13 Mart 2012 Salı


instagram | Hayattan Kareler 9




instagram | Hayattan Kareler
'e dair paylaşımlar görselleri düzenleme açısından az vakit aldığından bunlardan devam edelim.

Huzurlu, sağlıklı ve akıcı trafiğe denk geleceğiniz bir hafta dilerim.

Ağustos 2011 / Amsterdam

Şu an adını anımsayamıyorum ama notlarım arasında yazdığım zaman göreceksiniz; muhteşem bir yer. Bebek keçileri biberonla beslemiştim.


Aralık 2011
Asker kardeşimin "Canım benim içtima alanı" adını verdiği çizimi.
Hep kardeşim kal, mutlu yıllara ablacım...
Kavuşmamıza kaldı; 63 koca gün .(


Kasım 2011 /Amsterdam
Capitalism! Money kills culture!
Kapitalizm! Para kültürü öldürür!


Şubat 2012
Evde kahvaltı keyfi.
Sütlü çayım olmazsa olmaz!

Çocukken çayın kokusunu sevmiyorum diye babam süt damlatmış; o gün bugündür İngiliz Eda tribindeyim ahah .O


Ağustos 2011 / Amsterdam
Cow Parade @ Amsterdam de Bijenkorf.


Şubat 2012 / Bağdat Caddesi Muji
New jeneration game cards.
Yeni nesil oyun kartları.


Ocak 2012 / Kadıköy Çarşısı

Sen gülmek istedikten sonra hayat karşına tebessüm etmeni çıkaracak şeyleri zaten sunuyor! Yeter ki görmeyi bilelim...


Şubat 2012 / Batı Ataşehir Ulusoy
Duydum ki; kar fotosu paylaşmayan sınıfta kalıyormuş.
Güzel, çirkin ...o... görsek paylaşmak modaymış .P


Şubat 2012
Fintıç olcek dediler aldık .)


Şubat 2012 / Özdemir Residence
Elinden alacağım diye aklı çıkıyor.
Oceli'min kızı uzun suratlı güzel Miya.


Şubat 2012
Cepa AVM / Ankara


Şubat 2012
Timerı kurdum martı sesi eşliğinde bana iyi uykular.



Ocak 2012
it is forbidden to forbid!



Ocak 2012
ibanez zamanı!

Ocak 2012
Yine 1 Cumartesi gecesi klasiğimiz.
Pink Floyd candır, beyaz plak güzelmiş.


Ağustos 2011
Barcelona-El Prat(BCN) #thinktwice IFAW.org
Barcelona-El Prat Havaalanı, almadan önce iki kere düşünün!
Ziyaret edilmesi unutulmaması ricasıyla .(


Şubat 2012
Palladium / CookShop - Magnolia
CookShop'un dört çeşitli kremalı, bisküvili pudingi Magnolia.
Denemediyseniz tavsiye ederim dillere destan bir tatlı.


Ocak 2012
Palladium / CookShop - Nane yapraklı limonata.
Sunum herşeydir!

Yıllar önce y.dışından taşıyıp getirdiğim Quattro Kavanoz'larla limonata sunumuna hayran bırakan CookShop.



Şubat 2012
Bobiler'den hediye gelen kitabın kapağı.


2010 yazı; Amsterdam
Bugga pleksi melek kanatları broşum.


2011 yazı; Cafe Cadde / Bağdat Caddesi
Çivi çiviyi söker blusha devam!


2011 yazı; Crystal Family Resort Belek / Antalya günlerinden 1 kare


instagram | Hayattan Kareler
'e dair tüm paylaşımlarım için tık tık!


33 Yorum Oku / Yorum Yaz :

REÇELİM   13 Mart 2012 10:43  

edoşum ne güzel kareler bunlar tatlılara, cola lara, sanaaaaaaaa, melek kanatlarına, keçiye, hepsine bayıldım her zaman derim yine diyeceğim insanın böyle gezerek anılar biriktirmesi kadar güzel bir şey yok bende çok severim o yüzden harikasınnnn :)))
bu arada kardeşçazın az kalmış hayırlısı ile hemen geçsin zaman hemde hemencik..
sevgiler...

