16 Aralık 2010 Perşembe


Sanemiko Shop & Stil Direktörü'nden Yılbaşı Hediyesi!



Beni keşfedip yorum yazmaya başlaması ile onu takibe aldığım günden beri çok güzel bir arkadaşlığımız oldu. Yazmadığım günlerde bile her zaman aradı sordu beni sağolsun :) Sanemiko Shop'u açmalıydı, bunu ona demiştim ve açtı da! :)

O; çanta, babet nasıl boyanırmış en güzel örneklerden biri, O bir tasarımcı, O içinde barındırdığı çocuksu yönünü sıradan eşyalara yansıtan özel ve içi dışı bir hatun! Sanemiko Shop ürünleri pek yakında Lazy Butik'te satışa sunulacak. Kendisinden önce benim yazmamı isteyen arkadaşımı kutlar, bu güzel haberi sizlerle de paylaşmak isterim. Çok daha iyi yerlere geleceğine eminim Sanem'cim...

Baksanıza şu yaptıklarına arkadaşlar...


Şimdi gelelim Sanemiko Shop'un Stil Direktörü okurları için boyadığı cüzdanı kapacak kişi için soruyu sormaya... Cüzdanın Boyutları: Uzunluk.11 cm, en.19 cm, açık halde eni de 32 cm. Bol kredi kartı gözü var.

Soru: Sanemiko Shop'un ilk tasarladığı / boyadığı şey neydi?
İpucu: Sanemiko Shop'a dikkatlice bakınız.

Önemli Not: Cevabı sadece bu yazıma yorum olarak yazmalısınız. Unutmayın blogum ADSIZ yorumlara KAPALI ayrıca rumuz belirtilmeyen yorumlar geçersiz sayılacaktır.

Yorum alanı 18.12.2010 tarihi saat 16:00'da kapatılacaktır, akabinde gelen yorumlar kontrol edildikten sonra onaylanıp en kısa zamanda doğru cevabı bilen kişiler arasında random sitesine başvurulup açıklanacaktır.

112 Yorum Oku / Yorum Yaz :

muyurt   16 Aralık 2010 13:19  

annesinin pasaport çantasını boyamış.

ikiz Bebek   16 Aralık 2010 13:21  

pasaport çantası diyecektim :)

fashion women bella   16 Aralık 2010 13:22  

annesinin pasaport çantası:)umarım ilk yorum değildir.

Emin Tolga   16 Aralık 2010 13:24  

İlk boyadığı şey annesinin pasaport çantasıydı :)

"T"   16 Aralık 2010 13:24  

sanemiko ilk olarak annesinin pasaport çantasını boyamış.. sonrada hızını alamayıp bu harika şeyleri yaratmış... süper diyorum .. umarım biri benim olur :)

tanya çelik

Dennis Satıyor   16 Aralık 2010 13:27  

Sanemiko'nun ilk boyadığı şey "Annesinin Pasaport Çantası" idi :)

Deniz Naz

NEFİSE   16 Aralık 2010 13:28  

Annesinin pasaport çantası....

! POSH BUTİK !   16 Aralık 2010 13:28  

sanemiko tasarımları gerçekten çok güzel, bayılıyorum onun her yaptığına!!! sanırım ilk yaptığı ürünü (daha sanemiko shop yokken kendi blogunda yayınlamıştı) kahverengi topuklu baykuşlu bir ayakkabı ve siyah bir çantaydı. ama emin değilim tabi onlar ilk tasarımı mıydı:) neyse asıl söylemek istediğim şey edoşum, sen nasıl iyi kalpli ve yüreği geniş bir arkadaşımızsın ki desteğini hiç birimizin üzerinden çekmiyorsun, o güzel desteğin, elin hep blogger arkadaşlarının üzerinde... Sen farklısın hep söylüyorum zaten. Bir insan kibirden, bencillikten bu kadar arınabilir!!Bir insan hep destek, hep yardımcı olabilir mi işte o sensin! seni çok seviyorum!! sevgiler...

