20 Temmuz 2011 Çarşamba


instagram | Hayattan Kareler 5 & 3. Defa Popüler Sayfaya Çıktım .)



Sunset... my hair under sunlight


Cheers time w Blush!


Our new turntable! Yeni oyuncağımız,plak sesini özlemişiz. 15 Temmuz Ctsi...
instgram'da Dünya çapında popüler sayafaya giren fotoğraflar var arkadaşlar.
Bu fotom o gün popüler sayfaya girmişti 3. defa milli oldum .)
bugün itibariyle beni instagram'da takip eden 641 kişiye de tşkler .)


Yeni çantam, 2 hafta önce.
Saman Pazarı Pirinç Han / Ankara


2 sene önce aldığım şeyi Ajda Pekkan son konserinde giydi! 15 Temmuz Ctsi...


Peppermint coinsidence... 15 Temmuz Ctsi...


My little girls on my purse... 15 Temmuz Ctsi...


Piece of history from Paşabahçe... 2 hafta önce...


Dantel zerafeti...


Cat's Eye!


Saksı fikri süper!


Beyler bayanlar śiddetle tavsiye edilir! Hayat kurtariyor!


Google Photovine instagram'a rakip geliyor...


when there is Hello Kitty, the deal is done! ,)


İki hafta önce
Saman Pazarı Pirinç Han / Ankara


Sabah dopinglerim!


Yeşil olan cabachon yüzüğü ben yapmıştım Stil Pazarı, kalp olan Accessorize


Neresi ?


Yeni masa telefonum!
Bağdat Caddesi


Vintage kutular.
Beypazarı / Ankara

56 Yorum Oku / Yorum Yaz :

YETENEK-SİZİN   20 Temmuz 2011 14:17  

Flash flashh ünlü modacı Eda Demirel Suner kuru kafa, taşlı telefonuyla milyonları peşinden koşturdu:))
Başıda ben çekiyom:)

moda_kesh   20 Temmuz 2011 14:18  

resimler çok güzeller ablacım ama yeni masa telefonun ne kadar değişik :)))kalpli olan yüzüğünün siyahını bende cotondan aldım çok hoşuma gidiyo mause sa lokum gibi

kaçtım ben çokta öptüm :))

esin   20 Temmuz 2011 14:18  

ohhhhh şu sıkıcı çarşamba günü böyle renkli ve eğlenceli bir post görmek çok iyi geldi, şimdi bunun gazıyla bir kaç işi hallediyim : )))

Studio Rain (shoes)   20 Temmuz 2011 14:22  

süpper fotolar :)) herbiri birbirinden güzeller ama benim favorim bardaklı olan :)

tarih84   20 Temmuz 2011 14:22  

İntagram gittikçe merak ediyorum doğrusu.

sihirlimavi   20 Temmuz 2011 14:30  

Aaaay! Nolmuş,bişiy olmuş, fotoğraflarını görebiliyorum, heyo heyo :))
Saçlar çok güzel olmuş, yakışır Edacıma, Ajda bile 2 yıl geriden takip ediyo Edayı, daha ne diyelim ;)
Postuma yazdığın yorum için teşekkürler, salondan ayrıldığımda bütün kurtlarım yerdeydi ;)
Sevgileeer...

zeynep bayram   20 Temmuz 2011 14:31  

3. defa mı?ayyyy bunlar seni yeni keşfetmiş şekerim....ben beypazarına gidiyorum,o kutulardan acil ihtiyacım var:)

olcayy   20 Temmuz 2011 14:35  

o sabah dopinglerini ben alsam ne hale gelirim acaba:D

Yeşim   20 Temmuz 2011 14:36  

:) yine arada kaçırdıklarım var. Çok güzel kareler bunlar balım. Göeren gözüne kurban bi daha :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   20 Temmuz 2011 14:41  

YETENEK-SİZİN puahha deli kuzum benim .)

moda_kesh yüzük kardeşim güzel günlerde kullan. Telefon bomba sorma tam kokoş oldum .) Ben de öperim...

esin haha canım istediğin gaz olsun! Kolay gelsin mucx.

