5 Ekim 2010 Salı


Mia Mensa & Les Ottomans Ve Kombinim



Ömi'cim iş için Kore'ye gitti neyseki sevgili dostumuz Cemal var, bu arada onunla gezmelerdeyim. Hatta geçen gece bir blogger arkadaşımızın doğum gününü beraber kutladık onu da bu hafta yazarım. Bu yazının konusu sevgili Başak'cığımızın doğum günü eğlencesi :)

Okul arkadaşım eski dostum Başak'ın doğum günü kutlaması için Kuruçeşme Mia Mensa'ya ve Les Ottomans'da takılarak geceyi sonlandırdık.

Eğer Mia Mensa'ya giderseniz aklınızda olsun dana şnitzel yemeden dönmeyin, ben bayıldım!

İlk fotoğraf net olmasa bile her yerinden samimiyet fışkırıyor! Bu arada Başak'cım nişanlandı yeniden tebrikler canlarım!

Artık biliyorsunuz malum benim olduğum yerde normal pozlar verilmez :) Sağolsun bizim kızlar beni çok iyi tanıdıkları için mekan gözetmeden ne dersem yaparlar. Ama daha güzel anlar çıkıyor. Poz vermeden poz verilen, samimi anlar sakladık geriye...

Ve masamızın en güzel dişisi, sevgili dostum Sevilay! Onun gibi bir anne olmayı sanırım her kadın hayal eder...Diğer dostumuz sarı şekerimiz deli kuzum Yeşom...

Bu ekibi çok seviyorum!


Ve kış geldi bloga yeni header olarak bu pozu seçtim. Twitterdan arkadaşlar çok beğenmişler tekrar teşekkürler. Les Ottomans, benim gibi klasik sevmeyenlere pek hitap etmez ancak görsel olarak fotolarda fon mahiyetinde çok şık oldu.

* ஐ * : ) Stil Direktörü Kombin ( : * ஐ *

Bluz Mango ama üzerini ben süsledim hatta burada yazmıştım "Üzerinde görelim." demiştiniz buyrunuz ;) Diğer süslediğim bluzlar için DIY kategorisine ve Günün Kombini kategorisine bakabilirsiniz.

Gümüş topuklu ayakkabı Go Jane, yarım numara dar gelince burada yazdığım gibi büyütmüştüm.

Etek Amsterdam H&M, straplez Mango, clutch Deriden, fiyonk yüzük Paris Accessorize, bilezikleri anımsamıyorum ama sanırım siyah olanı annemden indira gandi yapmıştım.




67 Yorum Oku / Yorum Yaz :

arzu sonmez   5 Ekim 2010 00:13  

Tatlimcim header super! Kombin de aynen, bu arada sana etek de ayri bir yakisio soyleyim ;)

başak   5 Ekim 2010 00:15  

hayatım canım dostum yine harikalar yaratmışsın seni çok seviyorum hayatıma renk ve enerjı katıyorsun daha nice senelerimiz böyle geçsin.

yasemen k.   5 Ekim 2010 00:18  

header sahane ztn ona söz yok ! :) su yüzünü avuçlarının arasına aldığın fotoğrafa bittim datlumm,bir insan bu kadar masum bakabilir bu iç temizliği değilde nedir :)) bu arada mia mensa tavuklu pizza tek gecerimm,tavsiye ederim cnmm :)) hatunum header'ın bi yerlerine su bloga kocamn bi nazar boncugu sart!!! opucukkk kocamannnn....

ÖRGÜÇANTAM   5 Ekim 2010 00:21  

enerji fışkırıyor burdan, şarj olmak isteyen bu sayfaya uğrasın güzelcim.

MAŞALLAH fıstık gibisin ciciler çok yakışmış canıma.öptüm kocaman.