cozdemir   16 Aralık 2010 13:29  

annesinin pasaport cantası

çiğdem

Lady.di   16 Aralık 2010 13:30  

Annesinin pasaport çantasıııı :))

Hacer   16 Aralık 2010 13:31  

annesinin pasaport çantası

Jazs   16 Aralık 2010 13:31  

annesinin sade ve çirkin pasaport çantası :)

tarih84   16 Aralık 2010 13:31  

ben bu konuda sınıfta kaldımm sanırım.bloğunda ilk boyama olarak kuzenin nike larıydı, sonra cüzdan tasarımlarını paylaştı sonra çanta ile ayakkabıuları aynı gün paylaştı.bloğunda beyaz nike çocuk ayakkabısı, shop ta ise cüzdan ya da ayakkabı..neyse beni es geçin.sizin arkadaşlığınıız bilmiyordum iki takibimdeki güzel insanın arkadaş olması beni mutlu etti.sevgiler bayanlar:))

BAHAR   16 Aralık 2010 13:33  

gerçekten çok güzel tasarımlar yapıyor.
ilk tasarımı da sanırım babet ayakkabıydı
baharmasali@gmail.com

Miray*   16 Aralık 2010 13:36  

annesinin pasaport çantası :) mirayzeybek@hotmail.com

uğurböceği   16 Aralık 2010 13:40  

slm.edacım öncelikle bu tatlı arkadaşal bizleride tanıştırdığın için teşekkürler.cevap

annesinin pasaport çantası ilk boyadığı şey

Zuzu   16 Aralık 2010 13:40  

annesinin pasaport çantası ile başladı boyama işine :) ne de güzel yapmış

zuzusworld@gmail.com

Resmiye   16 Aralık 2010 13:43  

nnesinin pasaport çantası

Benli Begonya   16 Aralık 2010 13:43  

Annesinin pasaport çantasını :)

kuşkucu somon   16 Aralık 2010 13:43  

sanırım annesine ait pasaport çantasını boyamıştı :)
Deniz

Gokce   16 Aralık 2010 13:44  

Annesinin pasaport çantasıı tabikidee :)

enne   16 Aralık 2010 13:44  

Annesinin pasaport çantası.

ebrulikedi   16 Aralık 2010 13:45  

edacım çok güzel bir hediye:)
sanemi de sayende tanımıştık oldum.bayıldım yaptıklarına.
cevabım annesinin pasaport çantası

..trend Pınar'ı..   16 Aralık 2010 13:46  

buldum! annesinin pasaport çantası! çok cici şeyler bunlar!

ÖRGÜÇANTAM   16 Aralık 2010 13:48  

yorumlarımla olmasada gidip ilginç ama çok da güzel tasarımlarını izlediğim bir kızımız. hikayesi anneciğinin pasaport çantasıyla başlamış dükkanı ona kullandığı güzel renkler gibi rengarenk güzellikleri getirsin

güzelciğimide öptüm kocaman.
(beni yarışmaya dahil etme tatlım bu güzel şeyler genç arkadaşlarımızın olmalı adet yerini bulsun diye cevapladım:)))) sıralamayı işgal etmiyeyim )

Stardust Memories   16 Aralık 2010 13:50  

Annesinin duygusuz pasaport çantasını:)

Naile   16 Aralık 2010 13:50  

çok beğendim çok güzeller.
e ozaman cevap veriyorum: annesinin pasaport çantası.

KELEBEK   16 Aralık 2010 13:53  

annesinin renksiz ruhsuz pasaport çantasını boyamış güzel sanemiko :) onu çok seviyorum ürettiği herşeye bayılarak bakıyorum mutlaka ondan birşey almak istiyorum umarım bu güzellik benim olur :)

Berna   16 Aralık 2010 13:56  

İlk boyamasını annesinin pasaport çantası ile yaptı.

i-life's blog   16 Aralık 2010 13:58  

annesinin pasaport çantasıyla mükemmel bi yeteneğini keşfetmiş :)bu postta resimleri olan çantalara zaten hayranım umarım kendime yılbaşı hediyem onlardan biri olur :)

