11 Şubat 2011 Cuma


Vogue & Markafoni & Tabe Kıyamet Vintage'dayım .)



IFW'ye topu topu bir gün gidecek halim oldu, sonrasında yazdım çizdim Haber Türk'e konu oldum ya hani, işte o gün basın kendi standları önünde IFW'ye gelenlerin fotoğraflarını çekti. Öyle abartılacak oraya buraya çıktım moduna girilecek bir durum değil yani .) Ne giydik, ne olmuş adet yerini bulsun hesabı yazmış olalım.

İlk foto benim ekip .) Moda sektöründe olan eşim dostum diyeyim kısaca. Blogger bir arkadaşım var, O'da beş çiçeğin arasında gözlüksüz çıkmam diyen Ufuk böcüğü .)

Fotoyu çeken diğer böcük, fotoğrafçı arkadaşım Ozan Eicher! Geçen sene başından beri konuşuyoruz, atom karınca gibi bir orada bir burada olduğumdan yalan oluyor hep! Havalar ısınsın çok şön çekimler gelecek! Siz iyisi mi; Ozan'ın Facebook Sayfası'nı didik didik edin. Ne haltlar dönmüş bakın .P



Markafoni Street Style'da çıkan fotoğraf...

Vogue İFW'de Neler Giydik? kısmında çıkan fotoğraf...

Tabe Kıyamet Vintage'da çıkan fotoğraf...

Tabe'yi bilmeyen yok ama ya anlamını biliyor musunuz?

{ Kıyamete Kadar demek .) }

Beni tanıyıp yanıma gelen, şeker mi şeker Simon / Cadde Moda



* ஐ * : ) Stil Direktörü Kombin ( : * ஐ *

Ayakkabılar Bağdat Caddesi / Free Zone {Normalde bilekten bağlı ayakkabıları hiç sevmem! İnce olsa bile ayak bileğinizi odun gibi gösterir! Buna rağmen zerafetine hayran kalıp aynı modelin saks rengi olanını da almıştım. Elle Dergisi'ne çıktığım zaman iki rengi de kullanmıştım. }

Çanta vintage, canım aşkım, komik kadınım anneannemden.

Elbise Tabe Kıyamet Vintage / Alexander McQueen

Vintage Gerçeği Dipçik Not: Daha önce de yazmıştım, hani Miu Miu ayakkabı ve rahmetli dedemin saatinden kolye yaptığım zaman. Vintage kelimesi çoğu zaman yanlış kullanılıyor.

Sağda solda bir vintage'dır gidiyor. Bir ürün on senede bir retro veya vintage olur. İlk akla gelen eskiden kalma anlamına gelir, merak eden varsa eğer Ece Sükan'ın röportajı için buraya, Vintage için de buraya bakabilir.

Ekşi sözlük'te yazan bu yoruma da koptum :)

demodenin kibarcası ya da bok yemenin arapçası..

Çav bellalarım .O

40 Yorum Oku / Yorum Yaz :

♥pemb€sinti♥   11 Şubat 2011 16:50  

Ben güzele Güzel derim, Gözüm güzel görünce GÜZELİM. Çok Şıksın Abla Çook.

~kırmızı♥taban~   11 Şubat 2011 16:55  

♥TEK KELİMEYLE HARİKA!!!!!! OMG!♥

*ssdesignbutik   11 Şubat 2011 17:00  

ben kıyafetine , çantana ayakkabının zerafetine bayıldım bayıldım.

takılarını daha yakından görmek istiyorum ben sağ elindeki yüzüğü çok merak ettimmm :)

! POSH BUTİK !   11 Şubat 2011 17:09  

aşkım o ne güzel bir kıyafet öyle! gerçi sana dicek bir şey bulamıyorum ki her daim şıksın bebeem! Ammmmaaaa çanta on numero!! :)) çünkü cici anneanneden:))) ben çok seviyorum onu her ne kadar tanımasamda:)) diğer blogcu arkadaşlar benim de severek takip ettiğim blogdaşlar, hepiniz süper gözüküyorsunuz kuzum!! yeni yeni kendime geliyorum kuzum hastalıktan, hafiften ayaklandım, iyileştim gibi gibi:)) sen de düzelmişsindir inşallah kuzucum:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   11 Şubat 2011 17:54  

♥pemb€sinti♥ tarzım dışı bir elbise ama arada olur neden olmasın dedim ve aldım. Beğenmene sevindim tatlım.

~kırmızı♥taban~ tek kelime ile tşkler :)

*ssdesignbutik çok merci canım .) Yüzük detaylarını daha önce yazmıştım: Son Trend Oje Kurutma Yöntemim :O

! POSH BUTİK ! hadi ya! Kuzum tarzım değil aslında ama al, al denince kaptım. Üst kısmı bordo üzeri simli payetli siyah dantel kaplı. Evet ne zaman anneannemi yazsam aklıma sen geliyorsun .) Havalar ısınsın onu bir güzel sırf senin için çekeceğim tatlım .) Geçmiş olsun tatlım, bol bol, sıvı tüket. Ben iyiyim tekrar sağol aşkım mucx..

