29 Eylül 2011 Perşembe


Cornelian Yatımızı Teslim Alma ve Yola Koyulma




Mevsim kış olmadan şu Ege koyları fotolarına öncelik verelim. 10 Eylül günü Dalaman Havalimanı'ndan Netsel Marmaris Marina'ya geçtik. Gitmeden önce bahsettiğim gibi dört arkadaşımız Amsterdam'dan geldiler, altı kişi olarak süper bir sekiz gün geçirdik.

Detaylara geçmeden önce diyorum ya; onca ülke gezdim Türkiye'miz gibisi yok! Bizimkiler öldü bitti zaten koylarda paso yabancılar vardı."Yemişim Avrupa'sını biz ülkemizin değerini bilmeyelim elin yabacıları koylarımızın keyfine varsın!" 

Cornelian Yat'ı sevip, yat tatili düşünenlere kısaca özetleyecek olursam kiralamak almaktan daha akıllıca. Yok bakımıydı, yok liman kirasıydı derdi yok! 6 kişi günlük 60 avroya altta fotoğrafını gördüğünüz yelkenli Beneteau Oceanis 40'ı kiralayabilirsiniz. Motor yat kadar keyifli değil ama aklınızda olsun yelken basmanın keyfi bambaşka!

Yalnız elbette kaptan ehliyeti olan bir arkadaşınız olması şart ./ Kesin kaptan hizmetleri de vardır. Ancak ben tatilde yabancı birini sere serpe malak gibi güneşlenirken istemem arkadaş .P

Ayrıca vardığınız koylarda özel marinalar ekstra ücrete tabi. Yatı park edince, duş, elektrik vs hizmetleri gibi.

Duruma göre vardığınız koylarda yemek yemez ben yatta kendim pişir kendin ye yaparım derseniz o zaman daha uyguna gelir.


Neyse teknemizi aldık, marina Migros'unda alışverişimizi yaptık, sonra altta fotoğrafını gördüğünüz Netsel Marmaris Marina'da Pineapple Restaurant'ta yemek yedik. Eğer yolunuz düşerse kesin deneyin, balıktan, pizzaya muhteşem servis ve taze yemekler!


Gerisi marina halleri ve benim uzak yakın çekim denemelerim işte .)
Resmen arındık seneye yeniden yapacağız kısmetse!
Darısı her isteyene...


Kim hangi ülkedense bayrağı sancağa çekildi. Biz de malum Türk, Alman ve İrlanda'lı olunca her bayrak asıldı .) Espri hesabı ancak ülkemizde tekne ve yatlar lükse girdiğinden vergiler öyle böyle değil. Bu nedenle insanlar teknelerini yurtdışında kaydettirip kendi karasularında o ülkenin bayrağını takmak zorunda kalıyorlar. Bu yüzden gördüğünüz bir çok teknede başka ülkelerin bayraklarının olması tercih değil biraz zorunluluk sanki ./


Yelken basmak güzel ama usturmaçaları topla, yelkeni aç kapa çile!
Şu üstte Tatami ev misali motor yata bittik...


Şu katamaranlara da hastayım arkadaş olsa da binsek .P



Ve yine uzak yakın atraksiyonlarım.

Bak ama sevgili okur; bu devasa gemileri sevmiyorum, madem deniz tatili seçtin kendine bu kadar abartıya gerek yok.

İyotu koklayacaksın, dalgalara bulanacaksın.
Haksız mıyım?

Şimdilik bu kadar canlar.
Umarım deniz fotoları keyif vermiştir .)

28 Yorum Oku / Yorum Yaz :

reyhane   29 Eylül 2011 11:24  

Ta ta ta ta oldum yani Tatamican' ı görünce..Ben evde bile başkası pişirse de ben yesem diyorum, tatilde kendin pişiri şurda kalsın:) Beyim diye demiyorum adam haklı! bu söylemlerini seviyorum..Sevgili okur' u sende ilk defa gördüm hayırlı ossunnn..Reyhane ben en seven sevgili okurlarından..