Funny Me   16 Aralık 2010 14:01  

ilk boyadığı şey sanırım annesinin pasaport çantası ama sanemiko shop için tasarladığı ilk şey Paris je t'aime Babet umarım doğrudur :)

şeyda ergenekon

serpil   16 Aralık 2010 14:07  

annesinin pasaport çantası tabikide :)

Bahar YORGUN   16 Aralık 2010 14:11  

bildim bildim annesinin pasaport çantasııııı :))

♥pemb€sinti♥   16 Aralık 2010 14:11  

Herkeşlere Bol bol şansss

Sanemiko ilk annesinin pasaport çantasını boyadı :)

Leah   16 Aralık 2010 14:16  

Annesinin pasaport çantasını boyamaya başlamış ilk önce. Ay ne tatlı yahu :)

tosbagalar   16 Aralık 2010 14:24  

Annesinin pasaport çantasını boyamış

*ssdesignbutik   16 Aralık 2010 14:29  

PAZARTESI, EKIM 04, 2010

DIY:ÇANTA BOYADIM



ilk olarak bu yazıda yaptığı olabilir

'Berrin'   16 Aralık 2010 14:32  

4 ekim 2010 da dıy: çanta boyadı :)
pek de güzel yaptı..
sanemikoyu epeydir takıpe dıyorum :)


sevgıler..

Sevil   16 Aralık 2010 14:39  

ya bunlar ne tatlı ciciler böyle allahım yolunu açık etsin sanemciğin..
hemen siteyi incelemeye gidiyorum
edacık düşündümde bu babet sende ne şık durur :))

missuygur   16 Aralık 2010 14:40  

sanemiko'nun ilk boyadığı şey annesinin pasaport çantası :)

(buarada bayıldım istiorum npiim :)

Moda-Yemektarifleri   16 Aralık 2010 14:45  

annesinin pasaport çantası:)) tatlım ne güzel tasarımlar böyle özellikle pembe clutch da gözüm kaldı ...ellerine sağlık buradan Sanemikonun...

Chilekli Pasta   16 Aralık 2010 14:45  

ANNESİNİN PASAPORT ÇANTASI...

HERKESE BOL ŞANS...

guns_n_roses   16 Aralık 2010 14:47  

Annesinin pasaport çantasını :)

nil   16 Aralık 2010 14:55  

cevap: annesinin pasaport çantası.

iyi günler dilerim. :)

sekerbulutu   16 Aralık 2010 14:55  

annesinin pasaport çantası:) valla blogunu yeni inceleme fırsatı buldum gerçekten müthiş şeyler ortaya çıkarmış tebrik ediyorum

Yeşim   16 Aralık 2010 15:15  

Hatırladığım kadarıyla annesinin pasaportlarını koyduğu çantayı boyamıştı :)

oytunla hayat   16 Aralık 2010 15:22  

annesinin pasaport çantasını :))
Bu arada harika şeyler üretmiş gerçekten. Yine güzel bişeyden haberdar ettin bizi edacım.
Kocaman öptüm seni

Junon   16 Aralık 2010 15:31  

annesinin pasaport çantası :))

derya öz   16 Aralık 2010 15:38  

Üşenmedim baktım Edicimm, annesinin pasaport çantasını boyamış tasarlamış, gerçekten de çok güzel tasarımları var, sayende keşfetmiş oldum:) öptüm şekerrr...

niles   16 Aralık 2010 15:40  

merhaba
ilk odasının perdelerini keserek ilk tasarımlarını yapmaya başladı
daha sonra annesının pasoport çantasıyla karsılasıp onu boyamaya basladı..
ürünlerine bayılıyorum onu hergun ızlıyorum babet sıparıs ettım oda pazartesı gelecek yanına bu cuzdanı hediye almak ıstıyorumm ben
selin_cursed@hotmail.com

glcntkn   16 Aralık 2010 15:43  

selam eda:)
harika cantalar ve ayakkabilar. bayildim.. cevap ise annesinin pasaport cantasi ;)