Benden Bizden   11 Şubat 2011 18:12  

cok guzel olmussun edaaaa, cok yakismis :)

YETENEK-SİZİN   11 Şubat 2011 18:22  

:))) öldüm yaaa en son cümleye, sen bitanesin yaaa

ceydabural   11 Şubat 2011 19:35  

şimdi bakabildim :) ne gündü kambur çekim yaptım ama değdi
yan yana ne tarz haldeyiz :) seni tanımak çok güzel :) enerjisi çok yüksek birisin kesinlikle :)

habinos   11 Şubat 2011 19:46  

ohhhh ne güzel eğlenmişsnizzz :)
habertürk'e çıkan yazın süper zaten ,çıkmasa kabahat olurdu :))
Orda ben olsaydım bide mini minicik :)

Kiraz Çekirdeği   11 Şubat 2011 21:56  

Ben de senin zerafetine bayildim o ananiskoyu da cok merak ettim dogrusu...;) tam top model olmussun...

reyhane   11 Şubat 2011 22:50  

Harika insan,bir şekilde sevdiriyorsun ya kendini yaşa sen..Basına yakışıyorsun sen..Ekşi sözlükten alıntına da bittim, keh keh...

Moda Çıkmazı   11 Şubat 2011 23:06  

güler yüzünle her fotoğrafta ayrı güzel görünüyorsun edi'm.

ÖRGÜÇANTAM   12 Şubat 2011 02:17  

çoookkkk şıksın güzelcim
Vintage olayı benimde çok dikkatimi çekti dantela ile yapılan herşey bu isimle takdim ediliyor:))

son cümle ile koptum :))))))

Yassi   12 Şubat 2011 10:38  

bu sac renginizle ilk gördügümde lise yillarindan bir fotografinizi yayinladiniz sanmistim. Türkce bilmesem, sicak gülümsemeniz ve isiltili saclarinizla resimlerden yansiyan enerjiye bakarak, sizi sanki hem daha üniversitede okuyan hem modellik yapan biri sanirdim herhalde :)

rebeltakipte   12 Şubat 2011 11:16  

elbisene bayıldım,çok güzel olmuşsun :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil   12 Şubat 2011 11:50  

Tahtalara vuralım ;) ... Çok tatlısın canım benim ... :)

FerahFeza   12 Şubat 2011 19:06  

Canim coook tatlisin yine, harika olmussun ღ
Elbisenle ask yasamaktayim ^_^
Nasil da yakismis, nasil zarif olmussun, nazar degmesin.

Modafobik   12 Şubat 2011 20:04  

Ünlüyüz bakıyooooruuuuuum! Hehe bu arada ekşi sözlük vurmuş yine damardan ahahah :D

fashion by kitty   12 Şubat 2011 22:21  

çokşık olmuşşsn blogunuda büyük bir zevkle takip ediorm bende bloguma bklerimm izleycm olursan çk svnrm:)

http://fashionbykitty.blogspot.com/

www.mkblkonsept.com   12 Şubat 2011 22:31  

Güzeller Güzeli Eyyy Eda Süner yine fıstık gibi olmuşsunn gıııı.
Özledim seniii.
Öptümmm heryerinden :)

want more fashion   12 Şubat 2011 22:37  

ah eda abla var mi senin
gibisi harikasin harika !!!
etegine bayildimmmmm !!!
cok güzel olmussun !!

zeynep bayram   13 Şubat 2011 00:42  

çok cici olmuşsu , ne komikmiş ya b..yemenin arapcası:)))

banurose   13 Şubat 2011 05:34  

vallahi cok SIK olmussun ne diyeyim.. :))

Lilacsmell   13 Şubat 2011 13:34  

Çok şıksınız Eda Hanım :)

dikisdersi   13 Şubat 2011 17:03  

çıtı pıtısın valla ne diyim ne giysen yakışıyor .bütün verdigin linkleri taradım geldim :)sen en azından dostlarını görme fırsatı bulmuşsun IFW en güzel yanı bu olmuş ve bizlerler paylaştıgın fotolar...

gokuzozdengenc   13 Şubat 2011 19:59  

Eda abla bilekten ayakkabılar için cok ön yargılısınn :D Hiçte odun gibi değil bileklerin. Elbisede pek hoş hani. :D

gokuzozdengenc   13 Şubat 2011 19:59  

Eda abla bilekten ayakkabılar için cok ön yargılısınn :D Hiçte odun gibi değil bileklerin. Elbisede pek hoş hani. :D

Kreativ   13 Şubat 2011 20:16  

Elbisemi etek mi bilmiyorum ama, bayildim cok güzell:) Cok hos olmus, SEVGILER:)

yaşamsal ganimetler   14 Şubat 2011 01:36  

HEBELE LÜBLE LÜBE LÜBE LÜM ..DİLİMİ ISIRDIM AĞZIMDAN DÖKÜLEN SON KELİMELER BUNLAR OLACAKTI SON ANDA TOPARLADIM..BİR DAHA VIŞŞŞŞŞŞŞŞŞ AMA BU SEFER Kİ JUMBO VIŞŞŞ..ARTİSS SENİİ=)YAKIYOSUN YİNE CANIM BENİM NE GİYERSEN GİY NE SÜRERSEN SÜR NERDE KİMLE NE KAREYE GİRERSEN GİR YÜZÜNDEKİ MUTLU POZİTİF EĞLENEN O İFADE VARYA BEN SADECE ORAYA TAKILIYORUM EMİN OL..GERİSİ HATTA HEPSİ BENİM İÇİN BOŞŞ..=)RABBİM YÜZÜNDEKİ IŞIĞI HİÇ SÖNDÜRMESİN...BÖYYY...