 Stil Direktörü    13 Mart 2012 10:52  


REÇELİM  tşkler şeker kesinlikle. Hatta instagram fotolarını aktardım bir prog aldım süper oldu. Dünya genelinde ne istersem anında buluyorum. App Store sağolsun .) Ah evet ya ya sabır modundayız ama dediğim gibi boğazım düğümleniyor artık hasretinden. Benden de sevgiler canım.

oytunla hayat   13 Mart 2012 11:01  

melek kanadını yerim ben senin :)) içim açıldı fotolara baktıkça ama en güzeli bebiş keçileri beslediğin foto... çok şeker gözüküyorsun :))

White Perla   13 Mart 2012 11:03  

Ingiliz Eda:) Cok hos resimler cola siselerini cok begeniyorum.

www.whiteperla.blogspot.com

=/= YAVRUTO =/=   13 Mart 2012 11:07  

ben bu Hayattan Kareleri çok ama çok sevdimmmmm...Ayy o ördekler bezemi benim mi canım çekti yoksa :))) hımmm olsada yese ... Saba Tümerle ilgili olan tespitine katılıyorum..Dizilerdeki kahkaha efekti gibi karı resmen. o kahkaha atınca ulan benmi angutum yoksa gene mi kaçırdım espiriyi moduna düşüyordum çok şükür bu paylaşımınla bu ruh halindende kurtuldum.

SED   13 Mart 2012 11:15  

anacımmm yorum formu değişmiş!!
Bebeim az kaldı bak sayılı gün çabuk geçer.. :)

Ayrıca dediğin gibi gülmesini biklem gerek.. Ama gülmek demişken twitterda da görmüştüm bu paylaşımını, birkaç tane daha var.. Saba Tümer gerçekten işin cılkını çıkardı! Keçiler çok tatlı.. Melek kanadına bayıldım!! Her fotoğraf ayrı bir tatdı..
öperim kuzum :)

 Stil Direktörü    13 Mart 2012 12:09  


oytunla hayat tşkler canım aynen o yüzden 1. sıraya onu ekledim sevgiler.

White Perla .) tşkler yalnız blog linkini eklemene gerek yok yorum panelimde ve blogun en tepesine yadıklarımın okunması ricasıyla...

=/= YAVRUTO =/= öyle valla hayatın anımsatıyor zaten ben yazmaya başladıktan sonra bir çok blog instagram fotolarını bloga aktarmaya başladı .) Evet beze ama kuğu mu ördek mi arada bir şey sanırım .) Hay Allah bakma aslında Saba Tümer çok akıllı bir kadın yaptığı işler güzel ama gerçekten kahkaha olayı sinir bozucu ve dozunda değil!

SED test yaptığım bir an sana denk gelmiş canım şimdilik aynı. Ah ablacım nerede ya bana zor geliyor bitmek bilmiyor .( Sağol canım haliyle instagram twitter'a da düşüyor ondan .) Demek her yerden takipteyiz merci canım. Benden de öperim.

Yeşim   13 Mart 2012 12:09  

Bayılıyorum bu post serine senin. Her biri ayrı güzel karelerin. Hayat ne kadar hızlı akıyor dedirtti bana. Keder içinde neşe, neşe içinde keder...

 Stil Direktörü    13 Mart 2012 12:12  


Yeşim canım dostum öyle valla instagram'ı da boşladı oranın da cılkı çıktı malum bizim Türk kullanıcılar sağolsun her yeri başka amaçlara alet etmeseydi güzel olacaktı ama biz paylaşımları güzel olanları takibe devam edeceğiz. Keder mi o da ne? .) Biber sürerim ağzına ona göre mucxx

Hikaye Fotoğrafçısı Sibel Gürüney   13 Mart 2012 12:29  

Kuzum nasıl bi arşiv var sen de böyle :)bi de zamanında bulup çıkarıyorsun...Helal valla kuzum Evde 3 terabytelık arşiv var ama ne nerde bulamıyorum :)
bu arada yeni blogumun linkini ekleyecekken vazgeçtim..:)) mmmcuks

 Stil Direktörü    13 Mart 2012 12:31  


Hikaye Fotoğrafçısı Sibel Gürüney yavrum inan aynen tbyte tbyte işimiz gereği .) Ekleme evet canım iyi yapmışsın ben zaten ziyaret ediyorum inan bıktırdı insanlar zaten yazana yazıyorum böyle yapınca insanlar bana itici geliyor .) Prensiplerime saygı duyduğun için tşkler. En kısa zamanda hayırlı olsuna geliyorum sevgiler.