Gulcin Tekin

sihirlimavi   16 Aralık 2010 15:48  

Merhaba Eda,
Takip ettiğim 2 bloggerin böyle keyifli bir ortak çalışmaya imza atması beni ayrıca memnun ediyor. Her ikinize de bol şans ve başarı diliyorum.
Gelelim sorunuza:
Sanemiko'nun ilk boyadığı şey; annesinin pasaport çantası :))
Sevgiler...

sihirlimavi
worldsameworld@hotmail.com

Dio   16 Aralık 2010 16:11  

Annesinin pasaport çantası :)
Gerçekten de çok hoş tasarımları var..

_Nirvana_   16 Aralık 2010 16:12  

merhaba =) bloglarınızı severek takip ediyorum bnde katılmak istedim =) sorunun cevabı: odasının perdelerini keserek ilk tasarımlarını yapmaya başlamış ama boyadığı ilk sey ise çok sade olduğunu için annesinin pasaport çantası =)

*kelebekana*-*   16 Aralık 2010 16:17  

beyaz babetler mi??acaba...;))...ben kazanamasamda çok güzel ...

Ceren   16 Aralık 2010 16:18  

Ne kadar şık, şeker şeyler bunlar, bayıldım!

"Paris je t'aime Babet" sanırım ilk ürün :)

Sevgiler :)

fatoş   16 Aralık 2010 16:20  

merhaba.:)
sanemin mutluluğunua ve hevesine bakılırsa annesinin pasaport çantası ilk çalışması.valla benim için ilk son hiç farketmiyor bayılıyorum hepsine...

reyhane   16 Aralık 2010 16:21  

Cevap veriyorum=Pasaport Çantası

orgucuoyuncakcınine   16 Aralık 2010 16:22  

KOKOŞUM HOŞGELDİNCANIM,GERÇEKTEN ÇOK ÖZLETTİN KENDİNİ.İYİ GÖZÜKÜYORSUN.HASTALARIN DA İYİ OLUYORLARDIR İNŞALLAH.BİLGİSAYARIMI BİLE AÇMIYORUM,DURMADAN ŞAPKA ATKI ÖRÜYORUM.ÇOCUKLAR SEVİNSİN DEDİM.ÇOK ÇOK ÖPERİM.

yıldız   16 Aralık 2010 16:25  

ne demiş sanemiko bakalım:)
evde annesinin pasaport çantasıyla karşılaştı..."Bune sade çirkin şey" diye düşünüp başladı boyamaya.

yani annesinin pasaport çantası doğru cevap edoşum yaa hadi yaa kazanayım birsi baan hediye göndersin edoş :)

öpüldün
yıldız111@hotmail.com

yaşamsal ganimetler   16 Aralık 2010 16:35  

ayyy ben bunlara ölürümmm yaaaa babet harika hepsi harika....annesinin pasaport çantası olabiler mi ya da pencerenin perdesi=)

cemre   16 Aralık 2010 16:49  

annesinin pasaport çantasıymış kopya çektim:))

ayci   16 Aralık 2010 16:52  

sanemiko'yu da şimdi ilk kez senden duyuyorum acıkcası.
hemen bakmam lazım cok ilgimi cekti...
illüstrasyonları süper...

esma   16 Aralık 2010 16:56  

merhaba ede abla tasarımlar çok tatlı
Cevap :Annesinin pasaport çantası'nı beğenmeyip Boyamasıyla başladı :P

Esma Susuver

oylum   16 Aralık 2010 17:17  

annesinin pasaport cantasi

dunyada bir balık   16 Aralık 2010 17:45  

İlk ürün şuydu :)

Paris je t'aime Babet

tiki kezban   16 Aralık 2010 17:50  

Merhaba, e ama bu yorumda verdigim dogru cvbı digerleri de alıcak,ben arastırdım buldum,olmaz ki bööle:(

Calısıp calısıp kopya vermeyen ögrenciler gibi oldum,yok ama ben pazlasırım bilgilerimi cekinmem :)

