23 Ağustos 2011 Salı


Eyfel Havuzunda Sunset Keyfi



Geldiğim gün SD'ne üç yazı, Stil Pazarı'na 15 ürün girdim bu defa kendime helal! Uyku düzenim sarstı bakalım artık gittiği yere kadar .)

Eyfel'e dair tarihi detayları geçen sene gittiğimde yazdığım için, bu defa uzun uzun cümleler kurmuyorum. Şimdiye kadar yazdığım Paris ve Lille fotoları ve diğer ülke / şehirlere dair anılar için tatil etiketli yazılarıma bakabilirsiniz...




Ve aynı karenin efektli halleri... Seviyorum iPhone'u...


Beni twitter'dan takip edenler anımsar Eyfel'e varınca bu kareyi paylaşmıştım.



Kuşun keyfine bakın!
Ama malum kuş işte; 5 dk. sonra bu caanım manzarayı unutacak .P


Yavaş yavaş havuza doğru süzülmece!

Bir sonraki postta ben de o havuza daldım.
O sıcakta çivi gibi geldi su ama muhteşemdi!

48 Yorum Oku / Yorum Yaz :

Betulove   23 Ağustos 2011 00:29  

ne kadar harikalaarr bunlar böyleee :))

ANTİGONE   23 Ağustos 2011 00:46  

fotoğraflara bayıldım tatlım, hele de efektlere. sonunda direncimi kırıp iPhone aldıracaksınız bana da valla!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   23 Ağustos 2011 00:47  

ANTİGONE sağol canım Samsung ailesinden olsak bile ki Galaxy SII süper yine de elma derim al bebek süper zevkli .)

Dolunay   23 Ağustos 2011 00:58  

harika resımler canım.

zeynep   23 Ağustos 2011 00:58  

Edacım buralarda olman çok güzel..sen geldiğinde sanki can geliyor bloga:)

FerahFeza   23 Ağustos 2011 01:01  

Oh,sefan olsun Eda'cim,mis gibi gezmissiniz,fotograflar harika her zamanki gibi,civil civilsin ^^
Operim cok ^*^

pembe fiyonk   23 Ağustos 2011 01:04  

bayıldım bu karelere.insan fit olunca şortta yakışır her birşeyde yakışır .) fotolar şahane iyi ki geri döndün.sevgiler

..trend Pınar'ı..   23 Ağustos 2011 01:21  

seni de Paris'i de çok seviyorum ikinizi aynı karede görmekse paha biçilemez Edi'cim.. iyi ki varsın!

ÖRGÜÇANTAM   23 Ağustos 2011 02:04  

rüya gibi fotoğraflar. sense harika.

canım öncekilerde de harikaydı ama paris ve eyfel bu sefer esmer bir fıstık gördü:))

Gök   23 Ağustos 2011 02:11  

fotoğraflar yine çok güzel Edi'cim ,saçların değişik geldi gözüme çok güzel görünüyorsun :)) sen gez biz senin paylaşımlarını takip edelim, özgün yorumlarını okumak çok keyifli :) Türk kızına da hiç şaşırmadım çok var onlardan :))

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ   23 Ağustos 2011 02:14  

Edoş ya harika bu fotoğraflar bayıldım yanı bır kez daha aşık oldum eyfel'e

yasemen k.   23 Ağustos 2011 02:40  

paris'e gideli olmus tam 5 sene! sen 2 senedir gir böyle yazıları catlat adamı tam ortasından! :) o zaman 10 gün kalmış yine de doyamamıştım, sanırım hiç de doyamayacağımm! :) ama sayende böyle güzel güzel kareler tatlı hatıraları anımsatıyor :* saol bebekk (:

ps: gel artık yaz artk dedim(k), bal paremi canından edicez valla! Hiç de kıramaz bizii :*

Nurjan'LA moda   23 Ağustos 2011 02:58  

Edi'cim gene harika resimler sende çok hoş görünüyorsun:)Türk kızınada yazık diyorum bende böyle hanımlar gördümmü hiç yakıştıramıyorum.Haa birde saçlar harika bu renk varya sana cuk oturdu yaa çok güzel oldu:)

emintolga   23 Ağustos 2011 03:59  

Hacı bu ne yaa, ecnebi memleketteki bütün ucubeleri doldurmuşsun :P

fashiONözge   23 Ağustos 2011 04:33  

budur yaaa kıjım seviyorum senin-sizin enerjinizi:)harikasınız:)yalnız o kız da ne manyakmış hey yarabbim ,bir de erkeklere derler ö..z diye maalesef hemcinslerimizde de var desene :))

A-H   23 Ağustos 2011 07:47  

fotograflar super :)
birde turk kizi muhabbetine ben kizardim burada, zira bende cevrede turk yoktur diye hep rahat rahat kufrediyorum sonrada birine yakalanacagim diye odum kopuyor :D

Kokosss ;))) kelebek   23 Ağustos 2011 08:23  

Harika resimler bloğunuzu çok sevdim;) bol bol eğlenceler;))

NİMO =)   23 Ağustos 2011 09:07  

yavruuuu sen eyfele yakışıyorsun yaaa :) Gerçi ben hiç gitmeni istemiyorum oda ayrı ya :D Ah bi kuş kadar olamadım ama sayende görüyoruz iştee .) Seviyorum seniii :)

Meyra   23 Ağustos 2011 09:55  

SENİN BU GEZMELİ FOTOLARIN YOKMU NASIL CEZBEDİCİ NASIL ŞİRİN:)) EDACIM EYFEL VE EDİ PEK Bİ UYUMLUSUNUZ KARELERDE;)

Elvan   23 Ağustos 2011 11:07  

Edicim fotolar için teşekkürler kendimi bir an da olsa paris de hissettim..:) Ohhh miss...