♥pemb€sinti♥   29 Eylül 2011 11:36  

Canım ablam benim.. Her ayrıntısına kadar ücretlerine kadar bizi bilgilendirmen ne güzel..
Eniştem haklı.. İnsan hep yanındakinin yakınındakinin kıymetini bilmez ya bizimkilerde öyle işte.
Afiyet olsun yedikleriniz içtikleriniz, yaşarken cenneti gördünüz ya bu en güzeli işte..
Dediğin gibi Allahım isteyen herkese nasip etsin.. Headerini yirim yaw dün dicektim unuttum :)
Ben şimdi yorumunuzu yayınlayına tıklıyorum, sonrasında fotolarla aşk yaşamaya devam ediyorum tamam mı :) mucukss

pride   29 Eylül 2011 11:37  

Ah Edi'm ah... Yelkenliyi görünce nasıl içim gitti anlatamam:) Geçen sene arkadaşımızın teknesindeydik ya sizinki ile aynı model bilirim yelken basarken, o tekne yan yatarken hem adrenalini hem keyfi:) En iyilerinden birisini seçmişsiniz! Kaptan da iyiydi tabii bak sen tatilin güzelliğine...
Bu arada bu bayrak olayını kimse bilmez sen nereden biliyorsun kuzum?:)) Abi bir kadın herşeyi mi bilir şu hayatta... Helal sana be kankam:) Ansiklopedi gibi kadınsın:)

asortik   29 Eylül 2011 11:38  

sevgili eda, biz tatil yapıp bitireli aylar oldu, tam tatili unutup işime konsantre oluyorum sen hatırlatıyorsun:)))
şaka bir yana o koylarda olmak isnanın ömrüne ömür katıyor.
uzak yakın atraksiyonlu fotoğraflar süper:)
sevgiler

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   29 Eylül 2011 11:47  

reyhane sorma dostum aynen! Aynen aynen aman aman kalsın yani .) Hayata bir defa geliyoruz bari tatilde camış olmayalım .) Canımsın sen ben de senin her halini seviyorum hem de öyle böyle değil bilirsin sevgili okur .)

♥pemb€sinti♥ canım kuzum benim ne demek gitmek isteyenler olur çekinir belki diye yazmak gerek. Çok merci kuzucum benim .) Darısı S'le size nasip olsun öpüyorum kocaman.

pride ya o tatile bizi de davet etmiştiniz kısmet olmadı be kuzum bakarsın yakında yaparız yeniden beraberce .) Kızım senden de kaçmıyor ha! Asıl sen o babana söyle versin teknesini bize yayılalım malak gibi seneye sıkıştır pederi .) Öperim.

asortik sorry balım ya haklısın ama yıl oluyor sonra .) Darısı hepimize yeniden teşekkürler canım mucx

Peri Tozu Fotoğraf   29 Eylül 2011 12:15  

Ne güzel yapmışsınız Eda tekne kiralamakla. Bu sene ilk defa lise arkadaşım aklıma düşürdü yelkenliyi aslında. Onların fotoğraflarını gördükten sonra 'Mutlaka denemeli' demiştim. Seninle birllikte hevesim bir kat daha arttı şimdi :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   29 Eylül 2011 12:16  

Peri Tozu Fotoğraf inan haklıyız canım. Tatil köyüymüş; yurtdışıymış ok ama bu bambaşka ilk fırsatta düşünün derim .)

Korcan Hekimoglu   29 Eylül 2011 12:22  

Bayildim bu uzak yakin fotolarinaaa :))))) like like likee :)) Ege... Ve ulkemizin her yani her kosesi cennet ama biz maalesef kiymetini bilemiyoruz..Dilerim bu tatil senin acindan guzel gecmistir :)


Korcan ;)

'Ezginin Günlüğü'   29 Eylül 2011 12:32  

Bayılıyorummm postlarına.Bizim işten güçten gitme imkanımız yok bu kadar çok,postlarınla gitmiş kadar oluyoruz.Ellerine sağlıkk Edi ablamm :)

Suzy   29 Eylül 2011 12:55  

Senin bu şekilde anlatman çok iyi olmuş Edim.
Eşim her sene niyetleniyor bakalım kısmet.
Sayende gezmiş kadar oluyoruz.
Sevgiler
Suzan

NİMO =)   29 Eylül 2011 12:59  

KADRAJINA KURBAN OLDUĞUM :)Ömi abi'ye sevgiler, şimdi burda kalkıp herkes ''haklı'' yazacak ama bende yazacağım '' yerli malı yurdun malı '' misal elin audreyn varsa bizim de Türkan sultanımız var '' hesabı ... Bakma biz kıymet bilmiyoruz.. Yoksa insanları olmasa , dağım, taşım, ağacım,kuşum bambaşkadır. Ah rabbim isteyen herkese nasip etsin tabii, bana da bir balayı fikri oldu .

eatcinemashoppingbypg   29 Eylül 2011 13:01  

Ege koyları zaten başka diyecek bir şey bulamıyorum ne diyim .

ANLATILMAZ YAŞANIR :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   29 Eylül 2011 13:09  

Korcan Hekimoglu sağolasın minnoş sorma o derece hayata bakışın değişiyor canım doyamadık desem yeridir!