PaPErDeLiE   5 Ekim 2010 00:26  

41 yetmez 45 kere maşallah Edacım, yine harikasın, formunu da nasıl koruduğunu bi ara yazarsan çok makbiilee geçer :). Öpüyoorum çok, durmak yok eğlenmeye devam :D

pembe fiyonk   5 Ekim 2010 00:30  

hayatım kasıp kaburmuşsun yine ortalığı:)evlenipte ev moduna giren bayanlar senden feyz alsınlar.öpüldün:)

Leah   5 Ekim 2010 00:42  

O esmer olan siyahlı hatun Sevilaysa harbiden güzelmiş yani :)

Bu arada yeni header'a bayıldım ben de herkes gibi. Mucuk kalp stil direktörüm.

Güneş   5 Ekim 2010 01:05  

mükemmellllllllllllll=)

nihalasli   5 Ekim 2010 01:32  

Bluz cok guzelmis, cok da yakismis..cok cok iyi bir kendin yap projesi bu.Denemek lazim ufaktan:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Ekim 2010 02:55  

arzu sonmez sağol canım Ömi'de inatla paso etek giy der durur. Eee o zaman daha sık giyeyim :) Ama kış geldi :P

başak canım benim kalplerimiz bir amin tatlım, senelerimiz hep böyle geçecek :)

yasemen k. inan en çok sevdiğim kare oydu desem :) Kadınsal hareketler beni yansıtmıyor ama o favorimdi. Ne güzel iltifatlar etmişsin sağolasın tatlım. Denerim yavrum sağol. Hiihi totomu kaşıdım ben nazara inanmayarak kendimden uzak tutuyorum balım. Nazarı değecek varsa da gözü önüne aksın diyorum puhahah :)

ÖRGÜÇANTAM aman efenim ne mutlu bize :) Sağolasın ablası, öperim çokca!

PaPErDeLiE merci canımcım aldım 45 maşallahını :) Formu korumayı bırak yaz geldi yüzemez oldum o derece. Sanırım çok enerji olmak ve her daim gülerek yaşamak sırrım :) Öperim, aynen eğlenmeye devam!

pembe fiyonk aman efenim çoookkk merci. Alsınlar valla bırakmasınlar kendilerini :) mucx bebek!

Leah hihi yes canım benim öyledir hatunumuz. Sağolasın fıstık aynen ♥♥♥

Güneş tşkler :))))

nihalasli merci canım denersen haber ver!

Superfluous Voyager   5 Ekim 2010 04:29  

Resimlerin birkacinda grabbing action going on, cok guldum:)

♥pemb€sinti♥   5 Ekim 2010 09:05  

herşeyi ile muhteşem bi postt tütütütü

touch the sky   5 Ekim 2010 09:41  

Bluz tam bir efsane olmuş bayıldım rengi de, kumaşı da çok güzel parlak gibi, Edi sen saçlarını değiştirince blog üst resmi gelmişti aklıma hemen -sarışın olanlar- değiştirmişsin çok sevdim yenilerini :)bir de mirror olayına da bayıldım 3D gözlük lazım kızım senin blog takipçilerine artık hehe,
sevgiler...

KELEBEkuS   5 Ekim 2010 09:47  

en güzel bacaklı bloggerları oylayalım başı çekersin eminim:))

melike   5 Ekim 2010 09:47  

Yeni header çok güzel çok beğendim. Mekan ve mobilyalar ile ayna harika, ben klasik severim zaten. Ama tüm bu güzelliklerin yanında sen başka bir güzelsin Edacım.Mini etek kesinlikle ilk tercihin olmalı, çok yakışıyor çünkü sana.

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ   5 Ekim 2010 09:48  

Harıka bır geceymış ttalım , resımlerden de yansıyor zaten.Bluzu kacırmıısm .Hmen gidip okumalıyım ...

Moda Tutkusu   5 Ekim 2010 10:00  

Cnm header harika olmuş.Eee orda sen olunca kötü olcak değil ya:) Bu arada çok güzel görünüyorsun.Etek giymeye devammmmmm:)

ENN MODA   5 Ekim 2010 10:21  

Harika olmuş bluz. Çok güzel görünüyosun Edicimmm :) Valla mankenler yanında halt etmiş.