Laldiller   23 Ağustos 2011 11:31  

edoşummm eyfel prensesim :)
çok güzel her kare :))

balgözlükız   23 Ağustos 2011 13:12  

off 1 hafta daha iznim var bunları görünce paris aşkı hissettimm :)

tarih84   23 Ağustos 2011 13:27  

o havuza harbiden de girdiğine inanırım:) Gerçekten de güzel bir gün olmuş:) Eyfel de olmazsa olmaz kareleri toplamışsın da efektli hallerde daha bir çarpıcı olmuş, maşallah canım:)

♥pemb€sinti♥   23 Ağustos 2011 14:16  

Gelir gelmez tozunu attırdın buraların valla, kaşı biryerlerini :)

Fotolar çok güzel yaa eniştem biliyor bu işi :) O türk kıza bir söz bulamıyorum..
Senide havuzda göreceğim postu sabırsızlıklan bekliyorumm..

Un peu de tenue !   23 Ağustos 2011 14:18  

çok güzel resimler ^^

Ayrica, mimlendin canim ;)

Öptüm

moda_kesh   23 Ağustos 2011 16:12  

herşey mükemmel herşey güzel ve sende çok güzelsin tüm bu güzelliklerin yanında fotoğraflara bayıldım ben ve seni çok özlemişim birsürü post istiyorum bennnnn:)))))))

Korcan Hekimoglu   23 Ağustos 2011 18:27  

Eiffel sen mi büyüksün ben mi pozu isterizzz :)))

mmm   23 Ağustos 2011 22:03  

Fotoğraflar çok güzel hayatım. Sizde öyle. Paris'e bayıldım bende. Eyfel'in önünde kırlarda oturmuş kadehle şarap,şampanya içen insanlar çok hoşuma gitti. Ramazan şimdi detaya girmeyeyim:)

habinos   24 Ağustos 2011 05:04  

edi & ömi siz hep mutlu olun :)
çok tatlısınız... hehehe saf kız ne o oyle barı sessız deseymiş :D

asortik   24 Ağustos 2011 09:23  

hoşgeldin sevgili eda. yine güzel bir tatil sonu yazıyorsun da yazıyorsun:)) fotolar süper, hele iphone'lu karelere bayıldım. keyfiniz bol olsun.
sevgiler...

Adsız   24 Ağustos 2011 09:54  

Güzel resimler ve bol neşeli yazılarla hoşgeldiniz Eda:)
Valla çok keyiflendim blogunuzu açıpta yazılarınızı görünce:))
Sevgiler...
DilekY.

mustafasoydan   24 Ağustos 2011 10:00  

gün batımı şarap açıp rakı da olur :D manzaraya karşı içilirdi be Edi'cim :)

rebeltakipte   24 Ağustos 2011 10:03  

bayıldım fotoğraflara,merakla bekliyorum devamını :)

Hayatın Tatları   24 Ağustos 2011 11:01  

fotograflara bakarken insanın içi gidiyor hiç görmedim hatta hiç yurtdışına çıkmadım ama seni takip edeli her yerden azar azar bişeyler görmek çok güzel. teşekkürler edicim...

atolye nott   24 Ağustos 2011 12:00  

hoşgeldiiin .)) fotoğraflar harika. saçlarınada bayıldım süpersin, öptüm .)

!'**rengarengo**'!   24 Ağustos 2011 13:33  

ne güzelsiniz yine edicim yaa,en az paris kadaar:))) ömer abimin bu kadar yetenekli oluşu da senin ballı,şanslı olduğun bir çok konudan sadece biri sanırım.hadi daha çok fotoğraf daha çok siz isterim:))

Yeşim   24 Ağustos 2011 15:18  

Oohh Paris'e gittim Eyfel'i de gördüm sayende :) Çok güzel fotolar çekiyorsun bebişim maşallah sana.

Bahar ve kızısı Yağmur   24 Ağustos 2011 16:06  

gün gelip gidersem sayende yabancılık çekmiycem Eda :) herşey o kadar açık ve net :) teşekkür paylaşıma

YETENEK-SİZİN   24 Ağustos 2011 23:37  

Tozu dumana katıp geldin bi o kadarda kendini özlettirmiştin. Sıcacık yazılarını okumak keyif verdi. Bu arada insana bi iphone olmadığı için bu kadar pişmanlık yaşatamazsın:) çalışcam ve bende kendime bi iphone alıcam:P

Fundanın günlüğü   26 Ağustos 2011 16:10  

Harika fotoğraflar Edacım.Bakarken bile eğlendim.Ne mutlu size süper bir tatil yapmışsınız.
Sevgiler

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Ağustos 2011 00:27  

Dolunay sağol canım.

zeynep ne mutlu bana çok sağol güzelim .)

