1 Ekim 2010 Cuma


Amsterdam'dan Maksimum Kombinim



Geçen seneye dair, Günün Kombini etiketli yazılarımdan anımsarsanız maksimum pozu vermeyi pek severim. Normal bir poz versem tam olacak ama bunlar doğal hallerim :O Ben böyle mutluyum ve yaşamıma dahil olanlar benimle çok mutlular-mış :) İnsan daha ister?

Saçların sarılığından anlayacağınız gibi, Temmuz ayında, Amsterdam'da Cemal'in o muhteşem evinde çocuklar gibi kudurduğumuz bir günden kalma fotoğraflar. Çok özledim yahu! Neyse az kaldı ;)

Yaptığım çiğbörekleri gören Hakan "Bu gelişinde kesin bize de yap." dediği için oklava aldım. Hakan'cım oklava hazır bak burada, işlem tamam! Sen Paradiso'dan haber ver ;))



Ömi'nin eski motoru Moto Guzzi olduğu için Bu polis motoru en eski Moto Guzzi'lerden. 
Artık kullanmıyor diye biliyorum ama anneannemin buna benzer bir motoru vardı Ayvalık'ta... Komşularını çarşı pazar taşır, üstüne birde indi bindi parası alırdı :) Jandarmalık olduğu günleri de biliyoruz ya neyse... Ne güldürsün beni be tontişim...
Veee zıplayan farenin dinlenme anı!

* ஐ * : ) Stil Direktörü Kombin ( : * ஐ *

Boyfriend jean + babet Amsterdam Zara
T-shirt Amsterdam New Yorker
Böcüklü yeşil yüzül Amsterdam Zipper
Çanta Amsterdam H&M

52 Yorum Oku / Yorum Yaz :

pelininstyle   1 Ekim 2010 01:06  

BEN BU KOMBINE BAYILDIIIIIIIIIII:)

yasemen k.   1 Ekim 2010 01:12  

yavrumm ne enerji varr içindee maşallahh ! :)) hep böyle olll ! ne zaman bi' postunu okusam, blogunu açsam içim açılıyor,yüzüm gülüyor, keyfim tavan alıyorr.. iyi ki var edi'mizz diyorum heepp ! (:

star keeper   1 Ekim 2010 01:21  

jean in pek bi güzelmiiiiiiiiiş :) bayıldııım.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   1 Ekim 2010 01:27  

pelininstyle merci ciciş :)

yasemen k. haha güzel kuşum benim o enerji sevgiden kaynaklanıyor ;) Ne mutlu bana merci fıstığım her daim hepimiz.

star keeper hoş geldin ;) çok merci

ozgur   1 Ekim 2010 01:40  

Çıldırın children,
We love u :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   1 Ekim 2010 01:41  

ozgur haha bu yoruma kadeh kaldırırım sultan!
Me Toooo :p

Leah   1 Ekim 2010 01:45  

Çanta aradım fotoların içinde 2 saat. Göremedim üleyn bi türlü nerde bu çanta diye diye buldum en sonunda :D

Benim en en en rahat ettiğim kombin bu. Yazın hep böyle dolaştım bol bol. Oh mis! :D

sueda   1 Ekim 2010 01:51  

böyle gezmelere giderken bnide atsana bavulaaaa :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   1 Ekim 2010 01:53  

Leah haha kim mal mal bakıyor göreyim didim :)
Dikkatli bıdık bu saatte kaçmadı çanta gözünden yürü be :)Aynen ne varsa casual kombinlerde var yavrum öperim

sueda gel kuzum ayıpsın imkan olsa hep beraber gezsek haha bloggerlar cafelerde out bloggerlar tatilde in :)

dikisdersi   1 Ekim 2010 02:05  

ananenin motorunu yesinler ,orda o pozu vermek nerden gelir aklına anlamam :)çiğ börek hımm ,Edi sen bayagı marifetlisin ,italyan ömin kıymetini bilsin hamarat hatun :)biliyorda daha çook bilsin

