23 Ocak 2012 Pazartesi


Gazebo Kombinim




Yaz aylarında, gitmekten en çok keyif aldığım mekanlardan biri; .:: Gazebo ::.'dur. Denize sıfır, mutfağı leziz, çalışanları ilgili... Kız gibi İstanbul manzarasına doya doya bakar, güneşi alasıyla batırırsınız .) Ormantik bir yemek, teklif, atraksiyona geçeceklere itinayla duyurulur.

2011 Mayıs ayından kalma karelerle mekanın iç kısımları ve bendeniz... Gazebo'nun kelime anlamı ise; üstü kapalı gölge vermesi amaçlı kullanılan, ahşap ve metal konstrüksiyon olabilen gölge sağlayan yapısal eleman.

Daha fazlası için yukarıda linki vermiştim, isterseniz siteyi didiklersiniz. Foto Galeri'de next yaparak ilerleme şansınız da var.








* ஐ * : ) Stil Direktörü Kombin ( : * ஐ *

  1. Ayakkabı İstanbul Nine West
  2. Saat İstanbul Cartier
  3. Kot İtalya Ferre
  4. Bluz İstanbul Miss Selfridge
    Bluzü; 2010'da Dedeman Eğlencesi & Kombinim başlıklı yazımda da kullanmıştım. O zamanlar elimde sigara bir hayli garip geldi! Mayıs 2011'de bırakmış sizlere de bu yazımda anlatmıştım. Hala bu konuda bana yazanlar oluyor, gördüğünüz gibi yeni dönemlere dair kombinlerimde yakın çekim yüzüm ay gibi. Ben demiyorum babam diyor .) Haa ara ara içiyorum ama özel günlerde davet vs alkol alırsam. Darısı bağımlılara...

58 Yorum Oku / Yorum Yaz :

SED   23 Ocak 2012 15:12  

bırak kuzummm bırak o mereti gerçekten çoook fark var yüzünde.. daha bi güzelleşmişsin yanisi!
ışıklandırma çook güzelmiş ya çok beğendim. gazebo, kamelya gibi diyebiliriz sanırım..
ya şuan şarkı dinliyorum ben hiç kareoke yapmadım yapamyı çok istiyorum urfada öyle bir mekan yok ama en büyük hayallerimden bir gün yapıcam sesimi seviyorum! ;) konu dışı oldu gene :D kombin sıradan gibi gözükse de bir kot bir bluzla bile şık olabiliyorsun şekerim saçlar yine yakıyor ama şimdiki halini çok beğendim benimde istediğim buna benzer tonlar.. ablacım ya birde sen kumanda panelimden sürekli siliniyorsun urlden ekle yapıyorum sonra yeniden izlemeye alıyorum ama birkaç gün sonra yine siliniyor siten..ç bende manuel olarak giriyorum. sence neden böyle oluyor?

Hertelden   23 Ocak 2012 15:18  

Mekan süper bir yere benziyor, ama burası Sezen büyümeden bize fazla :))

 Stil Direktörü    23 Ocak 2012 15:18  


SED aynen dedim ya canım Mayıs 2011'de bırakmıştım şükür bitti! Sağol şeker.
Kamelyası da var yani deriz kesinlikle güzel bir mekan.
Hahah olsun daha güzel konuşur gibi işte çoklu iletişim web 100000 bin sıfırlar çıkacak yakında neden var oldu bu olay sanıyorsun iletişim candır!
Yavrum ben hayatta sevmem Ömi abin malum Kore'lilerle çalıştığı için karaoke olayından bize böğk geldi .)
Ama sesi güzel olanları dinlemek güzel o ayrı!
Giy çık hesabı minnoş merci, aynen saçlarımın şimdiki hali en çok içime sinen ton oldu.
Yavrucan zaten amatör bloggerlar kumadan panelinden bakar yapma etme
Sadece http://www.google.com/reader/view/ dan bakacaksın izlediğin bloglara ok mucx

 Stil Direktörü    23 Ocak 2012 15:19  


Hertelden öyle valla zaten deniz olan her mekan güzel be kızım. O zaman ya sabır diyorum .)