Burcu   5 Ekim 2010 10:28  

iyi eğlenmişsiniz walla :)) zaten kızkıza kaçamakların yeri bir başkadır

Miss Sensible   5 Ekim 2010 10:32  

Yine çok şıkız ve o kırmızı dudaklarla yakıyoruz ortalığı :)
Header gerçekten süper bayıldım :)

uğurböceği   5 Ekim 2010 10:35  

bende çok beğendim.gecenizde çok güzel geçmiş.sende herzamanki gibi çok şık olmuşsun.

neduk   5 Ekim 2010 10:37  

Güzelsiiin,
İncesiiin,
Tatlısın, şensin...diye bir şarkı vardır. İşte ele...

! POSH BUTİK !   5 Ekim 2010 10:38  

Yeni header harika olmuş ba-yıl-dım Edooşşş!!! Sen zaten bütün herşeyinle süpersin yine güzel gülen arkadaşım benim! mucuksss

stuven   5 Ekim 2010 10:40  

ncelikle Allah kavuştursun diyorum.

twitterdan takip ediyoruz gezmelerini :) arkadaşının doğum günü kutlu olsun ve Allah tamamına erdirsin.

header fotoğrafını beğenenler arasındayım. yine yakıyorsun ortalığı :)

BAHAR   5 Ekim 2010 10:49  

resimler harika çıkmış bayıldım

asli   5 Ekim 2010 11:05  

Eda'cım nihayet alıştım saçlarına gerçekten çok güzel olmuşsun...Tam bir afet...Söylenecek bişey yok.Kırmızı giymeye ve tabiki eteklere devam diyorum.Bu stil pek hoşuma gitti.Bu arada o yüzükten İzmir'de yok :(

BirSen   5 Ekim 2010 11:12  

FISTIKIM harika görünüyorsun!!=)

p.s.:Bu sac rengi sana cok yaki$mi$.;)

benimadımayşesoyadımgül   5 Ekim 2010 11:15  

Eda'm
Header e yorumum ; ""taş"" taşa yaslanmış vala budur,süpersin enerjin güzel kalbin yeter senin.
Bu arada kim geçen akşam d.gününü kutladığın kız yahu bilemedim :P

ozgur   5 Ekim 2010 11:46  

Benim gibi klasik severler bayıldı Header'a...
Kombinfalan voşver,içindeki hatun güzel:D

Zeynep   5 Ekim 2010 12:05  

header şahane,sen zaten şahanesin :)

reyhane   5 Ekim 2010 12:18  

Bluzu görünce dedim, kesin bu süsleme ona ait,sonra sen yazınca bluz yazınız da hatırladım.Header mükemmel ötesi, aynen senin gibi loooo

Sevil   5 Ekim 2010 12:23  

edacım bende katılıyorum şekercim etek hep yakışır sana kıskananalar catlasın hehehe
edacım emin önüne gitmişsin ya bende gitmek istiyorum :(((
bu arda kimin dogum gününü kutladınız çok merak ettim bir sonraki yazını bekliyorum heyecanla :))
öperim şekerim..

Joey Potter   5 Ekim 2010 12:59  

Bir an önce yaşlanıp, çirkinleşir misin lütfen? :)Kırmızı çok yakışmış Yakıyor header da fotolarda.. Çok kıskandım :)

Yeşim   5 Ekim 2010 13:56  

Canımın canısı, daha önce söyledim ama eniştelerin hası Ömi enişteme Allah kavuştursun diyorum. Fotoğraflar ve arkadaşların şahane :) Enerjiniz ekrandan taşıyor maşallah. Her gününüz böyle güzel geçsin. Sevgili Başak'ın hem doğum gününü kutluyorum hem de tebrik ediyorum. Allah tamamına erdirsin. Header etkileyici, baştan çıkarıcı, çarpıcı, olağanüstü güzel... Daha nasıl anlatırım bilemedim kelimeler yetersiz kaldı bu güzellik karşısında :) Bundan sonra etekli kombin bekliyorum senden çok yakışıyor sana etek :) ayrıca kombin detaylarına bittim. Özellikle senin süslediğin Mango bluz muhteşem. Elinin değdiği herşeyi güzelleştirenim benim.