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   1 Ekim 2010 02:09  

dikisdersi haha yesinler candır o can! Ayol bilmem aklımı aklım anlasa zaten kırar totomu yumurtlarım her dişi gibi ama mizacımda yok be cano :) Valla balım sorma elimden geldiğince yapıyorum işte :) Çok merci fıstık, her kadının değeri biline. öperim.

nihalasli   1 Ekim 2010 02:26  

Canim sen zipladiginda yuzunden zipladigin belli de yanindaki arkadas sanki yukardan iple baglanmis gibi duruyor:))
Kombin cok hos..Annanene cok guldum:) indi bindi parasi,soforlugu:)
Boyun kac senin edicim? babete ragmen cok iyi duruyorsun.

ÖRGÜÇANTAM   1 Ekim 2010 02:36  

şarjın hiç tükenmesin:))))
kıyafetin çok güzel ohh rahat süper.
birde bakmışız TVde maksimyn kartta güzelcim oynuyor ayy hiç şaşırmam:)) öptüm kocaman

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   1 Ekim 2010 02:40  

nihalasli puhaha Hakan o Hakan okuturum yorumunu gelecek ay ona zıplama dersi veririm ahah :) Sağol fıstık sorma ya anneannemden alıyorum neşemi sağolsun. Eyvallah kuzum boyum 1.65 canım el kadar bir yavruyum ama zayıfım diye uzun çıkıyorum belki de :)

ÖRGÜÇANTAM hihih evet evet asla tükenmesin sarjım sultan kimsenin tükenmesin ama her daim neşe ve huzurla zıp zıp zıplasak, çayır bayır gezsek. Kuduruklar, kıskançlar, belalar olmasa bu evrende ah ah keşke! Muhaha koptum koptumm sen çok yaşa emi sultan :) Güzelcin ablasını sevgiyle kucakladı say emi ;)

reyhane   1 Ekim 2010 09:07  

Ekstra stilim sen hep gül emiii..

atolye nott   1 Ekim 2010 10:57  

nihalaslının yorumunu okuyunca fotolara bidaha baktım gerçektende haklıymış :))arkadaş çok komik çıkmış :))

Moda Tutkusu   1 Ekim 2010 11:00  

Cnm resimler harika.Pozitif enerjin resimlerden fışkırıyor:)))

CADDE   1 Ekim 2010 11:07  

Bayildiiiim! :) cok güzel resimler!

www.mkblkonsept.com   1 Ekim 2010 11:35  

Ne güzel maksimum hareketi bu.Ben evde denedim yapamadım ya...Kol ve bacak koordinasyonum sıfır :))
Hep böyle neşeli kal fıstık.

Sanemiko   1 Ekim 2010 11:38  

ay son maximum fotosunda surat ifaden süper ya hahaha:)))

gülçin   1 Ekim 2010 12:02  

enerjine hayranım ''eski sarı''şekerim :)
resimlerine bayıldım kombinin de çok rahat gözüküyor sen varyaa şekermisin,balmısın diye soracam sormama gerek yok çokkk şirinsinn...

dün gece gıdığım gıdıklanmıştı demek sebebi sendin :DD bende seni öpücüklere boğuyorum bebemmm benim ve de seviyorumm..

derya öz   1 Ekim 2010 12:20  

Hayatın hep maksimum güzellikte olsun Ediiimmmmm!! Tıpkı senin gibi:))) mucukussss

Henar   1 Ekim 2010 12:34  

I love this!!

xoxo

www.ohmyvogue-blog.blogspot.com

Sena   1 Ekim 2010 12:42  

hafif rock tarzi olmus ve sana cok cok cok yakismis ben cok begendim !! =) bide seni kocman öptüm canli görüsene kadar rüyalarda bulusmak dilegiyle ...

Sena =)

tümay   1 Ekim 2010 13:09  

Ben bu halini ve postu çok sevdimm çok enerjik,,şekercik,,süpercik Edi ablacık:)) xoxo...