Nurjan'LA moda   23 Ocak 2012 15:24  

Canım benim bu sefer resimleri senden daha çok beğendim kıskanma:)şaka şaka sen her zamanki gibisin güzel ve son derece fit:)Ama mekan çok güzelmiş cidden tam benlik gitmem gerek:)

darkolivee   23 Ocak 2012 15:25  

ne kadar güzel bir mekan, ahh insan yaşlanırmı burda, hele o güneşin batarkenki yüzüne vurduğu kızıllık gibi bir huzur var mı ??

çok ttalısın, öptüm...

oytunla hayat   23 Ocak 2012 15:26  

mekan güzel, eda güzel daha ne olsun ;) öptüm canım

SMİLENA   23 Ocak 2012 15:28  

avizelere bayıldım.şekerim sana sarı saç ta çok yakışıyor demeden geçemiycam.bayılıyorum resimlerine:))))

 Stil Direktörü    23 Ocak 2012 15:33  


Nurjan'LA moda hehe yok yavrum valla güzel kesin git, sağol şeker.

darkolivee ne güzel bir ifade bu aynen! Sen de çok zarifsin tşkler canım.

oytunla hayat hay allah iyidi bu .) Merci beaucup babe!

SMİLENA kesinlikle haha sağolasın ama saç demişken bir altta yazdığım yazıyı okusana .) tam üzerine bu kadar olur!

Fundanın Günlüğü   23 Ocak 2012 15:47  

Mekana ve ışıklandırmasına bayıldım.Bu arada ben de sana koyu renk saçı,kahve tonlarını çok yakıştırıyorum.Çıtırlığın ortaya çıkıyor.Öpüldün :)

 Stil Direktörü    23 Ocak 2012 15:48  


Fundanın Günlüğü değil mi ya mekan mekan valla bıraksalar hep gitsek. Merci şekercim.

lulu's life   23 Ocak 2012 15:50  

gazebo hic gidilecekler listeme girmemisti.. Ki ismi cokta hosuma gider :) Ama sen de tavsiye ediyorsan bi guzellik yaparim seve seve.. bende sana Pipa diyorummmm.. manzara degil ama ortam + yemekler sahane !! Iyi bir alternatid Italyan sevenler icin.. Pipa postu yapacagim cok yakinda.. ;)

irem   23 Ocak 2012 16:09  

manzara şahaneymiş, aydınlatmalarına da bayıldım ya gitmek lazım buraya =)

Tazekahve   23 Ocak 2012 16:20  

Yine çıtırr yine çok tatlı kankacımm .) öpüldün bebekk ! :)

 Stil Direktörü    23 Ocak 2012 16:21  


lulu's life aa bilmem mi aynen kuzum yap yap bak ben unutursam kaçırırsam dürt beni. Evet not al kesin git derim.

irem aynen .)

Tazekahve eyvallah yavru benden de mucx!

adreferda   23 Ocak 2012 16:22  

her zaman bukadar güzel olmayı nasıl başarıyosun masallah:)

SERAP TAN   23 Ocak 2012 16:36  

ahh Gazebo harika ama benim Edim!Canım ciğerim asıl sen harikasın şu ayakta stilettolarınla ayna karşısındaki poz!Tek kelime benim topragım ya!opuyorummmmmmmm

 Stil Direktörü    23 Ocak 2012 16:42  


adreferda yok be tatlım sizler beni seviyorsunuz ondan. Tşkler canım...

SERAP TAN şeker ya merci kuzucan öperim kocaman kocaman.

gunduz68   23 Ocak 2012 17:06  

saçlarının şimdiki hali daha iyi olmuş eskilere bakınca daha iyi anladım:)))mekan güzel de mekana yakışmak önemli yakışıyorsun vesselam...öperim çokça....

 Stil Direktörü    23 Ocak 2012 17:21  

gunduz68 yani değil mi ya? Sürekli makyaj vs hoş ben çok makyaj yapmam ama yine de istiyor sarı saç bela. Evet havalı falan ama zor canım. Çok merci efem ne kadannn naziksiniz .) mucx

AsOrTiK   23 Ocak 2012 17:41  

ohh bi deniz havası aldım, seni de gördüm içim açıldı:))

yeliz k.   23 Ocak 2012 17:48  

canım valla su gelmiş yüzüne..bende bırakıcam inşallah..senden gelen maille mutlu oldum,haftaya başlıyorum hadi hayırlısı..öptüm çok...