Kokosss ;))) kelebek   13 Mart 2012 12:53  

CANIM :))) kecılerı bıberonla beslemk ne kadar keyıflıdır emınım...doga harıkası yerrrmıs kesınlıkle...

saba tumerı keısnlıkle ıyyyyyy buluyorum :))) lazların bebe kapısına koptum :)) bırde kesınlıkle palladıuma gıdıp deneyecegımmm oyle canım cektıkı anlatamam :))) kocaman sevgıler canım benım

bahar006   13 Mart 2012 13:18  

Hangisine yorum yazıcamı şaşırdım. O keçileri yerim ben, çok şekerler, Miyanın terliğe sarılışı aynı benim köpeğim Zeytin, sahiplenme duygusu göklerde:)
O çizme acaip etkiledi beni, çok karşıyım çok!!Saba Tümer'den tiksiniyorum, sesi tüylerime halay çektiriyor resmen:)
Son olarak martı sesleriyle uyanmak harika, sevgiler:)

reyhane   13 Mart 2012 14:48  

Hele gurban bu instagramla ilgili bir yarışma vardı katılsan ya ona.Hay bana ben o melek kanadı yazını okumuştum daha önce de onun broş olduğunu anlamamışım.O timerını kurduğun şey ne anam?O pudingin tarifini çal da biz de yapak gıı:)

 Stil Direktörü    13 Mart 2012 14:55  


Kokosss ;))) kelebek öyleydi bir sürü foto var vakit bulursam eklerim canım. .) yani kadın abartmasa bakma severim kendisini, haha aynen ya lazlar komik neşeli insanlar .) Dene canım bayılırsın tadına ayrıca sesini duymak iyiydi sevgiler tatlım.

bahar006 ya çok tatlısın halay olayına da ayrı koptum .) Sevgiler canım.

reyhane yok bacım yarışma falan zaten vakit yetmiyor kuzum oraya bile bakamaz oldum ama yerim seni gözüm. Martı kuş orman sesi çalıyor huzurlu uykuya dalmana sebep ve inan işe yarıyor canım. Kuzum sanırım bildiğin pudinge krema katıyorlar az aroma üzerine bisküvü rendesi öperim.

Pontinin Takıları   13 Mart 2012 15:13  

O miya benim olsun, ben ona her gün terlik alırım :))

Angara birds :D

Saba Tümerin tek gülüşünü değil komple kendisini samimi bulmuyorum diğer bütün tv kuklaları gibi.

Bir de kırmızı-siyah oje stiline bayıldım. :)

YETENEK-SİZİN   13 Mart 2012 15:20  

Kuzum Reyhan abla gibi bende timerı merak ettim.. bacak arasından çektiğin balon fotosuna ayrıca bayıldım:)Özdemir Recidensta ne zaman buluşuyoruz:P

♥pemb€sinti♥   13 Mart 2012 15:42  

Bendede şafak 73 abla.. Az kaldı çok şükür..
Bende çaya süt damlatmayı, uzaktan bir akrabanımızın yabancı gelininde görmüştüm ilk :) hey gibi günler hey..
Ogün Oceligilde hep beraber olsaydık da pijama partisi yapsaydık ne ka güzel olurdu :)

elite barcelona   13 Mart 2012 16:27  

Cok yasa !! O kadar guldurdun ki beni !!

Cidden Turkiyedeki mankenleri boya kupune cevirmekten biraksalar, bizim kizlardan guzeli mi olur ? Sarisin Barbie'lerin sonu olur !

ilk fotograf harika ve kardesinin cizimi de super ! Allah kavustursun ! 63 gun ne ki :)

http://www.elitebarcelonablog.es/

selinacar   13 Mart 2012 17:12  

Karelerin her birine ayrı ayrı bayıldım ama o iskambil destesine aşık oldum, koleksiyonuma bu fotoğraf sayesinde harika bir katkı yapacağım, çok makbule geçti :)

Tazekahve   13 Mart 2012 18:06  

senin bu instagram şeysi postlarına bayılıyorum.bunu bilir bunu sölerim ;) o uykuya dalarken kurduğun tımer şeysi ne yalnız onu da açıkla pilizz :)) öpüldün ;))

mor menekşe   13 Mart 2012 23:45  

stil drektörü olup stil yönlendiricisi olmak ne hissettiriyoruyor bunca yaştayım(epey bi) sütlü çayı merak ettim gittim içtiğim çaya süt damlattım stilim drektörüm bu arada o kazlar beze mi ufff olsa şimdi kapı olayı çok hasbisinir (bu arada bende lazım ama) birde fotograflara açken bakmıcam algıda seçicilik bende tatlıda seçicilik oldu yahu

lulu's life   14 Mart 2012 09:43  

yok tum resimler cok hos detaylar ama ben asil Baba'ya bayildim.. Sahane biri eminim :)) op benim icin ;)