FerahFeza sağol kuzu darısı sizlere öperim.

pembe fiyonk sağol ortaam valla şaka maka hala fitim. Artık tevazu yok 18'likleri tumanımda sallarım şaka maka Ekim'de 34 olacağım aman hemen totomu kaşıyayım .) Öperim

..trend Pınar'ı.. wow çok cansın çok! Ayrıca o gece sohbetimiz süper geldi canım. Mucx

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Ağustos 2011 00:30  

ÖRGÜÇANTAM haha can sultan sağol ablacım öperim!

Gök güzel kuzum darısı başına, sorma ya fenaydı fena! Saçlar valla 5 ay oldu bu tonlarda canım beğenmene sevindim.

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ evlendireyim seni Eyfel'le kuzum .) Merci fıstık mucxxxxxxx

yasemen k. yine git hep git doy bebeğim. Ah halden anlayanım bi gazla yürüdüm yoruldum bak yazmaya halim kalırsa gitmeden yeniden yazarım öperim canım.

Nurjan'LA moda sağol canım evet ya rezildi rezil! Valla şaka maka 5 ay geçti bu ton benim de içime sindi merci canım mucx

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Ağustos 2011 00:34  

emintolga zeki eRİştemin süper yorumu!

fashiONözge kikikii. Tşkelr balım karşılıklı! Sorma ya öküzün önde gideniydi...

A-H sağol kuzum aman aman bak gör işte et ama sessiz et ahah .)

Kokosss ;))) kelebek hoş geldin çok merci canım.

NİMO =) ah bebeğim denk gelemedik ama söz kışa kısmetse! Sağol kuzum sana da gani gani gezmeler dilerim canım.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Ağustos 2011 00:36  

Meyra tşkler tatlım mest oldum öperim.

Elvan ne demek ben tşk ederim tatlım yeniden hoş gelmişsin .)

Laldiller latifeni yerim merci balım mucx

balgözlükız durma kaç derim canım

tarih84 güzel Handan'ım tşk ederim sorma instagram'a vakitsizlikten ara verdim ama geri döneceğimdir. Öperim canım.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Ağustos 2011 00:39  

♥pemb€sinti♥ merci canım ortaam bilir valla Ömi'm can yaw. Tez elden yazdım seni kırmadım bebek mucx.

Un peu de tenue ! merci canım ben mim yazmıyorum ama tşkler mucx

moda_kesh boncuk gözüm tşkler yorgunum be ablam fırsat oldukça sıkça ayzarım söz. Ben de seni özlemişim indan! Mucx

Korcan Hekimoglu o Louvre'da yapıldı tuttum tepesinden kuzum .) Zaman olunca yazacağım söz!

mmm sağol canım msj alındı ahaha .)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Ağustos 2011 00:43  

habinos öperiz seni hepimiz mutlu olalım kuzum hepimiz. Sorma rezildi yaw ne safı .)

asortik tşkler zarif arkadaşım benim sorma efektlere sardım süper zevkli. Darısı sizlere canım öperim.

Adsız DilekY. ne mutlu bana ses vermenize çok sevindim hoş bulduk. Sevgiler çokca öperim!

mustafasoydan oldu zaar yaptık elbet canım .)

rebeltakipte sağol kuzum az nefes alsam 5000 küsür foto var bebek yaz yaz canım çıkıcak ama değer .)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   27 Ağustos 2011 00:48  

Hayatın Tatları ah canım benim kıyamam sana ben ya! Rabbim en güzel ydışı gezilerini sana nasip etsin. Bak tam Kadir gecesi çok yürekten diledim hisset e mi? .)

atolye nott sağolc anım benim, saçları hepiniz sevdiniz ben de sevdim oh ne ala .) Öperim cancan!

!'**rengarengo**'! canım kuzum o ne güzel latifedir öyle! Tşkler tatlım. Valla valiz yapmam gerek biliyorsun Pazar İspanya yolcusuyuz dönüşte dolu dolu yazacağım söz. Öperim datlum.

Yeşim hep böyle dersin sen yüreklendirirsin sen zaten dostunu sağol canım benim. Darısı en kısa zamanda eRiştemle sana canım.

Bahar ve kızısı Yağmur asıl ben tşk ederim canım, bir an evvel gitmeniz dileğiyle...

YETENEK-SİZİN sorma balım uçakta pshopladım kareleri o derece zamanı değerlendirmek durumundayım düşün halimi dostum ahah .) Al annem valla iPhone için değer dostum mucx.

Fundanın günlüğü sağol canım çok zarifsin darısı sizlere. Öperim canım.


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015