Sebi   5 Ekim 2010 14:15  

Enerjin ve ışığın taaa buralardan bile farkediliyor canımcım..kombinlerin şahane olmuş!

zep_bilgen   5 Ekim 2010 14:29  

edimmm her zmnki gibi çok şıksın çok güzelsin. ben de kasıntı ortamları pek sevmem ama sık olmadığı müddetçe hoşuma gider ;) fotoğraflar inanılmaz olmuş. Hele o header... oy oyy oyyy;) Bi kaç gündür netle pek aram yok malesef okul ve ödevlerim yüzünden. Bu gün de sırf post atıcam die girdim sözde ama bloglardan alamıyorum kendimi:)) twittera da girip görememiştim fotonu tabi. blogunu açar açmaz headerınla vuruldum resmen. Sahiden mükemmel olmuş! öptümmm

www.utopikprenses.blogspot.com

canDirekli   5 Ekim 2010 14:40  

ahaaaa header'a bayıldııııım :D

ne çok da özlemişim edimi :D

gözün aydın tercih işi %90 olacak gibi :D

geliyorum :D en kralından gene eğlenmeli :D

Modapark.Net   5 Ekim 2010 16:18  

header şahane olmuş. sana kırmızı ne çok yakışıyor öyle :)

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz   5 Ekim 2010 16:59  

Sana böle bi hanım hanımcık haller geldi..:)
çıtırlar hepiniz çok güzelsiniz..
bende çok begendim headerı bu arada..

Korcan   5 Ekim 2010 17:06  

Çok beğendik.....

ŞANSLI   5 Ekim 2010 18:22  

Headerini çok beğendim canım.Ekibi bende çok sevdim.Hepiniz sıcacık görünüyorsunuz.Buluzunun işlemesi ise ayrı bir hava katmış.Ayrıca Allah kavuştursun.
Sevgiler:)

Sound of the Rain   5 Ekim 2010 20:08  

başlık süper, sen süpersin bitanem.. yüssük ise ayrı güzelll yüssük nerden edicim ?? :\

Sena   5 Ekim 2010 20:32  

muhtesemmm görünüyosunnn..
bide yeni headerin süper mekan cok hos ve lüks görünüyoo..
hele istanbul manzarasi bir rüyaa

Melis Kıyıcı   5 Ekim 2010 21:22  

Ben o bluzu yerim sana çok yakışmış cnm :) vallahii nazar değicekkk bir yerlerini kaşı diyorum :P

Kitap Kurduyum Ben   5 Ekim 2010 21:29  

Canımcım header'abayıldım tek kelimeyle,süpersin!Ayrıca siyah+kırmızı kombin çok yakışmış,çok seksiiiii olmuşsun:)

seda   5 Ekim 2010 21:33  

1- tekrar diyim, allah kavuştursun:)
2- tekrar diyim, çok güzelsin:)
3- tekrar diyim, mia mensa'nın somonlu makarnasını yemeden ölmeyin!
bu güzel mekanı hatırlattığın ve gülümsettiğin için kırmızı seksi şekere ayrıca teşekkürler. ama ben öpücüklerimi bu sefer fiyonk siyah yüzüğe yolluyorum, yirim!

Sanemiko   6 Ekim 2010 01:32  

fıstık bacak totoyu kaşı, dilini ısır:)

Unicorn   6 Ekim 2010 08:55  

header'a bayıldım :) ayrıca çok ama çok şıksın :) sevgiler...

www.mkblkonsept.com   6 Ekim 2010 09:53  

Fıstıkkkkk etek çok yakışıyor sana.Bol Bol etek giy ve bizim için resimle. Ekip çok iyiymiş yaff.Enerjiniz çok güzel.Maşallahhh.
Öptüm tatlım.

Birileri anlatsın ( Nergiz )   6 Ekim 2010 14:02  

Header yıkılıyor, içindeki hatun yakıyor. Ne güzel bir gece geçirmişsiniz hep böyle mutlu ol...