zeynep   23 Ocak 2012 19:16  

Ay mekan süpermiş te şekerim seni öyle yaz modunda görünce mekanı falan gözüm görmedi ki:)
Bu arada şuan ki saç rengin bakır sanırım tonları birde siyah sana daha çok yakışıyor söylim:) birkaç postta inceledim buna kanaat getirdim..
Sigaraya değinmiyorum bile canım bebek tenine zarar vermeyecek kadar akıllı hatunsun vesselam:)
mucuxx

Modafobik   23 Ocak 2012 19:35  

Özlemişim buraları valla :)

Un peu de tenue !   23 Ocak 2012 19:44  

Edacim manzara harika ! çok güzel bir yer hakikaten :)

Sari$in olmak sana yaki$iyor ;)

Öpüldün

aycel kaya   23 Ocak 2012 21:08  

mekan hakikaten çok orjinal bir yermiş.aydınlatma aksesuarlarını sevdim.İstanbul zaten bambaşka bir yer.hele ki sana laf yok.sen her halinle güzel ve özelsin.

Bolat   23 Ocak 2012 22:01  

Çok güzel mekanmış aydınlatma da güzel, siz de öyle :)

Wear A Smile!   23 Ocak 2012 22:19  

mekan restaurant gibi diil ki ev gibi ne kadar hoş.. :)

sarı saçların çok değişik geldi bana, ilk bakışta tanıyamadım bile.. :// bu saçla da çok hoşsun ama tercihim şu anki hali :)
sevgiler..

pembe fiyonk   23 Ocak 2012 22:28  

bebeğimm çok sanşlısınız yaa !!!
istanbulu bu farklı mekanlarına bayılıyorumm..... ne güzel çok secenekleriniz var... hmhm bu arda resim de senle güzel olmuşş:))
öpüyorumm çokkkk

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz   23 Ocak 2012 23:19  

dayanamıcam sölicem yine sarı halini istiyorumm..

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE   23 Ocak 2012 23:19  

off nsl guzl bir yer bu boyle..
uyazı beklemesekmi dedim..

tatlım yorumunda pop- up ya demişsin ya benin dune kadar oyleydi, ama ozaman herkese cvp vermem zor oluyordu boyle herkesin kendi yorumun altına cvp verebilicem diye yaptım. bir de benim kelime doğrulamam yok ki, sen diyince yanlışlıkla acıldımı diye baktım normaldi. ben e senin gibi herkesi uyarıyorum hatta bu konuda..ama senden kelime doğrulama mı ıstedi. neoldu anlamadım:(

SILVIA   24 Ocak 2012 00:02  

love your style sweety!!!
perfect blog!
xoxo

♥ PINK PRINCESS ♥   24 Ocak 2012 00:10  

Edo insanın ömrü uzar burda

z'Sunman   24 Ocak 2012 01:01  

Deniz kenarında dış dizaynı beyaz olan mekanlara hep hayranımdır. detayda kalem işleri ve oymaların kullanılması ayrı bir hava katıyor...Bloğunu zevkle takip ediyorum...SEVGİLERİMLE..:)

Tosbaa   24 Ocak 2012 01:31  

Az daha zayiflarsan bebek reyonundan giyincen,cocuguda gectik..cok pis kiskanirim yani:)) benim gobegim var oyuzden ama ole pis gobek diil guzel ayva gibi okadarcik,yazilarini eglenerek tebesumle okuyorum ilk yorumum bu, hayirli ugurlu olsun vatana millete:)

ÖRGÜÇANTAM   24 Ocak 2012 01:38  

mükemmel bir yermiş en çok ışıklandırmada kullanılan cam objelere bayıldım çok şıklar.
fıstık her daim fıstık ve öpüldü kocamanından:))

 Stil Direktörü    24 Ocak 2012 01:52  


AsOrTiK eyvallah yavrum .)

yeliz k. ne demek kuzum evet ya kesin bırak bak darısı başına mucx.

zeynep evet canım çoğunluk bakır ve siyah diyor merci kuzum umarım yeniden o yola girmem öperim ve evine hoş geldin .) anlarsın sen

Modafobik merci Tuna'cım.

Un peu de tenue ! merci kuzucan ama ahha delirtmeyin nen adamı sarışın olmaktan BIKTIMMM Bir önce yazdığım yazımı okursan inan hak verirsin bana .)

