Sevgililer Günü’nde Kendinizi CardFinans ile Şımartmaya Ne Dersiniz?

Sevgililik dediğin zor zanaat… Kadın-erkek ilişkilerini yürütmek başlı başına bir meziyetken, bunun üzerine bir de özel günlerde hediyesi, yaz yaklaşınca seyahati gelir. Sonra bir de bakmışsın evlilik ve çocuk derken çoğu zaman kocaman bir OFFF çektirir. Yani sevgililik dediğin, aslında hem maddi […]

Yeni yılda yeni keşifler için kendinize bir hediye verin!

Haberleri takip etmek için kullanılabilecek en iyi uygulama Hürriyet E-gazete olsa gerek. Hem basılı gazete okuma keyfini yaşarken, hem de güncel haberlere ulaşabilme imkanı sunuyor. Uygulamanın son güncellemeleri ile de; hava durumuna, burcuma, finans haberlerine ve sinema rehberine ulaşabiliyorum. Hürriyet E-Gazete’nin en güzel yanı da (sona sakladım) bir sonraki günün haberlerini 00:00’da alınıyor olması.
[…]

Sırrımı Paylaşıyorum !

Selam arkadaşlar sizlerle bir sırrımı paylaşacak olursam; malum hepimiz çocukluğumuzdan beri sıkça güneş sonrası cilt kızarıklıklarına maruz kalmışızdır. Benim de çocukluk günlerine dayanır Bepanthol Ailesi ile tanışmam ve o zamandan bu zamana bu tarz durumlarda da hiçbir ilaç kullanmadım.

Bepanthol Cilt Bakım Kremi’ni de ilaç değil, kozmetik bir […]

MasterCard E-Fest online alışveriş festivali başlıyor!

Bizim için alışveriş deyince akan sular durur. İşte biz alışveriş severler için de yılın en güzel zamanı geldi!

Yoğun tempo ve günlük koşuşturma içerisinde sıklıkla kendimi zamansızlıktan yakınırken buluyorum. Bu nedenle markaların sağladığı online alışveriş imkanı benim için hayat kurtarıyor. 

Türkiye’nin ilk […]

Sahi burada ☞ 1 blog vardı kombinim (ツ)

Yine imdadıma cep telefonu kareleri yetişti. Cidden o kadar çok yazı fotoğraf birikti ki instagram yüzünden blogu pek umursamamaya başladım evet fotoğraf çekmeyi seviyorum bu ara bir çok şeyi seviyorum .) Blog da malum ilk göz ağrısı onca yılın emeği ama bilgisayar başına geçmek içimi şişiriyor.

Mekanı cennet, toprağı bol olsun […]

Yazdan Kalma Şortlu Günlerden ve Benden Özel Dizelerle…

Millet gider Mersin’e ben giderim tersine misali yazdan kalma günlere dair bir kombin daha. Hoş saçlarımın rengini yine değiştirdim ama bu tonlarda bir kaç kombin daha var onları da yayınladıktan sonra veya bir ara zaman bulunca yeni halleri de eklerim.

Aslında burada kombinden ziyade altlara indiğiniz zaman doğa ananın aşk’ına şahit olacaksınız. […]

Perihan Abla Sokağı Kombinim ツ

Yani aslında çiçeem kombin demeye bin şahit lazım, giy çık haller makyaj bile yok. Yazı kaçırdık madem iphonela bari üj bej kare çekelim de adet yerini bulsun didik .P 

80’ler… Yahu […]