Studio Rain (shoes) efektler sağolsun serçe parmağımla tek tek kastım o derece şeker, tşkler...

tarih84 valla çok eğlenceli dene canım.

sihirlimavi puhaha alemsin sağol canım. Ya bazı işyerleri Flick'ı engelliyor bunları instagram'dan ekledim ondan görüyorsun canım yeni yazılarımı kesin yine iş yerinden bakıyorsan göremezsin ./ Tüküreyim böyle işe .)

zeynep bayram ahah aynen şekerim .) Kız Beypazarı değilmiş yanlış yazdım düzelttim sonra Pirinç Han'a git şeker .)

olcayy niye be azıcık ucundan yersin kuzum .O

Yeşim eyvallah dostum, hepimizin mucx....

Chilek   20 Temmuz 2011 14:46  

Tatlımsın, gözümden kaçan 2 tane olmuş hemen yakalım onlarıda:))

Nurjan'LA moda   20 Temmuz 2011 14:54  

Canım her zamanki gibi harika resimler ayrıca telefona bayıldım sabah dopinglerinede:)Ellerine yazan parmaklarına sağlık..

Bahar ve kızısı Yağmur   20 Temmuz 2011 15:01  

instagram bir tek iphone'da var dimi :( sayende alıcam galiba :D

reyhane   20 Temmuz 2011 15:03  

Çantan çok hoş,güle güle olsun..Bu intag tag konusunda hakkaten duayensin..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   20 Temmuz 2011 15:06  

Nurjan'LA moda sağolasın canım ben tşk ederim .)

Bahar ve kızısı Yağmur canım Samsung'da da var tam bağımlılık ama zevkli tavsiye ederim.

reyhane sağol canım, esta piti .)

olcayy   20 Temmuz 2011 15:10  

işte sadece ucundan azıcık:D
canım bu sıcakta herşey kilo yapıyo sanki,,bu yıl çok sıcak geldi bana yaw:(

Bahar ve kızısı Yağmur   20 Temmuz 2011 15:34  

aaa hemen bakıyorum çaresine o zaman :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   20 Temmuz 2011 17:11  

olcayy valla tatlım haklısın 2 klima açık 16 derecede yetmiyor bacım geberdik ya. Ama o kg. değil sıcaktan vücudun su topluyordur canım .)

Bahar ve kızısı Yağmur öptüm canım.

Nedret   20 Temmuz 2011 17:57  

O radar bulucu çok kötü birşey. Benim kocacıkta aldı. Sen radarı görüyorsun ama poliste seni görüyormuş. Bip deyince saklamaktan yüreğime inecekti. ''Başlarım radarından, yavaş git'' şeklinde bitirdim olayı:))

Glam   20 Temmuz 2011 18:45  

işte bu konudaki ilk fotoyu instagramdan sormuştum, burdan da görmüşken yazayım didim, bu kareleri hangi programla bir cercevede birlestiriyorsun acaba tatlum?

Agnes   20 Temmuz 2011 19:10  

great blog!!


following!


http://infusiondagnes.blogspot.com

rebeltakipte   20 Temmuz 2011 19:22  

fotoğraflar harika,taşlı telefona da herkes gibi bayıldım tabii:)) nerden bulursun böyle orjinal şeyleri,süpersin :)

dikisdersi   20 Temmuz 2011 20:11  

butun fotograflar harika da masa telefonun ayrı bir güzel Eda nereden bulursun ,sende ne göz var hep derim zaten

Demet (www.demetoloji.com)   20 Temmuz 2011 21:46  

Ne güzel fotoğraflar :) Dantelli kavanozlara bittim, her an hayata geçirebilirim :)) Ayrıca Eda' cım, sen her daim en popüler sayfaları hak ediyorsun, yerin ayrı, farkın fark ediliyor hemen ;) Öpüyorum seni *-*

defne   20 Temmuz 2011 22:25  

trafik canavarı edaaaa :) valla o plajdaki bacaklar çok şahane olmuş panpişim ;) :))

efegeozden   20 Temmuz 2011 22:47  

Canısı sen şu radar programının adı ne. Yol beni bayıyor. Pedere söyliyimde indirsin. Bi işe yarasın ayfonu. :D