 Stil Direktörü    24 Ocak 2012 01:52  


aycel kaya aynen bak aklında olsun gidersiniz canım, çok merci şeker insan .)

Bolat siz de çok zarifsiniz .)

Wear A Smile! aynen ev resmen kamelyası da çok rahat tatlım. Değil mi ya bencede en iyisi bakır tonları zevklerimiz aynı .) tşkler şeker.

pembe fiyonk valla o konuda aynen diyorum İstanbul gibisi yok! Ya evet sanırsın ki dergi için poz verdim ahah .) Sağol şeker mucx

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE bu havada tadı çıkmaz ama, diğer konuda izah ettim sana mailden.

 Stil Direktörü    24 Ocak 2012 01:56  


SILVIA thank u so much babe .) hughs

♥ PINK PRINCESS ♥ aynen...

z'Sunman kesinlikle! Teşekkür ederim benden de sevgiler.

Tosbaa yaniiii... Bunca zaman oku sen gel bir yorum yazma .) Ha şöyle! Ben kime yazıyorum anlamıyorum zaten blogcu olmayanlar pek anlamaz yorum yazmaktan ama kaynaşmak gibisi var mı? Bak seni bu şık hareketinden dolayı halay başı ilan ettim. Bu sayede ayva göbeğin erir hem .) eheheh Ya zayıf değilim delirtmeyin adamı .( babam da takmış zaten zayıfsın diyor.... Mantıyla ekmek yiyorum yavrum daha ne yapayım .)

ÖRGÜÇANTAM ablacım inşallah seni ben götürürüm .) Tşkler sultan mucx.

NoNo   24 Ocak 2012 02:15  

Ben bayıldım sana burda.. Yani ortam güzel de senin yanında sönük kalıyor. Bence... Fizik de mükemmel. Çok zayıf da değilsin... Tam kıvamında. :)
Öpüyorumm

 Stil Direktörü    24 Ocak 2012 02:17  


NoNo eyvallah ya inan bana güzellik takıntım yok ne manyak fotoları koydum bloga bilenler bilir de sürekli zayıfsın denmesine hasta oleyrum .) Gayet iyi kilom tam kıvamında ne az ne fazla. Öpüyorum hacı ben sunuma devam kusucam yaww .)

Nani'nin Günlüğü   24 Ocak 2012 08:56  

Edam fotoraflara bakarken bişey fark ettim sarı seni daha çekici yapıyor bu son saç renginde masum :)ıkıde yakışıyor hangisini kullanırsan kullan fark yok:)mekan bomba gerçekten:)manzara gitmeye değer:)

♥pemb€sinti♥   24 Ocak 2012 11:16  

Mekanı çok begendim.. Bir sandalye bir koltuk tarzı çok hoşuma gitti, aydınlık pırıl pırıl bir ortam yada orada sen varsın diye gözlerim öyle gördü. Tabiri caizse Taş gibisin, Şarap gibisin :))

Alt Bilgi   24 Ocak 2012 11:33  

aa inanmıyorum saçını mı boyattın edi! :) (yazıyı okumayan, kafasını kullanıp bu havada askılı giyilmeyeceğini düşünemyen insan modeli, ama yorum atar!:))

puahahah pek bi neşeliyim bu sabah :p

harikaa bir yermiş, küçük kardeşle annemi yemeğe çıkarmayı düşünüyorduk sanırım burası olacak! annem de tam bir istanbul aşığı ve buraya kesin bayılır! SAol kuzucuumm! :*

reyhane   24 Ocak 2012 13:11  

Mekana ayrı bir hava katmışsın şekerim..

Trendsum   24 Ocak 2012 14:51  

Mekan süpermiş teşekkürler paylaşım için :) http://www.trendsum.blogspot.com/

=/= YAVRUTO =/=   24 Ocak 2012 15:30  

Aynadaki yansımanı sevsinler. Mekan çok şık.Manzarası,dekorasyonu hüpppeerrr. Mumluklarda ayrı güzelmiş. Valla gözüm kaldı.
Saçlarım şimdi dahamı güzel ne.galiba koyu halini seviyorum ve sanada çookkk yakıştıryorum.

