resimlere bayıldım çok tatlisin sen yaa sana da bayılıyorum tatildeydim gelir gelmez hemen kendiminkini değil senin blogunu açtım :)) oje kurutma yöntemin de çok zekice bende klimayla deniyorum o da işe yarıyo baya..:))takıların ve sen herzamankisi gibi muhteşemsinizz

sevgiler

gülçin

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Eylül 2010 13:19  

gülçin ne kadar içtensin ne mutlu bana canım :) Hele demişsin ya, kendimden önce sana geldim diye kocaman sardığımı hisset tamam mı? Öperim sevgiyle ve hoş geldin.

ENERJİ   13 Eylül 2010 14:33  

Harkasın:)Sarılasım geldi:))saçlar da harika:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Eylül 2010 15:15  

ENERJİ eski dost sarıldın bile sağol canım :)

madammoda   13 Eylül 2010 16:03  

Ahahahh Ediii yine yaptın yapıcağını ofiste fotoların herbirine ayrı sırıtıyorum, deli ilan edilmeme sebep olucaksın ;)))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Eylül 2010 16:18  

madammoda nihoo sen onları bana yolla gerçek deli kim görsüner tatlım :)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ   13 Eylül 2010 21:13  

ooohhh ŞEREFE canım ,
gel bır akşam has TEKİRDAĞ ile Şerefe yapalımmm

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   14 Eylül 2010 01:31  

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ hihhi kuzu oksijen varken alkole ne hacet, içtim say bebek :)

biyasimadahagirdim   15 Eylül 2010 11:26  

güzel yöntemmiş:D
bu arada siyah saçlı ediyi sevdim;) herşey yakışıyor canııım

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   16 Eylül 2010 03:04  

biyasimadahagirdim hihi çok tşler tatlım.

Korcan   16 Eylül 2010 19:35  

Çok havadar olmuş :)
Ama bu tarif için mutlaka bir araba gerekiyor....
:)
Annemde böyle kuruturdu ojelerini....

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   21 Eylül 2010 03:22  

Korcan aynen canım bisikletle olmaz tabi :) Annenle aynıyız desene :)

Joey Potter   29 Eylül 2010 17:19  

Bu özgün yöntem de ancak Eda'ya yakışırdı zaten :) süpersin ya..

Lilacsmell   1 Ekim 2010 09:28  

ahaha harikasın, neden daha önce aklıma gelmedi ki? :D :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   1 Ekim 2010 16:01  

Joey Potter haha yavrum benim eyvallah :)

Lilacsmell merci fıstık hihi :)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015