Gaye Tukar   15 Mart 2012 22:13  

Yine dolu dolu bir post bakilasi agzi sulanasi:) bu arada header daki foto supermis sirf bunu soylemek icin geldim buralara acep diyorum ki ana sayfaya bi chat olayi kursan da anlik iletileri ordan gondersek cok sey diyesim gelio:))))

özge bayrak   16 Mart 2012 12:22  

Eda' cim selam!
Oncelikle fotolarin hepsiiiciine ayri ayri bayildim, hosine yorum yazilabilir aslinda ama yorum uzaaar gider... İphone lami cekipsun fotolari yoksa, makinayla cekip mi duzenliyorsun instagramda?
O minnos yavrulari beslerkenki kare supermis. Vintage kolalari sevdim, hello kitty bardagini ekrandan kapasim geldi :) kardesinin cizimini cokbasarili buldum,allah kavustursun sagsalim... Gitar cok cilgin gozukuyor burdan :)
Guzel hayat kareleri, dolu dolu bipodt.
Sevgiler edaciiimmm.

özge bayrak   16 Mart 2012 12:23  

Buarada su cookshopuve magnolia sini merak ediorum cok

özge bayrak   16 Mart 2012 23:10  

Eda'cim ben bu postuna yorum yapmistim, biseyler mi oldu anlamadim, tekrar bi gozatayim diye geldim, cevabina bakiim die, benim yorum yok böööhüüü. Tekrar yaziim ozaman ben.

Oncelikle minnak kecileri beslerken ki haline bayildim. Aslinda oyle cok malzeme var ki bu postta, yazilsa bi dolu yorum yapilabilir.... Kisa kisa bi geciim hemen,kardesinin cizimini cok basarili buldum, allah kavustursun. Vintage kolalar supercik gorunuyor, isterim de isterim. Hello kitty fincanini dalip ekrandan bi kerede kapadim geliyor suan. Marti sesi esliginde uyumanin buyusunu merak ettim. Bu arada cookshop u da cok merak ediorum, magnoliasini yani, nezaman olur bilmem ama ilk firsatta tatmayi umut ediyorum... Yeni gitarinizla eglenceli gunler olsuuun.
Sevgiler.

 Stil Direktörü    17 Mart 2012 03:32  


Pontinin Takıları haha Yeşo vermez kızını kuzum. Ya Saba aslında akıllı kadın neden bu tarz şeylere ihtiyaç duydu anlamıyorum. İç Yapımlar her dakika gül demiyordur herhalde .) Eyvallah şeker!

YETENEK-SİZİN balım doğa sesleri veren bir alet bu timer, uykuya dalmadan önce sesi ve süreyi seçiyorsun mışıl mışıl uyuyorsun. Özdemir Residence'a yaz gelsin gideriz yavruz 2. evimiz .) Mucx

♥pemb€sinti♥ ah canım benim beraber sayıyoruz şafakları 10 gün aramız var baksana balım. Ya sorma sütlü çay cidden asortikliğinden öte; çay kokusunu sevmeyenler için 1/1. Valla ablam süper olurdu yaza yaparız ama bence yeter ki artık planlarımızı netleştirelim balım mucx.

selinacar tşk, ne demek o zaman bitmeden hemen al derim.

Tazekahve sağolasın canım, balım doğa sesleri veren bir alet bu timer, uykuya dalmadan önce sesi ve süreyi seçiyorsun mışıl mışıl uyuyorsun. Benden de öpücükler.