Peri Tozu Fotoğraf   24 Ocak 2012 15:52  

Mekanın ışığı, yanında gölgen gibi kalmış Stil Direktörüm… Işığın hep parlak olsun :)

Yeşim   24 Ocak 2012 16:29  

Mekan seninle daha da bir güzel olmuş. O eşsiz Boğaz manzarasına da bayıldım :) öperim güzel yüzlüm :*

Sıyrıklar***:)   24 Ocak 2012 16:44  

sana zaten bayılıyodum ama mekan beni benden aldı:)

p.s.bende sigarayı bırakıcam ama kociş deskte olsa,,oda bıraksa mis olcak ;)

 Stil Direktörü    24 Ocak 2012 17:01  


Nani'nin Günlüğü sağol bebem ama frapan olmasın artık malum her ne kadar İstanbul'da yaşasak bile sarı saç olunca insan daha bir rahatsız olii. Hoş yıllar geçsin belki 5 sene önce yaptığım gibi bu defa aralara yeşil, mavi, pembe attırmak yerine yaşlanınca masmavi yaparım ahaha .O He ya eksin aklında olsun git yavrus.

♥pemb€sinti♥ sen gelirsen ablan seni de götürür bebeğim. Taş mı kaya mı ahaah .) iç beni bebem öperim minik kızımı.

Alt Bilgi puhahahhahahahahhahhaahahhahaha ah be canım ah .) İnan o derece şaşıyorum ki artık ne desem bilemiyorum. Sanırım en güzeli 3 satırda bir enter yapmak yerine her kelimeyi tek satır halinde yazmak bakarsın bu defa okurlar .) Şükür sevdiklerim okuyarak yorum yazma huyuna sahip .) Sen geldin ya bu sabah benim de keyfim yerinde. Bakarsın gideriz kuzum yaza kalmadan malum İstanbul kazan biz çanak .)) Mucxx

reyhane eyvallah şekerim

Trendsum ne demek .)

Peri Tozu Fotoğraf iltifat etmişsin... Ah benim güzel kalbim, amiin hepimizin...

Sıyrıklar***:) aman efenim hoş gelmişsiniz. Ne mutlu bana cidden ya seviyorum insanları... Seveni her daim severiz, sevmeyeni de severiz hani olurda bir gün sevmeyende beni sever diye .) Bırak kuzum el ele verin bırakın inan bana performansınız artar ahahah .) Yanlış anlaşılmasın ayolcum her konuda artar .)

Modamla-Burcu   24 Ocak 2012 18:55  

Her şey iyi hoş zaten ama sen ne güzel fizikli kadınmışsın böyle yahu... Vallahi şöyle bir alıcı gözüyle baktımda harikasın. tü tü MAŞALLAH. Banane banane ben de senin kilonda olmak istiyorummm. :)

hayranlığımı kabul ediniz efenim :)

http://www.modamla.com/

 Stil Direktörü    24 Ocak 2012 18:59  


Modamla-Burcu esta piti şekerim az kullanıldım diyelim ahah .) Çok merci şeker. Senin de fiziğin taş bence diyorum ya sana da manken gibisin şekerim.

FerahFeza   24 Ocak 2012 21:13  

Mekan supermis,cok begendim...
Sana kesinlikle siyah sac yakisiyor Eda'cim ;)
Her halinle supersin sen <3

Sigarayi iyi ki biraktin da o yaziyi yazdin <3 Bende o konuda bol bol rahatsiz ettim seni :p Ama sagol ki e$ime de ilham oldu yazi,o da birakti...

Operim tatlim ^*^

fashiONözge   25 Ocak 2012 00:26  

kıjj bu nasıl güzel bir mekan yaffuuu,böyle arkadaşlarla toplaan ye iç,ev gibi samimii:)

yalnız boşuna HATUNUN DİBİSİN demiyorum kıj, sana her saç renk yakışıyor yaffuuu, güzellikkkk :)

 Stil Direktörü    25 Ocak 2012 07:33  


FerahFeza haha gülücük mesajını aldım anlarsın sen.
Ne demek hep beraber el birliğiyle kurtulduk ailecek öperim tatlım.

fashiONözge dedi aynen kuzum ev gibi zaten son yıllarda hep bu tarz samimi ortamlar moda oldu ve ne de iyi oldu! Hatunun dibi yesin seni! Sanki sen farklısın .) Öperim baaayan.

habinos   26 Ocak 2012 22:57  

İstanbul, gibi bir yer.çok güzel demek istedim :)
tavan ve lambalar çok hoş :)
pabuçların çok güzel :)


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015