! POSH BUTİK !   1 Ekim 2010 13:53  

Aşkım jeanine bayıldım acaip yakışmış! Bir de anneannenin ellerinden öpüyorum, bir an önce eski sağlığına kavuşsun inşallah! Onunla ilgili post istiyorum süper anneanne o:))) o motor macerası da beni gülmekten kopartmıştı:)) enerjine hayranım edoşum! Mujukas xoxo

Judy Abbott   1 Ekim 2010 14:18  

o havalarda uçtuğun fotoğrafa bayıldımmmmmmmm :)
ayrıca iyi ki saçlarını koyulttun demek istiyorum bir kere daha bebeğim:)

cemre   1 Ekim 2010 14:52  

ay ben çok seviyorum senin bloguna bakmayı çok eğlenceli kıpır kıpır çok tatlısın

touch the sky   1 Ekim 2010 15:03  

Edacım amma zıplamışsın yavrum maksimum görse seni kapar >_< kombinellaya bayıldım ve ayrıca da sana mail attım yavru kuş :))

yıldız   1 Ekim 2010 17:23  

edicim sen enerjini nereden alıyorsun yaw maşallah valla seni görünce içim açılıyor çıtır hatun;)

Ozge Sipahioğlu   1 Ekim 2010 17:26  

seni de enerjini de cook sevıoorum fıstık

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ   1 Ekim 2010 20:59  

deli miisn hatunum i En iyisini yapıyorsun bebem ,Eglen gul zıpla hopla, börek aç, bana sarıl sıkı sıkı :)
Boş boş oturup dedikodu yapmaktansaa:)...
Dewam gulum :)

PaPErDeLiE   1 Ekim 2010 22:42  

Edacım herşeye bayıldım ayrı da, maksimum zıplamana bittim sanki altınızda trambolin var :DDD

mia   2 Ekim 2010 01:37  

Amsterdam hayallerimin şehri.. kim bilir belki bir gün bi şekilde orada bulunabilirim:(

Yeşim   2 Ekim 2010 02:02  

Extra maksimum stiliş kuzum benim :) Enerjin gecenin bu saatinde bana da bulaştı :) ohhh kendime geldim sayende :) Anneannene bayılıyorum tatlım :) tontonum benim motorla komşuları pazara taşıyıp üstüne bir de para almış olması muhteşem :) Ayrıca senin olduğun gibi görünmene, doğal hallerine bayılıyorum. Başkaları gibi yapmacık pozlar, hareketler yok sende. Muhteşem bir insansın iyi ki tanımışım seni :)

Sevil   2 Ekim 2010 10:00  

düşündüm taşındım sonra buldum bu kızı neden seviyorum diye
bu enerjine hastayım senin
canım hep böyle dogal ve olduğun gibi ol
cici kız öperim seni ..

tugbatugba   2 Ekim 2010 14:19  

Allah seni iyi, etsin emiiiiiiiiiiiiiiiiii :P

stuven   2 Ekim 2010 16:00  

tüm enerjin hem fotoğraflara hem de yazılarına yansıyor.

keyifli haftasonları.

Korcan   2 Ekim 2010 19:29  

-Anladğım kadarıyla ailecek Motosikletleri çok seviyorsunuz :)

-Giydiklerinin hepside amsterdam'dan alınma...
-Eda Taşpınar,sen varken ikoncan olamaz.Modacı hiç olamaz....

pelince   2 Ekim 2010 22:01  

Edacım yine kıpır kıpırsın,kocaman maşallah diyorum ;)

BURCU   2 Ekim 2010 22:05  

BLOGDA YENİYİM GÖRDÜM YORUM YAZAMADAN DURAMADIM AMA BAYILDIM SÜPERMİŞ:))

TuubAshlee   3 Ekim 2010 01:25  

Hhaha maksimum'un reklamlarındaki elemanlardan daha iyi yapmışsın hareketi.Keşfedilip reklamlarında oynarsan iyi olurdu (:
Bu arada kombinin süper olmuş ;)

Birileri anlatsın   4 Ekim 2010 13:56  

Sana bakınca bana da enerji doluyor ne kadar pozitif bir insansın ya, hep böyle kal emi...