Cvp; Sanemiko ilk,ilk tasarımlarını ilkokul dönemlerinde,annesinin çıglıkları ile birlikte,odasının perdelerini keserek yapmaya başladı:)

Ama bir gün bir gün evde annesinin pasaport çantasıyla bulup başladı boyamaya.İste ilk tasarımı buydu:)

Umarım kazanırım:)

Bol sans:)

Tiki Kezban
tikikezban@gmail.com

ece   16 Aralık 2010 18:20  

merhaba,annesinin pasaport çantasını boyamayla başlamış
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

La Morchella   16 Aralık 2010 18:20  

Annesinin pasaport çantası:)

Canan

eci-co   16 Aralık 2010 18:21  

Lütfen bu çanta benim olsuuun:) cevap ANNESİNİN PASAPORT ÇANTASI.
eceturk@yahoo.com
teşekkürler.

zıbırtı   16 Aralık 2010 18:37  

annesinin pasaportuymuş.
ya bu heidye işinin en gzel yanı bir sürü şey öğreniyrosun şu marka kimin kim ne nyapmış bugga ne dmk :d

Mavi Siyah   16 Aralık 2010 18:39  

Annesinin pasaport cantasini boyadi. (:
Seyda

·٠٠•●tatlı cadı●•٠٠·   16 Aralık 2010 19:30  

'İlkokul dönemlerinde Unicef'e resim yaparak başladı sanat hayatına,sonrasında modern çalışmlara girip odasının perdelerini keserek ilk tasarımlarını yapmaya başladı.'Böyle yazıyıor:)Sağol Eda abla çok güzel seyler varmışş:)

hewicim   16 Aralık 2010 19:34  

Şimdi herkes kopya çekecek ama... :) ilk boyadigi şey: annesinin pasaport çantası.. ;)

aycekirdegi   16 Aralık 2010 19:43  

annesinin pasaport çantası

portakal reçeli   16 Aralık 2010 19:47  

Sanemiko shop'un ilk tasarladığı/ boyadığı şey annesinin pasaport çantasıydı.

gülay çetinkaya
glcenaz@hotmail.com

behnur   16 Aralık 2010 19:50  

ilk benim herhalde heyooo ilk annesinin pasaport çantasını boyayarak başlamış sanemiko...sizi çok seviyor takip ediyorum
sevgiyle kalın...

Dimple   16 Aralık 2010 20:10  

Gerçekten süper tasarımları, annesinin pasaport çantası sanırsam:)

masumkedi   16 Aralık 2010 21:22  

annesinin pasaport çantasını boyamış ilk olarak yazdığı yazı çok hoşuma gitti :)

zivizivi   16 Aralık 2010 21:57  

annesinin pasaport çantasını.

adasehir   16 Aralık 2010 21:59  

bir gün evde annesinin pasaport çantasıyla karşılaştı..."Bu ne sade çirkin şey" diye düşünüp başladı boyamaya... :)

PelinTabak   16 Aralık 2010 22:14  

Sanemiko ilk kez annesinin pasaport çantasını boyamıştır..

gunde   16 Aralık 2010 22:19  

Paris je t'aime Babet

buuby.   16 Aralık 2010 22:50  

doğru cevap; annesinin pasaport çantasıyla :))

yağmurperisi   16 Aralık 2010 23:50  

Sanemiko shop'un ilk tasarladığı/ boyadığı şey annesinin pasaport çantası

gülay cemek
n-u-r128@hotmail.com

maviyagmur   16 Aralık 2010 23:50  

annesinin pasaport çantası

zeynep   17 Aralık 2010 01:05  

Çanta mi acaba:)
Cok caba sarfettim yorum bırakabilmek icin Edaaa benim olsuunnnn;)

private hell   17 Aralık 2010 01:51  

annesinin pasaport çantası:)

PAMBUK PRENSES   17 Aralık 2010 09:05  

ilk boyadığı tasarladığı şey sorusunun cvbı edacum :D
İlkokul dönemlerinde Unicef'e resim yaparak başlamasıdır diyorum

pelin_mirac_kilic   17 Aralık 2010 09:44  

annesinin pasaport cüzdanıyla başlamıştır..
pelin kılıç
pelin_mirac_kilic@hotmail.com

keLebek   17 Aralık 2010 10:19  

Sanemiko'nun ilk boyadığı şey
annesini renksiz sade pasaport çantası ilk onu boyamış ve tasarlamış anladığım kadarıyla..