GÖNÜL   20 Temmuz 2011 23:10  

edacığım telefona bitim süper birşey ilginç aksesuarları bulmakta ustasın sevgiler..

atolye nott   20 Temmuz 2011 23:11  

hepsi güzel ama benim ilgimi kolleksiyon yaptığım için teneke kutular çekti .) sabah dopinglerinle nasıl böyle zayıf kalabiliyorsun ?? maşallah diyelim, nazar değmesin .))

fgyapar   20 Temmuz 2011 23:17  

Sen...yaptıkların..aldıkların...fotoların heeepsi çok tatlı,çok güzel :)öptüm Eda'cım.

ÖRGÜÇANTAM   21 Temmuz 2011 00:43  

555 de olur 5555 de çünki izlenmeye değer güzellikler sunuyorsun. sadece bakmayı değil görmeyide bildiğinden.

öptüm güzel gözlerinden

Pelin   21 Temmuz 2011 04:15  

Fotograflar süper! Devamını bekliyoruz yine.. Buarada radar programının adını öğrenebilir miyim? Tam aradığım şey eğer düzgün çalışıyorsa..

modannastyle   21 Temmuz 2011 08:19  

ahhh!
masa telefonu *ölölöl* ve vintage kutularrrr
Götür beni gittiğin yere eda...
he bir de şehir ii trafikte hız yok aman!
:)

*ssdesignbutik   21 Temmuz 2011 09:16  

EDİMMMM♥
ilk fotodan başlayarak her fotoğraf için yorum yapıcam :)

1 FOTO : kombinini beğendim ohh efil efil tam yazık saç rengin güneşte harika duruyor.Broş sanırım yakandaki azıcık daha yakınolsaymış incelerdim o da harika bir ddetay..

2.foto : Bu efekte bayıldım süper olmuş diğer postların birinde de vardı bulutlar falan gözüküyordu ona bayılmıştımm :)

3.foto : oowww senin daha çook popüler olur kuzum benim fotoların.
Plak sesine bayılyorum kesinlikle bende almalıyım evime sen nerden aldın?

3 Foto: Sen Ankaralara gel haberimiz olmasın aşk olsun valla.
Ayrıca o Saman Pazarında neler neler vr ki bu çanta müemmelll''' artık bi kombininle görürüz edim.

4.FOTO : Diyorum ya Ediden takip et geleceği.. Gelecek Edi'de

5.FOTO : Onun içinde ki ne hindistancevizi mi allahım eğer öleyse hain domdom bende istiyorum !! Ojenle çikeltanın kabı aynı onu fark etmedim sanma :)

6.FOTO: Havuz başında ahhahh sayılı günler kaldı tatile :) O cici küçük kızların tipini yirim

7.FOTO : Paşabahçe bu mekan bana tanıdık geldi gibi şu Ezel dizisinde burada sahneler vardı doğru mu yanlış mıyım ?

8. FOTO . Dantelleretek kelimeyle nerede olursa olsun BAYILIYORUM'

9.FOTO : Kedileri sevmem ıyykkk!! Tüylerim diken diken oldu.

10.FOTO : Allahım bu fotoyu kaydetmeliyim ilerde bahçem olursa kedinlikle böyle birşey yapmalıyım fıçıdan yapmışlar demi.

11.FOTO : Allah o RADARI alsın emi :)

12.FOTO : Rekabet piyasası kuzum!

13.FOTO : Hello Kitty n sevsinler.

14.FOTO : Ankara Deme üzülüyorum.

15.FOTO : Edii gözelerim fırladı bunların hepsinden ayı anda yiyorum deme patlama yaşıycan kuzum be :)

16.FOTO renklerine bayıldım ama ojenin rengide pek bi hoş tatlım.

