15 Ocak 2011 Cumartesi


F*ck You Heels



İtalyan ayakkabı tasarımcısı Massimo Dogana'nın tasarımlarını beğenir ancak bazı ürünlerini fazla radikal bulduğumu da söylemek isterim. Tasarımcı bu kez cüretkar kadınların ayakkabıları ile mesaj göndermelerine yardım etmiş .) Mesajın bedeli 995.00 $ cık!

Heidi Klum says, Fuck Off! Kombinim & Reina'da Dostlarla Bir Gece başlıklı yazımda Heidi Klum t-shirtüme rakip gelmiş ancak bana bedava verseler bu ayakkabı giyip sokağa çıkmam, hatta evde bile giymem!

Allah aşkına siz olsanız giyer misiniz? .)

Görsellerin kaynağı Gregory's, tüm tasarımlara siteden bakma şansınız var.

25 Yorum Oku / Yorum Yaz :

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Ocak 2011 16:03  

Cansın Ekşi bendensin yavrum yürü be! .)

j.d.   15 Ocak 2011 16:07  

ay bunlar ne yaa :s eda ablacım çok haklısın bunlar bize fazla radikal kaçıyo..üstüne para verseler giymem bunlardan birini be :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Ocak 2011 16:10  

j.d. heh aynenc anım sanırım Banu Alkan için tasarlanmış :P

Ayca Karaoglan   15 Ocak 2011 16:15  

Hahaha kesinlikle Banu Alkan ve türevleri için hazırlanmış :)))

zeynep   15 Ocak 2011 16:27  

Yok o gadder değel artık;P..Mutlu hafta sonları güzellik...

ÖRGÜÇANTAM   15 Ocak 2011 16:42  

:))))))))
tasarımı hazırlayanın firma sahibine bir öfkesi sonucu bu ortaya çıktı herhalde:)))))))))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Ocak 2011 16:43  

ÖRGÜÇANTAM haah en iyi tespit senden geldi ablası :))

YETENEK-SİZİN   15 Ocak 2011 16:43  

verdiği msj kötüde olsa, radikalde olsa ben tasarımları çok beğendim hem sıradışı hemde pek kokoş:D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Ocak 2011 16:44  

YETENEK-SİZİN değişik evet ama giyerim demedin seni çakal carlos seni :))

Yeşim   15 Ocak 2011 19:14  

Bedava da olsa ne alırım ne de giyerim :P yine de tasarlayan amcayı kutluyorum :)

yasemen k.   15 Ocak 2011 19:47  

Valla tatlım doğru demişsin! Tasarımın bi'şeyine su kaçırmışlar desem çok mu ayıp ve ağır olur :)) Evet senin tshirt'u(sana tunik olan :))sevdim hatta çok beğendim ama bunlar çirkin ya ayakkabı dediğin zarif olur :)boom görmesin bunları, yüksek ökçelerin yüz karası:P hihihi

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Ocak 2011 21:27  

Yeşim ne kibar fevzosun be cancan :) Kutlamış bide canım ya...

yasemen k. olmaz on numero olur canım .) Sağol bebek mucxx.

yaşamsal ganimetler   15 Ocak 2011 21:44  

ben zaten bu tarz bişey giymiyorum giyemiyorum bakıyorum kadının ayağındaki güzel bitek ama oda kötü hareket be=P

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Ocak 2011 21:59  

yaşamsal ganimetler aynen dostum kimse giymez :)

Sena   15 Ocak 2011 22:18  

bu düsünce daha farkli bi sekilde
gösterilmeliydi..
cok basit görünüyo ayakkabilar =/ ben
sevmedim..

Yeşim   15 Ocak 2011 22:23  

hahhaa bu gidişle adım kibar feyzo kalacak :D düşünmüş emek vermiş balım o bakımdan kutladım :) Hoş bunu ben yapsaydım kimse dönüp bakmazdı o da ayrı mesele :P

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Ocak 2011 22:32  

Sena evet en doğru kelime bu basit, avam duruyor!

Yeşim dostum benim ben bakardım kimse bakmasın ben toto yapsan beğenirim sen hihihi :))

Melis Kıyıcı   15 Ocak 2011 23:01  

haha ama komikler açıkçası bunlardan giyen birini görsem bol bol gülerim heralde,ama cesaret ister doğrusu hele o parmak hareketli olanı :)

yaşamsal ganimetler   16 Ocak 2011 00:30  

kıs hatırım için asla kereviz yiyemem deme bak kızart harika oluyor gram bu nasıl bir ifadeyse yalnız gram koku yok be yafrum zaten patates gibi bişeye dönüşüyor..lükkken yap bana dua ediceksin=)kereviz için=P

reyhane   16 Ocak 2011 11:18  

Aslında o tasarımcı biraz daha çalışsa olacak, onda o ışık var:)

SvGLove   16 Ocak 2011 12:21  

Ben de almayayım bedava, giymem ben:))
İtalyan kızlar giyer ama:))Onlara yeter ki tasarım olsun, farklılık olsun, pahalı olsun:/

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   16 Ocak 2011 20:56  

Melis Kıyıcı sorma ya güleriz o kesin ama çok avam be şekerim :)

yaşamsal ganimetler yemeden de sana dua ederim tatlımi ben olduğu yere yaklaşamam. Küçükken annem kereviz alınca evde kalmazdım o derece fena oluyorum eve sokmayı bırak yanına yaklaşamam.

reyhane ya ne denemezsin sultan :I

SvGLove resmen bayılırlar çöp bacaklarına abartı şeyler geçirmeye :))


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015