özge bayrak tatlım benim çok merci. Hepsi iPhone'la sadece bir sürü app indirdim onlardan keyfime göre editliyorum o kadar. Valla muhteşem bir yerdi canım içim huzur buldu. Yazdığım gibi vakit olursa Amsterdam'da o mekanı detaylı fotolarla da anlatacağım. Kap bitmeden tam koleksiyonluk canım. HK bardak hediye hatta yazmıştım kuzum Koliyle Gelen Hello Kitty'lerim diye bir yazım var, Londra'da yaşayan arkadaşımın hediyelerinden biri. Sağolasın canım; biliyorsun babam Güzel Sanatlar'da hoca, annem de mezun babam hocasıymış kocası olmuş .) Kardeşimde Marmara GS sonrasında da Mimar Sinan'da yüksek yaptı yani çizimini başarılı bulman doğal .) Sağol canım. Ah sorma gitar zaten bu işin pri markalardan biri ibanez başka bir tınıya sahip cidden Ömi ne zaman Pink Floyd çalsa mest oluyor herkes. Tekrar sağol canım benden de sevgiler. Ha evet muhakkak Cook Shop Magnolia dene pişman olmazsın es geçme o derece Edi haklı dersin .) Kuzum bu arada ben hala yorumları onaylayamadım şimdi bakıyorum yani hepsi gelmiş merak etme yeniden öperim zahmet vermişsin iyi hafta sonları .)

 Stil Direktörü    17 Mart 2012 03:32  


Sevgili Adsız; ben her şeyden haberdarım siz hiç merak etmeyin .) Ancak sizin haberdar olmadığınız şeyler var belli ki; sordunuz diye yazayım. Öncelikle onlar dışında, orada ve başka yerlerde güzel şeyler daha fazla. Ve yorumunuzu adsız değil de; kendi e-posta hesabınızla yazmış olsaydınız onaylardım bunun da altına çizmiş olayım. Demek istediğim iyi şeylere de bakınız .) 

Kısaca cevap verecek olursam; beni bilirsiniz netimdir, komik olduğum söylenir, kendimle de, olaylarla da alay ederim....... ancakkk; sizin de fotoğraflarınız porno sitelere kafanız kesilerek konmuş olsaydı, saatlerce her yorum yazana cevap vermek ve yorum yazanların bloglarını ziyaret etmek, gelen onlarca e-postaya tek tek cevap verme özeni gösteren benim gibi biri için arkasında ekibi var yazsalardı, evliliğim düğün fotoğraflarım alınıp başka bloglarda sahiplenilip kendi hayatları gibi yazanlardan biri siz olsaydınız, TV'lara çıkıp kendi yaptıklarımı hediye ettiğim insanlar kendi işleriymiş gibi sahiplenip bloglarında yazıp akbinde kibarca uyarmanıza aldırış etmeselerdi ne yapardınız?!  Kaldı ki; sevmek de; küfretmek de insana özgü bir davranış. Bir söz vardır bilir misiniz? "Bazı kadınların ağzına küfür, rujdan daha çok yakışıyor..." İşte emin olun ben küfrediyorsam boş yere etmem .) Haa siz tüm bunlara rağmen ayıplamaya devam edeceksiniz başınıza gelince ne yapacağınızı çok merak ediyorum .) Umarım yazdığınız yorumu ADSIZ olmasına rağmen; iyi niyet gösterdiğinize inanarak cevapladığım gibi, siz de size nezaketen yazdığım cevabın ne derece net olduğunu anlarsınız. Konu hakkında çok merak ettiğiniz şeyler varsa e-posta yollayın. 
Zaten o derece şeffaf bir insanım ki; e-postamda imzamın altında bile cep telefonum yazıyor. Ben daha ne diyeyim .)) 

Moda Meleği   23 Mart 2012 17:49  

ÇOKKK GÜZEL KARELERR :)
AYRICA BİZ SENİ BÖYLE SEVİYORUZ.BÖLELERİNE CWP BİLE WERMEYE DEĞMEZ :) MUCXX

 Stil Direktörü    27 Mart 2012 02:27  


Moda Meleği  tşkler canım desteğin için .) Öpüyorum çokca!

minikkus   5 Kasım 2012 15:09  

eveeet, yine bir yırtık don hikayesi, yine boşluktan içeri girmiş bir kuş:P
resmen belamı arıyomuşum zaten, orda magnoliayı gördüm, havamı aldım, şimdi ofiste masamda oturmuş gofret yiyorum:P offf edi offf, yaktın beni:) lanet olsun bu hayat, lanet olsun bu sevda:P
http://www.youtube.com/watch?v=uT6gSD3Vdh4

 Stil Direktörü    5 Kasım 2012 15:10  

minikguşum parçaya gel aq ahahh seviom la seni kızım sen çok yaşa nasıl güldüm ya, gel ısmarlarım ayıpsın yavrus .) mucx


Bu blogun tema tasarımı Stil Direktörü tarafından yapılmıştır.
Copyright © 2006 - 2015