17.Foto : Burası neresi tahmin yok :)

18:Foto : Sen bu masa telefonuna ayrı bir post yapmalıymışsın bunasıl birşeydir yahu harikaa İçini mera ettim ben :)

19.FOTO : Şimdi sen Beypazarı fotoları da koyarsın bize :) Kutu hastalığı var bende görsem hepsini alırdım .

oohhh miss gibi bütün yorumlarımı yaptım senii çook öperim edim mucuk!!

oyumben   21 Temmuz 2011 09:31  

Telefon başarılıymış. Arkadaşlar neden hiç aramıyorsun derse güzel bir bahane olabilir. ehi.

♥pemb€sinti♥   21 Temmuz 2011 10:09  

Ne güzel anlar, her zamanki gibi...

Yarebbim o nasıl bir telefondur, çalsa açamam ben arayan ruh mu, cin mi, tehlike mi diye yawww :)))

luzumsuzisleruzmani   21 Temmuz 2011 11:29  

bütün fotolar çok güzel,sadece bakması bile çok keyifli :)
en çok da dantelli kavanozları sevdim;anneannem önceden yapardı böyle,artık o bile yapmıyoo

mor atölye   21 Temmuz 2011 11:54  

Çılgınsın sen ya:) Her resimde iyi kötü mutlaka bir muzurluk var...:)

Taze kahve   21 Temmuz 2011 12:38  

İki sene önce aldığı şeyi Ajda son konserinde giymiş kankimin :D Öldürcek senin bu havalı hallerin beniii :D Radar olayı ile dantel zerafeti diğer nazarı dikkatimizi celbedenler :)) Öpüldün dostum :))

! POSH BUTİK !   21 Temmuz 2011 12:50  

Edoşum çoook özledimm seni!!! temmuz ayındaki bütün yazılarını kaçırmışım:(, doping gibi geldi walla, çevir çevir okudum bütün postları:))) o telefonu yerim kızım ben ne kokoş bayıldım:) görüşemezsek iyi tatiller kuzum!!!! dönünce görüşürüzzz!!! mucuksssss!!!!
POSH;)

! POSH BUTİK !   21 Temmuz 2011 12:52  

Bu arada saç rengin harika olmuş kuzum:)) öperim kaçarım...mucksss!!!

biyasimadahagirdim   21 Temmuz 2011 13:43  

keyifli bir post olmuş, her zamanki gibi orjinal kareler var :D ama ben naneli çikolatada takıldım kaldım :) bayılırım olsa da yesek:D

asortik   21 Temmuz 2011 14:05  

kokoş, ilginç, güzel, havalı ne varsa hepsi burada:))
telefonlu çanta çok güzel, iskelet telefon çok kokoş...
hello kitty'li maus güzel ama elmalı mausu hiçbirşeye değişmem:))
sevgiler

FerahFeza   22 Temmuz 2011 00:50  

Eda'cim ben geldim ^_^
-Cantan harika,nasil da guzel seyler bulup aliyorsun ^_^
-O Ajda $eysinin renklisini almistim bende,benzeri diyelim :) Degisiklik iyidir ;)
-Mmm guzel mi cikolata,denenmeli^_^
-Ay kizli cuzdanin super,yerim^*^
-Danteller,kedi,saksi fikri,hello kitty,yuzuklerin,ojeler,hersey pek guzel,seviyorum bu instagram serilerini ^_^
-Kuru kafa telefona bittim resmen,harika birseymis!
-Burda herseyi begeniyoruz ya,nazar degmesin,kirilmasin,birsey olmasin adiklarina,gule gule kullan canim,operim ^*^

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   22 Temmuz 2011 08:55  

Veee Nedret sultan duruma el koyar .)

Glam kuzum instagram'da yazdım sana gördün mü? Diptic canım.

Agnes t u so much, of course!

rebeltakipte .) sağol yavrus valla Bağdat Caddesi'nde sokakta satan bir adam var az pazarlık yaptım 150 TL'ye bıraktı hoş ydışında olsa kesin daha uygununu bulurdum ama çok eğlenceli valla çalınca korkuyorum .)

dikisdersi .) canımsın sağol yavrus, inan gidip gelip bakıyordum telefona gözüm kalacağına alayım dedim.