Ozge Sipahioğlu   6 Ekim 2010 17:30  

bebebimm fıstıksın tamm fıastık:))))
allah senı nazarlardan korusun ne olur nazar boncugu koy su fotolardan birine..
operiimm keyfın bol olsun,
askın hemen gelsin yanına:)

Koray Caner   6 Ekim 2010 18:20  

işte geldim!

header olay! üst baş olay!

les ottomans da ayrı olay, o konuya girmesem daha iyi :)

ama header fotonu kim çektiyse eline sağlık, çok beğendim ben! içim ısındı anında!

gülçin   6 Ekim 2010 20:38  

bebemmm tatlişkomm kırmızı sana çokk y akışmış fotoların gene yakıyo vallahi..bu aralar çok yoğunum sunularım falan var bi de bi yandan iş arıyorum falan ama vakit buldukça seni takipteyim öpücükler yolluyorum miss kokulu olanlarından...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   7 Ekim 2010 03:08  

Bu ara bir üst postta yazdığım gibi biraz yoğunum malum dört gün sonra yeniden ydışı seyahetim var bu sebeple hepinize tek tek cevap yazamadım toptan tşk eder, samimiyetiniz ve güzel sözleriniz için öperim.

Duygu   7 Ekim 2010 07:08  

yeni header şahane tabi bu senden kaynaklanıyor Edicim:)süper fıstıksın:)bol eğlenceli ve mutlu bir seyahat geçirmen dileğiyle kocaman öpücükler...mucxx

sesiber   7 Ekim 2010 09:19  

Buradan da yazayım, çünkü pek güzelsin. Ben de headera bayıldım, diğer fotolara da. Fıstıksın fıstık maşallah...

Berra'nın Çöplüğü   7 Ekim 2010 11:10  

çok güzel olmuşsunnnn bayıldım maşallah nazar değmesin.. ayakabıların eteğin bluzun harika hele o yüzüge bittim bende bakmıştım accessorize ama kalmamıştı.. çok yakışmış hepsi ..

YETENEK-SİZİN   7 Ekim 2010 16:36  

Maşallah kuzuma, yine ışıl ışıl çıkmışsın. Yeni headerında muhteşem olmuş.

Keddy   7 Ekim 2010 18:08  

header harika olmuş canım benim..

defne   7 Ekim 2010 21:31  

eda çok güzel olmuş yeni header'ın :) asuman krause'nin çıplak pozu gibi :) seksi; fakat yüzündeki gülümsemeyle birleşince gayet masum :))
giyinip bi yerlere gidesim geldii :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   7 Ekim 2010 23:21  

Yeniden tşkler arkadaşlar :) Güzellikler geçer gider be, sağlık olsun tek derdim bu aralar babam ve anneannem. Dile kolay bir ay yokum Allah onlara ve tüm hastalara şifa versin.

NOT:Defne yarıldık Ömi ile yorumuna yüzüm güldü sayende sağol canım :)

une voguette   9 Ekim 2010 11:14  

edi'm ne kadar guzel olmussun yine her zamanki gibi bayildim yaa!!
header da mukemmel olmus
bacaklara bak hatunda, afrodit halt etmis :)

Lokum   13 Ekim 2010 11:52  

saçlar süper olmuş, yeni gördüm :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   13 Ekim 2010 11:56  

une voguette Naz'ım güzelim kocaman tşkler :)

Lokum çok merci tatlım :)

SED   17 Aralık 2011 20:07  

offff Ömer abi yaşadııı :)) kız sen ne hoş bi hatunsun ben yeni öğreniyorum sütun bacaklı manken kadın! işte headerinde kullandığın kombin! 2 gündür pc başında bu kombini arıyordum blogunda :) sonunda buldumm! süpersiniz ablammm çook öpüyorum senii papilerin çok hoşş nişanımda böyle bişey alıcam inşAllah.. Allah kısmet ederse, seni de bekliyorumm.. =)

 Stil Direktörü    18 Aralık 2011 17:29  

SED haha minnoşum benim çok teşekkür ederiz (Z) diyorum Ömi abin yorumu okudu "Sağolsun ne şeker yazmış." demiş .) İnşallah alırsın tatlım her istediğin olsun şeker. Öpüyorum.


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015