'Ezginin Günlüğü' sağolasın kuzum işler yok olsun paso gez .) mucx

Suzy merci canım enişteyi sıkıştır kesin deneyin derim. Öperim sevgiler.

NİMO =) aynen bebek ne güzel özetledin elin tavuğu hesabı bizim insanımıza! Amin sen evlende neresi olursa istediğin olsun balım.

eatcinemashoppingbypg kesinlikle canım ülkemin değerini bilmek gerek!

pembe fiyonk   29 Eylül 2011 13:31  

eniştemiz ddoğru demiş.ama insanımızda yavaş yavaş kıymet anlamaya başladı :) yurtdışı tanıtımlardan yakınıyorlar halbuki ülke içi tanıtımlarmız bile yok.
görsel şölen harika.burnuma iyot kokusu geldi edicim.ayrıntılı paylaşımlarına bayılıyorum.fiyat açısından fikrimiz oluyor.sevgiler

Çeyiz Kız   29 Eylül 2011 13:59  

ülkemin her köşesi cennet lakin oraları cehenneme çevirenler olduğu sürece işte orda sıkıntı var be edim :(

kadrajına hayran kaldım yine yine yine...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   29 Eylül 2011 16:10  

pembe fiyonk aynen canım biz paso aynı şeyi konuştuk! Ne demek ben teşekkür ederim.

Çeyiz Kız ne yazık ki be canım .( Çook merci .)

essu   29 Eylül 2011 16:25  

çok güzel resimler :) adanada nerde biz yat görecegiz kikiki :P hayran kaldım yakın uzak cekimlerdeki yatlara :) ömi eniste çok haklı cennet gibi ülkemiz var!!!keske çalışmasak hep gezsekk!!!

ÖRGÜÇANTAM   29 Eylül 2011 17:35  

canım nefis kareler, harika geçtiği belli. mucksss

KOVA KADINIYIM BEN   29 Eylül 2011 18:28  

offf şahane fotolar.
deniz aşıgına yapılmazkı ama bu.
her dir detay cok hoş

insallah bir gun benım de olur :)
heveslendimmmm

want more fashion   29 Eylül 2011 20:04  

denize atlamak istiyorummm... cok güzel resimler eda ablam.. oh iyi ki tadini cikardin oralarin.. mis mis =)

hande ne yapıyor?   1 Ekim 2011 21:50  

Deniz kokusu bi şeye değişilir mi arkadaş! bu arada TATAMi:D kayıp bi kabile ismi gibi:D okuduğumdan beri habire tatami diyesim geliyo:D
Keyfin bol olsun şekerim mucckk!

Bolat   2 Ekim 2011 19:09  

Kıskandım doğrusu, güzel bir tatil olmuş :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   3 Ekim 2011 11:37  

essu sağol canım. Ah bana Adana deme zaten zor dayanıyorum benim orada bir prensesim var, ortaam az kaldı gidişime ona da deniz götüreceğim .) Çok teşekkürler tatlım darısı sizlere öperim.

ÖRGÜÇANTAM sağol ablam darısı size mucx.

KOVA KADINIYIM BEN canım benim gani gani olsun denizden bı öperim seni .)

want more fashion sorma balım ya aynen hala rıhum orada kaldı desem .( Sağol fıstık.

hande ne yapıyor? ahah deli kız senin bakış açını yirim harbiden öyle .) Senin de canın her dem sağlıkla! Mucx

Bolat teşekkürler, kıskanmayın yahu darısı gani gani sizlere nasip olsun!

YETENEK-SİZİN   3 Ekim 2011 20:23  

fotoların kalitesine hayran oluyorum bide yeşille, maviyle birleşince tadından yenmez olmuş.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   5 Ekim 2011 12:19  

YETENEK-SİZİN merci kuzum ambians düzgün doğal işte mucx kocaman

efegeozden   7 Ekim 2011 19:21  

Bir dahaki sefere benide alıyoruz. Kıskandım yav.

Taurus Skywalker   11 Ekim 2011 00:23  

Efe'yle birlikte beni de alıyoruz lütfen. =) Fenerbahçe Marina'da sırf teknelere bakmak için az dolaşmamışımdır. Benim ruhumda var mavi yolculuk aşkı. Gezmek aşkı... =)))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ   31 Ekim 2011 19:23  

efegeozden tamam annem dert etme seni miço yapicim söz .)

Taurus Skywalker almam mı yavrum seve seve valla imkan olsa pupa yelken bassak karpuz neyin kırıp yesek gezsek eğlensek maaile mucx .)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015