Adsız   15 Şubat 2011 07:47  

çok şekersin bayıldım handan.)

Yeşim   15 Şubat 2011 09:00  

Ne giyse yakışanım, gittiği yeri aydınlatanım :) çok şıksın, çok tatlısın. Ekşi sözlük bu yazıya damgayı vurmuş yarıldım :D

I.B.G.   15 Şubat 2011 12:04  

Helloooo. Your blog is very nice. I liked it. I have very interesting blogs. You should visit and follow my blogs. Thanks.

http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

http://turkicfamily.blogspot.com/

http://tulparturkdunyasi.blogspot.com/

Nur   15 Şubat 2011 15:23  

Hihiiihihhhi ekşi sölük yorumuna koptum, sana ise bayıldım Edim nolur biyerde yollarımız keşissin.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Şubat 2011 15:37  

Benden Bizden çok merci tatlımcım .)

YETENEK-SİZİN ihihi aynen balım, canımsın canım...

ceydabural aynen canım ya :) Sağolasın şekercim sende çok sıcak, içtensin canım.

habinos merci bebek, ol canım gel ne zaman istersen minik minicik .)

Kiraz Çekirdeği merci cancan, havalar ısınsın anneanne kombini yapacağım, yok ya ben kim Top Model kim tatlım .)

reyhane ah be cancan, sen gibi güzel kalpli dostlarım başımdan eksik olmasın. Sevelim, sevilelim koca patim, akıllı kadınım. Hee ya sorma okudukça yarılıyorum .))

Moda Çıkmazı güzel kalplim tşk ederim zarifim... Yılbaşında alo demeni asla unutmayacağım .))

ÖRGÜÇANTAM sultan merci merci, haha sorma aynen .)

Yassi aman efenim bu ne keyif çok tşk ederim .)))

rebeltakipte sağoalsın canım.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   15 Şubat 2011 15:51  

Sihem Tachouli / Yaşam Stil hepimiz için merci canım.

FerahFeza sağol kuzum geldiğinde veririm valla lafı olmaz cancan .)

Modafobik yemişim ününü hahah :) Aynen damar ötesi yapmış ahah .)

fashion by kitty merci canım seve seve geliyorum az sonra...

www.mkblkonsept.com ahha gııını yerim kız Süner değil Suner gıcık oluyorum bu soyada hahah :)) KDV'si içinde öptüm cicim.

want more fashion sen varsın ya balım :)) Tşk ederim sarıldım kocaman minnoş.

zeynep bayram sağol canım, ehehe aynen ya .)

banurose merci şekercim.

Lilacsmell aman efenim resmiyetinizi yerim, tşkler cicim.

dikisdersi merci kuzum, sağol varol. Evet o açıdan güzeldi, tşkün için asıl ben tşk ederim tatlım.

gokuzozdengenc balım bileklerim çöp zaten benim demedin bileğiniz kalınsa bilekten bağlı giymeyin dedim .)

Kreativ çok merci kombin detaylarında yazmıştım, Elbise Tabe Kıyamet Vintage / Alexander McQueen.

yaşamsal ganimetler mırr anne gibisin güzel yüreklim, amin hepimizin ışığı daim olsun, tşk ediyorum öpüyorum kocaman.

Handan çok merci canım .)

Yeşim dostum benim yorumundan çok yüreğini sevdiğim! Haah sorma yazarken bile koptum, senin SPA Karikatürü gibi .)

I.B.G. hem Türk'sün hem İngilizce yorum yazıyorsun ne ayaksın kardeşimmm .)))

Nur canım ciğerim, 6 sene oldu valla artık sanaldan öte kesişelim :)) haklısın canım...

Peri Tozu Fotograf   16 Şubat 2011 12:52  

Kıyafetler kıyafet olalım böyle hatun görmediler...Pek maşallah en stil direktörüm benim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   16 Şubat 2011 15:41  

Peri Tozu Fotograf tatlım benim çok zarifsin tşk ederim .)

Özgem Metin   17 Şubat 2011 01:28  

Elbisene ve ayakkabılarına BA-YIL-DIMMMMM! :) Tabe Kıyamet'ide ögrendiğim iyi oldu sayende stil direktörcüüm :)

simon   18 Şubat 2011 15:12  

canım o senin tatlılıgınn çok sıcak kanlı ve içten davrandıgın için teşekkür ederim çok keyifliydi benim için:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   21 Şubat 2011 04:10  

Özgem Metin meci hayatım ne güzel o zaman .)

simon öperim canım .) Her zaman emin ol!


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015