Demet (www.demetoloji.com) nostaljiye özlem, sen de yaparsın kuzum. Tşkler çok zarifsin güzelcim. Mucx

defne ahaha .) sağolasın panpişim...

efegeozden hemen yazayım kuzum, app store'a gir, Radar yaz bir sürü var seç beğen ama ben sağlam olsun diye 4.99 usd'lık olan C2Partner olanı indirdim, test edildi sağlamdır .)

GÖNÜL esta piti kuzum, sadece ufak mutluluklarım diyelim, sevgiler.

atolye nott kutular cidden süperdi tatlım. Arada bana böyle kutular denk geliyor senin için toplar, toptan kargolarım istersen yaz bana canım. Sorma kuzum çok konuşunca zayıf kalıyorum sanırım .)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   22 Temmuz 2011 09:22  

fgyapar tşkler tatlım, özlemişim seni...

ÖRGÜÇANTAM can ablam tşkler, öperim.

Pelin sağol canım hemen yazayım, app store'a gir, Radar yaz bir sürü var seç beğen ama ben sağlam olsun diye 4.99 usd'lık olan C2Partner olanı indirdim, test edildi sağlamdır .)

modannastyle seve seve gel valiz boş .) Aynen yok hızdan yana değilim zaten kuzum, sadece bazı yollarda 30 olunca hız sınırı malum 50 70 basmak şart oluyor o durumda Radar işe yarıyor mucx.

*ssdesignbutik senin yorumunu yerim ben ya! O zaman ben de tek tek döneyim canım. Ama bir yerde 2 defa 3 yazmışsın .) anlarsın verdiğim cevaplardan diye tahmin ederek dökülüyorum ok?

1 sağol canım valla çok rahat ettim bu saç tonuyla, evet canım gül broş annemden hacı .)

2 color dust'mı neydi canım, serçe parmakla ince ince istediğim yerleri tek tek renkli yapıyorum. Biraz kasıyor ama sonuç güzel olunca değiyor canım.

3 tşkler tatlım. Ben almadım Ömi getirtti bir yerden ama sorarım istersen yaz bana. Markası Sherwood ve Numark. Dj'lerin tercih ettiği markalarmış ben de bilmiyordum ama Ömi sağolsun yüz yıllık firmadır dedi vardır kesin bildiği.

4 balım sorma ya, ben Antalya tatilindeyken telefon geldi. Çocukluk arkadaşım Menzil yok yere vefat etti. O yüzden Ankara'ya uçtum kuzum .( 7'sine kadar kalmak istedim, son günlerde arada hava alayım diye gezdik o arada bulunca aldım. Ama iyi günelrde gelince görüşürüz balım.

5 puhaha esta piti yavrus, ama bu sütyen atlet içinde vs. çok şık duruyor. O ipler acayip güzel görünüyor. 1 2 seneye kalmaz Türk firmalar taklit eder gör bak, Edi dediydi dersin .)

6 yes bebek alırım sana ayıpsın. Hahah değil mi aynen aynen ondan zaar, "Peppermint coinsidence..." yazdım .)

7 şimdiden iyi tatiller olsun bebek, kızlara gelince ufak mutluluklar hayata tat katan diyeyim .)

8 Ezel'i izlemediğimden bilmiyorum ama Öyle Bir Geçer Zaman Ki seti vardı canım, orada çekiliyormuş tarihi mekan 1/1 bozulmadan kalmış kuzum.

9 aynen nostaljinin zerafeti kuzum.

10 sanırım kuzum aynen o derece bayıldım ben de!

11 puhaha alsın alsın .)

12 kesinlikle canım ama işk yapan her zaman 1. numaradır!

13 olmazsa olmazım valla mac bile umurumda değil o derece .)

14 bu sefer ben de .( Malum vefat olayı...

15 ahaha birer kaşık alıyorum 3'er 3'er sabah süper gidiyor kuzum, karşıya yüzerek geçiyorum .)