LoLLa   4 Ekim 2010 23:30  

http://lollacom.blogspot.com/2010/10/blog-kocaman-ailem-oldu-yasasinnnn-mimi.html

.)

bi goz at buraya nnuuttffeeeen .)

gulucukkkler .)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Ekim 2010 02:12  

reyhane amin hep beraber :)

atolye nott :)) aynen

Moda Tutkusu sağol canım

CADDE tşkler :)

www.mkblkonsept.com hhii çalışırız üzerinde yaptırırım ben sana :) sağol canım

Sanemiko hahah sağol canım

gülçin ''eski sarı''şekerin yesin seni, hee anladın demek o bendim ta kendisi, öperim canım.

derya öz amin hepimizin canım :)

Henar thanx

Sena aynen tam öyle oldu bebek, az kaldı geliyorum Almanya'ya canım mucxx =)

tümay sağolasın şekercim

! POSH BUTİK ! tşkler sağol canım. Amin diyorum en derininden iyileşsin sana özel bir post olacak zaten! mucxxx

Judy Abbott sapol tatlım kesinlikle siyah içime sindi :)

cemre ne mutlu bana o zaman her zaman beklerim :) Sağol canım.

touch the sky kombinellaya demiş hhii sağol canım döndüm değil mi mailene bir evdeyim bir dışarıda dağıldım bu ara :/

yıldız aman efenim ne çıtırı. Sevgiden desem :) Sağol canım.

Ozge Sipahioğlu hep dersin bilirim aynen güzelcim.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Ekim 2010 02:32  

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ hha ne güzel yazmış işte buna varım :)

PaPErDeLiE haha var gibi olmuş cidden sağol şeker :)

mia inşallah dilerim ki bir an önce gidebilesin :)

Yeşim ihtiyacın yok gerçi ama sağolasın tatlım. Tontonum ne anıları var sana telde anlatırım canım. Sağol dostum kalplerimiz bir zaten her gün konuşmazsak çatlarız seviyorum seni :)

Sevil çok sağol canım umarım kalırım öperim

tugbatugba haahh etsin etsin ama bu modum kalsın :)

stuven sağolasın tatlım hepimize :)

Korcan aynen severiz. Evet yazdım ya defalarcaaaaa boş bavul gittim diye :) Puhaha duymasın Eda Taşpınar çatlar :) Sağol canım.

pelince zıp zıp hhihi, sağol şekercimmm.

BURCU hoş geldin başarılar o zaman ve tşkelr :)

TuubAshlee bu kaçıncı hemde yaparım en kralından hhiih :) Sağol canımcım.

Syhn buyrun benim :P

Birileri anlatsın çok sağol tatlım her daim hepimiz diyelim :)

LoLLa baktım bile öptüm kocaman :)

Moda Çıkmazı   5 Ekim 2010 11:46  

Zıp zıp zıp! :)oklavayı da hazırlamış; hem geziyor hem hamaratlığını sergiliyor daha ne olsun? ;)

Ayshenur   5 Ekim 2010 16:11  

imdadıma yetiştin resmen bebeeemm.:)
bu kottan bndede var asık olarak aldım ama smdi delikleri cok büyük gelio ve estetik durmadıgını düşünmeye basladım biara altına bi yama gibi bişi yapmıştım ondanda sıkıldım bide dizdeki delik asagı dgru yırtılmaya başladı:(
n yapailirim buna? sanki senin delikler daha küçük gibi gözküyo bişimi yptıki bu hatun die mrk ettim?:)
Acil cvbını bkliorum cnmm

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   7 Ekim 2010 03:04  

Moda Çıkmazı hihi valla aynen be kuzum, tşk ederim minnoş :)

Ayshenur canım ciğerim valla ellemedim tam sana altına yama yap diyecekken yapmışsın :/ Aklıma bir çare gelirse yazarım kuşum sana. öptüm.

Hande   15 Ekim 2010 21:58  

çok enerjiksin bayılıyorum sana:)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015