şansım dönsün dönsüüünn
durmaa dünyamm dönsüün dönsüün (:


öptüm cokkk eda ablaa xoxo

FASHİONWİTHSİSTERS   17 Aralık 2010 10:37  

annesinin pasaport çantasıyla ilk defa boya yapmaya başladı işte ondan sonra ortaya bu harika tasarımlar çıktı. Belki benimde olur işte o zaman çok mutlu olurum

Semi`nin Mutlu Elleri   17 Aralık 2010 11:47  

Hepsine çok bayıldım.
Sanırım ilk boyadığı şey annesinin pasaport çantasıydı.
Not: Sayenizde Sanemiko ile tanışmış oldum, teşekkürler:))

yetkin   17 Aralık 2010 12:25  

Merhaba,cevap=Pasaport Çantası

morkebelek   17 Aralık 2010 12:58  

sanemiko'nun ilk tasarladığı Paris je t'aime Babet:)

sitesinden yardım aldım:)

sevgiler

esen   17 Aralık 2010 13:05  

çok cici bir hediyee teşekkürleerrr sorunun cevabı annesinin pasaport çantası olmalıı şimdiden iyi senelerr :))

guldenfilizakcay   17 Aralık 2010 14:47  

sanemiko shopun ilk tasarımı annesinin pasaport çantası

Sevgiler
Güldenfiliz Akçay
guldenfilizakcay@hotmail.com

arzu   17 Aralık 2010 14:51  

annesinin pasaport çantası olabilir mi?
inşallah olur :)
sevgiler
arzu

defne   17 Aralık 2010 16:07  

paris je'taime beyaz babetleri yapmış sanırım :))ayrıca çok da güzel yapmış :))

ozlem   17 Aralık 2010 17:19  

sanemiko nun ilk boyadığı şey annesinin pasaport çantası
ozser86@gmail.com

eylül21   17 Aralık 2010 19:12  

annesinin pasaport çantası

reyhan
m-u-t-l-u28@hotmail.com

özgebartın   17 Aralık 2010 19:39  

canm bunlar çokmiş ama ya bayıldım valla

Cevap: annesinin pasaport çantası

Özge ÇAY
amastris_0074@hotmail.com

keyf_i sibel   17 Aralık 2010 20:13  

cevap:annesinin pasaport çantası
olacak sanırım.bu arada süper sonik, süper vip insan, süper komik ve eğlenceli güzel insan hoşgeldin.çooook öptüm canım.

sanane-banane   17 Aralık 2010 21:07  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
esen   17 Aralık 2010 22:06  

çok cici bir hediyee sorunun cevabı annesinin pasaport çantası olmalı

ceylovrl   17 Aralık 2010 22:09  

sanemiko nun ilk boyadığı şey annesinin pasaport çantası..:)

cüzdan çok şeker umarım benim olur...

karamela   18 Aralık 2010 01:20  

Annesinin pasaport çantasını boyamışş ilk olarakkk.

dilo_diloyaylalar@hotmail.com

MAYRI   18 Aralık 2010 01:37  

Sonra bir gün evde annesinin pasaport çantasıyla karşılaştı..."Bu ne sade çirkin şey" diye düşünüp başladı boyamaya.............

İşte bana cüzdanı kazandıracak cümle....

Herkese bol şans....

<:))

YETENEK-SİZİN   18 Aralık 2010 09:24  

sankim yiğenine ayakkbımı ne boyadıydı:) eğer yanılmıyorsam..

Neşetuana   18 Aralık 2010 13:02  

Odasının perdelerini keserek ilk tasarımını perdesi üzerinde yapmış.:) sonra annesinin pasaport çantasını boyamış.


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015