16 oje zaten benim favorim kuzum. Prag'dan almıştım valla bitmesin diye az kullanıyorum ahah .)

17 aynen kuzum bulut olayı yansıma dedim .)

18 eheh değil mi, içinde bi atraksiyon yok kuzum, simsiyah.

19 olanlar bunlar aşkım ben sana toplarım istersen.

20 kediyi atladın desem .) Öperim kuzum ellerine, gözlerine sağlık...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   22 Temmuz 2011 09:28  

oyumben iyi bir bakış açısı .)

♥pemb€sinti♥ ahah zilliye bakın haklısın zaar kopar beni yine!

luzumsuzisleruzmani çok sağol canım. Desene O bile geçmişi unuttu .)

mor atölye malını tanımak bu olsa gerek .) Buyrunnn benim .)

Taze kahve ahaha öyleyim hacı huyum kurusun yalansa yalan de .) Öperim bebek.

! POSH BUTİK ! güzel seslim ben de seni özledim canım ciğerim sağol varol. Saçları da beğenmişsin sevindim öperim bebek.

biyasimadahagirdim sağol tatlım, ısmarladım say lafı olmaz .)

asortik .) aynen! sağol kuzum orası ayrı ama benim için varsa yoksa HK .) mucx

FerahFeza hoş geldin bebeğim. Tam iyileş öyle dökül sokaklara tamam mı? İnan denk geldi kuzum bayıldım kaptım. Aynen ee malum İngiltere'desin var oralarda balım bizim Türk'ler ksin 1 2 seneye kalmaz taklit ederler gör bak .) Dene çok leziz tatlım. Evet evet kızlar ufak mutluluklarım diyelim. Sağol kuzum o zaman daha sık yazayım .) Cansın ne de güzel demişsin sağol bebeğim mucx...

*ssdesignbutik   22 Temmuz 2011 12:27  

edimm benimm kıyamam sana hepsine tek tek cevap vermişsin kuzum benim çook öperim seni muck muck :)

Bu arada sana bir mail atıcam =)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   22 Temmuz 2011 12:29  

*ssdesignbutik elbette kuzum sen o kadar yazmışsın olmaz yani .) at balım mucx

Moda Boncugu   24 Temmuz 2011 00:22  

Bu Postlarini cok seviyorum :) Hayatina bu sekilde bizide eklemen ve takip etmemizi saglaman gercekten süper tatlim, bayiliyorum bu tarz resim agirlikli Postlarina

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   25 Temmuz 2011 08:44  

Moda Boncugu asıl ben tşk ederim tatlım .) Güzel bir hafta dilerim mucx <3 < 3

HTTP://BELGUZARANNE.BLOGSPOT.COM   26 Temmuz 2011 09:16  

GUNAYDIN GENÇLERE HIT EDILMIŞ BIZ YAŞLILARA GÖREDE BIRSEYLER AYARLAYIN SEVGILER IRAKIYORUM

HTTP://BELGUZARANNE.BLOGSPOT.COM   26 Temmuz 2011 09:16  

GUNAYDIN GENÇLERE HIT EDILMIŞ BIZ YAŞLILARA GÖREDE BIRSEYLER AYARLAYIN SEVGILER IRAKIYORUM

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   26 Temmuz 2011 11:21  

BELGUZARANNE itclere havale etmek gerek konuyu, benden de sevgiler .)

minikkus   12 Haziran 2012 16:31  

yihuuuuuu burda açık kalmış ve yorum yapılabilen bi post var, yırtık dondan çıkmış gibi çıkarım valla her yerden heehehe :P
seni de şortunu da, gezdigin gördügün yerleri de, iphonographerlıgını da, her bişeyini de severim ulan! gel buraya hazır bulmuşum öpmeden bırakmam *.*

 Stil Direktörü    12 Haziran 2012 16:34  

ya sen nasıl bi şirinlik abidesisin kadın yerim seni
senin için Angara'ya gelmeyen ne olsun .)
öp sen öp bebem ben de seni yaladım yuttum ama bilesin


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015